manga_preview
Boruto TBV 08

Občas si říkám, že jsem naprosto k ničemu...

Občas si říkám, že jsem naprosto k ničemu.

Tehdy, když jsem to svému odrazu v zrcadle řekl poprvé, nemyslel jsem si to doopravdy. Byl jsem moc sebevědomý. Moc sebevědomý pro ni. Tenkrát na mě ještě křičela.
“Jdi do háje!” zníval její chraplavý hlas celou kamennou místností a její pouta o sebe zvonivě cinkala. “Jsi jen další za**anej egoista!”

Říkával jsem si to, abych se odnaučil být si o sobě tak jistý.
A nakonec jsem doopravdy začal pochybovat.
Jsem k ničemu a nenávidím se, že tohle musím udělat...

Měla to bý jen má soukromá hra.
Když jsi tenkrát slídila poblíž, měl jsem za úkol Tě chytit a už Tě nikdy nepustit zpátky do vesnice. Chápeš to? Zabít Tě...
Říkal jsem Ti, že Ti dělám laskavost, když Tě nechávám při životě. Nebyl jsem vůbec zlý...
Ani jednou jsem Tě neznásilnil. Jen jsem si ukradl pár polibků, když jsi byla mimo. Když jsi se vyčerpaně zavěsila do železných okovů, nechala víčka spadnout a pravidelně dýchala.
Bil jsem Tě a ubližoval Ti nožem. To ano. Ale musela jsi chápat, že to byla hra podle mých pravidel. A já mám jen jedno. Hra musí bolet.
Bylo mi jedno, že to bolí Tebe. Teď to ale bolí i mě a to už mi jedno není..
Proč jsi přestala odvracet Tvojí krásnou tvář, proč jsi začala jíst a proč už jsi nešeptala, že chceš umřít?
Přestávala to být zábava...

Pamatuješ, jak jsem Ti uvolnil pouta, vzal Tě do náruče a přenesl Tě do pohodlné postele? Už Tě nemělo co bolet, měla jsi svůj vlastní pokoj, klid, pohodlí.
Nikdy jsi z něj nevyšla. Ani jses nepokusila mi utéct.
Proč? Zkazila jsi mi hru. Měli jsme si hrát na kočku a myš. A když bych Tě chytil, tak bych Tě sevřel v náručí a vyryl Ti za krk mé jméno.

Viděl jsem Ti v očích, že mě miluješ. Nebo to byl jen strach? Nevím... Nikdy jsem se v těchto emocích nevyznal. Nebyl tu nikdo, kdo by je mě měl naučit.
Možná propíchané panenky rozvěšené po mém pokoji?
Kočky, které po nocích měkce našlapovaly po parapetu mého okna a loudily něco k zakousnutí?
Prázdné ulice? Mrtvoly? Tiché stromy? Šumící listí...?

Vědělas, že Ti nemohu říct, že Tě miluji. Ale vždy, když jsem šahal na kliku od dveří Tvé místnůstky, zdálo se mi, že hoří. Nehořela ona, ale má ruka. Celý jsem hořel a třásl se nedočkavostí, až uvidím Tvoje mnou zubožené tělo, blonďaté schucané vlasy a oči, jež dávno ztratily hrdost.
Byla jsi ta nejkrásnější a každý šrám na Tvém těle Tě dělal ještě hezčí. Plánoval jsem vyřezat Ti přes záda třicáté pravidlo, třicátou část modlitby. Aby jsi konečně pochopila, proč to všechno dělám.

Už jsem Ti odpověděl mockrát na stále stejné otázky.
Ano, bavilo mě to. Bavilo mě si s Tebou hrát, malá myško, ladná kočičko, hrací panenko, moje krásné Očko.
Ne, nepustil jsem Tě ven, protože jsem se bál, že by jsi se nevrátila.
A to jsem nemohl dopustit...
Ale možná jsem přeci jen měl..

Když jsi mě políbila a vzbudila ve mě ten horoucí plamen lásky, ani jsem nebyl schopný popadnout dech, vrátit se do reality, udělat správnou věc.
Neboj, vím, že ten polibek jsi mi dala, protože sis myslela, že Tě pustím ven. Prostě jsi jen zkoušela, zda nezměknu.
A já jsem změknul...
Bohužel pro Tebe jsem změknul...

