Mise Ananas 1
Tákže...tuhle FF píšu společně s nettiex, díly budeme přidávat střídavě (takže pro ty nechápavé - další díl přidá ona xD)...na vznik názvu se mě neptejte...radši..no snad už jen - Itadakimasu! xD
Jednoho nádherného dne (čti 20 stupňů pod nulou, hurikán Cathrina demoloval okolí a úrodu zničily kroupy) se Naruto pomalinku (svou ultrašnekorychlostí) procházel po Konoze a v břiše ho hřálo obvyklých 84 misek ramenu. Přemítal o spoustě důležitých věcech...například o nesmrtelnosti vážky obecné, jídle, o tom jak zničit šílenou Hokage a v neposlední řadě o tom, jaké koště koupit pro Sakuru v květinářství Yamanaka. O vzniku jeho vztahu se Sakurou raději pomlčíme, neboť to byl vztah zahalený spoustou tajemství. Detektiv (Shino) který tuto záhadu vyšetřoval, se ještě stále nevzpamatoval z Narutova brutálního útoku pánvičkou, když se ho snažil usvědčit z přechovávání omamných látek.
Konečně se Naruto doplazil ke květinářství a zhnuseně naslouchal líbeznému hlásku Ino, která se marně snažila vyzpívat vysoké C v písni Chytila jsem na pasece syfilis.(poznámka - text skládala sama a byla na to patřičně hrdá). Zákeřné Céčko se jí ovšem zdárně vyhýbalo.
Naruto vešel do obchodu a začal očichávat zelené rostlinky v objemných květnících.
,,Co chceš?‘‘ otázala se neurvale Ino a dál si vybírala červíky zpod nehtů.
,,Chtěl jsem koupit Sakuře nějakou kytku....tyhle jsou docela pěkný.‘‘ ukázal na ony objemné květníky a Ino div nevyplivla rovnátka.
,,To jsou mrkve ty pako.‘‘ oznámila mu jemně, Naruto si chvíli uhlazoval poprskaný účes, načež poodstoupil o krok dozadu, zakopl o konývku a spadl přímo do přírodního hnojiva.
,,Do kuřecího ramenu! Kterej dement to sem dal!“ nadával a sbíral se ze země. Ino se podrážděně zašklebila, vytáhla z vázy na pultu ovadlou růži neidentifikovatelné barvy a vrazila mu jí do nosu.
,,Stojí dvacku.‘‘ oznámila mu a sledovala, jak Naruto utrápeně spílá své nevinné, hladem zubožené žabí peněžence. Vysypal jí na pult drobáky, o kterých věděl, že dvacku dohromady určitě nedají, popadl růži a rychlostí splašeného vorvaně květinářství opustil.
Po dvou metrech vysilujícího sprintu se zastavil, opřel se rukama o kolena a vydýchával události posledních tří minut. V duchu si gratuloval k úspěšnému útěku. To ovšem netušil, že ho z blízkého kontejneru pozorují dva páry pomstychtivých očí.
„Sakra, uhni trochu! Ať taky něco vidím!“ ozval se milý hlásek v popelnici. A pak úder, jako by tam někdo něčím (nebo někým?) flákl o stěnu. Kontejner se nebezpečně zatřásl.
„Jau, sakra, zklidni hormon, nebo nás ten blb uslyší.“ Další úder. Tentokrát novinami z roku raz dva.
„Naruto není žádnej blb,“ zaječela mu Hinata sladce do ouška. „To ta růžovovlasá přiblblá…“
„A dost. Takhle nemluv! Nebo tě... eh…“ zmlknul. Zásoba chytrých myšlenek byla pro dnešek jaksi vyčerpána. Zoufale zastříhal ušima, podrbal se na zadku a nakonec s nadějí zaslintal. Ale nic. „Plivnu na tebe!“ zaskřehotal nakonec.
