manga_preview
Boruto TBV 09

Splnený "sen" /NaruHina/

„Naruto...“ Sakurin hlas bol plný smútku a bolesti.
Naruto vstal od stola a s obavami na ňu pozrel. Papierovanie bolo v okamihu zabudnuté.
„Čo sa stalo?“
„Hinata, ona...“ hlas sa jej zlomil a ona sa rozplakala. Pristúpil k nej a chytil ju za ramena. Prinútil ju pozrieť sa mu do očí.
„Čo jej je Sakura? Prehovor konečne.“
„Ona je v nemocnici...je na tom zle Naruto.“

„Hinata!“ skríkol Naruto a ona sa otočila. V tvári mala zmetený výraz a držala sa za hlavu.
„Si v poriadku?“ spýtal sa starostlivo a ona sčervenela. Prudko potriasla hlavou.
„Som v poriadku...iba...zdalo sa mi, že som spadla.“
Naruto sa široko usmial. Bol krásny slnečný deň a on mal konečne nejaký deň iba pre seba. Odkedy sa z neho stal hokage stávalo sa to málokedy.
„Chcel by som ťa pozvať niekde na večeru Hin.“ prosebne sa na ňu zahľadel.
Jej srdce vynechalo úder a obliala ju horúčava. Trošku s ňou zamávalo akoby mala omdlieť.
A potom on...bol tak blízko pri nej. Držal ju za rameno a starostlivo na ňu hľadel. Jeho slová jej nedávali význam a potom sa usmial, iba prikývla a on sa nadšene zazubil
Potom odkráčal. Ruky za hlavou, veselo si popiskujúc. Sledovala ako ho ľudia nadšene zdravia. Jeho, hokageho, jinchurikiho. Hrdinu. Jej milovaného.
Ako dlho túžila po dni až k nej príde, usmeje sa na ňu a niekde ju pozve. Nie ako kamarátku, ale ako niečo viac.
S úsmevom vykročila domov. Musela sa pripraviť.


Naruto stál nad Hinatinou posteľou a hľadel na ňu. Jeho pohľad bol plný smútku a súcitu.
Hinata mala okolo hlavy obväz. Bola pripojená na prístroje, ktoré kontrolovali jej životné funkcie. Vyzeralo to ako by iba spala.
„Dnes ju tu priviezli. Niekde spadla a udrela sa.“ povedala sestrička so súcitom.
„Predsa by sa už prebrala.“ Naruto si sadol na kraj postele a pohladil Hinatu po ruke.
Pozrel na sestričku.
„Robíme čo môžeme, ešte stále zisťujeme, čo sa jej stalo.“

Smiala sa. Mala pocit, že ešte nikdy nebola šťastnejšia. On bol s ňou. Usmievavý, okúzľujúci, vtipný. Presne tak si to vždy predstavovala.
Pohladil ju po ruke a prisunul sa k nej. Objal ju okolo ramien. Hlavu zložila na jeho krku.
Tak dlho čakala. Až si ju všimne a ona konečne bude kráčať po jeho boku. Tešiť sa z jeho prítomnosti. Poďakuje mu za všetko čo pre ňu spravil.
Nakoniec ten deň nastal a on sedel vedľa nej. Objímal ju a usmieval sa na ňu.
Všetky ženy čo si brúsili zuby na pekného mladého hokageho zbelejú závisťou.
Je jej.
Po tvári jej stiekla slza a on jej ju so starostlivou otázkou zotrel. Iba zavrtela hlavou a pritúlila sa k nemu.
Iba jej.

