Černý přízrak 05
Naruto s ostatními se objevily na mýtině v lese.
„Kde to jsme?“ optala se Kushina a začala se rozhlížet, pak najednou ztuhla a podívala se na Naruta.
„Ano, jsme blízko Vířivé.“ Odpověděl Naruto, který si všimnul jejího výrazu.
„Co se děje?“ optala se Sakura, a skočila ke Kushině a pomohla jí si sednout.
„Vířivá, je můj domov. Nevěděla jsem, že ještě existuje.“ Odpověděla Kushina.
„Taky neexistuje. Je mi to líto mami, ale byla zničena kamennou.“ Řekl Naruto smutně. Kushina, na něj nevěřícně koukala. Pak se jí rozšířili zorničky.
„Už si vzpomínám.“ Zašeptala Kushina zdrceně. Minato k ní přišel, objal ji a uklidňoval.
„Proč jsme tady?“ optala se Sakura.
„Nevím, chtěl jsem pryč, a najednou jsme se ocitly tady.“ Odpověděl upřímně Naruto. Sakura mu chtěla něco říct, ale najednou se rozeběhla do křoví a začala zvracet.
„ Jsi v pořádku?“ optal se Naruto, když se k nim vrátila.
„Ano. Neměla jsem si včera dávat tu specialitu kuchaře s plody moře.“ Odpověděla Sakura.
„Dobře, půjdeme do města a ubytujeme se. Vypadáš unaveně, měla by sis odpočinou myško.“ Řekl Naruto. Sakura kývla.
„Kyuubi, tě poveze, a tebe taky mami, nevypadáš dobře.“ Dodal Naruto.
„Proč já?“ optal se Kyuubi.
„Protože, jsi velký a silný démon. A nenechal bys dvě unavené ženy jít.“ Odpověděla Sakura mile a podrbala ho za ušima.
„No, dobře, ale jakmile, mi jedna z vás vyškubne jediný chlup, z mého pracně udržovaného kožíšku, tak jdete po svých!“ prohlásil Kyuubi. Holky se jen usmály a nasedly. Po dvou hodinách, dorazili do menší vesnice.
„Dobrý den, máte volné pokoje?“ optal se Naruto hospodského. Ten si je pozorně prohlížel, pak když si všimnul Kushiny, tak zamrzl.
„Vy… vy jste Uzu-Uzumaki Kushina!!!!“ vykoktal vyděšeně hospodský a ukázal na ni.
„Ano. Jak to víte?“ optala se klidně Kushina.
„Vy jste poslední, z klanu.“ Odpověděl hospodský.
„Myslel jsem, že jste mrtvá.“ Dodal.
„To taky jsem. Ale mám tu misi, na kterou jsem obživla.“ Oznámila Kushina z klidem.
„Co to.. Ale to je jedno, vysvětlíte mi to až později! Musíte se mnou.“ Řekl Hostinský a odvedl je. Zavedl je k velkému jezeru, ve kterém bylo několik vodních vírů. Zavedl je k jednomu z nich a najednou se ocitli ve vesnici velké jako Konoha.
„Kde to jsme?“ optala se Sakura unaveně. Najednou se jí zamotala hlava, kdyby jí Naruto včas nezachytil, tak by si ublížila.
„Jsme ve skryté Vířivé. A teď rychle musíte do nemocnice.“ Odpověděl Hostinský a vedl je vesnicí. Sakuru s Kushinou, nechaly v péči doktorů, protože i Kushina cestou omdlela. K mužské části přišel vůdce vesnice.
„Dobrý den, jmenuji se Tue, a jsem vůdce této vesnice.“ Představil se a přejel pohledem všechny přítomné.
„Dobrý den. Já….“ Začal Naruto, ale Tue ho přerušil.
„Vím, kdo jste. Legendární sannin Jiraiya, Hashirama Senju První Hokage, Tobirama Senju Druhý Hokage, Hiruzen Sarutobi, Třetí Hokage, Žlutý blesk z Konohy Minato Namikaze Čtvrtý Hokage. A ty jsi jeden z novodobých sanninů, sám velký Černý Přízrak osobně, Naruto Namikaze. A jeho Bijuu Kyuubi no Yoko. A ty dvě ve vnitř jsou Kushina Uzumaki a tvoje žena Sakura Namikaze, neboli Růžová lvice.“ Řekl a usmál se, když viděl jejich obličeje.
