manga_preview
Boruto TBV 11

ANBU Team 7 - 04 Stret s nepriateľom

Tenzou sa prechádzal po dedine. Od trosiek jedného domu prechádzal k troskám druhého. Pod nimi boli pochovaní zaživa ľudia. Niektorí však neboli zaživa. Váľali sa tam tiež črevá a iné vnútorné orgány. Normálny človek by hneď vyprázdnil svoj žalúdok. Išlo by to von ústami, nie otvorom, ktorý je na to určený. Sakura kontroloval telá ľudí, ktoré boli v celku. Predsa, mohli byť nažive. Bola to malá šanca, ale bola.
„Nič. Všetci sú tu mŕtvy."
Daiki sedel na zemi. Nohy prekrížené. Lakte opieral o kolená a dlaňami podopieral hlavu. Tváril sa, že rozmýšľa. Ukazovákom na pravej ruke sa dotkol zeme.
„Sú tu."
„Kto je tu?"
„Dvaja ninjovia. Z Akatsuki."
„Kto?"
„Uchiha Itachi a Hoshigaki Kisame."
„Takže oni zničili túto dedinu."
„Nie. Len teraz sem prišli."
„Kde presne sú?"
„Na druhom konci dediny."
Daiki vstal.
„Ideme tam!" rozkázal Tenzou. „Dajte sa do tímov ako sme sa dohodli."
Sakura priskočila ku Tenzouvi a Sasuke podišiel ku Daikimu.
„Ideme!"

Itachi s Kisamem sa pozerali na ten masaker.
„To som od Orochimara nečakal."
„Moc mu zatemnila mozog."
„Čo v tejto dedine je také vzácne, že to chce Pein aj Orochimaru?"
„Neverím, že si o nich nepočul."
„O čom?"
„Pozor!" skríkol Itachi.
Obidvaja sa stihli vyhnúť Tenzouvmu útoku.
„Ale pozrime, koho to tu máme. ANBU tím z Listovej," povedal Kisame.
„Že by?"
„Aj vy chcete to, čo tu je?" pýtal sa Kisame.
„Čo tu je?" pýtal sa Tenzou.
„Vy to neviete? Tak vám to ani hovoriť nebudem."
„My sme len prišli kvôli vám. Zachytili sme o vás správy."
„Ako o nás mohli vedieť, Itachi?"
Itachi dal z hlavy svoj slamený klobúk.
„Neviem."
„Itachi!" myslel si Sasuke.
„Toto zase bude," myslel si Daiki.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Itachi na nich poslal obrovskú ohnivú guľu.
„Suiton: Suijinheki."
Tenzou proti nej postavil vodnú stenu. A úspešne.
„Suiton: Daikoudan no Jutsu."
Kisameho útok ich rozhodil tak, že sa museli rozdeliť. Po dvoch.
„Ja si beriem tých dvoch naľavo," povedal Itachi.
„Dobre."

Aj keď mali pripravenú taktiku, tak im nevyšla. Rozdelili sa úplne inak, ako čakali. Tenzou bol so Sasukem a Daiki so Sakurou. Tí museli preč z dediny. Séria Itachiho ohnivých útokov ich vyhnala.
„Čo teraz spravíme?" pýtala sa Sakura.
Srdce jej bilo oveľa rýchlejšie ako obyčajne. Okrem tréningových bojov, neabsolvovala skutočný boj už skoro dva roky. Naposledy na chuuninskej skúške.
„Nepozeraj sa mu do očí. To je základ."
Itachi k nim pomalým krokom prišiel.
„Nie, že by som bol proti vám, ale musím vás zabiť."
„Musíš?"
„Áno."
„Tak to skús, Itachi."
„Katon: Gouryuuka no Jutsu."
Daiki aj Sakura sa tomu vyhli.
„Schovaj sa a dávaj pozor na môj tok chakry, či ma nedostal do genjutsu."
„Fajn."
Daiki vytiahol pár kunaiov. Po jednom ich hádzal po Itachim. Itachi ich zase po jednom chytal a naraz ich hodil naspäť. Daiki sa len usmial a mávnutím ruky všetky kunaie padli na zem.

„Suiton: Suikoudan no Jutsu."
Kisame poslal na Tenza žraloka.
„Suiton: Daibakufu no Jutsu."
Tenzou sa bránil vodným útokom.
Sasuke sa zatiaľ prikradol Kisamemu za chrbát.
„Chidori."
Kisame sa zohol. Vystrel nohu a spravil otočku. Sasuke vyskočil.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
„Suiton: Suijinheki."

Techniky sa vyrušili.
„Ale, ale. Sasuke. Pošul som, že si odišiel od toho hada. Ale nenapadlo by ma, že sa pridáš k ANBU Listovej."
Sasuke zaútočil katanou. Zasiahol Kisameho od brucha. Ale premenil sa na vodu.
„Mizu bunshin?"
Sasuke dopadol na zem. Otočil sa. Oproti nemu stál Kisame. Prevádzal nejaké pečate.
„Mokuton: Daijurin no Jutsu."
Tenzou zaútočil. Kisame sa jeho útoku vyhol výskokom.
„Suiton: Daikoudan no Jutsu."

Kisame poslal na nich ďalšiu žraločiu strelu.
„Mokuton: Jukai heki."
Žralok len narazil do steny z dreva.
„Silná obrana."
Kisame sa znova zmenil na vodu.
Objavil sa za Tenzom. Samehada začala z neho ťahať chakru. Tenzouvi sa podlamovali kolená. Ako keby bol uväznený. Kisame skončil. Tentoraz Samehadou zaútočil.
„Chidori."
Sasuke spravil dieru do Kisameho ramena. Ale po chvíli to bol len kus vody.
„Ešte sa neodvážil na priamy útok."

Daiki s Itachim stáli oproti sebe. Ani nie meter bol medzi nimi. Schyľoval sa boj v taijutsu.
Daiki zaútočil pravou rukou na Itachiho hlavu. Itachi sa sklonil. Pravou rukou uderil Daikiho do brucha, zároveň mu podkopol nohy. Daiki padol na zem. Itachi vytiahol kunai. Skočil na Daikiho kolenom. Zakričal bolesťou. Kunaiom sa mu chystal preťať krčnú tepnu. Daiki však pravou rukou mu hodil trochu hliny do tváre. Itachi si okamžite hlavu. Daiki mu uštedril pár rán päsťami. Itachi z neho zliezol. Daiki ho kopol pravou nohou do hlavy. Keď pravou nohou dopadol na zem, vyšvihol ľavú a kopol ho znova do hlavy. Itachi okamžite padol na zem. Daiki vytiahol katanu a hodlal sparviť posledný krok.
„Amaterasu."
Itachi zaútočil. Ale Daiki tam už nebol. Jediné, čo videl, bolo nejaké svetlo a bol preč.
„Čo to bolo?" pýtala sa Sakura.
„To bol Štvrtého Hiraishin. Odkiaľ to vie?" pýtal sa sám seba Itachi.
Itachi vyskočil zo zeme a postavil sa. Daiki zrazu stál pred ním.
Itachi si poriadne obzrel jeho vlasy. Červená farba mu bila do očí.
„Presne ako Nagatove a Kushinine."
Itachi hodil po ňom shurikeny. Minul. Daiki bol pružný a vyhýbal sa im rôznymi gymnastickými pohybmi.
„Katon: Gouryuuka no Jutsu."
Daiki sa nehýbal. Spravil pár pečatí a znovu sa nehýbal. Tesne pred ním Itachiho útok zmizol. Objavil sa pred Itachim a smeroval na neho.
„Susanoo."

Kisame sa vznášal na nejakej vlne. Sasuke a Tenzou stáli pod ňou. Vlna padla a zaliala bojisko. Samozrejme, že uhasila horiace trosky domov. Stále bojovali v dedine. Aj keď to vyzeralo, že ich boj sa premiestni mimo dedinu.
Sasuke a Tenzou boli premočení. Sasuke chcel použiť Chidori, ale nemohol. Lebo pri pokuse oň, ublížil sám sebe.
„Blesk reaguje na vodu. Takže, teraz nemôžeš používať svoje bleskové techniky."
„Možno nie, ale..."
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
...stále mám ešte ohnivé."
„Suiton: Suijinheki."
Zabránil Sasukemu útoku v ďalšom pohybe.
„Doton: Doryuudan no Jutsu."
Tenzouve jutsu však vodnou stenou prešli. Kisame sa tomu vyhol. Sasuke však stál za ním s Chidori v ruke.
„Ako to?"
„Ja rýchlo uschnem."
Sasuke však padol na zem.
„Zabudol si na moju Samehadu. Nevadí, že som si požičal chakru? Tebe už aj tak bude k ničomu."
Kisame sa zahnal Samehadou.

4.87805
Průměr: 4.9 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Čt, 2012-03-08 15:29 | Ninja už: 4641 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

čím dalej tým viac ma to baví Laughing out loud

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.