manga_preview
Boruto TBV 09

Legendárny Sennin 14 - Naruto vs Kyuubi 2

Kyuubiho odobratá chakra vírila v polceste odo mňa k nemu. Vtedy ma Kyuubi zazrel. „Naruto! Konečne!” zreval. Ledabo kývol chvostmi a odhodil obrovských summonov, ktorý sa na neho vrhli a vykročil ku mne ako boh pomsty.

Vtedy sa jeho odobratá chakra začala približovať ku mne a v tenkom prúžku sa začala vsakovať do kameňa a spolu s ňou aj ta moja. Drahokam už zvnútra žiaril načerveno.
Hneď som vedel, že to nestihnem. Chakra sa vsakovala príliš pomaly.
Odhodil som drahokam ďaleko od seba, Kyuubiho chakra ho následovala a pomaly sa vsakovalo. Potom ju drahokam prestal absorvovať. Ta začala nad ním víriť. Skoro to vyzeralo, že zvedavo a ako keby čakala na boj medzi Kyuubim a mnou.
„Si mŕtvy Naruto. Mal si radšej použiť svoju chakru na zapäčatenie polovice mojej. Ale ty takto.” rozchechotal sa. Ja som sa nehýbal. Ostával som absolútne bez pohybu.
„Čo sa deje Naruto? Zmeravel si od strachu?” znova sa rozchechtal. „Zabijem ťa a potom si väzmem späť svoju chakru, rozmlátim túto babriéru a zničím tvoju milovanú Konohu.”
Mlčal som. Sage chakru som nasával rýchlo a v množstve ako nikdy v živote.
Drahokamy na vrchoch stĺpov zablikali a zhasli.
„Čo to robíš Naruto?” povedal Kyuubi priam zvedavo. „Snáď...”zasekol sa. Zúrivo zreval a rozďavil papuľu aby ma prehltol.
Vtedy som prestal. Oči sa mi zmenily a ja som pocítil obrovský nárast chakry a sily. Kyuubiho chakra opodiaľ začala víriť rýchlejšie.
Ako sa ku mne približovali Kyuubiho tesáky cítil som sa ako boh. Cítil som chakry ľudí na desiatky kilometrov ďaleko. Hneď som vedel, kde je Manami, Madara, Sakura, Sasuke...
Vtedy som Kyuubiho chytil za ňufák a zaboril mu tlamu do zeme ktora popraskala od sily nášho stretu. Kyuubi sa zúrivo krútil a metal ale ja som ho nepustil. Ohnal sa po mne chvostoom ale ten som odrazil použitím prírodnej chakry okolo mňa bez toho aby som sa pohol. Potom som mu pozrel do oka.
„Nedovolím ti znčiť všetko čo milujem. Nikdy!”
Ozval sa jeho tlmený chechot.
„Prekvapil si ma Naruto. Toto som od teba nečakal. Ale rovnako ako ja vieš, že nemáš šancu.”
„Mýliš sa.” šeptol som ale on ma počul. Prebodol ma pohľadom.
„Tvojou najväčšou stránkou bola tvoja arogancia. Vedel si, že ovládam sage mód, vedel si ako funguje ale aj tak ťa napadlo, že tu stojím stuhnutý strachom. Ukázal si mi, že pečať slabne len aby si ma postrašil, ale pritom sme to ani nemuseli vedieť nebyť teba. Vždy si ma podceňoval.”
Kyuubi mlčal a zúrivo sa zmietal a ja som pritlačil, ovládal som prírodnu chakru a pevne ho držal až sa prestal hýbať
„Pamätáš na boj s Itachiho klonom? To ako do mňa vpustili chakru aby ma dostali z jeho genjutsu? A na boj s Painom ako nasál moju sage chakru a nezvládol ju?”
Mlčal ale cítil som tlak, ktorý vyvýjal aby sa dostal von z mojho držania, stálo má veľa síl aby som ho udržal a cítil som ako sa môj okruh vnímania zmenšuje ako klesá moja chakra.
„Samozrejme, veď si tam bol. A teraz ma napadlo. Keď Sakura dokázala dostať svoju chakru do mňa, dokázal by som to aj ja len s tebou? Zrejme áno. A čo by sa stalo ak by to bola sage chakra? Hromada a hromada sage chakry?”
Kyuubiho oko sa doširoka otvorilo. Snažil sa odomňa cúvať, ale držal som ho pevne.
„Už nikdy nikomu neublížiš.” šptol som a uvoľmi všetku sage chakru a začal ju tlačiť do Kyuubiho tela. Zúfalo sa snažil dostať z pút ale nedokázal to a potom už bol koniec. Ostal som tam stáť s s chakrou na minime a on prekvapene pozeral.