Občas si říkám, že jsem naprosto k ničemu...
Ani neumím chránit to, co je mi drahé. Protože mi nic drahé být nemůže....

Kunai zabodnutý v dívčině srdci se na slunci blyštil.

Posadil jsem Tě zesláblou, ale s úsměvem na tváři, pod velký strom a nechal Tě chvíli se dívat. Sledovala jsi, jak vítr češe vysokou trávu, jak malí ptáčci lítají z jednoho stromu na druhý, jak mraky pokojně plují po modré obloze. Cítila jsi vůni čerstvého vzduchu. Výjimečně to nebyl zápach krve, co Tě obklopoval... Byla jsi ráda? Slyšela jsi šumění listů. Tichounké našeptávání... Pokožku Ti hladily paprsky sluníčka, které si i přes košatou korunu stromu k Tobě našli cestu.
Dal jsem Ti tenhle nádherný poslední pohled.


Nad dívkou se skláněl šedivovlasý muž v černém dlouhém plášti, zdobeném červenými mraky. Jeho prsty jemně klouzaly po dívčině obličeji a z úst vycházelo mumlání.

“Pravidlo 30 - Všechna potěšení světa, kromě bolesti, jsou hřích a je třeba se od nich odprostit, aby bylo dosaženo čisté mysli a těla...

...Láska je největším hříchem ze všech těchto rozkoší...”

Poznámky: 

Takže má první povídka zde publikovaná.
Hm, řekla bych, že většina z Vás poznala, že ten muž, který celou dobu vypráví je Hidan z Akatsuki. Ale jestli máte ponětí o té ženě, to by mě docela zajímalo. Zkuste své tipy psát do komentářů...

Zařadila jsem to do tajemného, protože to podle mě tajemné je a do hororu, protože přeci jen mlácení zajatců, do kterých jste zamilovaní není jen tak běžná praktika...

Za konstruktivní kritiku Vás sežeru!
To byl vtip, potřebuji se zlepšit a tak prosím, vytkněte mi každou prkotinu.
Děkuji za Vás čas~

4
Průměr: 4 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2012-02-20 18:09 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Chm. A to snad poprvé po půl roce mám chuť přihodit i trochu kritiky, vlastně máš štěstí... Laughing out loud
Nebudu opakovat všechno, co říkala akai (vidíš, akai, zas jednou s tebou souhlasím, ach jo xD), jen dodám, že i mě to velké "T" pomalu několikrát na každém řádku bilo do očí Smiling a taky... námět se mi líbil, proč ne. A líbilo se mi i zpracování, ale připadalo mi, jako by tam něco chybělo. Možná to bylo prostě jen moc krátký, k rozvedení takového tématu člověk potřebuje trochu víc prostoru. Možná víc popisnosti, trochu víc scén, trochu víc děje... ano, strigga má ráda dlouhé povídky, odhalili jste ji... xD
Ale jednu věc ti musím říct. Strašně se mi líbí název, miluju názvy, které člověka upoutají. ^_^ A nakonec jsem ráda, že jsem se k téhle povídce úplnou náhodou jakýmsi klikacím procesem dostala, a jsem zvědavá a těším se, s čím se ukážeš příště. Je to zas jednou něco zajímavého a "nového" (alespoň pro mě), a navíc slušně napsaného... *potutelný úsměv, který na mé tváři zřejmě nikdy nikdo nepochopí*

Okay, to už by stačilo. Snad se nezlobíš za trochu dobře mířené kritiky od někoho, kdo pořád prohlašuje, že kritizovat neumí Laughing out loud a... nashle příště. ^

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Momori
Vložil Momori, Po, 2012-02-20 21:35 | Ninja už: 4498 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Oh, děkuji za kritiku!

Kdybych to měla rozvést do dlouhé povídky, udělala bych z toho zase až moc dlouhou povídku, ale máš pravdu, že nejspíš trochu více popisů, nebo informací by to tam narvat chtělo Smiling
Děkuji za pochvalu názvu. Vlastně mě první napadl on a od toho se pak volně odvíjela tahle povídka.

