manga_preview
Boruto TBV 09

Černý přízrak 03

Vyzívaná

„Naruto, proč jdeme k moři?“ optal se Tobirama.

„Chci se dostat co nejdál od Konohy.“ Odpověděl dotyčný. Nikdo se na nic už neptal. Sloučili se do 3 skupin. První skupina byl Naruto s Kyuubim. Druhá byla Sakura s Kushinou a třetí byly zbytek.

„Máme plán, jak dostat Naruta.“ Řekla Kushina. Sakura se na ní podívala a čekala, co řekne.

„Donutíme Naruta, abychom přespali v nějakém hotelu. Domluvíme se z recepčním, a rozdělíme si pokoje tak, aby ty jsi byla z Narutem.“ Vysvětlila Kushina.

„Sami to nezvládnete.“ Řekl Kyuubi, obě dvě nadskočily a lekli se.

„Nebojte, nic mu neřeknu. Slyšel jsem o čem jste se bavily a souhlasím s vámi. Ale Naruto bi v takovém případě se v pokoji ani neukázal.“ Vysvětlil Kyuubi.

„Tak jak to chceš udělat?“ optala se Sakura.

„Můžu Naruta kapku přesvědčit, ale ne jako to bylo dřív. A musíte mi říct, kdy mám začít, bude to trvat 3-4 hodiny.“ Odpověděl Kyuubi.

„Ty víš proč se tak Naruto chová?“ optala se Kushina.

„Vím, ale neřeknu vám to. Až vám to bude chtít říct, tak vám to řekne.“ Odpověděl Kyuubi a šel k Narutovi.

„Věříš mu?“ zeptala se Kushina.

„Ano.“ Odpověděla Sakura.

V Konoze.

Tsunade seděla v kanceláři a podepisovala dokumenty. Najednou do kanceláře vletěl Gaara.

„Co jste to udělala?!“ křiknul Gaara.

„Zdravím tě Gaaro.“ Pozdravila Tsunade jako by se nic nestalo.

„Proč jste to udělala?!“ zeptal se znova Gaara.

„A co?“ zeptala se Tsunade.

„Víte co jste způsobila? Teď po nich půjdou všichni! Feudální páni, Kagové, starostové velkých měst! Každý je bude chtít mít ve své zemi, nebo městě!“ Křičel Gaara.

„Oba odešly doprovodně. Já je nenutila k odchodu.“ Odpověděla Tsunade.

„To vím! Ale proč jste na ně zaútočila?“ Optal se Gaara.

„Sakura, pro mě byla jako dcera! A Naruto jako syn!“ křikla Tsunade na Gaaru.

„Tím, že jste je chtěla přivést jste jim, ale jen ublížila! Podle zpráv si mysleli, že je Naruto na lovu Orochimara a Madary! Ale po vašem útoku, o kterém už vědí mimochodem všichni, chtějí Naruta, se Sakurou! Konoha, teď vypadá slabě! Všichni si šuškají. Všichni měli z Konohy respekt! Všichni se vás během války z Akatsuki začaly bát! Díky novodobým sanninum a rookies! Teď po vaši „záchraně“ vědí všichni, že Konoha není taková, jak si myslí!“ křičel Gaara. Tsunade na něj jen nevěřícně koukala. Nevěděla, kde se to v něm vzalo.

„Teď můžete očekávat, že vaši staří nepřátelé, kteří se vás báli, dostaly právě znamení, že není důvod se vás bát, když vám odcházejí ti nejlepší, jaké máte!“ řekl Gaara a podíval se a Tsunade, ta na něj jen zírala. Pak se otočil k odchodu.

„A co ty?“ optala se Tsunade.

„Vyslal jsem týmy, aby je našly a předali mu nabídku, jestli se nechce přidat k nám. A to samé radím vám. Ostatní vesnice a země to také udělali.“ Odpověděl Gaara a odešel.

„Shizune!“ křiknula Tsunade.

„Co se děje?“ optala se Shizune.

„Přiveď mi rookies, i s jejich senseiema! A do zasedací místnost doveď radu Konohy a ty mé rádce!“ křikla Tsunade na chudáka Shizune, ta jen vystrašeně odešla splnit rozkaz.

„Co se děje Tsunade-sama?“ optal se Shikamaru, když tam byli všichni.

„Mám jednu otázku. Koho poslechnete, Radu Konohy nebo Hokageho?“ zeptala se Tsunade.

„Samozřejmě, že vás!“ řekli všichni sborově.

