manga_preview
Boruto TBV 09

Aky-Story Kapitola 2. (Naruto RPC Příběh)

KAPITOLA DRUHÁ

"Dostanete misi třídy S, vaším úkolem bude zkusit najít úkryt Akatsuki, ne s nimi bojovat."
S těmito slovy se podívala na Naruta. Blonďák jen přikývl a legračně se ušklíbl.
"Pokud na ně narazíte stáhněte se, jestli najdete úkryt, ihned se vraťte do vesnice. Optimálně byste měli vyrazit za půl hodiny pokud se nevrátíte do 2 týdnu pošlu záchranný tým."
"Velitel mise bude Akari. S tebou půjde Naruto, Seiko a Naomi. Vyřiďte jim to."
Akari se zarazila a bez přílišného přemýšlení vyhrkla: "Musí jít Naomi s námi?!"
Tsunade se zamračila a domluvila jí: "Jestli ji nikam nebudeš pouštět tak se nic nenaučí a za chvilku z toho zblbne."
Akari se jen zamračila a nic nenamítala, jednak věděla, že hádat se s Tsunade nemá cenu a zadruhé měla pravdu. Hokage jim dala rozchod.

Naruto s Akari vyšly ven z budovy Hokage a Akari jej požádala, aby to řekl ostatním.
Naruto jen pokrčil rameny a souhlasil, ona sama se vydala hledat Naomi.
Rozběhla se domů, ale tam ji nenašla zapřemýšlela kde by mohla být.
Hned ji to napadlo, plácla se do čela a říkala si jáke je pako hned ji to mělo napadnou že v tuhle dobu Naomi trénuje na své oblíbené mýtině v lese.
Hned se tam rozběhla, a taky že se nemýlila. "Ségra!" zavolala na ni zdálky.
Naomi se otočila po směru zvuku a zamávala ji: "Tsunade nám dala misi," pokračovala Akari když došla k ní.
Naomi se chvíli dívala na svoji starší sestru a zkoumala, jestli to myslí vážně nebo ne. Až si byla jistá, že to myslí vážně začala poskakovat a řvát " Jupíííííííííí!!"

Přesně ve stanovený čas se všichni sešli před branou konohy.
"Doufám že jste všichni seznámeni se zadáním mise já ji vedu takže od vás očekávám že uposlechnete mé rozkazy.
Jinak můžeme vyrazit" prohlásila Akari a pak si je všechny změřila pohledem poté se otočila a vyrazila na cestu, kde podle špehů údajně měli mít úkryt Akatsuki.

Akatsuki dorazili do úkrytu. Každý si začal opět dělat svoje věci, vypadalo to zhruba takto:
Pein se zavřel do pracovny, Konan šla vařit, Deidara se Sasorim se hádali co je to umění, Tagane se snažila sbalit Deidaru, Tobi otravoval všechny okolo, Hidan se zavřel do pokoje a dělal nějaké rituály, Kakuzu přepočítával peníze, Itachi pozoroval Kisameho jak hypnotizuje rybičky a Zetsu si šel zalívat květiny na zahradu.

Mezitím se Karen blížila k úkrytu Akatsuky hlavou se jí mihaly pochybnosti o misi kterou ji zadal Orochimaru.

Vzpomínky:

Seděla ve svém pokoji, když najednou někdo zaklepal na dveře.
"Dále" řekla a upřela svůj pohled na dveře. Do pokoje vešel Kabuto.
"Volá tě Orochimaru máš za ním jít do jeho pracovny." Karin jen přikývla.
Cestou k jeho pracovně se jí míhaly hlavou různe otázky co po ní asi chce.
Došla až na ono místo před Orochimarovu pracovnu nasucho polka zaklepala a když uslyšela "Dále" vešla.
"Á tady jsi, mám pro tebe zvláštní misi musíš najít Akatsuki a přidat se k nim za půl roku se vrátíš a řekneš mi o nich co nejvíce informací rozuměla jsi mi? Jistě Orochimaru-sama. Výborně odejdi do deseti minut."

Současnost:

Zatřepala hlavou, aby odehnala ty myšlenky.
"Teď se musím soustředit!"
Nadechla se a vešla do dobře ukrytých dveří, naskytl se jí pohled do dlouhé chodby osvětlené pouze loučemi na stranách.
Všimla si černovlasé postavy opřené asi tři metry od ní do tmy zazářil Sharingan rychle odvrátila pohled a pronesla:
"Itachi odveď mně k vašemu vůdci. Proč řekl ostře Uchiha."
"Chci se přidat k Akatsuki" odpověděla mu klidně.
"Dobře, ale jestli se o něco pokusíš, zabiju tě." Vedl ji dlouhými chodbami, až si pomyslela, jak se tu můžou orientovat.

Poznámky: 

Je to pokračování druhé povídky. Nesmím zapemenout na šikovnou spoluautorku se kterou jí píšu - Akari4862. Snad se vám líbila. Rády uvítáme komenty. Smiling

Znovu připomínám že hodně postav je vymyšlených, tak se nedivte kdo to je. Obrázky a popis najdete na našem blogu, který mám v profilu. Budeme rády, když se kouknete.(Další díly ,ůžete nalézt na blogu jelikož zde se smí přidávat pouze 1 kapitola každý týden). Předem děkujeme. Eye-wink

4.75
Průměr: 4.8 (4 hlasů)