Hin ho znovu praštila, tentokrát nahnilým jablkem. „Kdybys nebyl tak blbej a pozval tu štět… eh Sakuru na rande, dokud do tebe byla tuhá, tak jsme tu nemuseli trčet!“
„Jo jasně, hlavně že ty ses někdy před Narutem vyžvejkla! Vždycky jenom ‚Naruto-kun…‘ a šup sebou fláknout o zem! Tak si nestěžuj!“ Naštval se Sasuke a narval jí to jablko gentlemansky do pusy. Ta ho rozhořčeně spolkla a šťouchla ho jakousi rezavou tyčkou do oka. Uchiha se tiše (na celou ulici) rozbrečel. „Ty jsi na mě zlá! A já to řeknu Hokage!“
„Si posluž. A taky jí řekni, žes to byl to, kdo vychlastal její zásobu saké na zimu,“ opáčila nevzrušeně Hinata se vzpomínkou na zapíjení zoufalství nad šest set šedesátým šestým a konečně úspěšným Narutovým pozváním Sakury na ramen.
„Od tebe to zní dobře! Ses taky pěkně zlila…“ namítnul Sasan a podezřívavě si očichal vlasy (netuším, jak XD) no, vůně alá bezďák s trvalým bydlištěm v popelnici.
„To je jedno… radši bychom měli vymyslet nějaký plán… šmírování po popelnicích už mě nebaví…“ odpověděla snaživě Hinata. Vzpomínka na její tanec na stole a hlasitý hulákání něčeho ve smyslu že hledá nájemnýho vraha pro jistou medic ninju… Ale je třeba uznat, že se následujícího dne přihlásilo celkem dost lidí… ale to je teď jedno…
Naruto se otočil. Jako by jeho špinavýma plachťákama, který viděly vodu naposled někdy před sto lety, a to ještě omylem, pronikl nějaký zvuk. Zamyšleně (hahaha) začal žvýkat ubohou růži a otočil se k jisté popelnici…
Mise L: To jsou prasky Co věta, to úlet. Raději nechci vědět, co jste při psaní používaly za povzbuzující látky... To, že z každého detailu jste vytěžily nějaký fór (nejenže je růže neidentifikovatelné barvy, ale ještě je Narutovi vražena do nosu), je obdivuhodné. Jsem zvědavá, co přijde příště
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Kristepane, na Ananásek jsem skoro zapomněla. Staré šílené období. Upřímně řečeno vůbec nevím, co přijde pak, ale omlouvám se! (no, za svou část. xD)
Neomlouvej se, já se zatím dobře bavím
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Chytila jsem na pasece HIV XDDDDD
Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...
už som to čítala asi 3 krát ale vždy sa rehocem proste geniálne!
kebyže mám napísať čo sa mi najviac páčilo musela by som to skopírovať celé xD
Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.
Chytila jsem na pasece syfilis. XD aaaaaaaaaaaaaahhhh ja sa po*erem od smiechu
"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."
*zvedá se,tedy pokouší se*i když jsem už předtím ležela apoň sem se mohla zvednout )))o__O
Jestliže padám zavři oči a něco si přej... Proř? Protože padá hvězda...
Sasukeho a Sakuru miluju... Hlavou k zemi...
Zastávám názor že Hin a Naru patří k sobě a nikdo mi to nevymluvý...hlavně se se mnou nehádejte...:DDD
Miluju Ami-chan...a všeobecně všechny její povídky...
Naella20 se mění na Nyu-sama ^__^...
Jak mě poznáš? Známá hláška: Heeem... Sakra JO!!!
Gobi no Houkou je to nejúžasnější stvoření na světě... Jakýkoli jiný n¨ázor nepříjmám...
Na můj seznam oblíbených lidí se přidala skvělá kreslířka Mívie... A to nejen proto, že mi nakreslila úžasný obrázek...
Obrázek By Mív to Nyu-sama a Ei-chan .
Mou věčnou láskou je Neji-kun... Nikdy ho nezradím a přísahám mu věrnost po zbytek svého chudého života...
Koukám, že tady o vtipné série nouze není a letím na další a to jsem zvědavá jak to bude pokračovat
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Hinata a pít? Hinata a tanec na stole?? No, to mě holka dost překvapuje xD jsem zvědavá, co ten Sasan vymyslí
Tak na tuhle povídku sem narazila úplnou náhadou (nebo to byl osud?) a sem moc ráda!!! Je tak perfektní! Už radši mlčim a jdu na další díl...
Určitě osud
Tak tohle nemá fakt chybu. Dvakrát tu byli z blázince si mysleli, že jsem se zbláznil jak se řechtám
kruté... super
tak to je vazne super. jestli z tebe skoncim v blazinci, mas me na svedomi. bylo to super. jdu na dalsi
Doobře vy! fakt super!
vôňa ala bezďak? no supeeer!
