manga_preview
Boruto TBV 09

Pravidla sekce

Pravidel není mnoho. Prosím vás o jejich přečtení a dodržování.

1. Komentáře

  • Vyjadřujte se slušně! Sprostá slova, urážky a hádky netoleruji (sem patří i nadměrné používání Caps locku).
  • Používejte tlačítko Spoiler!, kdykoli píšete o něčem, co se ještě neobjevilo v anime. Nacházíte se totiž v sekci, která se zaměřuje právě na dění v anime.
  • Nespamovat! Nejdříve se pořádně podívejte, ve kterém tématu se nacházíte, než napíšete komentář někam, kam svým obsahem vůbec nepatří.
  • Pokud chcete reagovat na komentář jiného uživatele, použijte k tomu tlačítko „Odpovědět“, ať nemáme místo fóra guláš.
  • Uvědomte si, že váš komentář nejspíš bude někdo číst, a přizpůsobte tomu úpravu. Nečitelné bláboly plné gramatických chyb a překlepů se nikomu číst nechce. S tím samozřejmě souvisí i správný slovosled, interpunkce a přiměřené množství smajlíků.
  • *
    2. Nová témata

  • Nové téma (topic) musí před vydáním schválit editor sekce. Vydáte-li topic bez schválení, bude bez varování ihned uzavřen či rovnou smazán.
  • Schvalování spočívá v zaslání předběžné podoby topicu pomocí soukromé zprávy pověřené osobě (Calime, Sluni) a vyčkání na odpověď.
  • *

    Za porušení pravidel vám hrozí napomenutí.
    Po třetím napomenutí následuje BAN.

    *
    Neznalost pravidel neomlouvá! ;o)

    *
    *
    Editoři sekce:
    Calime Istima Wilin
    Sluni
    *
    Moderátoři sekce:
    Shyův tým (působí v topicu Anime ND)


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele vlk135
Vložil vlk135, St, 2016-08-10 22:08 | Ninja už: 2890 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Chci se jen zeptat jestli tu je něco jako čas vydání (když napíšete že to bude vydáno v pátek tak to bude v pátek v 12hod nebo tak něco). Dík za odpověď.

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Čt, 2016-08-11 14:11 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

Ano, je. Když napíšeme, že to bude v pátek, tak to bude v pátek v době od 00:01 do 23:59.

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<