manga_preview
Boruto TBV 09

Vyznanie 04

Dlho nikto nič nehovoril, pretože aj keby sa o to pokúsili nevedeli by, čo majú povedať.Až toto dlhé ticho nakoniec prelomila Tsunade.
„Naruto my obaja vieme, že si nikomu nič neurobil, ale musíš odísť!"
„Ja ale stále nechápem prečo by som mal niekam ísť a všetkých tu nechať bez vysvetlenia."

„Rada spolu s Danzom sa rozhodli, že by bolo najlepšie, keby si zomrel. Myslia si, že si pre Konohu až príliš nebezpečný. A tak navždy zmizol."
„Dobre odídem, ale len preto, lebo si mi to povedala ty a Ero-sennin. A kedy mám odísť?" Do tejto ich konverzácia sa konečne zapojil aj Jiraiya.
„Najlepšie bude, pokiaľ odídeš ešte dnes."
„Dobre chápem a Ero- sennin kam vlastne pôjdeme tentokrát?" Pozrel sa na neho, akoby čakal niečo veľké.
„Ja s tebou tentokrát nepôjdem musíš ísť sám." Naruto zostal v šoku, pretože si myslel, že mu povie niečo úplne iné.
„Ale prečo? Mne sa samému ísť nechce.Tak mi povedz svoj dôvod!" Tsunade nemohla uveriť, že Jiraiya nechce ísť s Narutom preč. Nechápala prečo, ale bola tak trochu aj rada. Konečne mala nejakú šancu mu povedať, čo už tak dlho mala na srdci.

„Bude lepšie pokiaľ pôjdeš sám, pretože to musí vyzerať tak, že si odišiel bez toho, že by ťa niekto informoval. Keby som odišiel s tebou bolo by jasné, že nás Tsunade varovala, pretože bola jediná kto to mohol urobiť. Takže si teraz domysli, kto by za to niesol všetky následky. Dúfam, že ti je to teraz už úplne jasné." Nemohla uveriť, že sa stará viac o ňu než o Naruta. Ale veľmi sa tomu nečudovala, pretože vedela, že k nej stále ešte niečo cíti, ale nebola si tým úplne istá. Chcela mu povedať úplne všetko, ale nemala na to odvahu.

Poznámky: 

Tento diel je krátky, ale sľubujem, že ten budúci bude dlhší.

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, St, 2012-08-01 22:58 | Ninja už: 4296 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

Týjo, začíná to být fakt napínavý s tím Narutem O.o Idu na další dílek Eye-wink

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Po, 2011-06-20 20:01 | Ninja už: 6147 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

super tesim se na dalsi dil .

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2011-06-20 19:34 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele tatsumi-hime
Vložil tatsumi-hime, Po, 2011-06-20 21:51 | Ninja už: 4819 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

dobre