NYOHOHOHOO~
bojim se číst dál nechci spadnout ze židle
už vim kleknu si na zem aspon to nebude taková řacha
to jo teď o půl jedný v noci by to nebylo ideální
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
člověk by nevěřil, jak dokáže být Smeťák návykový, myslím, že až teď jsem pochopila, čím si abstinenti musí projít, škoda jen že to končí, dnes je konec našeho drahého Smeťáčku, dnes, čtvrtek 17. září roku 2009, někde kolem 21 hodiny, ale vzpomínejme na něj v dobrém :)
Nase desatero:
1. Budeš ctít Spam
2. Budeš šířit víru ve Spam
3. Budeš všude rozhlašovat svou víru ve Spam
4. Nebudeš se za ni stydět
5. Budeš žít Spamem
6. Kazdy den napíšeš aspoň 10 Spamů
7. Bude milovat jen a jen Spam!
8. Cool Slovo "Spam" pro tebe bude svaté!
9. Nikdy ho nevezmeš nadarmo a nenapíšeš ho s malým písmenem na začátku!
10. Každé výročí konce Smeťáku budeš držet 3 minuty ticha
1)ShurIq
2)Shine-sama
3)DeLeTe
4)Starko
5)Natalia0908il
6)narutik-oOhinata
7)ikimaru
8)TsuchiKim
9)Koizumi Ayumu
10)Joanne
11)Charlie (i se Zakim )
12)Mariňák Mashinka
13)Akai
14)Kyuubi No Youkou
15)adabo
Pokud se chcete přidat, napište PM-ku ShurIQ nebo Shine-sama
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
málem sem se u toho pochcal smíchy sem teda zvědavej jak to dopadne:D
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
Sasuke s Hin v kontajneri... to ma dorazilo
Yumča mimo konoha.cz
Hustě mrtě krutě!
Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.
Naruto, děkuji Ti za vše.
Já se asi ... smíchy ... *hahaha hehehe někde pod stolem*
Ty jo zítra si musim přečíst další xD
Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze
Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA
→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*
Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P
Welká fanynka -
* Hatake Kakashi93
*búcha sa tabletom do čela* Povie mi niekto, prečo som nezačala túto FF čítať skôr? Je úplne dokonalá (čo sa zase divím, však je od Riky a Nettiex )
hehehe to nemá chybu, SasuHina v kontajneri a špehujú chudáčika Naruta, ktorý papá kvetinku a Uchiha sa ešte rozplače? ...jednoducho super
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
dufam ze tam budu pary narusaku a sasuhina
Znovu díky...co se týče dlšího dílu xD tak se čeká jen a jen an nettiex xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
která se snaží, seč může, takže další bude (snad) zítra
muhehehehe.sem zvedava co bude dalXD
Moje hokusy-pokusy:
Orochimarův příběh aneb... - http://147.32.8.168/?q=node/22835
Vracím se zpět do tmy... - http://147.32.8.168/?q=node/41440
Když přijde čas... - http://147.32.8.168/?q=node/29898
A mrtví milovat nemohou - http://147.32.8.168/?q=node/46073
Je mi to líto, odpusť - http://147.32.8.168/?q=node/46837
Slza - http://147.32.8.168/?q=node/47017
Arigatou - http://147.32.8.168/?q=node/47970
Wasabi aneb jak Gai k zelené přišel - http://147.32.8.168/?q=node/48992
Opravdu konec? - spoluautorská s Thebeast - http://147.32.8.168/?q=node/52429
Už věřím... - http://147.32.8.168/?q=node/53068
Ztratit... - http://147.32.8.168/?q=node/58923
Ztratit a znova nalézt... - http://147.32.8.168/?q=node/59130
Už nikdy... - http://147.32.8.168/?q=node/71085
Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?
Naruto a Sakura to se mi tedy moc nelíbí...............ale je to fakt mega příběh těším se na další díl holky takové dvě vtipkařky a dát se dohromady fakt že jo ale s tím párem jste mě moc nepotěšili doufám že se to v dalších dílech změníá ............těším se
www.elzik495.blog.cz můj bloček :3
www.souleater.cz
aa athak to je dobre uz tesim na dalsi