manga_preview
Město beze mne 27

Anime (Nové díly)

Postavy seriálu Boruto

Nasledujúce epizódy

27.06.-205- Dôkaz
04.07.-206- Nový Tím sedem
11.07.-207- Regenerácia
18.07.-208- Momoshikiho výstup

Hlavnými hrdinami seriálu Boruto je nová generácia ninjov, ktorých väčšina je potomkami známych postáv predchádzajúcich seriálov Naruto a Naruto: Shippuuden. Ide tak fakticky o tretiu sériu príbehu, začínajúcu zhruba 15 rokov po poslednej vojne shinobiov, kedy nasledujúca generácia nastupuje na Akadémiu. Postupne sa stávajú ninjami, ktorí v modernom pretechnizovanom svete budú musieť čeliť novým výzvam, hroziacim zánikom sveta shinobiov.

Anime začína dejovo omnoho skôr ako manga a spočiatku spracúva v prevažnej miere príbehy z jednotlivých noviel. Okrem toho boli v anime spracované špeciály nakreslené ešte Kishimotom (Naruto Gaiden a Mitsukiho príbeh) a tiež prepracovaný obsah (prvého) filmu Boruto. S tým súvisí zaujímavosť, že postavy v anime majú zhruba od ukončenia Akadémie vzhľad (oblečenie, puzdra na shurikeny) určený Kishimotom, vo väčšej, či menšej miere odlišný od mangy.
Počnúc epizódou 67 začína dlhšia séria fillerov - teda doplnkových príbehov slúžiacich na zaplnenie priestoru medzi oficiálnym dejom mangy a noviel. Epizódou 141 začína Mujina gang ark, ktorým začína príbeh (s fillerovými vsuvkami) opäť pozvoľna nadväzovať na mangu.



Aktuálna epizóda: 204



*

Názvy ďalších epizód sú prevzaté zo stránky wikipedia. Zoznam je iba orientačný a nemožno vylúčiť priebežné zmeny.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2016-09-12 08:37 | Ninja už: 3514 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Vypadá to, že si rád stěžuji, ale ten poslední díl (475) si o to zase prostě říká.

Sennin ani Naruto nemají očividně žádný plán, jak si poradit s bijuu. Prostě je nechají žít a dělat si, co chtějí?
To je výborná myšlenka. Asi zapomněli, že se od začátku bijuu neustále pečetily do jinchuuriki a lidé hledali jejich moc.
Jsou tak naivní, že si myslí, že tato válka od něčeho podobného odradí všechny v této i dalších generacích? Nebo si myslí, že neexistuje (nenarodí se) někdo dostatečně silný, aby bijuu porazil a ovládl? Tak jako tak je to naivní. Máme v živé paměti Akatsuki nebo Orochimara.

Sasuke to zase rozseknul. Bravo autore, geniální zvrat! Jak interpretovat jeho chování? Buď je schizoidní a nemůže se rozhodnout, na které straně bude stát. Nebo se za celou tu dobu nezměnil vůbec, což je možná ještě smutnější. Ale toto už jsme řešili kdysi tolikrát, že se tím už nechci zabývat.
Jeho plán na zabití kagů atd. raději ani nebudu vnímat.

Sasuke nám bez mrknutí tvrdí, že si během války "docela" zvykl na používání rinneganu. Bravo!!! Jak dlouho ten rinnegan má? Sotva několik hodin.
Také by mě zajímalo, proč ovládá chibaku tensei. Kvůli tomu, že ji použili s Narutem skrze pečetě na Kaguyu? Není to trochu moc? A nebo ovládá všechny schopnosti rinneganu? To možná uvidíme v další epizodě. Pokud ano, tak se okamžitě nabízí myšlenka, že pokud je to takto s rinneganem, tak proč by to tak nemohlo být s MS?
Stejně tak uvrhnout do genjutsu všechny bijuu. To je skoro moc, ne? A proč lze najednou používat skrze rinnegan genjutsu. Pokud si vzpomínám, tak genjutsu nikdy nebylo použito skrze rinnegan.

Sakura samozřejmě zase jen řve.
Naprosto souhlasím s tím, co řekl Sasuke. Je opravdu otravná.
A také to, že neexistuje důvod, aby ji miloval nebo ona jeho. To mi (a myslím, že většině diváků) promluvil z duše.

