manga_preview
Boruto TBV 08

V Konohe sa stále niečo deje, alias všetci na miesta a...AKCIA!

,,Hej! Môžete to vziať ešte raz, ale tentokrát vyskočím na ten druhý dom a zakričím: ,Kuchiyose no Jutsu´ a privolám Žabieho šéfika a až potom sa Pein vrhne na mňa? No tak! Tak je to lepšie! Diváci chcú vidieť akciu a hlavne mňa! Keď ma prekryjete dymom, tak to už nebude ono!" snažil sa vyjednávať Naruto.
,,V scenári máš jasne uvedené, čo máš robiť, tak sa láskavo toho drž!" schladil ho režisér Tobi, listujúc pritom papiermi s poznámkami.
,,Ale..." nedokončil Naruto, pretože ho predbehla silná rana do hlavy od Sakury, ktorá ho umlčala.
,,To bolo za čo?!" vykríkol Naruto a so slzami v očiach si šúchal hlavu.
,,Len tak! Jasné, že to bolo za to, aký si pako! Máš scenár? Tak sa ho drž! Za to, že si hlavná postava, nemusíš všetko meniť!" vrčala Sakura.
,,No tak, vy dvaja! Ukľudnite sa!" podišiel k nim Kakashi s Icha Icha v ruke. ,,Veľmi dobre viete, že na pľaci máte byť bez zranení! Uvoľnite sa, prečítajte si nejakú peknú knižku," tu sa mu zablyslo v očiach ,,a nezabúdajte, že natáčame špeciál, tak sa snažte."
,,Tú perverznú vec do ruky nechytím!" kričal Naruto. Kakashi sa potmehúdsky usmial a odkráčal preč.
,,Čo sa ti nepáči na mojej knižke?" ozvalo sa zrazu vedľa neho a vtom sa v oblaku dymu objavil Jiraiya.
,,Áááá!" vykríkol zdesene Naruto. ,,Čo sa mi nepáči? Všetko! Už len tá obálka je strašná!"
Vtom sa vytratil úsmev z Jiraiyovej tváre, zvesil plecia a ako mŕtvola sa odtrmácal preč so slovami: ,,Tak jemu sa nepáči obálka!"
,,Tak, teraz ma všetci počúvajte! Na rade je kapitola 15, scéna 3!" ozval sa zrazu z obrovského ampliónu Tobiho hlas.
,,To je scéna, keď sa medzi mňa a Peina postaví Hinata. Sakra! Ešte som nebol v maskérni! Treba mi namaľovať Sennin mód! Sakráá!" krikom lamentoval Naruto a bežal preč.
Sakura len pokrútila hlavou. Podišiel k nej Sasuke so spýtavým pohľadom a ukazujúc na Naruta sa spýtal: ,,Kam beží? Scéna je opačným smerom."
Sakura prevrátila očami: ,,Myslí si, že zabudol ísť do maskérne, kvôli Sennin módu. Škoda len, že zabudol, že Sennin mód má nakreslený už od kapitoly 13."

,,Stop! Stop! Stop! Naruto! Čo som ti povedal? Máš sa tváriť vydesene! Nie! Nie! Nie! Celé zle!" ozývalo sa pod chvíľami.
,,Mňa by zaujímalo, kde trčí ten Kurama!" hundral Tobi-režisér Tsunade, ktorá stála vedľa neho.
,,Už tu mal dávno byť! Kde trčí?" hromžil.
Zrazu sa vedľa neho objavila malá oranžová líštička s deviatimi chvostami.
,,Kde si bol?" ziapal naňho Tobi.
,,Prepáčte, šéfe! Trochu som sa pozabudol nad partičkou kariet," ospravedlňoval sa Kurama.
,,Vážne? A kto vyhráva?" začal sa zrazu s veľkým nadšením zaujímať Tobi.
,,Je to tak tesne, ale tuná Tsunade vsadila dosť veľký balík...ale...no...vyzerá to, že to vyhrá Gai," odpovedal Kyuubi.
,,Škoda. Počkaj, tu niekde by som mal mať nejaké peniaze...počkať! Čo to kecám? Okamžite na scénu! Si na rade!" zavelil režisér.