„Proč se na to ale ptáte?“ optal se Kakashi.

„Chci vám říct, proč Naruto odešel.“ Odpověděla Tsunade, začala vysvětlovat a všichni napjatě poslouchali.(Zatím vám neprozradím ten důvod. Bude to napínavější).

„Proto se vás ptám znovu, budete stát při mně, i kdyby to znamenalo postavit se svým rodičům?“ optala se Tsunade.

„Samozřejmě!“ Vykřikli sborově.

„Dobře, jdeme.“ Řekla Tsunade.

-Tohle jsem měla udělat už na začátku války- pomyslela si Tsunade a vešla do zasedací místnosti a její eskorta se postavila kolem ní.

„Co se děje Tsunade? A proč jsou tu oni?“ optala se Koharu.

„Tímto vám oznamuji, že rozhodnutí, které jste přijali během války je neplatné!“ Oznámila Tsunade a všichni se na ní podívali a nevěřili vlastním uším.

„TO nemůžeš udělat! Uzumaki je jen zbraň! Nic jiného!“ Protestoval Danzou, pak ucítil na krku meč.

„Už jsem ti řekl, že se jmenuje Naruto Namikaze!“ řekl Sasuke a stáhnul se opět k Hokage.

„Danzou má pravdu. Nemůžete to udělat nemáte na to pravomoc.“ Řekl Shikaku.

„Je mi líto, ale za takových to okolností vás nemůžeme nechat ve vašem úřadu.“ Řekl Homura.

„Zatkněte ji.“ Dodal a u Tsunade se objevilo 12 ANBU. Šly k Tsunade a chtěli ji odvést do vězení, ale byli uzemněni Tsunadinou eskortou.

„Co to děláte?“ Optal se Chouza Akimichi.

„Bráníme svého Hokageho.“ Odpověděl Chouji.

„Hinato, Neji okamžitě jděte do sídla klanu!“ křiknul Hiashi.

„Je mi líto otče, ale ne. To co jste chtěli udělat s Narutem je neodpustitelné!“ Odpověděla Hinata naštvaně.

„Nemůžete se postavit, proti radě Konohy a svým rodičům!“ křikl Inoichi Yamanaka.

„ Je mi líto, ale jednáme pro dobro Konohy. Na rozdíl od vás!“ odpověděla, Ino. To všechny překvapilo.

„Takový usmrkanec jako ty neví co je dobro Konohy!“ křiknul Ibiki Morino.

„Jestli zrušíte radu bude to mít následky pro celou Konohu. Shikamaru, jsi ochotný mít na svědomí celou vesnici?“ optal se Shikaku.

„Nikdo nemluvil o zrušení rady. Tsunade jenom zrušila jedno rozhodnutí.“ Odpověděl Shikamaru.

„Myslíte si, že to necháme jen tak? Tsunade půjde do vězení. Hokageho, který ohrožuje vesnici nepotřebujeme!“ řekl Homura.

„Zkuste to. Myslíte si, že se lidé postaví za vás? To těžko. Postaví se za nás, jsme hrdinové Konohy. Já jsem jeden s Novodobých sanninu. Lidé budou víc věřit mě než vám!“ odpověděl Sasuke. V místnosti nastalo ticho, nikdo nic neříkal, najednou se u Tsunade začal vířit písek a z něho vyšel Gaara.

„Co tady chceš?! Tohle je zasedání rady vesnice! Tady nemá bez pozvání co dělat!“ křikl Danzou.

„Já jsem tady na přání Tsunade-sama.“ Odpověděl Gaara. Všichni vyvalili oči.

„Děkuji, že jsi přišel. Víš, Naruto odešel kvůli jednomu rozhodnutí. Díky tomu tvému proslovu jsem se rozhodla a zrušila jsem ho. Chtěla, jsem, abys to věděl. Ale mojí rádci a rada Konohy mě chtějí zavřít a proto se tě chci zeptat, jestli Suna bude dále spojencem Konohy?“ optala se Tsunade.

„Ne, Pokud vás zavřou, vyhlásíme neutralitu.“ Odpověděl Gaara. To všechny vyděsilo.

„Dobře, přijímáme vaše rozhodnutí. Ale pokud si myslíte, že to necháme být tak se pletete!“ křikl Danzou.

„Zkus to! A bude to váš konec.“ Odpověděl Sasuke a všichni jen přikývly.

„Je vám, jasné, že vám hrozí vyloučení z klanu?“ zeptal se Shikaku.

