manga_preview
Boruto TBV 11

Proroctvo dvoch synov - IX.

Naruto bojoval s Madarom trochu ďalej.
„Myslíš si, že ma porazíš?"
„Ja si to nemyslím, ja to viem," odpovedal Naruto.
„Katon: Gouka Mekkyaku."
Jedna z Narutových sfér tento útok pohltila. Na to Madara čakal a hneď po absorbovaní zaútočil a zabil tú sféru.
„Fuuton: Rasen-Shuriken."
Madara sa Rasen Shurikenu vyhol a hneď potom aktivoval Susanoo a zničil ostatné Narutove sféry.
„Teraz je to jeden na jedného."
Naruto vytvoril desať klonov a poslal ich na Madaru. Madara ich zničil behom chvílky.
„Takto to nepôjde."
Naruto opäť vytvoril klony. Tentoraz ich bolo päťdesiat. Zase nič.
„K Madarovi sa tak ľahko nedostanem. Hlavne keď má Susanoo."
„Hyouton: Haryuu Mouko."
Ľadový tiger len narazil do Susanoa a nič mu nespravil.
„Hyouton: Souryuu Boufuusetsu."
„Toto bude o niečom inom," precedil cez zuby Naruto.
A mal pravda. Jeho útok spôsobil malú prasklinu v Susanoe. Ale iba veľmi malú, mala sotva dva milimetre.
„Takto ma nedostaneš."
Naruto vytvoril tisíc klonov. Všetky mali v ruke rasengan. Madara sa ich snažil zabiť čo najviac. Ale to sa mu nepodarilo. Tesne pred ním sa Narutove rasengany zväčšili.
„Chou Oodama Rasengan."
Asi sedemdesiat klonov zasiahlo Susanoo s obrovským rasenganom. Nezničilo ho úplne, ale na oslabenie to stačilo.
„Fuuton: Rasen-Shuriken."
Naruto Rasen Shurikenom zničil Madarovo Susanoo.

„Fuuton: Shinkuugyoku."
Nagato sa nestíhal uhýbať Danzovym útokom. Keď sa do toho pridal Hanzou, tak oveľa väčšie problémy.
„Sakra, už mal štyri sharingany. Musím si pohnúť," hovoril si Danzou.
Nagato hodil veľkú čiernu tyč po Danzovi. Ten sa jej neuhol. Zasiahla ho priamo do pravého oka. Zrazu sa však Danzou objavil sa Nagatom. Tan na to čakal a z chrbta vystrelil ďalšiu tyč a zasiahol ho do srdca. To Danzou nečakal.
„Ako to?"
„Všimol som si, že Izanagi vypínaš, keď útočíš. Chceš si nechať čo najviac chakry, kebyže ti to nevyjde."
„Ale ja som mal Izanagi zapnuté pri tomto útoku."
„Dokážeš vytvoriť len nedokonalé Izanagi. Ja, vlastník rinneganu dokážem vytvoriť dokonalé Izanagi. Zbohom."
Nagato sa otočil na Hanza. V očiach sa mu rozsvietil rinnegan a Hanzou zmizol. Nagato padol od únavy na zem.

„Sakra Kakuzu, nemysli stále na peniaze."
„Niekto musí platiť dane."
„Aké dane? My neplatíme dane."
Minato mal veľa času, aby vymyslel účinnú taktiku na nich. Kakuzovi zostávali už len dve jeho príšery. Minata z premýšľania vytrhol Kakuzu.
„Katon: Zukkoku.
Fuuton: Atsugai."

Minato sa tomu vyhol. Teleportoval sa za jednu z tých príšer a zničil ju rasenganom.
„Ten je rýchly."
„Drž hubu, Hidan. A bojuj!"
Hidan sa rozbehol na Minata s jeho kosou. Párkrát sa s ňou zahnal, ale bezvýsledne. Minato sa opäť teleportoval, tentoraz za Kakuza a odrovnal ho s rasenganom. Keď sa posledná príšera chcela premiestniť do jeho tela, tak ju Minato zabil.
„Pôsobivé. Ale čo spravíš s mojou nesmrteľnosťou?"
Minato usekol Hidanovi hlavu, ruky a nohy.
„To nič nerieši."
Minato chytil do ľavej ruky Hidanovu hlavu a v pravej vytvoril rasengan.
„Čo to robíš?" kričal na neho Hidan.
„Možno prežiješ odseknutie hlavy a rôzne iné smrteľné zranenia. Ale neprežiješ, keď tvoja hlava bude rozdelené na milión častí alebo už vôbec nebude."
Minato použil rasengan a zničil Hidanovu hlavu. Jeho pozostatky spálil Itachi s Amaterasu. Všetci sa potom presunuli za Narutom.