------- O tri hodiny neskôr -------

,,Už som myslel, že to nikdy neskončí," sťažoval sa unavený Naruto. ,,Je čas na Ramen!" A nadšene sa vydal do Ichiraku.
Vošiel dnu a objednal si dve extra veľké porcie Ramenu. Keď začínal druhú porciu, dnu vošiel Asuma a Kurenai.
,,Vy dnes tiež natáčate?" opýtal sa ich Naruto.
,,Hej. Máme dnes točiť scénu, kde umriem," uškrnul sa Asuma.
,,Počkať...to nejako dosť skáčeme," premýšľal Naruto.
,,To hej, ale ,,režisér" to tak chce," odvetil Asuma.
,,Je dosť hodín, mali by sme už ísť," prerušila ich Kurenai.
Rozlúčili sa a Naruto potom dojedol Ramen. Zaplatil a vrátil sa na pľac, kde akurát natáčali Shikamaru, Ino, Chouji a Asuma.
,,Shikamaru! Trochu citu! Si síce geniálny, ale chce to viac švihu! Tvoj mozog by to mohol pochopiť. Nehráme shogi, ale točíme film!" Tobi vrieskal do ampliónu, až skoro spadol z režisérskej stoličky.
,,Zííív. To je otrava," zahundral Shikamaru.
,,Ti dám otrava! Otrava to bude vtedy, keď ťa vlastnoručne otrávim!" behal Tobi po pľaci.
,,Ak mi ešte raz zavrieska do ucha, nech si ma nepraje!" vyhrážala sa Ino.
Vtom sa vedľa nej zjavila Tobiho tvár a zvrieskla: ,,Nanovo! Ino neflákaj sa!"
Ino zarevala a s plameňmi v očiach s vražedným výrazom na tvári zavrčala: ,,Ja ťa zabijem!"
A s týmto výkrikom a s vycerenými zubami začala naháňať Tobiho. Ten s tenkým krikom behal hore-dolu, až sa za ním prášilo. O pár minút vybehli zo scény a zamierili do ulíc Konohy.
,,Tak a máme po režisérovi! Ako ma teraz diváci uvidia?" komentoval Naruto. Schladila ho ďalšia rana od Sakury. ,,Nefandi si!"
,,Myslím, že by sme mali vymeniť režiséra," objavil sa pri nich Chouji. Nechápavo sa na neho pozreli a on ukázala pred seba.
Blížil sa k nim, teda sa po zemi vlnil Tobi s výrazom vypúšťania duše z tela.
,,Ino to zrejme prehnala," skonštatoval Neji, ktorý k nim pristúpil. Pri hlavách sa im zjavili kvapky.
O pár minút sa k nim Tobi dovlnil a oznámil: ,,Na dnes to balíme." Po týchto slovách sa blažene zrútil na zem.
,,Hej, to nie! Ešte sme nenatočili tú scénu, kde..." Naruto schytal ďalšiu ranu, ale tentoraz od ležiaceho Tobiho.
,,Čo som povedal? Na dnes končíme, tak buď sticha!" hundral do zeme Tobi.
,,Ľudia, tak to teda balíme!" zakričal Lee na ostatných.
,,Ale ešte sme to nedokončili," ľutoval Naruto so slzami v očiach.
Nikto si ho nevšímal.
Za ním stál Sai so Sasukem a v rukách držali tabuľky s nápismi: NARUTO SI V ÉTERI a KONČÍME.
Naruto sa otočil, prečítal si tabuľky a skríkol: ,,Naniiiii?!"

Poznámky: 

Toto je moja prvá jednorázovka na tému Naruto. Nie je to nič extra, pôvodne to mal byť len príspevok do súťaže so zámerom uspokojiť kamošku, ktorá do mňa stále hustila, aby som niečo napísala xD

4.0625
Průměr: 4.1 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele anubiskt
Vložil anubiskt, So, 2012-04-14 11:01 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

Mam dojem, že se jedná o druhou soutěžní povídku s podobným námětem - už si nevzpomenu na jméno člověka, kdo napsal tu předchozí, ale tvoje za ní trošičku pokulhává. Tím rozhodně netvrdím, že je špatná, času na přečtení téhle povídky rozhodně nelituji.

A malá rada na závěr - nejlepší motivace přichází z nitra, ne z popudu ostatních, ale tak samozřejmě to je čistě můj názor Laughing out loud

Posílám nějaký hvězdičky.

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Ne, 2012-04-15 00:15 | Ninja už: 4508 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

dakujem za nazor Smiling kamoska tvrdila, ze by som mohla napisat do sutaze nieco comicke a tak vzniklo toto, v pisani FF na temu Naruto, ale aj celkovo s FF som len cisto zaciatocnik, tak to potom aj tak vyzera, ale tvoju radu si beriem k srdcu Smiling

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, So, 2012-04-07 22:33 | Ninja už: 5369 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

trochu mně uniká, proč do role režiséra byl zvolen Tobi, který se navíc ani jako Tobi nechová ... vlastně až na pohrání si se slůvkem otrava mě tahle povídka nezaujala

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Seiji
Vložil Seiji, Ne, 2012-03-11 21:51 | Ninja už: 4425 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Pěstitel rýže

Celkem dobrý. hezký nápad, hezké zpracováni.
Smiling SmilingSmiling

Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.


Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Po, 2012-03-12 21:20 | Ninja už: 4508 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

dakujem Smiling

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Čt, 2012-03-08 16:45 | Ninja už: 4511 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

haha dala si to sem vidis ze to islo Laughing out loud a sa ti to podarilo sak ale tvoje poviedky su vsetky fajnove tak co sa cudovat, ze mono? Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2012-03-08 16:17 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Zajímavý nápad. Sice takový, že se divím, že prošel, ale vskutku roztomilý. Chudáček Naruto! Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2012-03-07 21:58 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Podívej se do Pravidel FF sekce, abys věděla, jak správně psát přímé řeči. Najdeš tam i jiné další zajímavé věci. Pokud by to nebyl příspěvek do soutěže, hodně bychom s jeho vydáním váhali.
A jak vidno, s pravidly všeobecně máš problém, jinak by sis povídku sama neohodnotila. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2012-03-08 10:32 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Čt, 2012-03-08 07:47 | Ninja už: 4508 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Smiling pozriem si tie pravidla a s tym hodnotenim, nepocitajte ho, to kamaratka ho chcela ohodnotit a neuvedomila si, ze som bola na Konohu prihlasena ja Smiling Ale nepocitajte ho Smiling