Také děkuji, že jsi sem tedy zavítala a přečetla si ji. Jsem vděčná za každý kritický náhled a třeba se do příště zlepším. Smiling
Těším se příště Smiling

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Pá, 2012-02-10 20:41 | Ninja už: 5002 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Trochu mi vadilo, že jsem nevěděla, jak vypadala ta dívka, ale blonďatý vlasy, fakt nevím i když to byl úmysl. Hidan my přišel takový...citlivý, ale to nevadilo, protože celkově povídka je skvělá, jen tyhle detaili Eye-wink, jinak už nevím co bych na to řekla, snad jen, že tam mohlo být víc popsaný to mučení, já jsem trochu divná ohledně krve. Ale jak říkám celkově je ta povídka skvělá!


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Momori
Vložil Momori, Po, 2012-02-20 21:29 | Ninja už: 4498 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Mučení jsem v téhle povídce původně popisovat chtěla. Ale pak jsem si to rozmyslela, protože by to narušilo takovou tu pseudo-romantickou atmosféru...

Každopádně děkuji za komentář a za pochvalu Smiling

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2012-01-09 23:18 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Heh, po přečtení "Za konstruktivní kritiku Vás sežeru!" jsem se fakt lekla, že mi odepřeš ten úžasný pocit kritizování...! Laughing out loud
Takže na začátek bych řekla, že prostě nesnáším "Tě/Ty/Tvoje" (jde o ty velký "T", normálně "ty" mi nevadí! xD) a podobně (ano, není tu MaStar, můžu to říct... xD). A navíc mi tak trochu připadá, že se to sem nehodí. Dělá to tu povídku stašně neosobní, jako kdyby ji Hidan skoro neznal a jenom si jí strašně vážil (třeba jako kdyby to byla nějaká spisovatelka, co ji Hidan obdivuje... a to se k tomuto fakt nehodí Laughing out loud).
Navíc bych taky některé to "Ty" vynechala (samozřejmě tak, aby to i potom dávalo smysl Eye-wink).


Potom bych taky od Hidana očekávala trochu nespisovnosti. Nemusí tam ani být sprostý slova (i když by se možná taky hodily Laughing out loud) ale hlavně nepsát všechno spisovně (což ovšem, myslím si, spíš příjde až později. Já osobně jsem ze začátku taky vždycky psala spisovně a až později jsem začala zkoušet i nespisovnou češtinu... Smiling)

...vzbudila ve ten horoucí plamen... Patří tam "mně" Smiling

Ale kromě tohoto? Kromě tohoto se mi to moc líbilo Smiling Kromě těch chyb nahoře se mi to dobře četlo, líbil se mi i docela námět (což je docela s podivem, jelikož Hidana prostě nemám ráda...) a tak všechno.
Chtěla bych té chvály napsat víc, aby to oproti té kritice navrchu nevypadalo, jakože je toho málo, ale prostě nevím, co dál říkat Laughing out loud Prostě kritika se vždycky píše o dost líp než chvála xD
Ale je to pěkný Smiling Moc pěkný...

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Momori
Vložil Momori, Po, 2012-01-09 23:26 | Ninja už: 4498 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Moc děkuji za kritiku, snad tyhle chyby do příště vyladím.
Toho přehnanýho "Tě/Ti/Ty" jsem si také všimla, ale jelikož až moc pozdě, nechtělo se mi to opravovat a tak jsem to nechala tak, jak to je - aby mi to tak, jak jsem to psala, někdo zkritizoval. A píšu velká písmena u Ty a Vás i v normální komunikaci s kamarády, takže jsem zvyklá a... já nevím, je to podle mě projev úcty komukoliv. (Ale proti gustu žádný dišputát Smiling)
Psala jsem, že je to neHidanovské a že je to OOC, vím. Ale neboj, povídek, ve kterých je spousta sprostých slov už jsem napsala tolika... Laughing out loud Jen jsem si řekla, proč z něj neudělat gentlemana...
Ale nehodí se to k němu, máš pravdu. Jendou daný charakter by se měnit neměl.

Děkuji moc za kritiku, vážím si toho. Smiling

PS: Já mám radši vždycky kritiku, než chválu. Mrk