manga_preview
Boruto TBV 11

Proroctvo dvoch synov - VIII.

„Katon: Karyuu-Endan."
Orochimaru vypľul na Jiraiyu oheň.
„Suiton: Teppoudama."
Fukasaku na obranu použil svoju vodnú techniku. Tá zničila Orochimarov oheň a pokračovala ďalej na Orochimara. Ten sa tomu vyhol.
„Senpou: Kebari Senbon."
Jiraiya začal vrhať po Orochimarovi ihly zo svojich vlasov. Orochimaru použil na obranu svoje Kawarimi. Jiraiya sformoval svoje biele vlasy do podoby leva a poslal ich na Orochimara. Neúspešne.
„Takto ho neporazíme, Jiraiya-chan."
„A čo navrhujete, Fukasaku-sama?"
„Počas boja vytvoríš klon..."
„Koniec porady," Orochimaru sa objavil za nimi.
„Sen'eijashu."
Jiraiya sa len tak-tak tomu vyhol a hneď aj zaútočil.
„Rasengan."
Orochimaru znova použil Kawarimi. Vyskočil zo zeme vysoko do vzduchu. Z úst vytiahol meč Kusanagi. Dopadol priamo na Jiraiyu a s Kusanagi mu prepichol srdce. Fukasaku a Shima odskočili od neho. Fukasaku vytiahol zvitok...
„Gyaku Kuchiyose."
... a hodil zvitok pred Orochimara. Zo zvitku vyšiel Jiraiya.
„Senpou: Chou Oodama Rasengan."
Jiraiya mu prevŕtal hruď.
„Zvládol si to, Jiraiya," hovoril Fukasaku.
„Ale nezvládol," povedal Orochimaru, ktorý sa objavil za Jiraiyom.
„Katsu!"
Jiraiya zdiaľky vyhodil svoj klon do vzduchu.
„Zvládol som to."

„Suiton: Bakusai Shooha."
Kisame zaplavil bojisko, kde bojoval s Kakashim. Kakashi sa postavil na najbližší kameň. Pomaly sa nahol a strčil ruku do vody.
„Nemusíš sa báť, Kakashi, tá voda je studená, čiže sa neokúpeš v teplej vode pred smrťou."
„Chidori."
Kisame, ktorý stál na vode, dostal zásah elektrickým prúdom.
„To som nečakal."
„Suiton: Senjikizame."
Na Kakashiho sa rútila vlna tisícich žralokov.
„A teraz, ako sa vyhneš tomuto."
„Mangekyou sharingan som si chcel nechať na neskôr, ale asi ho budem musieť použiť."
Kakashi spravil krok dopredu a potom sa rozbehol proti žralokom. V pravej ruke vytvoril chidori.
„To nezaberie, Kakashi."
Kakashi zrazu zmizol.
„Raiton: Raiheki."
Pred Kisamem sa vytvorila stena výlučne z bleskov. Žraloky peršli cez stenu a zmizli. Kisame stihol z nich zoskočiť.
„Suiton: Daikōdan no Jutsu."
Kisame ihneď našiel Kakashiho a poslal na ňu svoju obriu techniku.
„Ako si poradíš s týmto?"
„Tomuto sa nevyhnem."
Kakashi začal utekať od Kisameho. Zrazu zastavil a nechal sa zasiahnuť.
„Chidori."
„Mám ťa, Kisame," povedal a pri tom ho zasiahol do hlavy.

„Shinra Tensei."
Nagato odrazil Danzouve Vákuové strely.
„Nevyšlo to."
Danzou vytiahol shurikeny a použil na nich fuuton. Posilnené ich poslal na Nagata. Ten sa im vyhýbal akoby nebolo nič ľahšie. Pravý Danzou sa objavil za ním. Nestihol sa ani pohnúť a bol prepichnutý čiernymi tyčami od Nagata. Potom sa objavil pred Nagatom.
„Ako je to možné? Počkať. Na jeho pravej ruke sa zavrelo jedno oko. Musím sa zamerať na oči na jeho pravej ruke," hovoril si pre seba.
Do boja sa vložil Hanzou.
„Doton: Doryuudan."
„Shinra Tensei."
„Fuuton: Shinku Taigyoku."

Nagato odrazil Hanzouv útok a Danzou na neho zaútočil. Nagato sa tomu vyhol.
„Veď Hanzou mal byť mŕtvy."
Pozrel sa na miesto, kde mal byť Hanzou. A bol tam. Určite mŕtvy.
„Aké používa genjutsu?"
Danzouvi sa znovu zavrelo oko.
„Šesťdesiat sekúnd používa tú techniku."
„Fuuton: Shinkū Renpa."
Nagato privolal svoje sféry. Jedna z nich zrušila Danzouvu techniku.
„Sakra. Je ich tu sedem. Všetci s rinneganom."
Danzou pozrel na svoju ruku. Stále mal k dispozícii sedem očí.
„Musím to rýchlo skončiť."

Itachi zničil všetky Sasoriho bábky s Amaterasu.
„Tie jeho techniky neznášam," povedal Sasori.
Itachi sa chytil za oko a padol na kolená. Krv mu zaliala celú tvár.
„Teraz je naša šanca."
Deidara poslal na neho svojho ílového draka.
„Katsu."
Itachi odskočil. Tam ho už čakal Sasori pripravený ho zabiť. To sa mu aj podarilo.
„Vyhrali sme!" radoval sa Deidara.
„Neteš sa."
„Prečo?"
„Sme uväznení v genjutsu."
„Čo?"
Obidvaja boli pribitý na kríž. Pred nimi sa objavil Itachi.
„Ako sa ti to podarilo?" pýtal sa Deidara.
Deidara aj Sasori sa tam zrazu objavili niekoľko tisíckrát, podobne ako Itachi. Itachi ich tam potom učil celý týždeň. Potom uvoľnil genjutsu. Sasori aj Deidara boli mŕtvy. Ale s Itachim to tiež nevyzeralo najlepšie. Hlavne potom, ako jeden z Deidarovych ílových vtákov vzlietol.
„Mňa už nenachytáš."
„To hovoríš vždy a vždy sa necháš chytiť."
„Teraz zomrieš."
„Najskôr sa pozri na čom letíš."
Deidara sa pozrel pod seba. Jeho ílový vták sa menil na vtáka vytvorené z Amaterasu. Deidaru tieto plamene chytili a úplne zhorel.

4.96774
Průměr: 5 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Út, 2011-05-17 17:17 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Je to dobré, len trochu rýchle., ostatne, ako pri všetkých tvojich FF. Doteraz som si to ani tak nejak exra neuvedomovala ale pri tejto časti áno. Možno to bude tým, že tu sú iba boje. Ale máš to každopádne za 5 hviezdičiek.

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-05-16 10:21 | Ninja už: 5248 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Pekne premyslené boje. Vážne úžasné. Smiling