„Jak to víte?“ optal se Naruto, nedal na sobě znát to, že je překvapený.
„ Mám své zdroje.“ Odpověděl pouze. Naruto se chtěl na něco zeptat, ale z pokoje vyšel doktor a řekl:
„Všichni jsou zdraví. Můžete k nim.“ A usmál se, když viděl, že se Minatovi a Narutovi ulevilo. Oba se nahrnuly do dveří a zasekly se v nich. Nakonec se jim nějak podařilo projít. Pak si to namířil každý ke své ženě.
„Myško, jsi v pořádku?“ optal se starostlivě Naruto a políbil ji.
„Ano, je mi skvěle.“ Odpověděla. Naruto poznal, že se něčeho bojí.
„Myško, co tě trápí? Něco se děje, řekni mi, co se stalo.“ vyzval ji něžně Naruto a jemně ji stisk ruku.
„Naruto, víš, já… já jsem těhotná.“ Řekla nakonec a podívala se na Naruta. Ten ztuhnul namístě. Nejevil známky života. Sakura nevěděla, co má dělat, bála se, že jí opustí.
Minato a Kushina
„Miláčku, jak se ti daří? Doktor říkal, že jsi v pořádku, je to pravda?“ optal se Minato a políbil Kushinu.
„Ano, a mám pro tebe zprávu. Posaď se, nechci, abys spadnul, až ji uslyšíš.“ Odpověděla Kushina. Minato se na ní překvapeně podíval a sedl si.
„Víš zlato, jsem těhotná.“ Oznámila Kushina a usmála se. Minato stejně jako Naruto ztuhl. Kushina si z toho neděla starosti, čekala to, stejnou reakci, měl, když mu řekla, že čeká Naruta. Pak se celou místností ozvalo:
„Já budu táta!!!“ Toto vyvolalo různé výrazy. Kushina se usmívala, tušila, že je Sakura těhotná. A Naruto má stejnou reakci jako jeho otec. Sakura byl překvapená, když uslyšela Narutův radostný výkřik. A když v tom uslyšela i Minatův, tak byla překvapená. Naruto s Minatem na sebe nevěřícně koukaly.
„Já budu starší bratr!“ radoval se Naruto a objal Minata.
„Ze mě bude dědeček!“ přidal se Minato.
„Mami, gratuluju.“ Řekl Naruto a objal matku.
„Já vám taky.“ Odpověděla Kushina s úsměvem a mrkla na Sakuru, tak jí mrknutí opětovala.
„Sakuro, gratuluju ti.“ Řekl Minato a objal ji.
„Já vám taky gratuluju.“ Odpověděla Sakura a usmála se. Pak dovnitř vešly ostatní.
„Co se děje?“ optal se Tobirama. „ Kyuubi vypadá, jako by ho někdo vypnul.“ Dodal a ukázal na Kyuubiho, který pomalu došel do středu místnosti a sedl si tam. Byl jak tělo bez duše.
„Chceme vám oznámit, že se rozrosteme o další dva členy.“ Řekl Naruto a usmál se.
„A kdo to bude?“ optal se Tobirama, kterému, jako jedinému nedošlo, co tím mysleli.
„Ty seš, ale Baka.“ Řekl Kyuubi a praštil ho ocasem.
„Hej, za co to bylo?“ optal se Tobirama a masíroval si hlavu.
„Oprava, ty seš největší Baka, co existuje!“ odpověděl Kyuubi.
„Pro ty pomalejší. Sakura a Kushina, jsou těhotné.“ Řekl Jiraiya.
„Ahá.“ Odpověděl Tobirama a pak se zarazil „ Počkat. To je skvělý! Miluju děti.“ Radoval se Druhý.
„Miláčku, on se od našeho dítěte bude držet dál, spolu s Jiraiyaou.“ Řekla Sakura.
