manga_preview
Boruto TBV 07

*Konečný boj* Otázky 11. kapitola

Cesta sa niesla v pokojnom duchu, bolo pekné a teplé počasie, pofukoval príjemný a chladný vetrík ktorý každému prišiel vhod. Počas cesty sa zastavili na obed, všetko platil Gaara na znak dobrého kamarátstva. Cesta trvala už asi 7 hodín a počas tohto času sa skoro žiadna vážna debata neriešila. Začalo sa už stmievať ochladilo sa a až v tomto čase sa začali riešiť vážnejšie veci.
“ Sasuke vážne sa chceš k nám vrátiť a pomôcť nám?“ Zo strachom v tvári sa Naruto spýtal Sasukeho, no to čo mu Sasuke odpovedal vôbec nečakal. Táto odpoveď ho prekvapila, potešila no zaraz v ňom zbudila aj obavy.
“ Naruto, ja som od vás nikdy neodišiel. Vždy som na vás dával pozor. Vždy som vedel čo ty, Sakura a Kakashi robíte. Nikdy ver mi nikdy, som vás neopustil. Ja som vedel čo sa stane a preto som to spravil. Spravil som to preto aby sme sa dnes mohli stretnúť. Viem že to nie je v celku dobrý čas na znova stretávky ale robím to pre Konohu a pre nás, pre tým číslo 7. Naruto aj keď viem čo si presne vždy robil a vždy som ťa sledoval, ale musím ti povedať si pekelne silný. Spolu dokážeme Madaru navždy poraziť. Raz keď sme spolu bojovali si sa ma spýtal či ťa beriem ako rovnocenného. Povedal som ti že nie. Ale teraz ti vravím že ty dokážeš všetko lebo ty si Naruto Uzumaki.” Sasuke povedal Narutovi to čo mu už chcel povedať skoro 10 rokov. Konečne sa mu to podarilo, ale bál sa Narutovej reakcie na toto takzvané vyznanie.
“ Sasuke, my dvaja Madaru neporazíme. Porazí ho celá konoha. Porazíme ho my všetci. Madara je síce veľmi mocný a už len jeho meno naháňa strach, ale to čo máme my on nemá. Ja, ty a aj tu Gaara máme za sebou ľudí ktorý nám veria a veria nám natoľko že už len ta sila viery sama o sebe, ho porazí.”
Do rozhovoru sa zapojil aj Gaara. Cesta do motelu dlho netrvala, počas nej bolo len pekné počasie a hlavná vec ktorá sa riešila boli vzťahy Naruta a Sasukeho. Asi v polke cesty sa na noc zastavili v moteli v ktorom boli aj kúpele s horúcim prameňom. Všetci sa rozhodli že si pôjdu dať menši relax. Keď v kúpeľoch skončili rozišli sa na izby na oddych ktorý tak moc potrebovali. Na druhý deň potrebovali silu na ešte zostávajúcu cestu a na veľmi veľa otázok ktoré všetci dostanú hneď ako prídu do Konohy.

Poznámky: 

Ahojte po veľmi dlhej dobe som sa rozhodol pokračovať. Táto kapitola je naozaj krátka ale potreboval som ju takto skoro prerušiť tá budúca kapitola by už mala byť dlhšia ďakujem za podporu dúfam že sa bude páčiť Smiling)

3.6
Průměr: 3.6 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele 6 hokage naruto uzumaki
Vložil 6 hokage naruto..., St, 2011-09-14 15:01 | Ninja už: 4602 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

kdy bude dalsi dil

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, St, 2011-09-14 15:38 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

Až budúci utorok. Sériovka sa dá poslať len jedna za týždeň. Kapitola 12 je už napísaná a je omnoho dlhšia ako táto kapitola. Smiling

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Út, 2011-09-13 16:16 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Je to pekné, len veľmi krátke. Dúfam, že si to ďalšou kapitolkou vyžehlíš. Eye-wink Teším sa o týždeň. :-)

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Út, 2011-09-13 16:19 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

bude o dosť dlhšia Smiling