„Hokáge – dono.“ hlboko sa uklonila sestrička.
Netrpezlivo ju odbil mávnutím ruky a vkročil do izby.
Nad Hinatou stála Sakura a ruku mala obalenú v zelenej chakre. Prechádzala ňou nad Hinatiným telom.
„Ako je na tom?“ prinútil sa povedať pokojným hlasom.
Otočila sa k nemu s vážnym výrazom. Prešla okolo neho a zavrela dvere.
„Naruto navštevuješ ju viac ako sa na tvoju kamarátku hodí. Ľudia si už začínajú šeptať, že ste niečo viac.“
„Hin je moja kamarátka.“ zabodol svoj pohľad do jej očí. „Je mi jedno čo si kto šeptá.“ v jeho hlase zaznel hnev a ona sklopila pohľad. Miestnosť naplnilo ticho.
„Prepáč Sakura.“ povedal po chvíľke. „Je odo mňa nespravodlivé, že sa k tebe takto správam. Ja len...neviem čo si mám robiť.“
Znavene si sadol na posteľ a odhrnul Hinate z očí pramienok vlasov.
„Vždy som bral Hinatu ako kamarátku, ale teraz keď je s ňou, ani neviem čo, mi strašne chýba.“ uprel pohľad na Sakuru a ona prikývla. „Chcel by som jej povedať čo pre mňa znamená. Aký som hlupák, že som to zistil až takto a teraz.“ v tvári sa mu objavili slzy a on sa cítil bezmocnejší ako kedykoľvek vo svojom živote.

Sedeli spolu na jeho hlave vytesanej do skaly a sledovali západ slnka nad Konohou.
„Niekedy mi hovorili, že si sedím na ušiach.“ zasmial sa Naruto a pozrel na hlavu na ktorej sedeli. „Myslím ale, že teraz som tomu najbližšie.“
Pridala sa k jeho smiechu a pritúlila sa k nemu.
„Nevedel som, že si také prítulné stvorenie.“ zasmial sa a ona sa červenajúc odsunula.
„Nehovoril som, že mi to vadí Hin.“ usmial sa a jeho tvár sa priblížila k jej.
Srdce sa jej rozbúchalo a náhle sa cítila veľmi ľahká.
Ich pery sa stretli a ona mala pocit akoby jej srdce na okamih prestalo biť. Svet sa spomalil a zmenšil. Akoby exitovali iba oni dvaja. Len ona a on.

„Je mi to ľúto Naruto, tak ľúto.“ v očiach sa jej objavili slzy.
„Takže mi hovoríš, že Hinata upadla do kómy z ktorej sa pravdepodobne nepreberie?“ neveriaco hľadel na Hinatu ležiacu na posteli. Takú pokojnú, nevinnú.
„Musela som dlho hľadať v archívoch, kým som zistila, čo jej je. Upadla do kómy, ktorú kedysi nazývali „živý sen.“ opatrne na neho pozrela.
„Pokračuj, chcem to vedieť.“ šepol.
„Je veľmi vzácna. Posledný prípad bol obyčajný chlapec asi spred 100 rokov. V záznamoch sa uvádza, že sa neuveriteľne túžil stať ninjom. Pochádzal z rodiny, kde boli ninjovia všetci až na neho. On, ale nemal rozvinutý chakrový systém preto sa ním nikdy nemohol stať. Uvádza sa, že veľa plakal a trpel psychickými problémami. Potom sa jedného dňa nešťastne udrel a upadol do kómy a tak dožil zvyšok svojho života...“ odmlčala sa.
„Pokračuj...“ povedal a jeho telo zachvátila strašná predtucha.
„Chlapec taktiež trpel rozprávaním zo spánku. Iba tak zistili, čo sa mu v kóme sníva. Sú tu prepísane všetky jeho slová a vyzerá to tak, že sa mu snívalo, že sa stal ninjom. Tým čím sa nemohol stať v skutočnosti sa stal v sne. Ten sen bol na nerozoznanie od skutočnosti. Povaha zranenia hlavy spôsobila, že jeho mozog vysielal všetky pocity. Jeho mozog prebral vedenie a vytvoril pre neho svet v ktorom cítil dokonca aj bolesť. Mozog taktiež vytváral falošné impulzy pre hmat, chuť a ostatné zmysly.“
„Takže Hinata si myslí, že to čo sa jej zdá je realita a my s tým nemôžeme nič spraviť?“
Prikývla. „Je ale šťastná. Splnili sa jej najtajnejšie želania. Nech to už je čokoľvek.“
„A hovoríš, že keby po niečom tak veľmi netúžila, bolo by to iba normálne zranenie hlavy?“
„Pravdepodobne, ale...“
Naruto zdvihol ruky a bez slova vyšiel von. S obavami ho sledovala.