„Nevyšlo ti to ty úbožiak.” chechtol sa.
„Arogantný ako vždy.” unevene som sa usmial. Vtedy ma zasiahol kyuubiho pazúr. Hneď som vedel, že ta rane je smrteľná. Pocítil som ohromujúcu bolesť a z úst sa mi prstila krv.
„Kto je tu teraz arogantný? Keby si sa nevykecával a nemusel si vyplýtvať toľko chakry na moje udržanie teraz by si stihol uskočiť...” Zmĺkol, vyzeralo to, že sa na niečo sústredi, potom na mňa neveriaco pozrel „Neverím, že ma porazilo také decko ako ty.” skríkol zúrivo. „Cítim ako mnou prúdi tá prekliata sage chakra. Každú chvíľu sa mi vymkne spod kontroly a skončím ako socha. Ale ty umrieš so mnou. A to pekne bolestivo sa pomaly. Neukončím tvoje trápenie.” pohľad sa mu zahmlil a uniklo mu hlboké povzdychnutie. Krutosť z jeho očí vyprchala, už vyzeral len unavene. Potom sa unavene zatackal a priblížil svoje oko k mojemu.
„Odo dňa keď ma do teba zapäčatili som ťa sledoval, ako si sílil a rástol, ale nikdy by ma nenapadlo, že to skončí takto. Asi zo mňa hovorí strata polovice chakry alebo blízkosť smrti, ale si jediný ninja, ktorý sa mi kedy vyrovnal. Nie tým, že použil prekliaty sharingan, nie tým, že použil sebevražednú techniku, ale priamo. Najpvr si ma vytlačil z tvojho tela a pritom si nezomrel, a potom toto. Ale keby som mal celú svoju chakru takto by to nedopadlo...” zaťal sa.
Usmial som sa: „Ale dopadlo, a ty to vieš, a čo to hovoríš o tom, že som ťa vytlačil zo svojho tela, veď...” dostal som záchvat krvavého kašľa. „To je teraz už jedno.” pomaly som si utrel rukávom krv z úst.
„Iba ty môžeš umierať a viesť takéto reči.” zavrčal. Potom sa hrdo narovnal.
„Zhor v pekle.” zaškľabil sa a odfrkol si, vtedy ním prebehol záchvev a potom záblesk zlatej chakry. A pomaly ako nákaza mu začal kamenieť jeden chvost za druhým, potom zadné laby a predné laby. Naposledy na mňa pozrel a skemenela mu aj hlava.
Pousmial som sa. Ešte aj keď umierel musel mať posledné slovo. Možno ma ku koncu predsa len mál rád...jeho spôsobom. Privrel som oči a premýšľal nad koncom. Takže k tomuto to nakoniec spelo. Takto skončím. Nevediac čo sa stane s tými, ktorých milujem.
Začul som zvláštny zvuk a otvoril oči. Okolo mňa vírila polovica Kyuubiho chakry červeno čiernej farby. Rovnako ako predtým ku Kyuubimu sa teraz akoby ku mne naťahovala a siahala po mne. Zavrtel som hlavou, toto ma už nemusí trápiť.
Zrzu vírenie ustalo a potom som pocítil ohromnú bolesť ako sa vrhla oproti mojej rozpáranej hrudi, vsiakovala sa mi do rany a ja som myslel, že zošaliem bolesťou. Potom to ustalo, všetka chakra zmizla. Pozrel som si na hruď, ktorá sa začala hojiť. Pocítil som ako mi pribúdaju sily.
Zavadil som o Kyuubiho skamenenú labu a vyvalil oči. Nebol mŕtvy. Dokázal dostať sage chakru s väčšinou jeho na svoju kožu. Neskamenel, len bol zapúzdrovany do kameňa. Nechal si malé množstvo chakry aby sa mu doplnila. Bolo to veľmi malé množstvo, musel vynaložiť na svoje prežitie veľa. Mohlo mu to drvať desiatky rokov kým by sa mu chakra obnovila dosť na to aby sa dostal von ale raz by ten deň nadyšiel.
Na tvári sa mi pomaly objavil úsmev. Začudoval som sa nad svojou radosťou, že Kyuubi žije.
Vtedy automaticky, bez toho aby som vedel ako som zložil pečate. Pocítil som nárast chakry a od mojej ruky sa po Kyuubiho labe až po celom tela začali šíriť červené znaky tvoriace päčať. Vedel som, že teraz sa nikdy nedostane von.
„Čo to...?” šeptol som a neveriaco sa pozrel na svoje ruky. Potom som omdlel.