„Ano, ale já nebudu nečině přihlížet, jak ničíte domov mnoha nevinných lidí! A pokud to znamená tak se klidně vzdám klanu!“ Odpověděl Shikamaru. To všechny překvapilo, Shikamaru se nikdy takhle nechoval.

„Shikamaru má pravdu. Pokud to znamená přežití Konohy, tak se klidně vzdám klanu.“ Podpořila ho Ino.

„Jak, chcete. Budeme o tom rozhodovat později.“ Řekl Hiashi, který byl překvapen nad chování své dcery.

„Mějte na paměti jedno, jestli zabijete Tsunade-sama, nebo někoho z jejích ochránců, tak vám vyhlásíme válku. A až se to Naruto se Sakurou dozví, co jste udělali, tak jsem určitě přijde a zabije vás.“ Řekl Gaara.

„To těžko.“ Odpověděl Inoichi.

„Naruto sice, nechce mít z Konohou nic společného, ale když šly pro Sakuru, tak je nezabil, a podle všeho, jim dokonce ošetřil zranění, stále to jsou jeho přátelé, i přes to co mu Konoha udělala tak mu na nich záleží. Nenechal by to jen tak.“ Oznámil Gaara a zmizel s tím odešla i Tsunade s rookies.

„Uf“ hlesla Tsunade a sesunula se do židle.

„Nó, šlo to líp, než jsem čekala, a děkuju, za to co jste udělali.“ Poděkovala Tsunade, z šuplíku vytáhla saké a všem nalila.

„Není, zač Tsunade-sama, Konoha je pro nás důležitější než klan.“ Odpověděl Shikamaru a ostatní souhlasili.

„Takže, vyšleme za Narutem tým Kurenai a Kakasiho se Sasukem. Řeknou mu, co se stalo a že bychom byli rádi, kdyby se vrátil. Ostatní tu budou, pro případ, že by se o něco pokusily.“ Vysvětlila Tsunade plán.

„Myslíte si, že si rada něco dovolí?“ optala se Ino.

„Rada, asi ne, Přeci jen jste jejich děti. Ale rádci, obzvláště Danzou, má po sebou ANBU Root, poslouchají jen jeho, kdyby mělo k něčemu dojít, mohlo by to vyústit v občanskou válku.“ Odpověděla Tsunade. Všichni jen kývly hlavou, Tsunade sepsala svitek, který měl dostat Naruto a dala ho Kakashimu.

„Máte se dostavit před Radu. A všichni.“ Řekla Shizune.

„Jdeme, mladší už nebudeme.“ Řekl Shikamaru a vystal, když viděl, že se nikomu moc nechce. Všichni se na něj podívali a nevěřili tomu, že to řekl právě on.

„Rozhodly jsme se, že nebudete vyloučeni z vašich klanů. Ale všichni přicházíte o svou hodnost a jste Chuunini.“ Řekl Danzou, to vyvolalo vlnu smíchu.

„Myslíte si, že vás poslechneme? Po tom co jsme udělali si myslíte, že od vás přijímáme rozkazy?“ smál se Sasuke.

„Co si to dovoluješ ty ….“ Začal Danzou, ale Sasuke ho přerušil.

„Řekni to! Jen to řekni! Dej mi příležitost tě zabít! Dělej, dopřej mi to potěšení!“ řekl Sasuke. Danzou na něj nevěřícně koukal a radši si sedl.

„Tsunade-sama?“ optala se Hinata.

„Nesouhlasím, pořád jste Jounini.“ Odpověděla Tsunade, a odešla. Když Rada nic neříkala, tak odešly i ostatní.

„Nevím, proč jsme tam chodily, když je vlastně neposloucháme.“ Konstatoval Kiba.

„Jo, tak to máš pravdu.“ Souhlasil Sasuke.

„Šli jsme tam proto, aby si mysleli, že je posloucháme. Po odmítnutí a tom tvém úžasném proslovu vědí, že už to tu neřídí oni, ale Tsunade. Teď jsou to pouze výstavní figurky. Jsou jen na okrasu. Za námi a Tsunade-sama, je většina ninjů. A navíc nám pomůže i Suna. Takže, Tsunade-sama, teď máte plnou kontrolu na Konohou.“ Vysvětlil Shikamaru.

„Ano, doufám, že se brzo stanete vůdci, a Rada Konohy bude zase plnit svou funkci.“ Odpověděla Tsunade.

