manga_preview
Boruto TBV 10

Žltý blesk - Legenda začína III. - Démoni

„Čo teraz?" pýtal sa Minato.
Začínal byť trochu nervózny. Všade okolo bola láva, ktorá mu zabraňovala sa uhnúť. A na neho mierila Bijuudama.
„Jedine, že by som..."
Vytiahol svoj špeciálny kunai, spravil pár pečatí a...
Bijuudama zmizla. O niekoľko sekúnd sa ozval výbuch z neďalekých hôr.
„On ju premiestnil?" premýšľal Dodai.
Nemal čas premýšľať. Inkasoval ranu za ranou. Hachibi chcel zasiahnuť Minata chvostom, ale ten vždy ušiel.
Minato mu preťal šľachu na nohe. Hachibi spravil pár nemotorných krokov a bol už v poriadku.
Minato rozmýšľal: „Nemôžem bojovať s Hachibim a zároveň s ninjom s kekkei genkai. Musím ich nejako rozdeliť."
Všimol si Kushinu ako naberá plné vedomie. Pribehol k nej.
„Kushina."
Nereagovala.
Minato sa spolu s ňou musel vyhnúť útoku.
„Kushina."
„Čo...je?"
„Máš trocha chakry?"
„Áno."
„Tak spútaj Hachibiho. Tak, ako si spútala Kyuubiho."
„Áno."

„Mizukage-sama!"
„Čo sa deje?"
„Našli sme to!"
„A kde?"
„Pod budovou vodcu dediny."
„Že sme to tam nehľadali hneď."
Presunuli sa tak k budove vodcu.
Bola to starodávna budova. Mala okrúhly tvar. Z každej svetovej strany vychádzal na streche stĺp. Strecha slúžila vlastne ako kompas. Polovica bola červenej farby, polovica žltej.
Mizukage sa premenil na Sanbiho a zrovnal budovu so zemou.
Na zemi bola nakreslená pečať. Je jedno aká, hlavne že spĺňala svoj účel. Až doteraz. Mizukage ju spolu s ďalšími ninjami zrušil. Nič sa nedialo.
„To je všetko?"
„Nie," odpovedal Mizukage.
Zo zeme vybehlo nejaké stvorenie. Vedelo lietať. Pokožku malo sfarbenú do bledomodra, miestami úplne bielu a miestami modrú. Krídla obrovské. Samotný Kyuubi bol rovnako vysoký ako vrch krídla. Predné končatiny tenké a mierne kratšie ako zadné. Krk mal dlhý. Na hlave veľké oči, uši. Z nosa a úst vydychoval oheň. Chvost mal jeden. Veď draci majú väčšinu jeden. Na končatinách mali veľké pazúry. Čisté zlo a tá chakra.
„Jeho sila spočíva v tom, že vie lietať!" upozorňoval Mizukage.
Démon vypľúval všade naokolo oheň.
„Ustúpte!" rozkázal Mizukage.