Bol večer. Nemocnica bola skoro prázdna, iba sestričky sa starali o niektorých pacientov.
Tieň sa zakrádal po chodbe a vkročil do jednej z mnohých izieb. Dvere zapečatil a unavene sa oprel o dvere.
Tackavo pristúpil k posteli.
„Hin.“ zašeptal.
Pohladil ju po hlave a na tvári sa mu objavil láskyplný úsmev.
„Kiežby som nebol taký zbabelec.“ začal a oči mu zvlhli. „Všetci si myslia, aký som statočný. Skvelý hokáge. Ako sa starám o každého. Ale teba som vynechal. Tak som sa bál, že by si odmietla. Mňa. Takého blázna a hlupáka.“ mierne sa usmial, ale ten úsmev nedošiel k očiam, ktoré ostali rovnako smutné. „Možno som aj vedel, že ku mne cítiš to rovnaké, ale bál som sa zodpovednosti. Bál som sa, že nebudem taký akého si si ma možno vysnila.“ na chvíľku sa zarazil a zúfalo sa zasmial. „Vysnila.“ zdôraznil a vydýchol. „Teraz už budem taký akého si si ma vysnila. Dúfam, že si šťastná a...túžim, aby si sa prebrala a my sme mohli byť spolu.“ vstal a pristúpil k oknu o ktoré sa zaprel rukami a sklonil hlavu. „Som zlý človek....nemôžem ťa okrádať o šťastie, hoci nie je úplne skutočné.“ pristúpil k posteli a sklonil sa nad ňou. „Zbohom Hin.“ pobozkal ju na nehybné pery a vystrel sa. Otvoril okno a vyskočil von.
Zastal na vrchu kopca a zahľadel sa na Konohu.
„Nie som hodný byť hokagom. Zradil som Hin a zradil som to v čo verím. Zbohom.“
Vzduch okolo neho sa zvíril a zo zeme sa zdvihlo opadané lístie. Keď dopadlo na zem Uzumaki Naruto už tam nebol.
Vedel, že ráno nájdu v jeho kancelárií list na rozlúčku a Kyuubiho zapečateného v zvláštnej nádobe. Nevedel, ale že to prežije. Nevedel, že prežije a bude musieť žiť.
Osud mu teraz pripadal krutejší a nespravodlivejší, ako kedykoľvek predtým.

Hinata stála na balkóne a hľadela na mesiac, ktorý bol v splne. Usmievala sa. Trochu si po upravila župan v ktorom bola zahalená. Vtedy pocítila na pleci slabý dotyk a usmiala sa. Na krku ju pošteklil letmý bozk. Oprela sa o Naruta, ktorý ju zozadu objal. Pootočila hlavu a zazrela jeho nahú hruď.
„Mohol by si si dať aspoň tričko.“ zahundrala, ale usmievala sa pritom.
Vyplazil na ňu jazyk a zovrel ju pevnejšie.
„Sľúb mi, že to bude takéto navždy.“ povedala a pevne stisla jeho ruky. Po tvári jej stekali horúce slzy, ktoré sa zatrblietali v mesačnom svetle.
Otočil ju k sebe a usmial sa. Jemne jej zotrel slzy z tvári a pobozkal ju. Cítila hebkosť jeho kože. Vôňu jeho vlasov.
„Navždy Hin...“ zašeptal.
Usmiala sa. Nikdy neverila, že by mohla byť taká šťastná.
„Ďakujem...“ vydýchla a pocítila miernu bolesť na temene hlavy.

