manga_preview
Boruto TBV 08

Tajná láska 6.díl *.* (NejiHina) *.*

Dny ubíhali jako voda a Neji si s neznámé dívkou vytvořil velmi silné pouto, stejně na tom byla i Hinata se svým tajemným chlapcem. Už zítra se koná jejich ples, ples na kterém se konečně poznají, ples který jim změní život.
Paprsky slunce přistávali na Nejiho těle a po několika minutách ho donutili otevřít oči. Vzpomněl si na včerejšek, byl šťastný že má tu tajemnou dívku, vůbec nechápal jak někdo takoví může existovat. Přemýšlel o tom, jaké to bude, až ji pozná. V jeho hlavě hýřili myšlenky se spoustou otázek. Chtěl ji už konečně vidět, chtěl ji konečně obejmout, cítit její vůni, hladit její hebkou plet‘. Z jeho zamyšlení ho vysvobodil ťukot na dveře.
,,Můžu?,‘‘ Ozvalo se za nimi.
,,Jistě,‘‘ kývl Neji a sedl si. Ze dveří vykoukla Hinata a pravila.
,,Otec říkal, že ti mám pomoci vybrat vhodné oblečení, na ten ples. Doufám, že na dnešek nemáš nic v plánu.‘‘ Zamyslel se se a pak řekl.
,,Vlastně jsem chtěl trénovat, ale asi to nechám na později,‘‘ kývl a ve svých myšlenkách se uchýlil k jeho tajné lásce.,,Tak se sejdeme za 10 minut před domem, ano??‘‘ Neodpověděl ji, pouze lehce kývl hlavou a na jeho tváři se objevil úsměv. Hinata mu ho vrátila a jak se objevila, tak stejně i zmizela. Neji padl na postel, byl šťastný, že s Hinatou budou přátelé a také bych moc rád, že mu pomůže vybrat oblek na ten ples. Těšil se tam tak moc, že to snad ani nebylo zdravé. Asi po pěti minutách polehávání se zvedl a přesunul se k počítači.
Když ho zapnul první, kam šel, byl jeho email, aby zkontroloval jestli mu něco nepřišlo. V jeho očích zářili tisíce hvězd, když uviděl jednu novou zprávu od jeho milované. Ve zprávě mu popřála krásný den a že už se na něho moc těší. Jako vždy ji s úsměvem od ucha k uchu napsal dokonalou odpověd‘, poté vypnul počítač a přešel do koupelny. Osprchoval se a splnil další ranní hygienu, oblékl se a vyrazil před dům.
Hinata už na něho čekala, jak mile ho uviděla mírně se zamračila a řekla.
,,Konečně, už jsem se bála, že nepřijdeš,‘‘ Neji mírně ztuhl, to mu to trvalo tak dlouho? Jakmile na její tváři zaznamenal nepatrný škleb, došlo mu že to nemyslí vážně, zasmál se a šli jednou z postraních cest, až do centra. Když tam dorazili vešli do opravdu velmi luxusního obchodu s drahými kvádry a společenskými obleky. Hinata se ihned začala přehrabovat ve věcech a hledala, to co by mu slušelo.
,,Na skus tohle,‘‘ usmála se a podala mu bílý smoking. Neji ač nerad zalezl do kabinky a převlékl se. Přibližně po dvou minutách se dveře kabinky otevřeli. ,,Tak co tomu říkáš?,‘‘ zeptal se Hinaty. Ta se na něho dlouze zadívala.
,,Není to ono,‘‘ odvětila a hledala dál, ,,skus tohle.‘‘ Neji opět zalezl do kabinky a strávil tam stejný čas, jako předtím. Když vyšel, Hinata na něm mohla oči nechat, pak jen kývla a mile se usmála. Neji to bral jako souhlas, opět zmizel v kabince a převlékl se do normálního oděvu.
,,Takže tenhle,‘‘ řekl prodavačce a zaplatil.
,,Teď už ti chybí jen jedna věc,‘‘ usmála se Hinata.
,,A jaká? Já myslel, že smoking stačí,‘‘ divil se.
,,Nezapomeň že každý musí mít přes obličej masku a přesně o půlnoci bude odmaskování,‘‘ zazubila se Hinata a táhla Nejiho do dalšího obchodu, tentokrát s maskami.
,,Co tuhle?‘‘ Otázal se Neji.
,,Vážně si chceš vzít k černému smokingu, zelenou masku?‘‘
,,Když vidím jak se tváříš, tak asi ne,‘‘ zasmál se a Hin kývla.
,,Tak co třeba tahle?‘‘
,,Ta je dokonalá,‘‘ poznamenala.
,,A ty si žádnou nevybereš?‘‘
,,Ne…. Odpoledne sem jdeme s Ino, pomůže mi s výběrem šatů i masky,‘‘ usmála se.
,,No tak to hodně štěstí,‘‘ řekl a šel zaplatit masku.
Celou cestu domů si povídali a smáli se spolu. Jakmile dorazili před jejich dům, uviděli Ino jak stepuje před ním.
,,No konečně!Už jsem myslela, že se neobjevíš,‘‘ usmála se Ino a hned chytla Hinatu za rukáv a táhla ji zpět do obchoďáku.
,,Tak ahoj Neji.‘‘ To bylo to jediné co stihla říci, než zmizeli z Nejiho dohledu.
,,Tak povídej Hin, co si chceš vzít na sebe? Chceš ty černé, nebo ty modré?‘‘ otázala se Ino.
,,No já nevím, oboje jsou krásné,‘‘ podotkla.
,,Tak uděláme kompromis, souhlasíš?‘‘ zazubila se Ino.
,,Ale tady prodávají jenom jednobarevné. Taková diva mody by to měla vědět.‘‘
,,Já taky neříkám, že si je koupíš. Já ti je předělám,‘‘ zasmála se, čapla Hinatu i šaty a běžela k pokladně, jelikož se s majitelkou tohoto obchodu znala, dostala šaty za poloviční cenu.
,,Je výhoda znát vlivné lidi,‘‘ zasmála se Ino a pelášila k ní domů. Když byli doma, hnedka vytáhli nůžky a dali se do přetváření šatů. S prací byli hotovy až pozdě večer, obě na sebe byli moc pyšné. Hinata si šaty vyzkoušela a Ino se na ní jen rozplývala. ,,Ten tvůj tajemný bude čuměť, zítra večer tě ještě učešu a budeš dokonalá,‘‘ usmála se Ino a Hinata mírně zčervenala.
,,Jo málem bych zapomněla,‘‘ začala hrabat ve skříni, po chvíli vytáhla krabici a podala ji Hinatě.
,,To je pro tebe.‘‘
,,Ino, moc ti děkuji,‘‘ řekla Hinata a vzala si od Ino krabici.
,,No tak.. otevři ji,‘‘ když Hinata otevřela krabici vyrazilo ji to dech.
,,Ino, ty boty jsou překrásné,‘‘ usmála se Hin a objala ji.
,,Pojď, půjdeme už spát, vždyť už budou tři ráno, musíš se vyspinkat do krásy,‘‘ zasmála se Ino a obě dívky šli na kutě.

Poznámky: 

Tak a máme tu předposlední díl Tajné lásky Smiling Doufám že se vám bude líbit, ikdyž podle mě je hodně divný =//

4.4375
Průměr: 4.4 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Oppai
Vložil Oppai, Ne, 2016-02-07 13:08 | Ninja už: 3370 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Misia V:
Krásný díl, musela být zábava vybírat s Nejim smoking a pak následně vybírat šaty s Ino. To druhé byl podle mě horor Laughing out loud Ino má svou hlavu, takže to muselo být zajímavé Laughing out loud hned jdu na další díl, chci vědět jak to dopadne Laughing out loud

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Po, 2012-02-27 07:27 | Ninja už: 4730 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Krásné... ostatně jako vždycky Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Neteri Samenava
Vložil Neteri Samenava, Po, 2012-02-27 11:53 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Recepční v lázních

Děkuju Kinatu Smiling

Obrázek uživatele Sluni
Vložil Sluni, Ne, 2012-02-26 23:59 | Ninja už: 5564 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Autoři povídek přečtěte si, prosím, Pravidla FF než se začnete na něco ptát.