manga_preview
Boruto TBV 07

Veni, vidi, vici 06_Stmelování kolektivu

"Vy jste nesplnili misi?" zahřmel "pan 5 těl". Barbar Šmoula se mu za zády spokojeně usmívala.
"Ale vždyť to byla jen nějaká rodinná oslava," namítla jsem.
"Co to meleš? Měl tam být ten svitek, který jsme nutně potřebovali!" řval na mě dál.
"Nic takovýho tam nebylo!" připojila se ke mě BP.
"Moje zdroje se nemýlí," zahřměl Zrzek.
"Přesně šéfe," podlézala ČP. "Já bych tam zůstal, ale on mě odtáhl."
"Jo, za všechno může on!" obvinila mě Šmoulinka.
"Hele, kotě. Za všechno rozhodně ne. Třeba za tvůj velkej zadek rozhodně ne," ušklíbla jsem se.
"Ty! Ty jeden...!" obořila se na mě.
"Ano, drahá?" kouzelně jsem se usmála. Náš šéf se pobaveně usmál.
"Nejsem žádná tvoje drahá!" pěnila vzteky.
"Ale no tak, přece by ses nezlobila," potlačila jsem své znechucení a chopila se její ruky. No blé!
"Nesahej na mě," vytrhla se mi. "Jsi tak odporný. Ááá!"
"Jsi tak protivná. Ííí," oplatila jsem jí. Barbar utekla z místnosti.
"Už je to dlouho, kdy jí někdo takhle setřel," zamumlal Pein. Vypadal, že by mi snad nejradši dal pusu. Aspoň mi už nedával kázání. Také odešel z místnosti. ČP na mě vyplázla jazyk a odtáhla BP pryč. Do místnosti vešel Hidan.
"Tak co, chlape? Jak to šlo?" zeptal se mě škodolibě.
"Docela to šlo. Sejmul jsem toho maskovanýho ninju z Listový. Jak se jen jmenuje?" zadumala jsem se schválně.
"Sharingan ni Kakashi?" vyvalil Hidan oči.
"Jó, to je von!" pokývala jsem hlavou.
"Tý v**e," sedl se na pohovku. "Jak se ti to povedlo?"
"No jak... normálně, prostě jsem ho udusil," zamumlala jsem ledabyle.
"Tak von je ten kopírák po smrti," poškrábal se Hidan na hlavě. Polkla jsem. No, vlastně ne tak docela.
"Nějakou dobu budeme mít klid," odpověděla jsem neurčitě.
"To je dobře. Akorát by se nám pletl pod nohy," usmál se spokojeně Hidan.
"Hm.. a co ty? Něco novýho?" změnila jsem téma.
"Nic. Flákačka. Pein neni schopnej nám vymyslet něco pořádnýho," povzdechl si. Nevím jestli jsem si to vsugerovala, ale zdá se mi, že mě ten týpek nějak moc očumuje. Zachytila jsem ejho pohled a .., pane bože, on zrudnul! Nenápadně jsem překontrolovala svůj vzhled. Furt vypadám jako kluk. Dle možností.
"Děje se něco? Mám šmouhu na obličeji?" zeptala jsem se ledabyle.
"Ne, já jen, že šilháš," vypadlo z něj.
"Fakt?" rychle jsem se zkontrolovala v zrcadle. Blbost, to on má nějaký problémy se zrakem. Do místnosti vešel Uchiha. Sjel po nás dvou pohledem a lhostejně se usadil na pohovce. Z nějakého neznámého důvodu se Hidan tvářil otráveně. Asi nemá rád Itachiho. Uznávám, občas je trochu na palici, ale jinak je docela fajn. Když pominu to neustálé mlčení a depresivní pohledy. Začalo mi být horko. V téhle místnosti bylo hrozně přetopeno. Itachi měl plášť rozepnutý a Hidan radši vůbec. Jenže já si ho sundat nemohla.
"Není ti v tom vedro?" zeptal se Hidan. To je snad naschvál.
"Ani ne," zavrtěla jsem hlavou a nahrbila se, aby se plášť vpředu ještě víc nafoukl. V tom se dovnitř přiřítil zrzek č. 1.
"Mám skvělý návrh! V mém oblíbeném časopise vyšel článek o stmelování zločineckého kolektivu!" vykládal nadšeně a mával kolem sebe pochybným plátkem, který nesl název "Můj Absolutně Famózní Ilegální Expert".
"A jak nás chceš stmelit? Vezmeš na nás Herkules?" pozvedl obočí Hidan. Zasmála jsem se.
Zrzek se zamračil. "Ne, doporučují tu nějaké kolektivní hry," namítl.
"Di s tim ho prd*le," vyzval ho otráveně Hidan.
"Tímhle tónem se mnou nemluv," okřikl ho Pein. Pak se otočil na mě. "Svolej všechny do obýváku," přikázal mi.
"Všichni sém," zakřičela jsem, aniž bych se o píď hnula.
