manga_preview
Boruto TBV 10

Návrat týmu 7 - 01 Orochimaru se hroutí

Byl krásný sluneční den a v Konoze bylo velké rušno. U hlavní brány se objevili dva blázni v zeleném oblečení. Jednomu bylo kolem třiceti a druhý byl jeho žák, kterému táhlo na šestnáct. Momentálně si dávali závod kdo dojde po rukou rychleji do Konohy. Byli na stejno. Hlídači u brány na ně civěly s otevřenou pusou dokořán.
"Lee, myslím že kdyby jsi nepolevil, tak by si byl rychlejší." ,řekl učitel a zářivě se na něj usmál (tak jak to má ve zvyku).
"Gai-sensei, uvědomil jsem si tu chybu a už se nebude opakovat!", odpověděl Lee a taky se zářivě usmál.
"Ooo...Lee ty jsi tak úžasný žák!" začal brečet.
"Gai-sensei!"křikl také dojatě Lee.
"Lee!!"
"Gai-sensei!" a obejmuli se.
"Ehh..nechcete toho vy dva nechat?" zeptal se Kotetsu (jeden z hlídačů).
V tom přiletěl pták se zprávou od Uchihy Sasukeho. Izumo si to přečetl a div mu nevyskočily oči z důlků.
"Co je tam napsané?" zeptal se Gai.
"Uchiha Sasuke se chce vrátit, píše se tam, že Itachiho Uchihu zabil a zabil by i Orochimara, ale nedokázal by to, máme pozdravovat Naruta a ještě ,že..." nedokončil.
"A ještě, že co?" zeptal se Kotetsu. Izumo polkl.
"Prý, že chce Orochimaru rozpoutat válku, ale neví jestli se to povede."dopověděl.
"Tak to je čas na další trénínk, že ano Lee?!" vykříkl energicky Gai.
"Máte pravdu Gai-sensei!" přitakal a oba zmizeli v bílém kouři.
"To je to snad nikdy nepřestane bavit?" zasmála se dívka, která nyní přišla. Měla polodlouhé růžové vlasy, zelené oči, červené tričko, růžovou sukni, černé kraťasy a kozačky s podpadkem. Izumo a Kotetsu si vzdychli. Dívka si hned všimla, že se něco muselo stát.
"Eh..děje se něco? Nějaké nové zprávy?" zeptala se s obavami.
"Si to přečti a potom to dej Hokage-sama." Izumo ji podal svitek, když si to přečetla tak ji začaly téct slzy (mno nwm jestli slzy štěstí, že se Sasuke vrátí nebo slzy smutku, že si vzpomněl na Naruta a na ní ne xD, nechám to na vás) a běžela k Hokage, mezitím se uklidnila. Vyrazila dveře (to mi připomína Naruta) a spustila:
"Tsunade-sama vzkaz od Uchihy Sasukeho, chce se vrátit, svolíte to?" optala se naší cenné Hokage,která by místo papírování nejraději pila saké. Tsunade se ji podívala do očí a nakonec odpověděla, že možná.

Mezitím někde u Orochimara

"Kabuto!! Rychle mi zavolej Sasukeho!!" zvolal Orochimaru.
"Omlouvám se Orochimaru-sama, ale Sasuke-kun zmizel.Poslal jsem na něho Zvučné ninji, ale všechny je pozabíjel. Myslíte, že se chce vrátit do Listové?" zajímalo ho.
"Nevím a nelíbí se mi to. Ale co máme ještě hodně ninjů, ta je to celkem jedno." On na to.

Někde ve Vodopádové později ve Zvučné

Byla noc. Blonďatý 16 letý klučina seděl na šutru a díval se na úplněk jak osvěcuje vodopád. Říkal, že by se už mohl vrátit domů. Najednou se za ním ozvalo:
"Naruto-san!! Má matka říká, že máš přijít na večeři." řekl třináctiletý chlapec.
"Teď jsem tak přemýšlel, že bych se už mohl vrátit do Konohy. A taky, že tak udělám. Tak se měj Maruki." a zmizel ve žlutém záblesku v duchu si říkál, že to asi vezme přes Zvučnou. Jak se dostal do Zvučné hned ho přepadli ninjové a mezi nima byl i Orochimaru a Kabuto.
"Opět se setkáváme...Naruto-kun." pousmál se škodolibě Kabuto.
"Kde je Sasuke?" zeptal se Naruto.
"Na to jsme se chtěli zeptat my tebe. Takže to nevíš ani ty ,jo?" odpověděl slizkým hlasem Orochimaru.
"Tak to vypadá, že se vrátil, co?" uchechtl se blonďák. Orochimaru rudnul vzteky, že od něj Sasuke odešel (nwm jak vy, ale já si vůbec nedokážu představit Orochimara jak rudne)
"Omlouvám se Naruto-kun, ale budu tě muset zabít." Kabuto vytáhl ty svoje nástroje s kterýma bojuje.

Poznámky: 

Nwm jestli je to dobré, protože tohle je moje první FF a myslím si že ted o prázdninách toho udělám minimálně ještě 2 díly takže se máte na co těšit (teda pokud se vám to líbilo samozřejmě)

4.625
Průměr: 4.6 (32 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Út, 2013-01-15 22:37 | Ninja už: 4156 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

paráda proč ne

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Naruto rengan
Vložil Naruto rengan, Út, 2013-01-15 21:15 | Ninja už: 4168 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Super ale trochu kratší

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Út, 2011-07-26 17:18 | Ninja už: 5222 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavé, teším sa na pokráčko. :-)

Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, Út, 2011-07-26 14:41 | Ninja už: 4700 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Smiling už se na něm pracuje

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Út, 2011-07-26 05:15 | Ninja už: 6182 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

super pridej dalsi dil