A nesmím zapomenout na Kakashiho.
Ono ho používání MS unavilo??? Opravdu???
Sakra, vždyť to není tak dlouho, co po použití MS na Deidarův výbuch, nebyl schopný pohybu po několik dnů. Jak dlouho to tak asi je? Rok? Jak dlouho Kakashi vědomě ovládá MS? Dva nebo tři roky. Jak je to dlouho, co po dvojitém použití MS proti Peinovi zemřel? Není Uchiha a ani nemá jejich DNA. Nebo DNA Prvního.
Během války používal MS jako na běžícím pásu. A to už nechci znovu rozmazávat jeho používání MS, který mu "předal" Obito.
A on se cítí unavený? Měl by být mrtvý z vyčerpání už aspoň desetkrát.
A on má přesto sílu "chytře" promlouvat k Sasukemu.

Že se jejich poslední souboj odehraje v Údolí konce je nejspíš to jediné smysluplné v celé epizodě.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2016-09-12 09:36 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5679 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Ochranka Hokage

S tým Sasukeho Rinneganom pozor, lebo:
1.- Všetci užívatelia Rinneganu, ktorých sme doteraz videli, používali dokola jeden a ten istý pár očí - teda Rinnegan prebudený pôvodne Madarom. Nemáme s čím porovnávať.
2.- Sasukemu dal autor na dôvažok úplne inú formu Rinneganu, akúsi strednú cestu medzi tým, čo mal Rikkudo a okom, ktoré mala na čele Kaguya. Sasuke napríklad tvrdil, že tá "výmena" je schopnosťou JEHO oka, takže je to zjavne niečo jedinečné, čo Madara nemal. Naopak podobne jedinečnou technikou mohlo byť Madarovo Rinbo.
3.- To nebolo obyčajné genjutsu ale ovládnutie, aké už na Kyuubiho prv použili Madara a Obito, Sasuke na Mandu, alebo Nagato na svoje privolávané zvieratá (všetky mali Rinnegan - hoci pre tie koly nie je isté, či tie tvory boli ešte živé).

Že Sasuke ovláda Rinnegan iba niekoľko hodín? A koľko hodín trvá samotná vojna? Eye-wink

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele schwarz007
Vložil schwarz007, Čt, 2016-09-15 18:21 | Ninja už: 3128 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Pěstitel rýže

akoby v Borutovy zabudol na svoju silu

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2016-09-15 18:34 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5679 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Ochranka Hokage

Čo presne? "Výmenu" urobil počas boja na začiatku ...

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2016-09-12 18:27 | Ninja už: 3514 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Tentokrát nemám problém ani s jedním bodem. Se vším vlastně souhlasím.

1+2) Ano, dříve jsme viděli rinnegan pouze u Rikudou sennina (což je ale jiná liga, to je prostě historická postava, která se teď zjevila, aby vše rozsekla; vlastně takový Bůh ze stroje; takže toho bych ani nepočítal) a Madary.
Bez problémů přijmu, že každý rinnegan má jinou schopnost. Ale co mi na tom vadí, je to, že některé schopnosti mají oba (myslím teď Madara a Sasuke) a to je Chibaku tensei, kdo ví, co ještě - to uvidíme v další epizodě. Silně mi to připomíná Susanoo (i když stále nevěřím, že ho ovládal každý).
3) Já si sice nejsem s tím ovládnutím jistý, ale budiž. Na tom nesejde. Jde o to, že Sasuke sám ovládnul (resp. znehybnil) všech 9 bijuu. V případě Madary by se něco takového dalo akceptovat, protože měl oba rinnegany, měl DNA Prvního a navíc byl ET a následně oživený do největší síly (což je podle mě jedna z největších chyb ve válce). V případě Sasukeho, který má rinnegan opravdu jen tak 2-3 hodiny, mi to přijde už opravdu moc.

Velmi dobrá poznámka. Vojna trvá asi tak dva nebo možná tři dny. Během té doby dokázaly především Naruto, Sasuke a Kakashi zesílit o stovky a tisíce procent. Kdežto zbytek osazenstva (ano, myslím to početné křoví, které se sotva stihlo na pár sekund ukázat - což ukazuje na zbytečnost války) se buď nezlepšil vůbec nebo jen tak o pár procent. A to hlavně kvůli tomu, že to byly často jejich poslední minuty života.
Vlastně je to smutné. Celá válka se zúžila na souboj mezi těmi nejsilnějšími, což musel každý očekávat už od samého začátku. To je opravdu smutné, protože to dokonale ukazuje, jak byla celá válka zbytečná.