"Skvělej přístup," ukázal mi Hidan zdvižený palec.
"Jak se to chováte. Máme se stmelovat," mračil se Zrzek.
"Však my se stmelujeme. Nevidíš?" ušklíbla jsem se a plácla si s Hidanem.
"Ale vy se nemáte stmelovat proti mě," namítl naštvaně, ale dál už ani necek.
"Buď rád, že vůbec děláme cos řekl. Taky bychom se na tebe mohli vysra*," zívl Hidan.
Zrzek už otvíral ústa, ale pak je zase neprázdno zavřel, neboť usoudil, že to nemá cenu.
"Co chcete?" nakoukla do obýváku Šmoulinka.
"No tebe určitě ne," ušklíbla jsem se. Hidan se zachechtal a ukázal mi zvednutý palec.
Šmoulinka zrudla vzteky. "Vždyť si tady řval, ať jdeme sem."
"Je na čase stmelit organizaci," kuňknul Pein.
"S nikym se lepit nebudu," zabrblala Barbar.
"Žádal si mne někdo?" trhl dovnitř deidara.
"Jo, jo, pojď si přisednout. Tady Pein nás chce stmleit," ukázala jsem an pohovku.
Blonďáček s přisedl u kamarádsky do mě šťouchl. Šťouchnutí jsem mu oplatila. Konečně se ve dveřích objevil Pan Božský. Na tváři opět ten lhostejný výraz. Potlačila jsem nutkání na něj zbožně zírat.
"co se tu děje?" zeptal se ledabyle.
"Stmelíme se," řekl Pein hrdě.
"Slepíme se?" podivil se P. B. a zatvářil se lehce zmateně.
"Sedni si a nepodrývej moji autoritu," přikázal mu Zrzek.
"Nic nereju," zavrčel P. B. a sedl se z druhé strany vedle mě. Zatajila jsem dech. Srdce se mi rozbušilo. Nervózně jsem si odkašlala. P. B. na mě pohlédl. "Je ti něco?" povytáhl obočí.
"Ne, nic," zachraptěla jsem a uhnula pohledem. Po chvíli dorazili i ostatní. Ani jsem se nenadála a Pein nás už rozřazoval do dvojic. Přes zaujetí Panem Božským jsem si ani nevšimla, že si to ke mně šina Hidan.
"Budem spolu?" zeptal se a já jen posmutněle kývla. Pan Božský se spároval se Zetsuem.
"Takže teď dostanete každý obálku s úkolem, který musíte splnit," vykládal šéf nadšeně.
"Co to bude? Sundat Barbarce Šmoulince podprsenku, aby si toho nevšimla?" zašeptala jsem skepticky Hidanovi. Ten se rozchechtal a pak dodal: "Já myslím, že je nahoře bez."
"To ne," zavrtěla jsem hlavou.
"Vsadíme se?" navrhl Hidan s potutelným úsměvem.
"O co?" souhlasila sem ihned.
"O pivo," nadhodil po chvíli přemýšlení.
"Platí," plácla jsem mu do natažené ruky.
"Fajn. Tak to jdi zjistit," vybídl mě škodolibě.
Zrudla jsem. "proč já?"
"Já si už šáhnul," odpověděl ledabyle.
"Kdy?" povytáhla jsem obočí.
"Ále," mávnul nad tím rukou. "Jednou jsme to trochu přehnali a vymáchali se v kašně."
"Áha.. ale to bylo kdysi. Sázku vyhraju já," prohlásila jsem sebevědomě.
"Tak jdi do ní," vybídl mě s úšklebkem.
Nervózně jsem polkla. Cítila jsem, jak mi čelo orosil pot. Ale nějak to zvldánu. Musím. Huf. Nádech - výdech. Uklidnit se.. Tááák.. Jdeme na to.
Hodila jsem pohledem po Šmoulince. "Hele, ty Šmoulo. Když už si hraješ na barbara Conana, nosíš vůbec podprsenku? Nebo se mu snažíš co nejvíce přiblížit a jdi nahoře bez?"
Konan po mě střelila hóóódně oškivým pohledem. Potlačila jsem nutkání zdrhnout.
"Bez," vypadlo ze Zrzka dřív, než si mohl domyslet důsledky. Nevím jak se to stalo, ale Pein se najednou rozplácl na zadní stěně. Au. Bylo mi ho líto.
"Já to věděl!" vykřikl Hidan vítězoslavně. Sebevrah. Za chvíli se rozmázl vedle Peina.
"Ještě se můžem vsadit, jestli má kalhotky," ozval se šeptem Deidara.
Pein něco zakňučel.
"Cože?" zeptala jsem se.
"Říká, že je naostro," vykřikl Hidan. Konan byla celá rudá. Navztekaně a se slzami v očích se po nás rozhlédla a utekla z místnosti.
"Páni, to bylo o fous," oddychl si Zetsu.
"No jo, už jí tepala žíla na čele," potvrdil Kakuzu.
"Mám u tebe pivo," hrabal se Hidan zvesela na nohy.
"Tak jdem rovnou, ne?" navrhla jsem. Všichni nadšeně souhlasili.