„Takže týmy Kurenai a Kakashi, okamžitě odchází!“ rozkázala Tsunade.

-Doufám, že se vrátíte s nimi- pomyslela si.

U Naruta.

Uběhnul měsíc, od toho co Sakura odešla. Dostali se k moři, byli už několik dní na stejném místě. Sakura zesílila, díky tréninkům s ostatními. Právě trénovali a Kushina dostala nápad.

„Sakuro, vyzvi Naruta, a když ho trefíš, tak chtěj pusu, nebo něco podobného.“ Zašeptala Kushina. Sakura se na ní podívala, zčervenala se a kývla.

„Dlouho, jsme nehrály vyzívanou.“ Řekla Kushina a ostatní jen kývly.

„Dobře, kdo koho?“ optal se Minato.

„Já a vyzívám Naruta.“ Přihlásila se Sakura, ostatní se na ní podívaly, a když viděli výraz, který měla Kushina, tak jim došlo proč to udělala.

„Přijímám, o co se hraje?“ optal se Naruto normálně. Myslím tím jeho obvyklý hlas, ne ten ledový bez emocí. Od té doby co jsou u moře se změnil, uvolnil se.

„Když tě porazím, nebo tě trefím, tak půjdeme do města, ubytujeme se v hotelu, a ty mě pozveš na romantickou večeři.“ Řekla Sakura s odhodláním vyhrát.

„Dobře.“ Souhlasil Naruto a připravil se k boji.

„A ty nic nechceš?“ optal se Jiraiya.

„Ne.“ Odpověděl prostě a usmál se.

„Musí být něco, co bys chtěl.“ Optala se Sakura.

„Dobře, když se ti to nepodaří tak budeš měsíc chodit na nákupy.“ Řekl Naruto a usmál se.

„Platí!“ řekla Sakura a čekala co Naruto udělá. Naruto se na ní vrhl a chtěl ji kopnout, ale uhnula se. V otočce mu chtěla vrazit pěstí, ale vedle. Naruto nepoužíval, žádné jutsu, ani Sakura. Bojovali jen pomocí Taijutsu. Po další hodině, Sakura měla chakru už jen na jednu ránu, pak ji něco napadlo. Naruto se rozeběhl a praštil jí do břicha. Sakura letěla a přistála 5 metrů od něj. Naruto se na ní podíval a když se nezvedala, tak k ni přišel a najednou se koupal v moři.

„Dlužíš mi romantickou večeři a ubytování v hotelu pro všechny.“ řekla Sakura, která na něm seděla a vítězoslavně se usmívala.

„Dobře, uznávám tvoji výhru, odcházíme do města.“ Řekl Naruto s úsměvem Což Sakuru překvapilo. Když dorazily do hotelu, recepční jim řekl:

„Je mi líto, ale nemáme dostatek pokojů. Máme 2 manželské pokoje a jeden 4 lůžkový.“

„Dobře, Já s kagy si berem ten 4 lůžkový pokoj.“ Řekl Jiraiya a Kagové souhlasily a vzali si klíče.

„Myslím, že je rozhodnuto.“ Řekla Kushina a vzala si klíče a vydala se s Minatem. Naruto, jen zvedl ramena a vzal si klíče pošeptal něco recepčnímu a vyrazil se Sakurou do pokoje.

„Je nádherný!“ řekla Sakura, když otevřela dveře do pokoje.

„Spokojená?“ optal se Naruto. Sakura se na něj usmála a odpověděla:

„Jen z části.“ A šla si vybalit věci. Po chvíli přišel poslíček se stojanem, na kterém bylo slavnostní oblečení.

„Co to má znamenat?“ optala se Sakura, když poslíček odešel.

„Chtěla si romantickou večeři. A v tom co máš na sobě, by to neplatilo. Vyber si, jaké chceš a nech si je a matka ať si taky jedny vybere a nechá si je. Až si vyberete tak zavolej poslíčka, aby je odvezl. Já jdu domluvit večeři, pak se tady pro tebe stavím.“ Vysvětlil Naruto, nechal za sebou překvapenou Sakuru a Kyuubiho.

„Tohle máš na svědomí ty?“ optala se překvapená Sakura.

„Ne, já jsem ještě nezačal.“ Odpověděl ještě překvapenější Kyuubi. Pak se ozvalo klepání, po vyzvání vstoupila do pokoje Kushina.

„Páni, kde jsi je vzala?“ optala se Kushina a začala zkoumat šaty.

