manga_preview
Boruto TBV 08

Ďakujem...

Toto je moja prvá FFka, tak viem, že to asi nebude bohvie čo. Tak snáď sa bude páčiť aspoň niekomu. Mimochodom je o Gaarovi...

Keď som bol malý myslel som si, že to nevadí, že ma prijmú takého, aký som. No čím som bol starší, tým viac mi začalo dochádzať, že ja nikdy nebudem jeden z nich...

Ľudia, ktorých som nepoznal, nerozprával sa s nimi a netušil som ani, že existujú, sa mi otáčali chrbtom a nešetrili nenávistnými pohľadmi na mňa. Každé jedno otočenie ma bodlo do srdca ako dýka. Pýtal som sa sám seba: Prečo? Spravil som im niečo? Prečo ma nikto nemá rád? Bol som sám. No, vlastne ja som nikdy sám nebol. Ani keď som chcel. Vždy tu bol On. Shukaku. To on spôsobil, že ma všetci nenávideli. Nenávideli ma dedinčania, otec, Yashamaru, Temari, Kankuro. Dokonca ani moja matka ma nemala rada, lebo som jej vzal život. A moje meno je toho vraj dôkazom. Gaara.

Nenávidel som sa. Nenávidel som jeho. Nenávidel som ostatných ľudí. A nenávidel som svet. Takto som potom žil šesť rokov. Zabíjal som ninjov, ktorých poslal môj otec aby zabili mňa, ale aj nevinných ľudí. Z koristi bol lovec a zo smútku bol hnev. A žil by som tak aj naďalej, keby neprišiel ON. Ten šialený chlapec s podobným osudom ako bol ten môj. On mi rozumel, prešiel si tým čo ja, no aj tak bol stále veselý a milý. Nerozumel som tomu. On má tých hlúpych ľudí rád, dokonca aj potom ako sa k nemu správali? Naozaj som to nedokázal pochopiť. Ako to, že k nim necítil nenávisť? Oni ho nenávideli, tak prečo on ich chránil? Hlupák. To bolo jediné čo som si o ňom myslel. Až keď som s ním bojoval zistil som, že si našiel priateľov, ktorí pri ňom stáli a bránili ho aj keď mal v sebe démona. Aj ja som to kedysi chcel. No on mal zrejme väčšie šťastie ako ja. Po boji som sa s ním ešte chvíľu rozprával. A on nebol ten hlúpy. Bol som to ja. Až vtedy som pochopil, že som to robiť nemal. Nemal som zabíjať druhých, len aby som utiekol pred tými pohľadmi. Mal som sa im postaviť ako to spravil on. Možno by som aj ja teraz mal dobrých priateľov.

Keď sme sa vrátili domov, zmenil som sa. Temari a Kankuro pre mňa teraz znamenajú omnoho viac než predtým. Vtedy boli len ďalší ľudia, ktorých možno zabijem. Teraz by som za nich položil život. A aj dedinčania sa ma už neboja. Myslím, že ma začali mať aj trochu radi. Snažil som sa pomáhať Sune ako to len išlo a moja snaha sa oplatila.

Teraz som Kazekage a zodpovedám za chod Suny. Mám úctu a obdiv dedinčanov, Temari a Kankuro ma tiež majú radi a Naruto je stále môj najlepší priateľ. Konieckoncov za všetko, čo teraz mám a čím som vďačím len tebe, Naruto.
Ďakujem.

Poznámky: 

Viem, že to nie je jedna zo super zaujímavých Ffiek, ale mne to nedalo. Napadlo mi to, keď som raz išla spať tak som ju na druhý deň aj napísala. Snáď sa vám aspoň niečo z toho páčilo. Ak vás zaujíma môj názor tak mne sa zatiaľ páči, ale určite, keď si to prečítam za mesiac poviem si: ,,Čo som to napísala za blud?"

4.625
Průměr: 4.6 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, So, 2012-08-25 20:29 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

Já občas nedokážu vyjadřovat svůj údiv nad krásnými FF a FA. Toto je jeden z těch případů....

Obrázek uživatele Setsumi
Vložil Setsumi, So, 2012-08-25 21:24 | Ninja už: 4764 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem. ^^ Smiling

Jeden by čakal, že táto stránka bude aj pridávať k veku roky~ *už päť rokov mala 15*
Čo môžeš urobiť dnes odlož na pozajtra a zajtra máš volno (pozajtra sprav to isté).
Science is not about ,,Why?". Science is about ,,Why not?".
Väčšina múdrych myšlienok sa stratí cestou k činu.
Všetko má svoj koniec... a Vianoce tiež... T.T
Jeden hlupák skomplikuje vec natoľko, že si s ňou neporadí tisíc múdrych.

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Čt, 2012-01-19 21:46 | Ninja už: 4649 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Na prvú poviedku je to naozaj veľmi dobré. Trochu krátke, no i tak veľmi dobré.
Dúfam, že napíšeš aj niečo ďalšie. Smiling

Obrázek uživatele Setsumi
Vložil Setsumi, Čt, 2012-01-19 21:57 | Ninja už: 4764 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Tak ďakujem, som rada, že sa ti páči Smiling. V písaní rozprávok a slohov som nikdy nebola dobrá, ešte raz diki.

Jeden by čakal, že táto stránka bude aj pridávať k veku roky~ *už päť rokov mala 15*
Čo môžeš urobiť dnes odlož na pozajtra a zajtra máš volno (pozajtra sprav to isté).
Science is not about ,,Why?". Science is about ,,Why not?".
Väčšina múdrych myšlienok sa stratí cestou k činu.
Všetko má svoj koniec... a Vianoce tiež... T.T
Jeden hlupák skomplikuje vec natoľko, že si s ňou neporadí tisíc múdrych.

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Čt, 2012-01-19 22:07 | Ninja už: 4649 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Nie, nemyslím si že by si v tom nebola dobrá. Ide ti to. Po takej štvrtej to už ani nebudeš vnímať a sami sa ti tie poviedky budú sypať z rukáva. Laughing out loud (môj prípad Laughing out loud)

Obrázek uživatele Setsumi
Vložil Setsumi, Pá, 2012-01-20 17:59 | Ninja už: 4764 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Vďaka za radu Smiling

Jeden by čakal, že táto stránka bude aj pridávať k veku roky~ *už päť rokov mala 15*
Čo môžeš urobiť dnes odlož na pozajtra a zajtra máš volno (pozajtra sprav to isté).
Science is not about ,,Why?". Science is about ,,Why not?".
Väčšina múdrych myšlienok sa stratí cestou k činu.
Všetko má svoj koniec... a Vianoce tiež... T.T
Jeden hlupák skomplikuje vec natoľko, že si s ňou neporadí tisíc múdrych.