manga_preview
Boruto TBV 07

Ukradnuté slnko 10

Hneď po rozhovore so Sasukem dal Naruto pokyn, aby vykopali Sakurin hrob. Pôvodne pri tom chceli byť obaja, on aj Sasuke, ale nedokázali sa pohnúť z miesta. Hoci už dopredu vedeli, čo v hrobe nájdu, alebo, lepšie povedané, nenájdu, nemohli sa prinútiť ísť tam.
Hokage dal teda zavolať Nejiho, Ten-Ten a Saia. Sasuke im v rýchlosti vysvetlil, o čo ide a aká misia ich čaká. Jediný, kto dokázal po záplave tých podivných a neuveriteľných informácií prehovoriť bol Sai.
„Na východ sa dostaneme zajtra. Mali by sme si tam nájsť nejaké stanovište a počkať do svitania ďalšieho dňa,“ navrhol.
„Dorazíme tam ešte pred večerom. Načo čakať tak dlho,“ nesúhlasil s ním Sasuke. Už mal po krk čakania.
„Podľa tvojho zdroja, je za svetla slabá,“ pokračoval Sai. „Po súmraku nasleduje noc, takže ak by sa nám nepodarilo chytiť ju, v noci naberie silu. Ale ak to urobíme na svitaní, v prípade neúspechu môžeme počítať s dňom.“
„To dáva zmysel,“ pripustil Naruto. Sasukemu sa od hnevu triasli ruky, ale musel pripustiť, že majú pravdu. Dočerta! Celé roky vedel uvažovať chladne a racionálne. Teraz nedokáže dať dokopy ani jediný solídny plán. Záležitosť okolo Sakuri ho úplne rozhodila.
Nasledujúcu hodinu sa snažil Naruto ostatných presvedčiť, že jeho účasť na misií je nevyhnutná. Presne ako so Sasukem očakávali, dali mu minimálne dvadsať dôvodov, prečo má zostať v Konohe. Dokonca sa zdalo, že ho naozaj presvedčili. No keď odchádzali, Hokage žmurkol na Sasukeho. Presvedčiť Naruta, aby sa vzdal niečoho, čo si zaumienil, je koniec- koncov nemožné. Našťastie jediný, kto si to v plnom rozsahu uvedomoval, bol práve Sasuke.

Z Konohy sa štvorčlenný tím ANBU vydal krítko po tretej popoludní. Bolo leto, takže mali pred sebou ešte dosť hodín svetla. Ku bráne im prišiel popriať veľa šťastia aj Hokage, no len čo sa mu otočili chrbtom, už aj urazený zmizol.
„Nedávajte si dole masky,“ inštruoval ich Sasuke. „Môže nás sledovať nepriateľ. Pôjdeme mimo hlavnej cesty, takže dávajte dobrý pozor.“
Cesta na východ bola najschodnejšia po širokej hlavnej ceste, no práve tej sa rozhodol Sasuke vyhnúť. Museli sa teda uberať cez hustý les, ktorý cestu obklopoval. Pokým sa dalo, pohybovali sa v korunách stromov, potom museli zoskočiť pretože les sa zmenil a tenké vetky liesok a briez by ich neuniesli.
Sai náhle zastal. Započúval sa, prstom ukázal napravo od seba, smerom k ceste. Urobil tri tiché, opatrné kroky vpred, keď ho Sasuke zastavil.
„Ja to overím,“ šepol a šiel sa pozrieť. Dôkladne prezrel okolie, no zdalo sa, že sú samy.
Vydali sa teda ďalej. O pár minút pocítil Sasuke mrazenie na zátylku. Niekto ich sleduje a všimli si to aj ostatní.
„Ak si to ty, Naruto,“ pomyslel si Sasuke, „zabijem ťa.“
Nemal na výber a musel prikázať Nejimu, aby preskúmal okolie. Zase však nič nenašli, až z toho začínali mať zlý pocit. Čosi tu nesedí.
Išli ešte tri hodiny, potom sa utáborili uprostred stromov. Hustá, vysoká tráva ich dokonale kryla pred nechcenými pohľadmi. Oheň nerozložili, aby neupútali pozornosť.
„Aj vy ste cítili, že nás niekto sleduje?“ Spýtala sa Ten-Ten.
„Áno, ale nikoho som nevidel ani byakuganom,“ povedal Neji a pritiahol si kunoichi bližšie k sebe. Ona sa mu oprela o hruď, no očami neprestávala ostražito prečesávať les okolo seba.
„Nemôže to byť ten ANBU zo Suny?“ Nadhodil Sai.
„Je to možné,“ zamyslene odpovedal Sasuke. Naruto sa k nim mal pridať ku večeru. Už bola noc, no jeho nebolo.
„Prečo by nás ale sledoval a nepridal sa k nám?“ Ten-Ten táto verzia nesedela. Začali to rozoberať, ale veliteľ ich počúval iba na pol ucha. Sharinganom prehľadával nočný les a pátral po známej čakre. Keď ju konečne zachytil, uľavilo sa mu.
„Už je tu,“ oznámil tímu.
Z tmy sa vynorila postava v béžovom plášti a maskou ANBU. Na chrbte mu spod plášťa vytŕčala rúčka katany.
Bez slova podišiel ku Sasukemu a podal mu zvitok. Napodobenina pečate z Piesočnej nebola úplne dokonalá, ale v tej tme to ostatní aj tak nerozoznajú. Sasuke sa chvíľu tváril, že číta, potom sa obrátil k svojim spoločníkom.
„Toto je Itsu, ANBU z Piesočnej. Od Kazekageho má zákaz prehovoriť s kýmkoľvek okrem mňa,“ oznámil im.
Udivene sa na seba pozreli, ale nekomentovali.
„Poď so mnou,“ prikázal mu Sasuke. „Hliadky sa budú striedať po troch hodinách po dvoch až do svitania.“
Odišiel s Narutom bokom, tak, aby ich ostatní nepočuli.
„Šiel si medzi nami a cestou?“ Spýtal sa ho.
„Nie, celý čas som sa držal naľavo od vás. Je tam skalnatý hrebeň, kde sa dá dobre ukryť. Prečo?“
Naruto vytušil obavy v priateľovom hlase.
„Niekto nás sledoval, ale nemohli sme ho zamerať. Neji ani ja sme nikoho nevideli.“
„Si si istý, že ti to všetko nelezie na mozog?“
Sasuke ho za túto otázku praštil do zátylku.
„Au!“ Šúchal si Naruto narastajúcu hrču. „Dobre, hlúpa otázka.“
„Zajtra dávaj dobrý pozor. Ak nás naozaj niekto sleduje, musíme ho zneškodniť.“
Vrátili sa do tábora. Prvá hliadka vyšla na Sasukeho a Naruta. Ticho sedeli chrbtom k sebe, pozorne sledujúc tmu okolo seba.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Ne, 2012-07-22 17:17 | Ninja už: 4543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

neviem ako to povedat ale pises tak hm presvedcivo ze to cloveku hned vnukne ako vidi tvoju ff ze si ju musi precitat aspon ja to tak vidim. alebo skorej si to dokazem predstavit presne jakto myslis takze dalsi diel nech tu je s novym dielom mangy Laughing out loud

Obrázek uživatele Kimi_Uchiha
Vložil Kimi_Uchiha, Ne, 2012-07-22 07:31 | Ninja už: 4392 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Úplne super diel..Laughing out loud ja akože vážne neviem čo mám dodať..Laughing out loud Je vážne super..Laughing out loud tak rýchlo ďalší..Laughing out loud Laughing out loud