Obrázek uživatele Walkrok
Vložil Walkrok, So, 2017-01-28 18:04 | Ninja už: 2000 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

1) + 2) Ale u MS je to s jeho technikami zhruba podobně - jeho uživatelé mají také nějaké společné a některé své vlastní specifické (i když jsou dohromady "jen" 3, tak se tam nedá pozorovat zase taková diverzita) - ne každý například zvládne probudit všechny 3, které se díky němu probudit dají a tak. Dále bych ještě připomněl Nagatův kompletní Rinnegan, kdy ovládal všechny klasické techniky - a některé z nich byly společné jak s Madarou, tak Sasukem a nepřímo i Rikudō Senninem - toho vlastně Nagato ve svém arcu zmiňuje jako zakladatele šesti základních způsobů, jak je možné Rinnegan použít.

3) Je pravda, že v roli Sasukeho byl toto docela dost nečekaný počin, na druhou stranu on dostal napůl s Narutem (téměř) veškerou sílu Rikudōu Sennina a ani Naruto nebyl ochuzen o nejednu speciální sílu či schopnost, kterou byl ihned po debatě se Senninem schopen použít - vzpomeňme si na to, jak zachránil Gaiovi život pár minut poté, co unikl téměř jisté smrti.

Myslím si, že Naruto v tomto směru patří k 99% ostatních filmů a seriálů, které se během války a jejích střetů (zejména pak finalního) zaměřují především na hlavní protagonisty a jejich (často dosti osobní) střety a souboje. Myslím si, že se křoví a zejména pak některým "středně hlavním postavám" (např. 7 šermířů z Mlžné, některá významnější oživení Edo Tensei atp.) dostalo poměrně adekvátní pozornosti zvláště ve srovnání s jinými filmy/seriály.

Obrázek uživatele uzumaki555
Vložil uzumaki555, Ne, 2016-10-02 01:42 | Ninja už: 3886 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Pozor, veď si len spočítaj od začiatku koľko dielov sa zameriava na vojnu a na viacero frontov, boj proti edo tensei a zetsuom..takže si myslím, že ta vojna sa nezamerala len na Naruta Sasukeho Madaru etc. ale oni mali tvoriť niečo ako finále vojny...čo je absolutne logické...vedlajšie postavy dostali svoj "highlight" vo vojne..a nie len vo vojne..a záver vojny sa zameral na hlavných hrdinov.

Čo sa napríklad týka tych biju ktoré Sasuke ovládol ako si hovoril..ano
Madara mal sílu od prvého dva rinnengani atď. Ale Madara nedostal upgrade priamo od Sennina takže to si myslím hovorí samo za seba. A to zase vedie k dalšej veci, že hlavné charaktery zosílili ako si písal, tak koniec koncov su to hlavné postavy a okolo nich sa točí príbeh... vedlajšie postavy dostali svoj "highlight" vo vojne a tam to skončilo.Veď prečo by sa na záver seriálu zameriavali na vedlajšie postavy..

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Čt, 2016-09-08 19:31 | Ninja už: 3080 dní, Příspěvků: 1037 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

476 BIELOČIERNA -- Mohlo by to tak byť lepšie...hmm pohybujúca sa manga. Vraveli ,že chcú vypočuť fanušikov a urobiť čo najkvalitnejšie zanimovaný súboj. Uvidíme ?

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2016-09-08 17:52 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5679 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Ochranka Hokage

476 bude čiernobiela??? Laughing out loud No, už aj v tejto tie línie dosť prerážali. Eye-wink

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele prudislav
Vložil prudislav, Čt, 2016-09-08 18:22 | Ninja už: 4180 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

no vzhledem k tomu že další díl má být hodinový a až 29. září(14. je hodinovej pokemon special a 21. je svátek v japonsku) bych řek že to byly schválně zanimovány manga panely aby neprozradili animaci (údajně na ní dělaj největší esa za všechny ty roky )

Naruto obsah mimo hlavní mangu (převážně EN překlady):

Light Novely:

Extra Manga kapitoly a SD mangy:


aktualizováno 8.2.2017

Obrázek uživatele _Izanami_
Vložil _Izanami_, Pá, 2016-09-09 17:10 | Ninja už: 1878 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

to by si nedovolili spravit to takto v čiernobielom to je celkom jasné Laughing out loud myslím že to chcú vyhypovať a neprezradit ako to bude vyzerat ako si ty povedal