„Ano.“ Souhlasil Naruto.
„Hej! To není fér! Chápu proč on, ale proč já?“ optal se uraženě Jiraiya.
„Jak to myslíš, že chápeš proč já?“ řekl Tobirama. A chtěl pokračovat, ale přerušil je Sakuřin smích.
„Co to?“ divil se Jiraiya.
„To byla jen sranda.“ Řekl Naruto, a sedl si na kraj postele.
„To se mi ulevilo.“ Oznámil Hiruzen, který byl celou dobu potichu a pozoroval je.
„Tak, a teď všichni ven, matky musejí odpočívat.“ Dodal a vyhnal je ven. Tam na ně čekal Tue.
„Jsou vaše ženy v pořádku?“ optal se.
„Ano.“ Odpověděl Naruto s úsměvem.
„A můžu vědět, co vás přivedlo do tak skvělé nálady?“ optal se Tue.
„Dozvěděl jsem se, že jsem starší bratr. A že je ze mě otec.“ Odpověděl Naruto hrdě a dal si ruce za hlavu. Stejně jako Minato.
„Tak to vám gratuluju ji. A teď, když půjdete laskavě se mnou.“ Vyzval je Tue a zavedl je do své pracovny.
„ Posaďte se, musím s vámi projednat důležitou věc.“ Řekl Tue.
„Jakou?“ optal se Naruto se zájmem, ale tušil o čem se bude jednat.
„Chci vám navrhnout, aby, jste se staly členy skryté Vířivé.“ Oznámil Tue a čekal co mu řeknou.
„Děkujeme za nabídku, ale musíme ji odmítnout.“ Odpověděl Naruto.
„Proč?“ optal se pouze.
„Máme misi. A já nejsem připravený na to, abych sloužil v nějaké vesnici. Víte kdo jsme, a určitě jste už slyšel o tom, co se odehrálo mezi námi a ostatními mocnostmi.“ Vysvětlil Naruto.
„Máte pravdu, vím o tom co se dělo. Dokonce vím i o tom jednání. A je to vaše rozhodnutí. Znamená to, že nás budete muset opustit. I když je Kushina-sama Uzumaki, tak je mrtvá. Až to jejich stav dovolí, tak odejdete.“ Odpověděl Tue. V jeho hlas bylo znát, že mu rozumí a soucítí s ním. Naruto se nezeptal, jak to ví. Bylo mu to jedno. Pak se vydal za Sakurou. Když dorazil do pokoje, zjistil, že spí. Posadil se na židli a počkal, dokud se neprobudí.
„Myško, jak vám je?“ Optal se Naruto, když si všimnul, že se probrala.
„Dobře, ale ještě tak dva dny budeme muset být v posteli.“ Odpověděla Sakura a dala mu pusu.
„Myško, Tue nám navrhl, abychom se přidali k vesnici.“ Začal Naruto. Sakura, to však dořekla za něj.
„Ale ty jsi odmítl. Znám tvé důvody a nevadí mi to. Po tom co ti chtěli udělat je to logické.“ A usmála se na něj.
„Děkuju.“ Zašeptal Naruto a vášnivě ji políbil. Dva dny uběhly jako voda. Když přišel čas odchodu, tak se sešly u hlavní brány.
„Opravdu se k nám nechcete přidat?“ zeptal se Tue.
„Děkujeme, ale ne.“ Odpověděl Naruto. Pak se rozloučili a vydaly se na cestu.
„A kam vlastně jdete?!“ zavolal za nimi ještě Tue.
„Kam nás nohy ponesou!!!“ odpověděl Naruto.
„Doufám, že budete v pořádku.“ Řekl Tue, spíš pro sebe. Naruto s ostatními se vydali do země vln. Byly na cestě několik dní. Dnes to bylo poprvé co nespali v hotelu od té doby co se dozvěděli, že se rozrostou o dva členy. Zrovna seděly u ohně a povídali si.
„Minato, Kushino, mám otázku. Neberte to zle, ale jednou budete muset odejít, zpět do říše mrtvých, co bude pak s vaším dítětem?“ optal se rovnou Jiraiya. Všichni ztichli a podívali se od jednoho k druhému.