„To Naruto, něco řekl recepčnímu, a pak nějaký poslíček přivezl tohle. Máme si jedny vybrat a nechat si je.“ Vysvětlila Sakura, Kushina nasadila překvapený výraz. Pak se ozvalo další klepání po vyzvání vstoupil Minato.

„Zdravím. Kushino, chtěl bych tě pozvat na večeři.“ Řekl Minato s úsměvem.

„Fíha, pěkný načasování.“ Řekla Sakura a usmála se.

„Dobře, v kolik?“ optala se Kushina.

„Přijdu s Narutem kolem sedmé. Teď musím jít. Jdu si sehnat oblečení a to nejlepší místo.“ Řekl Minato a políbil Kushinu na rozloučenou.

„Super, doufám, že to nebude ve stejné restauraci. Nic ve zlém.“ Poznamenala Sakura, odpovědí jí byl Kushinin smích. Kushina si šaty vybrala hned. Byli oranžové-žluté. Zato sakura, měla problém, šaty měla vybrané, ale nevěděla jakou barvu.

„Kterou?“ optala se Sakura u ukázala na černé, růžové a krvavě červené šaty. Kushina jen zakroutila hlavou, a dál pozorovala šaty.

„Jdi v červených. Ta, barva ti slučí nejvíc.“ Řekl Kyuubi, který tam ležel a nikdo si ho nevšímal, což mu vyhovovalo.

„Ty jsi tady?“ optala se Kushina, a hned ho hnala ven, rudá vzteky.

„Tss, já už toho viděl.“ Pronesl Kyuubi a když viděl jejich naštvané výrazy, tak radši vyklidil pole.

„Úchylák“ zanadávala Sakura a vyzkoušela si krvavě rudé šaty.

„No, je to možná úchylák, ale má pravdu, vypadáš nádherně.“ Souhlasila Kushina. Sakura se jen usmála a šly se učesat a nalíčit.

„Kolik je?“ optala se Sakura.

„Klid, ještě mají 15 minut.“ Uklidnila ji Kushina a dál si zpívala a pozorovala moře. Těsně před sedmou někdo zaklepal na dveře, po vyzvání, vešly Naruto s Minatem. Naruto měl na sobě, černé kalhoty od obleku, a černou košili. Minato na tom byl podobně, akorát místo černé košile měl bílou. A oba měli svoje klanové pláště. Hned po prvním kroku se zastavily a koukaly každý na svůj doprovod.

„Dostaly jsme je.“ Zašeptala Kushina Sakuře a ta se jen usmála.

„Jdeme?“ optala se Sakura.

„Jistě.“ Řekl Naruto a nabídnul Sakuře rámě. Ta ho s úsměvem přijala a spolu s Minatem a Kushinou se vydali do města. Na náměstí se rozdělili. Naruto se Sakurou mířil na nejvyšší místo ve městě. Zatím co Minato s Kushinou mířili k moři.(To co se dělo u Minata a Kushiny, nebudu popisovat )

„Vypadáš překrásně Sakuro-chan.“ Řekl Naruto, když ji vedl spletitými uličkami. Sakura zčervenala a řekla:

„Děkuju, ty taky vypadáš skvěle.“ Naruto se jen usmál a zastavil se před restaurací, která se jmenovala Na Vyhlídce.

„Dobrý den, máte rezervaci?“ optal se číšník.

„Jistě, na jméno Naruto Namikaze.“ Odpověděl Naruto.

„Ano, prosím tudy.“ Řekl číšník a vedl je restaurací. Dovedl je na soukromou terasu s výhledem na celé město.

„To je nádhera.“ Řekla Sakura.

„Já svoje sliby plním.“ Odpověděl Naruto, pomohl Sakuře si sednout ke stolu. (víte jak to myslím, jak vždy muž přisune židli ženě.) Číšník přinesl víno a saké. Podal jim jídelní lístky, a když Sakura viděla ty ceny, tak šla do mdlob. Podívala se na Naruta. Když si všimnul jejího výrazu tak jen kývnul a vybíral dál. Po objednání číšník odešel, Naruto jim nalil víno a Sakura řekla:

„Na co si připijeme?“ A podívala se na Naruta, který o tom taky přemýšlel.

„Na tebe, tvoji krásu a tvé vítězství.“ Řekl Naruto a usmál se. Sakura byla překvapená se trochu začervenala, po přípitku, přišel číšník a zapálil svíčky.

„Vaše jídlo tady bude hned.“ Řekl a zmizel.

