manga_preview
Boruto TBV 09

Namikaze kuran no shinjitsu 11

Minulý díl:
„Sakuro! Okamžitě se mnou půjdeš do nemocnice na potrat!!!“ zakřičela její matka, ale nic, Sakura nic neřekla, seděla na zemi a měla ruce na uších a zavřené oči. Nevnímala je, bylo jí jedno co říká, i kdyby se omlouvala, tak jí to nezajímalo.Sakuřinu matku naštvalo, že ji ignoruje, tak se k ní rozešla a chtěla jí dát facku.[/i]

„Chouji zastav ji!“ Křikla Ino. Chouji hned vešel Sakuřině matce do cesty, a zabránil ji pokračovat dál. Ino mezitím přišla k Sakuře a dřepla si před ni, pak ji položila ruku na rameno. Sakura sebou cukla a rozeběhla se pryč.

„Nechte mě, nechte mě všichni na pokoji!“ křikla Sakura. Ino se za ní dívala, cítila se hrozně, nevěděla jak má Sakuře pomoc.

„Okamžitě mě pusť ty jedem tlu….“ Začala Sakuřina matka, ale Ino jí přerušila.

„Jestli je vám život milý, tak to nedokončujte.“ Řekla Ino a pak pokynula Choujimu aby jí pustil. Pak se vydali svoji cestou. Když byli za rohem tak se Ino vrátila a řekla:

„Jestli nenecháte na pokoji, tak si mně nepřejte.“ Sakuřina matka na ni nevěřícně koukala. Nic neřekla, Ino se k ní vždy chovala pěkně, nikdy na ni nekřičela, ani neprotestovala.

Pokračování: Nekonečné čekání.

Sakura se právě vracela z prohlídky. Měla dobrou náladu, celý týden měla klid, a na prohlídce poprvé viděla svoje děťátko. Z doktorského hlediska, to nebylo ještě dítě, ale jen plod, to Sakuru nezajímalo, pro ni to bylo její děťátko. Nic mu není, a všechno je v pořádku, a jelikož byl pátek, tak se Sakura těšila, až půjde do Ichiraku, a bude čekat na Naruta. Cestou domů nakoupila nějaké jídlo, neměla moc peněz, většinu měla v bytě své matky spolu s ostatními věcmi.

-Budu si tam muset zajít pro mé věci. - přemýšlela Sakura. Měla tam pár cenných věcí, jedna z nic byla fotka, kde je ještě mimino pár týdnů po porodu, a v  náručí ji drží její táta. Zemřel druhý den na misi. Přemýšlela, co by na tohle řekl on. Když dorazila domů, tak se odmaskovala, a uklidila jídlo. Podívala se na hodiny a zjistila, že má ještě soustu času. Sedla si na gauč a přemýšlela co bude dělat. Nakonec se rozhodla, že volný čas využije ke studiu. Vydala se do knihovny v budově Kage a půjčila si knížky o léčení zvířat. O léčení lidí přečetla vše, a už dlouho přemýšlela o tom, že se naučí léčit zvířata. První pokusy o léčení prováděla na rybách. Když měla dost knih, tak se vydala domů. Doma si sedla na gauč a začala si číst. Takhle strávila většinu dne. K večeru se vydala do Ichiraku. Oblékla se do nejlepšího oblečení co v bytě měla a vydala se na cestu. Někteří lidé se na ni divně koukali, jiní se zase usmívali. Sakuře bylo jedno co si kdo myslí, ona byla hrdá na to, že je těhotná, a, že Naruto je otec. Za chvíli dorazila do Ichiraku. Zastavila se před restaurací a podívala se dovnitř, bylo tam jen jedno volné místo. Chvilku tam stála a pak se odhodlala vejít a sednout si. Jediné štěstí bylo, že to volné místo, bylo u stěny.

„Dobrý den.“ Špitla Sakura a sedla si.

„Ahoj, Sakuro.“ Pozdravila Aiame a usmála se. Hned jak to dořekla, tak se na Sakuru všichni podívali. Sakura se pod pohledy otřásla. Aiame se na ně překvapeně dívala.

„CO ta tady dělá?“ optal se jeden muž.

„Nevěděl jsem, že, jsem můžou takoví lidi.“ Dodal další muž.

„CO vám udělala?“ optala se naštvaně Aiame.

„Nevíš, co se stalo?“ odpověděl další muž.

„Vím, a co? Tak je těhotná, no a? Ona ho miluje, a on miluje je ji, vám do toho nic není!“ křikla Aiame. Pak se tam objevil stařík.

„Co se děje?“ optal se, pak si všimnul Sakury, jak je natisklá ke stěně, pak uviděl, lidi, kteří tam byli na jídle.

„Navážejí se do Sakury.“ Řekla Aiame, pak odešla do kuchyně, přes ni se dostala ven a sedla si vedle Sakury, a začala ji uklidňovat. Sakura měla na krajíčku, steklo ji pár slz.

„Vypadněte.“ Řekl stařík.

„Vyhazujete nás?“ divil se jeden muž.

„Ano, a jestli nepůjdete dobrovolně, tak zavolám Hokage.“ Souhlasil stařík.

„Tak jsem, už nikdy nepůjdu.“ Řekl jeden z nich při odchodu a plivnul před Sakuru. Sakura nic neudělala, jen tam seděla a potlačovala slzy.