„Coby, se Sakurou se o něj postaráme.“ Odpověděl Naruto a Sakura souhlasila a ještě zpražila Jiraiyu vražedným pohledem. Ten se pod ním oklepal.
„Děkujeme.“ Poděkovala Kushina a usmála se.
„Není zač.“ odpověděla Sakura a taky se na ní usmála.
V Konoze.
Týmy co měli přivést Naruta a Sakuru, se právě vrátili z mise. Dostavili se před Tsunade.
„Co se stalo?“ optala se Tsunade. Slovo si vzal Kakashi, a v koste jí popsal misi.
„Když jsme ho hledali, tak jsme narazili na zástupce, jiných zemí a velkých měst. Po tom co jsme ho našly, Naruto rozkázal, aby se všechny svitky daly na jedno místo. Když jsme tak udělali, tak je spálil.“ Vysvětloval Kakashi. Tsunade na něj jen nevěřícně koukala.
„Objevil se tam i Gaara. Nabídl mu útočiště.“ Dodala Hinata.
„Sakra.“ Zanadávala Tsunade a praštila do stolu.
„A to není všechno.“ Řekl Sasuke. Tsunade se na něj podívala. Sasuke se nadechl a spustil:
„Naruto a Sakura jsou manželé.“ V tu chvíli Tsunade málem přestala dýchat.
„Cože?“ divila se. Sasuke jí pak vysvětlil, jak se to dozvěděl, a popsal jí i boj, ve kterém ho Naruto porazil.
„To o čem tu mluvíš, je kekkei genkai. Získá ji jen ten, co ovládne Kyuubiho. A může využívat víc živlů. Nevím, kolik jich má Naruto, ale nedivila bych se, kdyby měl všechny. No, to je jedno. Dali přímo najevo, že se nechtějí vrátit, ani po změnách. Odpočiňte si.“ Vysvětlila Tsunade.
„Snad se jednou vrátí.“ Dodala potichu. Pak ostatní odešly. Sešli se všichni Ichiraku rámen.(Po válce se rozšířil, a je z něho velká restaurace.) Nejdřív všem pověděli o misi, a pak jim řekli, že Naruto a Sakura jsou manželé. Všichni tomu nechtěli věřit, ale nakonec uvěřili. Sasuke zvedl kalíšek a pronesl:
„Na Sakuru a Naruta Namikaze. Ať se jim daří, jsou spolu šťastní, mají spoustu dětí a ať najdou cestu zpět domů.“ Pak si ťukli a vzpomínali na staré časy.
Od této chvíle, nikdo o Narutovi a jeho společnících neslyšel. Vypadalo to jako, kdyby se propadly do země. V Konoze, se dozvěděli, že Tsunade sesadila radu. Nějakou dobu se o tom šuškalo, ale když se dozvěděli o tom, že Tsunade podporují Rookies, tak souhlasili s Hokage. Vše se pomalu vracelo zpět do starých kolejí. Naruto s ostatními se vydali do zemně vln, a pak do země sněhu. Tam nějakou dobu přebývaly. Sakura z Kushinou, byli už v pátém měsíci, a začínalo je to zmáhat. Jednoho večera seděl Naruto u ohně a nad něčím přemýšlel.
„Naruto, co budeš dělat dál? Myslím tím holky. Už je toho na ně moc. Jestli budeme dál cestovat, tak se jim něco stane, a to i dětem.“ Zeptal se Jiraiya. Minato zvedl hlavu a podíval se na syna.
„To vím, právě nad tím přemýšlím. Po pravdě mě to trápí už týden.“ Odpověděl Naruto a promnul si oči. Bylo vidět, že kvůli tomu i pořádně nespí.
„Co se děje?“ optala se Sakura, která spolu s Kushinou, právě přišla k ohni. Každá se opřela o své manžela a čekala na vysvětlení.
„Přemýšlíme co s vámi.“ Odpověděl Jiraiya.
„Jak to myslíš?“ zeptala se Kushina.