„Večeře při svíčkách, to je kapku ohrané ne?“ optala se Sakura s úsměvem.

„Ne, to je klasika.“ Odpověděl Naruto a taky se usmál.

-To je divné, všechno perfektně vychází, je takový milí a pořád se usmívá, něco se stalo. Doufám, že to Kyuubi neprozradil. A jestli jo tak je to poslední co v životě udělal- pomyslela si Sakura.

„Je něco špatně?“ optal se Naruto, když si všiml, že nad něčím přemýšlí.

„Ne, jen jsem se zamyslela. Vše je výborné.“ Odpověděla Sakura, pak se objevil číšník s jídlem a se slovy: „Jménem restaurace vám přeji dobrou chuť.“ Odešel. Po jídle Sakura řekla:

„Bylo to výborné. Děkuju, svůj slib jsi splnil na výbornou.“ A usmála se.

„Jsem rád, že jsi spokojená Sakuro-chan.“ Odpověděl Naruto.

„Půjdeme se projít?“ optal se Naruto. Sakura se na něj překvapeně podívala a souhlasila. Po zaplacení se vydali k moři.

„Je to překrásné.“ Řekla Sakura, když pozorovala západ slunce. Naruto se jen usmál a nic neřekl. Seděli tam, dokud slunce úplně nezmizelo. Šly spolu do hotelu, cestou foukal studený vítr. Sakura se oklepala zimou, přeci jen měla šaty na ramínkách, s výstřihem a holými zády. Naruto si toho všiml a dal přes ní svůj plášť.

„Teď bude, ale zima tobě.“ Protestovala Sakura.

„Mě je takhle dobře.“ Odpověděl Naruto a nasadil jí plášť.

„Děkuju.“ Řekla Sakura a zachumlala se do pláště. Naruto se usmál a přitisknul se k ní. Sakura se začala červenat, nevěděla jestli to myslí opravdu, nebo to jen hraje, po chvíli se rozhodla, že si to užije dokud může, další šanci už nemusí mít. Když dorazili do hotelu, Sakura se šla umýt a Naruto si lehl rovnou do postele. Když Sakura vyšla z koupelny, uviděla Naruta, jak leží na posteli a spí. Začervenala se po tom, co si všimla, že Naruto je od pasu na horu nahý. Lehla si do postele. Chvíli přemýšlela o dnešní večeři, pak si všimla, že Naruto nespí. Sedla si na něj a dala mu kunai ke krku a řekla:

„Vím, že nespíš. Chci ti něco říct, tak poslouchej!“ a přitiskla mu kunai těsněji ke krku. Naruto otevřel oči, podíval se do jejích očí a čekal, co mu řekne.

Poznámky: 

Tady je další díl Laughing out loud

4.89231
Průměr: 4.9 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Ne, 2011-08-28 20:44 | Ninja už: 4647 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

luxusní díl Smiling

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Mayu-chan
Vložil Mayu-chan, Pá, 2011-07-01 09:41 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Nádherné..Nemůžu se dočkat dalšího dílu!! Laughing out loud

Není důležité vyhrát,ale nasrat toho kdo tě porazil! :DD

Obrázek uživatele Kai-san
Vložil Kai-san, Út, 2011-06-28 22:41 | Ninja už: 5353 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Ten Shikamarův výstup před radou Konohy byl úchvatný a Sakuřin souboj s Narutem se my taky zamlouval a pak ta romantika u konce dílu mně dostala.
Hodnocení 10 bodů z 10.gratuluji nádhera.

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Út, 2011-06-28 22:05 | Ninja už: 5143 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Taky sou ostatní toho názoru že by Danzou zasloužil vyříznout jazyk???
Saskemu by mohli trochu ujet nervy, co vy na to??

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Út, 2011-06-28 19:19 | Ninja už: 4819 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

V příštím díle se dozvíte, co Konoha provedla Laughing out loud

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Jeikobu Kamome
Vložil Jeikobu Kamome, Út, 2011-06-28 18:46 | Ninja už: 4827 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

tak to je luxusně napínavé!!! piš piš piš ať se dozvíme to, co konoha provedla narutovi... Dávam 5*!!!!!!

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Út, 2011-06-28 05:31 | Ninja už: 6167 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

uzasny uz se tesim na dalsi dil.

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Út, 2011-06-28 00:10 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

to je užasný, pokračuj !

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-06-27 22:40 | Ninja už: 5208 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Luxusné! Eye-wink *slintá nad ďalším dielikom* :-)