Poznámky: 

taaak a ďalší diel je na svete Smiling

4.903845
Průměr: 4.9 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2012-09-23 20:39 | Ninja už: 4740 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak jsem si to pěkně v klidu dočetla a musím uznat, že mě to nesmírně bavilo. Konec tohodle dílu se mi sice zdál poněku d divný, ale jeslti ještě nekdy napíše pokráčko, určitě si ho nenechám ujít Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, So, 2012-08-25 13:17 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Nejak veľa vás tu čaká na ďalší diel Laughing out loud
Momentálne dopisujem Sklamanie, ktoré onedlho dospeje do svojho konca a novú sériu, ktorú keď dopíšem, tak ju začnem pridávať na Konohu.
Až bude toto za nami, tak dokončím Legendárneho Sennina a Po štvrtej vojne ninjov
... teší ma váš záujem, ďakujem Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, Čt, 2012-08-23 18:41 | Ninja už: 4294 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

prosím dálší díl moc se těším Smiling

Obrázek uživatele Mardalerie
Vložil Mardalerie, Pá, 2012-08-24 23:32 | Ninja už: 4372 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Prostý občan

Aj ja by som chcela dalsi diel Laughing out loud

Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, Út, 2012-05-01 08:25 | Ninja už: 4688 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Super, už se hrooozně moc těším na další díl Laughing out loud

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele Martinko
Vložil Martinko, St, 2012-02-29 15:44 | Ninja už: 4494 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Recepční v lázních

kdy bude dalsi dil ? Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele mike258
Vložil mike258, Po, 2012-02-13 15:12 | Ninja už: 4493 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

super séria, zišlo by sa pokračovanie Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Po, 2012-02-13 15:15 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

No zišlo ako zišlo. Momentálne sa zameriavam skôr na Sklamanie a Po štvrtej vojne ninjov ešte možno sem tam nejaká jednorázovka. Holt niet veľa času Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele mike258
Vložil mike258, Po, 2012-02-13 20:58 | Ninja už: 4493 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

nj, to ti verím, dúfam že sa časom k tomuto vrátiš Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Po, 2012-02-13 21:00 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Možno trochu zapadne prachom, ale verím, že raz sa k tomu určite vratim Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Ne, 2012-01-29 21:37 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Ahoj, skvělá povídka Smiling, máš v plánu další díl ?

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2012-01-29 22:17 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Mám Smiling len neviem ako dlho to bude trvať. Uvidíme či bude niekto ochotný robiť mi beta readera a uvidíme koľko budem mať času. Samozrejme ešte treba počkať na tetičku múzu Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2011-06-15 21:42 | Ninja už: 5212 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Dokonalé. Laughing out loud Takže Kyuubi predsa len neumrel, bola by ho škoda. Laughing out loud A Naruta tiež. Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2011-06-16 16:44 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Jak tu každy sanuje Kyuubiho...to čo ma byť Laughing out loud no nezomrel...a

omg a Naruto by už vôbec nemal zomrieť, veď to je nemysliteľné, ako by sa odvíjal dej? Veď je to v prvej osobe to by bol potom sakra problém, aj keď sa priblíži koniec série začínam mať také vražedné myšlienky Laughing out loud a ďakujem Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2011-06-15 09:40 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

NÁDHERNÉ A DOJEMNÉ ^-^ Zaslúži si to 5* ;-)

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2011-06-15 11:33 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

dojemné? čo je tak dojemné? Laughing out loud a Ďakujem Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Čt, 2011-06-16 13:21 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

No jo no, zmena Kyuubiho, asi to až tak dojemné nie je, ale pre mňa áno. Smiling *to nič v poslednej dobe je strááášne precitlivená XD*

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2011-06-16 16:41 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

tak ešte sa uvidí čo s Kyuubim vystrojim v budúcnosti Smiling možno bude len take soška do záhrady, možno sa niečo zvrtne a... čo ja viem Smiling precitlivená? no sú určité hmm veci ktoré sa prejavuju precitlivenosťou Sticking out tongue

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Pá, 2011-06-17 11:37 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Preboha! To nie!!!!

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, St, 2011-06-15 06:50 | Ninja už: 6170 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

skvely dil uz se tesim na dalsi.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2011-06-15 11:34 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

dik, snáď tu do týždňa bude Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>