„ŠŠŠ, neboj se, už jsou pryč.“ Konejšila ji Aiame. Sakura se za chvíli uklidnila.

„Dáš si rámen? Dneska to je ne podnik.“ Řekl stařík a usmál s na ni. Sakura jen přikývla.

„Ukázal se během týdne?“ optala se Aiame.

„Ne.“ Odpověděla Sakura smutně.

„To je mi líto, ale neboj se, určitě je v pořádku, a brzo se ukáže.“ Řekla Aiame. Sakura jen přikývla. Stařík ji pak podal rámen, a Sakura se v klidu najedla.

„Děkuju, bylo to dobré, kolik jsem dlužná?“ optala se Sakura.

„Nic, tohle je na podnik.“ Odpověděl stařík. Sakura ho chvilku přemlouvala, bylo jí to trapné, kvůli ní přišel o několik zákazníků, a ještě ji pozval na jídlo.

„Ale to nejde, kvůli mně jste přišel o zákazníky.“ Oznámila Sakura.

„To je v pořádku, ale jestli tě to opravdu trápí, tak bys my mohla pomoc. Poslední dobou mně bolí záda, nevíš co by se na to dalo namazat?“ řekl stařík.

„No, zkusil jste masáže?“ optala se Sakura. Stařík přikývnul.

[i]„Hmm, tak zkuste horké pramen

Poznámky: 

Zdar, daty je další díl, vím že to trvalo dlouho a moc se za t omlouvám, doufám, že se bude líbit.
P.S. povídkáři, tvoje "názory/komenty" mně nezájímají, klidně si je napiš, aby bylo uspokojeno tvoje ego, ale mně je to úplně u ....

4.80328
Průměr: 4.8 (61 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele narutkohofinka
Vložil narutkohofinka, Pá, 2012-06-29 13:43 | Ninja už: 4336 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

prosim dasli

Obrázek uživatele shota66
Vložil shota66, Po, 2012-06-04 16:52 | Ninja už: 5078 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

Za jak dlouho bude pokračování?...chci další díl prosím Eye-wink

DATEBAYO...Laughing out loud

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, St, 2012-06-06 21:53 | Ninja už: 4804 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Nevím, mám sice něco napsaný ale zatím na to nemám čas, a po pravdě, mně chut psát na čas opustila měl jsem praxi a nestíhal jsem školu, ale ted se to snad vylepší.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele hofkanarutochan
Vložil hofkanarutochan, Čt, 2012-07-26 18:44 | Ninja už: 4307 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

prosim si hrozne inspirativni

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Ne, 2012-05-20 17:36 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

teším sa na pokračovanie, je to vážne zamotané a to sa mi ľúbi, som zvedavá ako to bude pokračovať Smiling

Obrázek uživatele Shifrit
Vložil Shifrit, Po, 2012-03-19 17:36 | Ninja už: 5053 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Prostý občan

Ahoj,je to úžasná povídka Laughing out loud a kdy bude další díl??? Už je to dost dlouho kdy vyšel ten poslední díl.

Život je boj, ale stojí za to. Tak si ho užívej naplno. Nikdy totiž nevíš, kdy skončí.

Obrázek uživatele Amras Tasartir
Vložil Amras Tasartir, Út, 2012-03-13 00:55 | Ninja už: 4503 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Pěstitel rýže

Díky, super povídka, těším se na další díl.

Obrázek uživatele samo15
Vložil samo15, Pá, 2012-03-09 18:15 | Ninja už: 4479 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

kedy už bude další diel?

Obrázek uživatele Senji_San
Vložil Senji_San, Pá, 2012-02-24 21:53 | Ninja už: 4546 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

super povidka ! mužu se zeptat kdy se objeví naruto už je dost dílu pryč ? Smiling

ZUPPASH!!

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, So, 2012-02-25 16:00 | Ninja už: 4804 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

No nějakou dobu se ještě neobjeví. Objeví se až bude Sakura v 3 měsíci.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Senji_San
Vložil Senji_San, So, 2012-02-25 20:18 | Ninja už: 4546 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

ok diki za info moc tvým povidkám fandím Smiling !

ZUPPASH!!

Obrázek uživatele kyuubi no yoko
Vložil kyuubi no yoko, Čt, 2012-03-15 17:02 | Ninja už: 4631 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Utírač Udonova nosu

souhlas

Yo!

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, St, 2012-02-22 13:17 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Pekné Smiling Dobre sa to číta. Teším sa na ďalší diel Smiling

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2012-02-21 22:35 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ayame se píše s tvrdým y. Eye-wink

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, St, 2012-02-22 11:21 | Ninja už: 4804 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Děkuji, příště ji už napíšu s Y.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2012-06-04 17:34 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Fajn, ale zajímalo by mě, proč si to neupravíš i u tohohle dílu. (To samé platí i o komentech povídkáře. Když už tě tak štvou, proč si ty chyby aspoň neopravíš, aby ten jeho komentář byl k něčemu dobrý?)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, St, 2012-06-06 21:51 | Ninja už: 4804 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Já ho ignoruji, a na to abych to opravil v ostatních dílech jsem líný

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Út, 2012-02-21 21:11 | Ninja už: 4583 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Super diel Laughing out loud škoda ,že nie je dlhší Laughing out loud Teším sa na daľší Smiling

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.