Poznámky: 

Tak...no poviedka napísaná za hodinu a pol...vážte si toho, obyčajne tomu venujem o dosť menej Laughing out loud
Dúfam, že som to napísal zrozumiteľne a pochopili ste to tak ako som to zamýšľal Smiling

4.88095
Průměr: 4.9 (42 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lexi
Vložil Lexi, Út, 2013-09-10 16:59 | Ninja už: 3906 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Nádherné Smiling

Obrázek uživatele Kvakinka
Vložil Kvakinka, Pá, 2012-11-09 15:03 | Ninja už: 4743 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Pěstitel rýže

bylo to naprosto úžasné. Kawai n_n

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2012-11-08 18:38 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Čt, 2012-11-08 18:12 | Ninja už: 5027 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Krásný příběh, nápad moc zajímavý.


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele misaki.
Vložil misaki., Čt, 2012-11-08 17:10 | Ninja už: 4221 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

bolo to take krasne az mi bolo placu

Obrázek uživatele Ga4ra
Vložil Ga4ra, St, 2012-04-25 16:31 | Ninja už: 4408 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Utírač Udonova nosu

nádherné, no prostě ani vlastně nevím co mám vytknout a myslím že ani není co. Fakt velmi krásná povídka, napiš ještě nějaké také krásné. Prosíííím.




iCe Online free CZ/SK World of Warcraft server

Obrázek uživatele Ridia-chan
Vložil Ridia-chan, Ne, 2012-04-08 16:21 | Ninja už: 4569 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Slzy mi stékají po tváři, a v každé je jedno slovo které by mohlo hodnotit tuhle povídku. Já to shrnu do jednoho: nejlepší

http://fairytail.name/

VOTE FOR SASUKE!! XD (Dostanete sušenky :3)

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2012-04-08 18:27 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem, tvoje slová má tešia, znamenajú, že sa mi aspoň z časti podarilo napísať poviedku ako má byť Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2012-03-07 14:15 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Camelia- ďakujem. Kúzelné... hmm, teší ma, že si to nazvala práve takto:D
FanOfHinata-sama-dík, ten nápad si aj cenám na tejto poviedke najviac, už ani neviem ako ma to vlastne napadlo Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele NeznamyNinja
Vložil NeznamyNinja, St, 2012-03-07 14:05 | Ninja už: 4907 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Krásný příběh a velmi zajímavý nápad Smiling

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2012-02-13 18:58 | Ninja už: 4736 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak toto bylo kouzelné... Už tak nějak nevím, co dál psát... Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Kohaku Mizuna
Vložil Kohaku Mizuna, Po, 2012-02-13 16:46 | Ninja už: 4602 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

bylo to skvělý.. vždycky jsem si říkala, že jsem navrdlá a slovensky nebudu rozumět ani slovo ale tohle jsem přečetla jedním dechem a bylo to opravdu kouzelné... krásně jsem se do toho vžila a strašně se mi to líbilo... díky, za tu zkušenost.. Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Po, 2012-02-13 17:40 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Som rád, že sa ti to páčilo. Rád som sprostredkoval túto skúsenosť.
Vždy ma poteší takýto názor, alebo aj chvála na moje poviedky...
aj ja ďakujem Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2012-03-14 16:32 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ivu: Nabuduce sa pokusim aby ta slza ukápla Smiling a ďakujem Smiling
Lee: Aký tu zas som ja vrah? Oproti obvyklým jednorázovkám v tejto nikto nezomrel. Som milosrdný Laughing out loud
akai: ach aký inteligentný komentár Laughing out loud nečudujem sa, že si neodolala Eye-wink no to, že si to už hovorila nevadí, niektoré veci sa dajú počúvať stále dookola. A že si sa nepochválila ako si po prvom prečítaní pochopila poviedku Laughing out loud
ToriMizuki: no rozmýšľal som aj nad Sakurou, ale tá sa mi to totálne nehodila Sticking out tongue .Ach...Naruto nespáchal, a ani nechcel spáchať samovraždu, podrobnejšie vysvetlené v príspevku nižšie Smiling

