Nová Generace Konohy 1.díl
„Kasumi! Běž prosím vzbudit tatínka,“ řekla žena s havraními vlasy.
„Ano mami.“ odpověděla krásná blondýnka a utíkala do ložnice, kde spal její otec.Když párkrát zakřičela Kasumi na svého otce a viděla, že se neprobouzí tak na otce použila Rasenngam. Hinata slyšela z ložnice křik, hned věděla, co to bylo. Kasumi vyběhla z ložnice a za ní naštvaný Naruto. Ale místo toho aby jí honil, se posadil ke stolu a začal snídat, aby nepřišel pozdě. Někdo náhle zazvonil, Kasumi běžela otevřít. Za dveřmi stála Sakura.
„Ahoj Kasumi, je už tatínek vzhůru?“ zeptala se Sakura Kasumi.
„Ano je, ale je trošku naštvaný.“ odpověděla Kasumi.
Sakura věděla že bude lepší se neptat, co se stalo.
„Kasumi! Kdo je to?“ zeptala se Hin.
„Teta Sakura, přišla pro tátu!“ a odběhla do kuchyně.Naruto rychle dosnídal, políbil Hin a šel se Sakurou do práce. Hin hnala Kasumi do Akademie aby nepřišla pozdě. Konečně měla Hin klid, tyhle chvíle milovala, konečně si mohla odpočinout od křiku a hádek mezi Kasumi a Narutem, které musela poslouchat každý den. Naruto zatím přišel do práce. Sedl si za stůl, na kterém měl tunu papíru že skoro nebyl vidět, a obrázek Hin a Kasumi. Když musel zůstat v práci celou noc často se díval na obrázek který mu vždy zvedl náladu.
„Naruto! Jsi teď Hokage,tak se pusť do práce, ať tady nemusíš zůstat přes noc a mám tu pro tebe seznam týmů, ten bys měl zkontrolovat jako první.“ Sakura ho takhle pořád sekýrovala. Ale myslela to v dobrém.
„Ah, vidíš na ten seznam bych úplně zapomněl. Tak se juknem koho, s kým dáme. ÁÁ,co je tohle?!“ Naruto vykřikl a měl zděšený výraz ve tváři. (Byla tam fotka Kasumi,jestli si pamatujete jak se Naruto fotil a byl celí pomalovaný, tak přesně tak vypadala Kasumi)Když se Sakura podívala tak se také zděsila, ale pak si uvědomila že jí to někoho připomíná. Sakura chvíli hrabala v krabici a vytáhla knížku,chvíli v ní listovala a pak jí podala Narutovi.
„Podívej!“ Naruto se usmál a začal trochu vzpomínat.Ale Sakura ho nenechala, musel přeci pracovat. Naruto vzdychl a pak řekl „Jo, je celá po mně. Ale krásu zdědila po Hin.“
V Akademii
„Čau, Kasu!“ Takhle ji zdravily Inchi(dcera Ino)a Shin(dcera Sakury).
„Ahoj holky.“ odpověděla Kasumi, a hned se rozhlížela.Hledala svoji lásku,vždy když k ní přišel byla z toho vedle, zčervenala a někdy omdlela. Shin věděla, že hledá jejího bratra. Aby ne, vždyť po něm jely všechny holky, co se na něj koukly.
„Kasumi nevíš, jak budeme rozděleni do týmů?“ otázala se Inchi Kasumi.
„To nevím táta mi to nechtěl říct prý, ale budeme překvapený.“ řekla Kasumi.Trochu se bojím, jak to táta vymyslel. Myslela si a povzdychla.
„Posaďte se! Rozdělení do týmů pověsím na nástěnku, máte tam napsáno, kde máte sraz, v kolik a kdo je váš učitel.“ Řekl Iruka-sensei. A hned šel k nástěnce, kam začal věšet rozdělení. Jen co odešel ze třídy, nahrnuli se všichni k nástěnce. Kasumi byla mezi prvníma, když si to přečetla, celá zrudla. Bylo tam napsáno: Tým 1 – Kasumi Uzumaki/Hyuga , Shin Haruna/Uchiha a Hatashi Uchiha/Haruno, Sensei-Hatake Kakashi. Kasumi byla ráda, že je v týmu s někým koho má ráda, a zná jeho schopnosti. Ale nebyla moc ráda, že má za učitele Kakashiho, znala ho velmi dobře. Byl to zvrhlík ač to nedával najevo. Vzpomněla si jak jí jednou hlídal a přečetl jí před spaním, kousek kapitoly „Flikovacího Ráje“ a jak potom nemohla spát. Zdály se jí totiž nechutné sny. Přece jenom byla moc malá na to aby to slyšela.
V kanceláři
„Sakuro! Sežeň Kakashiho!“ nařídil Naruto. Byl rozzlobený, když si přečetl jednu správu o obnovení Akatsuki. Věděl, že musí udělat jistá opatření. Najednou se před Narutem objevil Kakashi. „Kakashi, Akatsuki se vrátili a ty víš, po kom půjdou, ale nejdřív se to musí prověřit. Dám ti ale jednoho pomocníka, člena ANBU na ochranu Kasumi! Kdyby se něco přihodilo.“ Kakashi ještě nikdy neviděl Naruta takového.
„Kdo je ten pomocník?" zeptal se s úsměvem na tváři Kakashi,napadal ho Tenzou (Yamato). Na nikoho jiného nepřišel. Kakashi s Narutem zaznamenali někoho venku na střeše.
„Už je tady!“ řekl Naruto, ale Kakashi pořád nevěděl kdo to je. Za oknem se objevil Sai. Kakashi byl rád že,to je zrovna on.
„Kasumi..."- http://www.youtube.com/watch?v=p9HadQ2kTT0
V kanceláři - http://www.youtube.com/watch?v=AGdFPcLx-vs
Táto poviedka ma chytila do svojich drápov Idem hneď na ďalšiu časť, je to super :3
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
dej vyzera zaujimavo. paci sa mi to trochu len viac rozviň vety a bude to uplne super
moja poviedka o itachim (Itachi no itami):
http://147.32.8.168/?q=node/97208
NaruHina(Uzumaki Naruto):
http://147.32.8.168/?q=node/98245
Minulosť Hashiramy(Mokuton a sharingan): http://147.32.8.168/?q=node/98707
Úžasná povídka, celkově vážně originálnjí a chytlavá na druhou stranu musím souhlasit s tou délkou... Jak je to chytlavé, člověk to přečte fakt rychle a jak je to krátké, jsi během minuty na konci Ještě ty věty jsou takové krátké a rázné, to je takové napřirozené... Mno a ještě jsi v tom ději mohla nenápadně naznačit vzhled postav, protože by mě vážně zajímalo, jak vypadá Shin, její bratr a další děti Ale to jsou jen takové blbé rady. Píšeš dobře, takže jestli ti to vyhovuje takto, tak takhle piš dál Doufám že další díl bude brzy
Mne sa to tiež celkom páčilo.. Dej bol zaujímavý.. a proste ma to dosť zaujalo.. ale ja ešte odporučím aby ďaľší diel bol trochu dlhší a tiež trochu rozviň vety.. pretože to vyzerá strašne uponáhľané.. a lepšie sa číta keď sú vety dlhšie.. takže len toľko.. dej je zaujímavý.. a teším sa na ďaľšiu časť..
dalsi dalsi hayaku
zajimave zatim to vypada dobre tak pokracuj at vidim co stoho vznikne takze vela stastia pri pisani a nech tu je dalsi diel co najskor
Kritika: nic ve zlem ale zdalo sa mi to take uponahlane alebo som to iba rychlo precital??? alebo skorej kratke ? ale ked si zvyknuty pisat takto tak si nenechaj do toho rozpravat takze jedine dlzka my asi najviac vadila ako tak ale to neni az tak podstatne dej zaujimavy a pputavy tak urcite pokracuj!!!