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Čt, 2016-09-08 17:57 | Ninja už: 2579 dní, Příspěvků: 1305 | Autor je: Manga tým, Posluchač Beeho rýmů

Abych řekla pravdu, taky teď rozdýchávám záchvat smíchu hihihi

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 11:55 | Ninja už: 3514 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Tak poslední díl anime byl takový rozlučkový.
Nechci být pořád negativní, ale nemohu si pomoci.
Nejvíce mi vadí:

Rikudou sennin je evidentě všemocný.
Pokud si správně pamatuji, tak jeho přítomnost, resp. přítomnost jeho chakry, přímo souvisí s tím, že se spojila moc jeho dvou synů v těle Madary. Ten zemřel, ale Rikudou tam stále je. Doufám že příště brzy zmizí a to právě z tohoto důvodu.
Jeho síla mi vadí. Ale čert už to vem. Autor to prostě dohnal ad absurdum.
Dokáže přivést duše mrtvých zpět. Dobře. Ale vadí mi ten výběr. Proč zrovna pět mrtvých kage? Jaký byl důvod? Kdyby to byly bývalý jinchuuriki, tak fajn, důvod tu je. Kdyby to byly ninjové, kteří měli za života největší sílu, největší chakru... Tak proč zrovna kagové?

Autor se vrátil k jednomu ze svých pravidel. Jinchuuriki bez bijuu zemře. Madara tedy dojemně umírá. Zase se skoro zapomnělo, že on vlastně může za celou současnou situaci...
To mi jen připomíná něco, na co jsem dlouho zapomínal. Obito použil rinnegan, aby Madaru oživil. Měl tedy zemřít. Navíc Obito přišel o bijuu a měl tedy zemřít. Přesto nás obšťastnoval svou přítomností dost dlouho a používal jednu techniku za druhou. A to dokonce i potom, co ho opustil Zetsu.
Madarův konec jako takový mi připadá docela dobrý, ale skoro bych řekl, že to mělo být trochu rozvedeno. Dokonce bych uvítal i flashback do dětství.

A hodí se do takovéto situace "komické" prvky. Sakura mimo, Naruto mimo, Kyuubi mimo.

Jediné, co schvaluji je Narutův výlev otci. TO bylo v pořádku. To tam patřilo. Sice to znamená, že se Naruto vůbec nezměnil a nevyrostl, ale je to v pořádku.

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 19:35 | Ninja už: 2201 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Tie Narutové slová neodkazovali na Kushininú rozlúčku?

http://i7.mangapanda.com/naruto/504/naruto-1453060.jpg

Teraz nech sa povenujú poriadne týmto častiam čo teraz príjdu, po grafickej aj hudobnej stránke, keď to už je záver tak nech to neodfláknu kľudne aj natiahnu ja budem len rád Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 20:42 | Ninja už: 3514 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Zcela určitě to byl odkaz na Kushinina poslední slova. Tak to beru, tak je to správné. A proto tuto část také oceňuji.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 19:46 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5679 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Ochranka Hokage

No neviem, v preview na nasledujúcu epizódu sa zdá byť grafika odlišná, ale netrúfam si tvrdiť, či lepšia.

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 20:18 | Ninja už: 2201 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Nie! Nechaj mi nádeje Laughing out loud

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Pá, 2016-09-02 18:10 | Ninja už: 4896 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

Musím říct, že v anime díky hudbě a střihu ty stupidity z mangy trošku zanikají a na povrch se dostávají emoce. V manze mi smrt Obita byla naprosto ukradená a byl jsem za ni rád, přeci jen všechno na světě v podstatě zničil. V anime se jim to ale povedlo hezky zpracovat a nakonec z toho mám lepší pocit.

Jen mi přijde, že tyhle závěrečné díly měli dělat delší a graficky lepší. Přeci jen je to už závěr strašně dlouhé série, která běžela tolik let. Mohli si s tím dat fakt záležet. Takhle to končí a člověk z toho má jen pocit, jako kdyby končil jeden Arc a začne zase další.

... ačkoliv to tak asi dopadne.

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-09-02 18:12 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5679 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Ochranka Hokage

Nie asi, ale určite. Eye-wink

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...