Z Kushiny vyliezli reťaze. Začali sa omotávať okolo Hachibiho. Ten ich trhal, čo to šlo. Ale neúspešne. Po pár minútach vytrvalého boja, ležal na zemi a nemohol sa pohnúť.
„Dobre. Teraz ho udrž čo najdlhšie."
„To sa ľahko povie."
Minato sa vydal hľadať Dodaia. Po chvíli ho našiel. Snažil sa oslobodiť Hachibiho.
Minato po ňom hodil kunai. Uhol sa. Minato sa teleportoval k nemu. Preťal mu ruku. Dodai začal krvácať.
„Youton: Youkai no Jutsu."
Minato sa vyhol.
Zaútočil znovu. Spravil mu škaredú ranu na druhom ramene. Dodai zostal ležať na zemi.
„A teraz Hachibi."
Prišiel k Hachibimu. Priložil ruku na jeho chápadlo. Po Hachibiho tele sa rozliezali pečate.
„To snáď nie. On ho chce oslobodiť od Jinchuurikiho."
Dodai sa rozbehol na Minata. Ten vytiahol kunai a zasiahol Dodaia do oka.
Hachibi začal besnieť.
„Ešte chvíľu vydrž, Kushina."
Nevydržala. Hachibi sa oslobodil. Minato však stihol dokončiť jutsu. Dal sa na útek. Dodai videl len žltú škvrnu. Hachibi vytvoril Bijuudamu a vystrelil ju na Minata.
Minato ju premiestnil a teraz presnejšie. Trafila Hachibiho. Hachibi sa pod vplyvom Bijuudamy a Minatovho jutsu vrátil späť do tela svojho Jinchuurikiho. Minato k nemu podišiel. Dodai sa postavil pred neho, v snahe zabrániť zabitiu Jinchuurikiho.
„Kto si?" pýtal sa Dodai.
„Je jedno, kto je. Odteraz sa bude volať Žltý blesk z Konohy!" povedal Jinchuuriki.
„Čo máte v pláne? Chcete zaútočiť na Listovú?" pýtal sa Minato.
„Nie. Chceme sa ubrániť Hmlovej."
„Prečo?"
„Opýtaj sa tvojej milej, čo ukrývali vo svojej dedine. Mizukage to chce prebudiť a ovládnuť. Potom začne útočiť na ostatné dediny."
„Má to niečo spoločné s Trávnatou?"
„Áno. Tam je ukrytý zvitok, ktorý obsahuje päť najsilnejších techník, vrátane tej, ktorá TO zastaví."
„Za tieto cenné informácie vám ďakujem a nechávam vás za to nežive. Pokiaľ prežijete."
Minato odišiel od nich. Vzal Kushinu do náručia a nabrali smer Listová.

„Suiton: Mizukagami no Jutsu."

Yagura vytvoril kópiu toho démona. Jeho kópia sa bila s originálom. Sily boli vyrovnané. Yagura sa premenil na Sanbiho.
„Bijuudama."
Zasiahol démona do hlavy. Padol na zem.
„Teraz!"
Jeho ninjovia ho spútali. Starší členovia dediny prišli k nemu. Zapečatili ho do zvitku a sami zomreli.
„Taká brutálna sila. Mali žiť," povedal Yagura.
„Ako to?"
„Podobnou technikou zapečatili do mňa Sanbiho a nezomreli. Teraz ich je päťkrát toľko a všetci zomreli."
Yagura zobral zvitok a schoval ho. Nabral smer Hmlová, aby zreorganizoval vojsko.

Tsuchikage stál pred chrámom.
„Tu je to?"
„Áno."
Tsuchikage vstúpil. Bola tam tma ako v ...
Nič nevidel a nebolo to spôsobené vekom. Zrazu cítil tlak na pravej ruku. Uhol. Práve včas, inak by mu to zlisovalo ruku.
„Tesné."
Nasledovalo niekoľko výbuchov, hodených kunaiov, elementárnych jutsu a Tsuchikage sa dostal na koniec svojej cesty.
„To je všetko?"
Pred ním bola len stena.
„Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu."
Chcel zrovnať stenu zo zemou. Nešlo to. Zrazu počul hlas.
„Jediné tí, čo majú čisté úmysly, sem môže vstúpiť."
„Sakra. Asi preto, že chcem zničiť Listovú, tak ma sem nepustí. Pošlem sem toho poskoka."
Tsuchikage vyšiel von.
„Choď ty a prines zvitok!"
„Ale..."
„Bež!"
Ninja z Trávnatej išiel. O chvíľu sa vrátil aj so zvitkom.
„Výborne," radoval as Tsuchikage.
Otvoril zvitok.
„Také úžasné techniky. Ale použiť v boji budem môcť len jednu. Na zvyšné nebudem mať chakru."
Potom si niečo všimol.
„Ale kebyže mám Rikoudove poklady...Ale tie majú Kinkaku a Ginkaku."

Poznámky: 

Dal som si tú námahu a napísal Zoznam mojich FF. Kto nečítal moje staršie poviedky, tak si ich tu môže nájsť a prečítať.

4.75
Průměr: 4.8 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele DJJC
Vložil DJJC, Ne, 2012-02-12 21:36 | Ninja už: 4763 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Uzasne Smiling

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, St, 2012-02-01 20:33 | Ninja už: 4897 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Super Smiling