edit Lee: Snáď naštval Laughing out loud to nie je dôvod nazývať ma vrahom. Mohol som napísať koniec, ktorý sa ti nemusel páčiť, teraz si ho môžeš domyslieť. Naruto žije niekde vo svete, Hinata je v kóme, ale možno sa prebera /zdôrazňujem to možno :P/, možno sa preberie a vydá sa ho hľadat, možno bude pokračovanie, čo ja alebo ty o tom vieme Smiling

edit edit Lee: Akceptuj, že do teba rýpem Laughing out loud No musíš sa s tým zmieriť Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele ToriMizuki
Vložil ToriMizuki, Po, 2012-02-13 14:25 | Ninja už: 4482 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

hmm...utsukushii,milujem par NaruHinaZ lásky
len s tou samovrazdou...to sa mi k nemu nehodi SmilingSmiling



Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2012-03-12 21:25 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

No vidíš, co jsi díky mně napsal! Laughing out loud (samozřejmě, že díky mně, to je jasné XD) Buď mi vděčný! No, a já jsem ti taky vděčná, za pěknou povídku ^^

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2012-02-13 22:50 | Ninja už: 4731 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Paráda! Taky by mě zajímalo, jestli se probrala, či co.
Edit: Aha. Vrahu! Laughing out loud
Edit edit: Ten otevřený závěr mě zabil. Vrahu!
Edit edit edit: Otevřený konec je pro mě stokrát horší než uzavřený, který se mi nelíbí. Vrahu! Laughing out loud (akceptuj smajlík safra Smiling )

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Ivu
Vložil Ivu, Ne, 2012-02-12 22:07 | Ninja už: 4561 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc dobře se mi to četlo a jelikož jsem strašnej blazen do paru NaruHina tak mi i slza malem ukapla Smiling Laughing out loud

Hinata < 3

Obrázek uživatele TheMissUzumaki
Vložil TheMissUzumaki, Ne, 2012-02-12 21:39 | Ninja už: 4812 dní, Příspěvků: 400 | Autor je: Prostý občan

Wow, zaujímavý nápad a naozaj veľmi pekne napísané. Kakashi YES Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2012-02-12 22:01 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

ďakujem Laughing out loud na ten nápad som hrdý najviac, čo sa týka poviedky.
Má to byť otvorený koniec čiže...nemôžem vyzradiť Smiling
Otvorené konce mám rád. Dávajú priestor na predstavivosť čitateľa a prípadné pokračovanie Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2012-02-12 15:18 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Aaaah, je to krásné, ale... nemyslím, že Naruto by se zabil. To nemá v povaze.

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2012-02-12 17:39 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Tušil som, že s tým budú problémy Laughing out loud
Naruto sa nezabil...iba odišiel. Zapáčatil Kyuubiho do nádoby, nech ostane v Konohe. Myslel si, že pritom zomrie, ale prežil to /vďaka jeho výdrži a silnej chakre/ a potom odišiel z Konohy.
A samozrejme ďakujem, som rád, že sa ti to páčilo Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2012-02-12 19:37 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

No to jsem pochopila, ale původně zamýšlel umřít, a to mi k němu prostě nepasuje. Smiling Každopádně fakt skvělý nápad a hezky sepsáno. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2012-02-12 20:13 | Ninja už: 5616 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ach prepáč, tak to som ťa zle pochopil ja Laughing out loud
Tiež si neviem predstaviť Naruta, ako spácha samovraždu /samozrejme kým by to nebol ten typ samovražky pri ktorej sa obetuje/, v poviedke som to myslel skôr tak, že už viac nemôže byť hokagem. Pociťuje vinu a myslí si, že toho nie je hoden, chce odísť. Ale ako hokage pochopil, aký je Kyuubi dôležitý pre udržanie mieru a rovnováhy síl preto ju nemôže narušiť. Zapäčatí ho a predpokladá, že pritom zomrie, možno v to dokonca dúfa. Keby sa tak stalo bral by to ako svoj trest /hlupáčik :)/.
Tak zhruba toto som chcel upresniť Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>