manga_preview
Boruto TBV 09

Kyuubi a rodina Uzumaki

Bylo rozhodnuto. Jednoho krásného dne se celá rodina Uzumaki dohodla, že si dají na celý víkend "pohov" a vyjedou si společně někam k jezeru. Naruto už plánoval, že ho celé vychytá, zatímco Minato s Kushinou balili.
"Nemůžeš nám jít taky pomoct? Bylo by to rychleji." hudrovala Kushina.
"Aaargh, hai hai, už jdu."
"Hele, Naruto?" Minato si syna zavolal stranou hned jak dobalili.
"Jo?"
"Propoj nás s Kuramou."
"A to jako proč?"
"Uvidíš. Víš jak jsem tě naučil ho vyvolávat?"
"No?"
"Mám totiž nápad."

"Ty idiote, vrať se sem!"
Nebylo to ani hodinu po příjezdu k jezeru a Kushina už byla rozpálená vzteky.
"Dobrej nápad, tati!" Naruto si s Minatem plácli.
"A vy dva!!"
V momentě oběma žlutovlasým ninjům přeběhl mráz po zádech. Naruto se už už chtěl zvednout, ale v momentě se s otcem zase váleli na zemi smíchy. Naruto se totiž s Minatovou pomocí naučil, jak vyvolat Kuramu bez toho, aby byl tak velký a napáchal tolik škody. Aby vypadal prostě jen jako domácí mazlíček. Kupodivu mu to nevadilo, prý "hlavně že bude někdy venku a nebude zavřený jak sr** uvnitř Naruta nafurt". .Momentálně ale bral Kushině všechno, co vyndala z auta.
"Tušila jsem že jste se na něčem domlouvali, když jste tak rychle vyběhli ze dveří, ale že vás napadle tahle vo***ina, to jsem nečekala!"
"Promiň." Oba blonďáci se omluvně usmáli, ale v očích jim jiskřily lumpárny.
"Jó, promiň."
"Ty drž hubu, nebo ti ustříhám všechny ocasy a pověsím si je nad dveře od ložnice! A koukej se vrátit s tím piknikovým košem!"
Kurama tedy jakože ano, ale jen co jí ho slavnostně předal, už byl zase pryč s něčím jiným.
"Hele tati, dostaneme se někdy na ryby?"
"Tak to nevím. Ale myslím si, že nebyl asi tak dobrej nápad ho pustit hned ze začátku."
"Si říkám."
Kurama si ještě chvíli hrál- kdo by to do něj byl řekl, kdysi obávaný devítiocasý démon plný nenávisti a teď si tady hraje- ale nakonec usoudil, že by se chvíli mohl chovat, takže se stočil na nejbližším kameni do klubka a usnul.
"Skvělý. A vy dva budete jen tak civět a nepohnete ani prstem?"
Nakonec bylo vše přichystané- poté co se Kurama probudil a ještě naposledy sebral Kushině ubrus- a konečně se mohl Naruto se svým otcem odebrat na ryby, zatímco Kushina po honbě Kuramy odpočívala.
"Tati, kdo to bude kuchat?"
"Kurama."
"EEEEERGH??!!"
"To byl vtip, vím že by je maximálně rozdrápal." zasmál se Minato. Když se do toho oba pustili hned- Minato kunaiem, Naruto shurikenem- měli to do pěti minut.
"Ty hele,to jste vychitali celý pobřeží?" divila se Kushina.
"Né."
"Naruto, hlavně mlč o tom, že jsme dostali hlavně díky té její přísady na polévky. A že je drahá."
"Jasný."
"Smrdí to jak tejden nemytej Shukaku." utrousil Kurama. Vzápětí už uhýbal nožům, které po něm Kushina házela.
"Ještěže nehází moje kunaie." zachechtal se Minato.
"Něco jsem slyšela?" zahromovala Kushina.
"Hvízd, hvízd." Naruto s Minatem radši dělali, že Kuramu neznají. Následující den ale prozměnu štval je.
"To máte za ten včerejšek, haha." smála se tentokrát Kushina.
"Jako ale trénink nám narušovat nemusí!" láteřil Naruto.
"Beztak se flákáš jak housenka."
"Eště slovo a zavřu tě zpátky!" zasyčel Naruto. Po tomhle se Kurama radši uklidnil, ale netrvalo mu to moc dlouho. Místo těch dvou šel zase "pomáhat" Kushině.
"Už se těším až odjedeme a tenhle poflakovač, mizera a ničitel pikniků zase zmizí."
"Bacha, rajče nadává." V tu chvíli kdyby nedával pozor, byl by Kurama přibitej na nejbližším stromě. Minato s Narutem už pomalu nemohli dýchat, jak se zmítali v záchvatech smíchu. V tom se jim za záda postavila Kushina s vražedným pohledem.
"Je tady něco k smíchu?"
"Ne, vůbec nic." Ti dva se raději odebrali trénovat a Kuramu vzali sebou.
Večer u táboráku ale byli zase všichni zadobře.
"Ty buď rád, že už nemám v úmyslu s tebou bojovat, beztak by to dopadlo jako tenkrát." rýpl si Minato do Kuramy.
"Jo, prošpikoval bych tě."
"V téhle formě by stačilo kdybych tě uvázal na vodítko."
"Vždy´t by pos* všechno, naco by narazil."
"Narutooo..."