„Nemůžeme už cestovat. Je to moc nebezpečné. Nechceme, aby se vám něco stalo. A proto přemýšlíme, co bude dál.“ Oznámil Minato. Jakmile to dořekl tak Narutovi proběhla hlavou jedna vzpomínka.
„Už to mám.“ Konstatoval Naruto. Tím na sebe upoutal veškerou pozornost.
„Půjdeme do Suny. Tam budeme v bezpečí.“ Vysvětlil Naruto.
„Jsi si jistý? Suna je spojenec Konohy. Jak víš, že vás nevydají?“ optal se Tobirama.
„Jak? Jednoduše, Kazakage Gaara je jedním z mých nejlepších přátel. Je na něj spoleh a vždy když jsem potřeboval pomoc tak mi pomohl. A při našem posledním setkání mi řekl, že brány Suny jsou nám vždy otevřené.“ Odpověděl Naruto.
„Dobře, tak půjdeme do Suny.“ Oznámil Jiraiya. Pak se pomalu rozešly do stanů.
„Miláčku, kvůli nám, tam nemusíme chodit.“ Řekla Sakura a přitulila se k Narutovi. Ten se usmál, pohladil jí po bříšku a políbil ji.
„Myško, kdyby se vám něco stalo, tak bych si to neodpustil. V Suně, budete v bezpečí, zůstaneme tam, dokud děti nebudou připravené na cesty. Já z Kagy a Jiraiyou budeme dál pátrat. A neboj se, každý večer se ti vrátím.“ Řekl Naruto a objal ji. Sakura se usmála, sladce ho políbila, uvelebila se mu na hrudi, a za chvilku usnula. Druhý den ráno, se sbalili a vydaly se směrem do Suny. Cesta jim trvala necelý měsíc. Nacházeli se právě asi dvě hodiny od Suny.
„Naruto jak je to ještě daleko?“ optal se z obavami Minato.
„Asi dvě hodiny.“ Odpověděl Naruto, bylo znát, že je na tom jako Minato.
„Tady napijte se.“ Řekl Naruto a podal Sakuře s Kushinou vodu. Od té doby co jsou v poušti mají větší spotřebu vody, a Naruto musí každou chvíli skákat pro vodu.
„Miláčku, už jenom kousek, vydržte to prosím.“ Poprosil Naruto.
„Neboj, jsme v pořádku.“ Uklidnila ho Sakura a usmála se.
„To si nemyslím.“ Odpověděl Naruto.
„Máme problém, žene se bouře, tady nemůžeme zůstat.“ Varoval je Hashirama.
„Dobře. Musíme zrychlit.“ Konstatoval Tobirama.
„Oni rychleji nemůžou.“ Oponoval Minato.
„Tak je poneseme.“ Rozhodl Naruto a vzal Sakuru do náručí, hned po něm to zopakoval Minato. Pak se rozeběhli směrem do Suny. Cesta jim trvala něco přes hodinu. Když byli u cíle, viděli písečné shinobi, jak stojí na hradbách, připraveni chránit svůj domov. Naruto nikde necítil, a ani neviděl shinobi z Konohy.
„Jestli jste přátelé, tak se ukažte, a jestli jste nepřátelé tak vězte, že se vás nebojíme!“ vyzval je Gaara. Naruto z Minatem položili své ženy a podívali se na Gaaru.
„Suna, má štěstí, že má tak statečného a silného Kazekageho.“ Odpověděl Naruto, ale zůstal spolu s ostatními zamaskovaný.
„Kdo jsi?“ optal se Gaara. Naruto se usmál a řekl.
„Starý přítel, který přišel požádat o pomoc.“ Gaara se usmál, celou dobu tušil, že je to on. Věděl, že Naruto jednou přijde, ale netušil, že tak brzy.
„Nevím, jestli to není jen trik, proto tě musím požádat, abyste si sundaly kápě, a řekli nám svá jména.“ Vyzval je Gaara.
„Promiň, ale to nejde, aspoň, prozatím ne.“ Odpověděl Naruto.
„Dobře, to mi stačí. Zrušte poplach. A vy pojďte se mnou.“ Rozkázal Gaara.
„Ale Kazekage-sama?“ divil se člen rady.