Poznámky: 

Po letech přinášíme novou kapitolu, kterou jsme byly líné přepsat. Jedna rada pro vás: nepište na papír, ale do počítače.:@)
A hluboukou omluvou, vaše autorky: Lisa a Noriel.

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naomi totsuka
Vložil naomi totsuka, Po, 2012-11-12 22:50 | Ninja už: 4153 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Musim rict ,ze docela lituju ,ze sem nezacala cist fan fiction na konoze driv ted je toho moc a je celkem tezky najit neco peknyho.

Ale tohle je fakt peknej kousek doufam ,ze budou dalsi dily.
Anorektik na kriplkare nejlepsi v tech dilech Laughing out loud

Obrázek uživatele Tricer
Vložil Tricer, Po, 2012-11-12 11:09 | Ninja už: 4758 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

C-c-co ?????? Laughing out loud nedávno jsem četl tuto serii a říkal si že je škoda že to nebude pokračovat a dneska zapnu konohu a *PINK* je tu !!!?? + ještě několik dalších Super FF dnešek je skvělej (už jenom že nemusím do školy :DDD) a na téhle kapitolce jsem se zase neuvěřitelně nasmál Laughing out loud doufám že další díl bude co nejdřív

Lidi pište ! Laughing out loudLaughing out loud Pomalu ale jistě mi docházej FF co číst Smiling Takže jestli máš ve své hlavě nějákej dobrej nápad na povídku (nebo prostě nápad Laughing out loud) tak ho honem sepiš a šup s ním na Konohu ! Laughing out loud

P.S. Pokud začneš psát tak tu FF dopiš Smiling Pokud ne tak mi dej adresu a příjdu tě zabít rovnou Laughing out loud Člověk se do nějáký FF ,,zamiluje" a najednou *BANG* dočtě 20 dílů a "Co to sakra ? Kde je další díl ?" To úplně nesnáším ! Laughing out loud

P.P.S. Už sem s tým otravnej Laughing out loud

P.P.P.S. Kdyby ste měli nějákej dobrej typ na super FF co se Ti(Vám)líbila tak mi ju pošlete do soukromejch zpráv nebo prostě kam chcete Laughing out loud

Obrázek uživatele MuckQ
Vložil MuckQ, Ne, 2012-11-11 20:52 | Ninja už: 4248 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

úžasný Kakashi YES

„Kdo se umí smát sám sobě, má právo smát se všemu ostatnímu, co mu k smíchu připadá.“
- Jan Werich