„Mokuton: Jukai Koutan."
„Hyouton: Hyouketsu."

Naruto nechal zamrznúť celý les, ktorý vytvoril Madara.
„Rokuhyuuiki."
Naruto privolal svojich šesť sfér.
„To na mňa nezaberie."
Ale nemal pravdu. Naruto si vybral ako svoje sféry najsilnejších ninjov v histórii Konohy. Senju Hashirama, Senju Tobirama, Sarutobi Hiruzen, Sarutobi Sasuke a Hatake Sakumo.
„Čože?"
„Mokuton: Jukai Koutan."
Madara aj Hashirama použili rovnaké techniky a navzájom sa vyrušili.
„Suiton: Suiryuudan."
Madara sa vyhol Tobiramovmu útoku. Nato čakal Hiruzen.
„Doton: Doryuudan."
Madara aktivoval Susanoo.
„Katon: Hokaen."
Proti Sasukeho bielemu plameňu však bolo Susanoo slabé. Hneď po prerazení Susanoa, zaútočil Sakumo s katanou, naplnenou jeho bleskovou chakrou. Jeho útok len prešiel cez Madaru. Keď sa zhmotnil, tak sa Naruto teleportoval za neho a uštedril mu smrteľnú ranu rasenganom.
„Možno si ma porazil, ale ako sa vysporiadaš s týmto."
Na oblohe sa objavil obrovský meteorit. Ľudia začali panikáriť. Ninjovia posielali na meteorit svoje najlepšie a najsilnejšie techniky a nezabralo to. V tom sa Narutovi rozsvietil rinnegan a pohltil meteorit. Následok Narutovej techniky, ktorú nikto nechápal, prišiel Naruto o rinnegan.

Madara zomrel.
„Svet je zachránený," preniesla Tsunade.
„Nie. Vždy sa nájde niekto, kto bude chcieť ovládnuť svet," povedal Naruto.
Všetci s ním súhlasili.

O mesiac sedel Naruto v Ichiraku.
„Čo je Naruto?" pýtal sa ho starček.
„Nič."
„Poznám ťa dlho. Nič predo mnou nič neskryješ."
„No...Je škoda môjho rinneganu a taktiež..."
„Taktiež čo?" pýtala sa Sakura, keď vstúpila do Ichiraku.
„Ale nič."
„Jeden ramen, prosím." vypýtala si Sakura.
„Naruto platí," povedala Sakura, keď od nej pýtal peniaze.
„Takže..." začal Naruto.
„Môžeš to považovať za rande."
„Áno," radoval sa Naruto a hneď sa mu zlepšila nálada.
Naruto so Sakurou opustila Ichiraku držiac sa za ruky. Svet bol zachránený a Naruto dosiahol to, o čo sa snažil dlhé roky. Ale, ako povedal, vždy sa nájde niekto, kto bude chcieť ovládnuť svet.

4.965515
Průměr: 5 (29 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Namikaze Naruto a Hyuga Hinata
Vložil Namikaze Naruto..., Čt, 2014-03-06 17:41 | Ninja už: 3767 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Super ukončenie série a tá poistka je velmi múdra a ja sa teím na možné pokračovanie 5/5

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Ne, 2012-01-08 01:33 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Opäť raz tvoja FF nesklamala. Oplatilo sa počkať si na tento diel. Teším sa na tvoje ďalšie diela Smiling

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2012-01-08 21:26 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem. S touto sériou som na 99% skončil, ale nechal som si tam poistku, keby som chcel pokračovať. Začal som písať dve nové poviedky - Hokageho muž a Nečakaný spojenec. Môžeš začať čítať tie ak chceš. Ďalej chcem začať písať ešte jednu sériu. Ale to neskôr. Zhruba viem v akom období to bude, ale dej si nechám prebehnúť ešte v hlave.

Zoznam mojich FF