„Já je znám. Jsou pod mou ochranou.“ Odbyl ho Gaara a vyzval je, aby ho následovali. Během chvíle se dostali do Gaarovi kanceláře. Když tam byli všichni, tak Gaara aktivoval nějaká jutsu.
„Tak, teď, nás nikdo nebude odposlouchávat, a ani se jsem, nemůže dostat, nebo nás vidět.“ Vysvětlil Gaara a dodal:
„Tak, co tě sem přivádí Naruto?“ a pokynul jim, aby se posadili.Zaregistroval, že dvě osoby se unaveně sesunuly do židle. Tušil, že jedna z nich je Sakura, ale neměl ponětí, kdo je ta druhá.
„No, popravdě, chtěl bych využít tu nabídku, cos nám dal při našem minulém setkání, pokud stále platí.“ odpověděl Naruto a sundal si kápi.
„Naruto, pomohl jsi mi tolikrát. Ta nabídka platí dokud, jsem Kazakage.“ Uklidnil ho Gaara.
„A mohu vědět, co tě k tomu vedlo, a kdo jsou tví společníci?“ dodal a zkoumavě si je prohlížel.
„Ano, Gaaro chci ti představit: Hashiramu Senju Prvního Hokageho, jeho bratra Tobiramu Senju druhého Hokageho, Hiruzena Sarutobi Třetího Hokageho, Legendárního sannina Jiraiyu.“ Začal Naruto a jmenovaní si sundaly kápě. Gaara jen nevěřícně koukal.
„To- to jsou? Jak? Kdy? Proč?“ divil se Gaara a nevěděl, co má říct dřív. Naruto se usmál a řekl:
„Vše ti povím, ale je tu ještě někdo, koho ti chci představit. Gaaro, tohle jsou mí rodiče Minato Namikaze a Kushina Uzumaki. No a mou ženu Sakuru znáš.“ Dokončil to Naruto. Kdyby Gaara neseděl na židli tak by se pozdravil se zemí.
„Je mi ctí, že poznávám jedny z nejlepších shinobi.“ Řekl Gaara a potřásl si z každých rukou.
„Jak jsi to dokázal?“ optal se ho Gaara.
„No, v té závěrečné bitvě, jak Orochimaru oživil ty nepřátele, jsem je daroval bohu smrti a on my dal na oplátku je. Mám najít a zabít Orochimara a Madaru. A až se tak stane, tak odejdou.“ Řekl v kostce Naruto.
„Nic víc?“ divil se Gaara.
„Neboj, až bude čas, tak ti vše vylíčím v detailech.“ Slíbil Naruto.
„Ještě jsi mi neřekl, co tě jsem, přivádí?“ optal se Gaara.
„No, víš, Sakura a moje matka jsou v šestém měsíci těhotenství. A my potřebujeme místo, kde by mohli rodit a dostalo se jim lékařské péče.“ Odpověděl Naruto.
„Páni, tak to vám gratuluju.“ Radoval se Gaara.
„A samozřejmě, že tu můžete zůstat.“ Dodal a usmál se.
„Děkujeme. A chtěl bych tě poprosit, jestli by nešlo zařídit, aby se to nikdo nedozvěděl. Obzvláště Konoha?“ optal se Naruto.
„Neboj, vydám nařízení, že nikdo nesmí říct, že jste zde.“ Uklidnil ho Gaara.
„A ještě na jednu věc, bych se chtěl zeptat.“ Řekl Naruto.
„Povídej.“ Vyzval ho Gaara.
„Nemáte, tady nějaký domek, kde bychom mohli žít?“ optal se Naruto. Gaara chvíli přemýšlel, a pak vytáhnul mapu. Začal jezdit prstem po mapě a pak se zastavil na jednom místě.
„Tady.“ Oznámil.
„Díky příteli.“ Poděkoval Naruto a potřásl mu rukou.
