manga_preview
Boruto TBV 07

"Ďábel s duší anděla"

Tak hrozně moc krásná. Jsi jediná… jediná mezi všemi ostatními. Překrásná perla… jediná perla v nekonečném oceánu.


Když jsem tě poprvé spatřil, byla si skoro dítě. Holčička s havraními vlasy, které mi vždycky připomínaly měsíc. Zamiloval jsem si je, stejně jako tvoje oči se zeleným nádechem. Očaroval jsem se jimi, stejně jako malinovými rty, vznešenou bradou a rovným nosem, který si vždycky nosila trochu nahoru.

Byla si ještě dítě, tak jako já. Nutili mě, abych se s tebou oženil a já jsem se marně pokoušet odolávat - možná jen abych neznemožnil svůj, tak mocný klan a neudělal lacinou svou vesnici, kterou tak miluju. Nakonec jsem souhlasil, ale stále mi nedocházelo, jaké to je být s někým na vždy.
Když jsem tě po dlouhé době spatřil v těch nádherných bílých šatech. Pořád jsi byla holčička, tak jako já byl ještě kluk. V té chvíli se všechno změnilo, nejvíc asi můj pohled na tebe. Byla jsi už žena - žena, kterou se máš stát… moje žena.

V tobě jsem viděl matku svých potomků. Viděl jsem v tobě spásu, která vedle mě bude noc, co noc usínat. Viděl jsem vyrovnanou, sebevědomou, krásnou ženu a byl jsem tak rád. Ty jsi byla ta, kterou jsem chtěl cítit ve své blízkosti.
Pořád si vypadala, tak křehoučce, jako malá panenka z porcelánu. Ale ani nejpevnější diamant, by proti tobě neustál. Vydržela si ustát nepřemožitelnou bolest se vzpřímenou hlavou. Neměla si problém čelit hroznému strachu bez jakéhokoli náznaku pochybnosti. A uměla jsi, si stát za svým. Kdyby si, se rozhodla, tak i já pohnu spíš hlavami Hokagů než tebou.

Den kdy se vše změnilo.

Bylo pozdě večer a ty jsi jako obvykle na mě čekala, než se vrátím z mise. Vešel jsem do našeho pokoje… nejspíš už nikdy nezapomenu na tvůj vystrašený, lítostný pohled, když si se prudce otočila a spatřila mě s katanou na zádech a aktivovaným sharinganem. Snažil jsem se ti vysvětlit, že to nedělám z vlastní vůle a kdybych nemusel, že to nikdy neudělám. Udělal jsem ti laskavost, nechtěl jsem, aby si to všechno viděla - byla jsi první. Spatřil jsem ji. Padla jsi k zemi a já viděl tvou slzu. Bylo to horší - byla jako zabodnutý kunai v mém srdci. Poslední byl on - můj malý bráška. Dospěl mi před očima a já si toho nevšiml. Vracel se zpět do sídla, už jsem byl skoro na odchodu a on najednou stál přede mnou a jeho ostrý pohled mě málem srazil k zemi. On jediný přežil - tvou poslední prosbu jsem vyplnil a nechal přežít budoucnost - budoucnost našeho klanu a teď už jenom on ji může změnit.

Photobucket

Ta bolest v mém srdci potrvá, dnes a navždy. Nikdy si neodpustím to, že jsem tě zlomil, lásko a je mi to moc líto. Neodpustím si i to, že v očích mého malého bratříčka se objevila ona sama - sama pomsta v celé své kráse. Nezapomenu na ten poslední pohled, který mi drtí duši. Zničil jsem ženu - mou ženu a spolu s ní uvadl i ten nejkrásnější květ. Zničil jsem v něm to dítě, teď už je to jen mstitel. Nemůžu prosit o odpuštění, ale plnil jsem misi, která měla zabránit válce ninjů - proto jen o pochopení. Už počítám dny, kdy se přijde pomstít a já spatřím silného muže.
"Mrzí mě to… lásko, bratře. Zatím sbohem,"

4.636365
Průměr: 4.6 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Uchiha
Vložil Yuki Uchiha, St, 2014-11-26 15:10 | Ninja už: 3468 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásne!!! Shocked

*Yuki*

Obrázek uživatele Endasaku Haruko
Vložil Endasaku Haruko, Ne, 2014-04-06 17:42 | Ninja už: 3694 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Pěstitel rýže

Krása.

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee
"Nejdůležitější věc pro ninju je týmová práce!" -Yondaime Hokage (Namikaze Minato)
"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku
"Kytka není na nic jestliže nevykvete." -Yamanaka Ino
"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto
"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara (Godaime Kazekage)

Obrázek uživatele Michelle - chan
Vložil Michelle - chan, So, 2013-07-06 01:13 | Ninja už: 3919 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Konohamarova chůva

Procítěné, dokonalé... 5 hvězd

Sen se stane skutečností až po té, co se skutečnost stane snem...
Nejsem perverzní. Jsem super perverzní. (Jiraiya)

Obrázek uživatele Vivi - chan
Vložil Vivi - chan, Ne, 2013-06-23 21:05 | Ninja už: 3930 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Ode mně máš pět hvězdiček, protože z mého pohledu se to ani jinak hodnotit nedá . Do té povídky jsi vložil/la své srdce a je to na ní hodně poznat.

Obrázek uživatele veverkawackova
Vložil veverkawackova, Pá, 2013-06-21 16:30 | Ninja už: 3938 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pochvala, je to moc dojemné a taky moc pěkné.Je to úplně jako by to psal sám Itachi. Ale vadí mi tam to slovo aktivovaný, nehodí se do textu...

Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, Ne, 2012-04-22 13:45 | Ninja už: 4902 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

⊙﹏⊙... úžasná poviedka. Asi prvýkrát ma skutočne zamrzelo, že to Itachi musel urobiť...

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Út, 2012-02-28 17:01 | Ninja už: 4977 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Je to úplně srdcervoucí a běhal mi z téhle povídky mráz po zádech!!!


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Nico
Vložil Nico, Ne, 2012-02-26 19:33 | Ninja už: 4582 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

mňa s toho až zamrazilo, je to nádherné a emotívne Smiling

Preto sa dívaš do diaľky,
i keď neveríš na rozprávky,
chceš byť mágom
a nechať zmiznúť samotu.

Obrázek uživatele Bella Scarlet
Vložil Bella Scarlet, So, 2012-02-25 20:07 | Ninja už: 4834 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

krásné Smiling.. dojalo mě to až k slzám Cry

Ten, kdo neprojeví smutek, neznamená, že nemá srdce. Jen má více odvahy bojovat s osudem.
Bojuji za život, žiji pro smrt.