Když následující den všichni přijeli zpátky do Konohy, byli kromě Kushiny všichni odpočatí a natěšení na další mise. A kromě Kuramy, ten byl zase zapečetěný společně s posledními nadávkami od Kushiny, kdy jí málem roztrhl šaty. Než se ale Naruto stihl vydat za Kakashim pro informace o nové misi, kterou měli se svým týmem dostat, zadržela ho Kushina.
"Víckrát ho takhle už nepouštěj, ne když bude zrovna v módu "ukradnu- na- co- přindu", jasný? Nebo si to příště vypijete všichni tři."
"Jak tři?" ozval se z obýváku nevinně Minato, kterýžto vyrážel na misi až odpoledne.
"Být tebou, radši mlčím." Jediný pohled do její tváře a Minato se už radši neprojevil.
"Tati, ubraň se, jo?" zachechtal se Naruto a naštěstí stihl vystřelit ze dveří dřív, než ho stihla sejmout Kushina.

Poznámky: 

Tak tohle je jen taková rychlovka, už se mi chtělo spát. Ve škole zkusím vymyslet něc, co by mělo pokračování. Laughing out loud

4.869565
Průměr: 4.9 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Po, 2012-12-03 05:40 | Ninja už: 4587 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

to je tak sladce roztomilí,když jsem si to předstsvila tak ses se dost zasmála

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele MinatoNaruto
Vložil MinatoNaruto, So, 2012-12-01 14:04 | Ninja už: 4361 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

"Víckrát ho takhle už nepouštěj, ne když bude zrovna v módu "ukradnu- na- co- přindu tak todle mě fakt rozsekalo Laughing out loud super vtip Laughing out loud

Obrázek uživatele SilverShadow
Vložil SilverShadow, So, 2012-12-01 03:54 | Ninja už: 4194 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Pěstitel rýže

jako je to jednorázovka Laughing out loud můžu vymyslet něco na tohle téma na pokračování,jen nvm jestli se mi do toho bude chtít Laughing out loud

Obrázek uživatele niky.riky
Vložil niky.riky, Pá, 2012-11-30 16:39 | Ninja už: 4689 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Student Akademie

Takže ti dva se váleli smíchy a já se tady válím a dusím smíchy Laughing out loud Je to úžasná povídka a pokráčko bude určitě taktéž zajímavé. Laughing out loud

Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, Pá, 2012-11-30 15:52 | Ninja už: 4195 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

mod ukradnu na co prijdu? Laughing out loud tak to jo, je to zajimavy a ftipny i kdyz nezykli, ale co je to fafiction Laughing out loud pokracko by mohlo byt hooodne zajimavy:D

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.