„Nemáš zač.“ odpověděl Gaara, pak zavolal radu a řekl jim o Narutovi. Rada okamžitě souhlasila a hned se vydala svolat vesnici. Za několik minut přišli a oznámili, že je vše připraveno. Gaara vyšel na balkón a spustil:
„Musím uvést v platnosti nové nařízení. Jistě víte o těch shinobi, co k nám dnes zavítali. Je to Černý Přízrak se svou ženou, rodiči, Legendárním saninnem Jiraiyou a třemi Hokagy. Jistě si říkáte, že jsou mrtví, ale Přízrak je oživil, protože mají misi. Proto okamžitě vychází v platnost nařízení o mlčení. Nikdo nesmí říct, že jsou tady, pod trestem smrti.“ Dav zajásal. Bylo vidět, že je rád, že je Černý přízrak u nich. I když to neměli nikomu říct, věděli, že když někdo zaútočí na vesnici, tak jim Přízrak pomůže.
„Tak, teď půjdeme do toho domu.“ Oznámil Gaara. Cestou je zdravili vesničané.
„Jsou šťastní, že jsi tady.“ Konstatoval Gaara.
„To ano, ale nevím proč? Ještě jsem nic neudělal.“ Odpověděl Naruto. To Gaaru rozesmálo.
„Prý nic neudělal! Naruto, jsi legenda, mohl sis vybrat kteroukoli vesnici, ale ty sis vybral Sunu. Oni vědí, že teď, když někdo zaútočí na Sunu, tak ji budeš chránit.“ Vysvětlil Gaara. Naruto byl překvapený, nevěděl, že má takoví vliv. Než Naruto stihl něco říct, tak dorazili do domu. Když si dům prohlídli a vybalili si svá skromná zavazadla, tak se vydali dokoupit chybějící věci. Hlavně jídlo, a oblečení. Měli jenom bojové oblečení a holky měli akorát pár volnějšího oblečení, kvůli těhotenství. Když nakoupili a uklidili, tak se vydali na kutě. Holky byli hodně unavené. Měli za sebou cestu a nákupy. No, a chlapy na tom byli podobně, po tom nákupu byli taky kaput.
Sakura ležela v posteli a skoro spala. Ucítila, jak si k ní lehá Naruto, a pak ucítila, jak ji hladí po bříšku. Nad tím pocitem se usmála a blaženě zavrtěla. Milovala, když ji Naruto hladil po bříšku.
„Měla bys spát. Jsi unavená, bylo toho na vás moc.“ Řekl Naruto a dal jí pusu na tvář. Sakura se k němu přitulila a řekla:
„Miluju tě.“ Naruto se usmál.
„Taky vás miluju.“ Dal Sakuře pusu do vlasů a jemně položil ruku na Sakuřino bříško. S tímhle skvělým pocitem Sakura usnula. Zdálo se jí o tom, jak jsou v Konoze. Celá rodina. Naruto se stal Hokagem, a mají spolu čtyři děti, dva chlapce a dvě holčičky. Naruto i když má spoustu práce, tak si s nimi hraje a věnuje se jim.
Tady je daší díl, doufám, že se líbil a jestli chcete tak zenechte koment
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Další skvělej díl
"Já budu táta!"
Nečetl jsem předchozí díly takže nebudu soudit to že tam jsou všichni Kagové + Tobirama je za Dementa .....ale spíš mi vadilo, že se ti moc opakujou slova hlavně optal a celkově ve slohové formě to není moc příjemný ke čtení. Jak říkam, nečetl jsem předchozí díly tak nevím co se jak stalo nebo nestalo takže to třeba může být pěkný FFko , ale prostě mělo by to mít nějakou slohovou úpravu.
“I want you to feel pain,
to think about pain,
to accept pain, to know pain.“
“Those who do not understand pain can never understand true peace.“
"We are Pain, We are God!"
Ok, pokusím se zlepšit
Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.
uz se tesim na dalsi dil
uááá ten "KAPUT" mě totálně dostal nebýt večer tak se směju jak pominutej =D
jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
/>
Super,jen tak dál
parádní!!! senzační!!! famózní!!!
super ! pokračuj
Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí
zajímavý vývoj událostí jen tak dál
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
Výbordelně:D skvělej díl, a nekterý hlášky byli fakt luxusní:D
Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Jsou z toho jen problemy:D
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif