manga_preview
Boruto TBV 09

Boj o lásku 11

Když se odebrali do domu jejich oběť je sledovala: „Hele Peine! Nechceš mě už pustit? Já vám nic neudělám. Přísahám.“
„Ne, maximálně tak na řetěz,“ byl opatrný.
„Tak jo, já se už nechci tady nudit.“
„Fajn, přivážeme ji do kuchyně,“ rozkázal jejich šéf.

Po hodině
„No, sice to není tak pohodlné, ale lepší než nic,“ řekla si dívka.
„Pravda, alespoň nemusíš být v té chladné místnosti úplně sama,“ přitakala Konan.
„To jistě. No, dneska budeme dělat co?“
„Ty nic! Konan nám musí uvařit,“ objevil se tam Pein.
„Tak to ti teda hodně děkuju,“ řekla potichu podrážděně.
„Nechceš pomoct s tím jídlem, zlato?“
„Ne. Ona mi pomůže a ty se mezitím jdi starat o ty hlupáky,“ odpověděla nazpátek modrovláska.
„Fajn,“ odebral se tedy do obýváku, „Co budeme dělat, chlapi?“
„Tobi se chce dívat na televizi. Dávají Ztraceni.“
„Ne, budeme se dívat na fotbal,“ protestoval Kakuzu.
„Ale mě tam dávají nový seriál,“ zapínal už televizi Zetsu.
„A já chci ten nový šampón co je v reklamách,“ fňukal Deidara.
„Cóóó?!“ vyhrkli ostatní jednohlasně.
„Jdu s tebou, musím si koupit tu novou sadu nožů na sekání,“ souhlasil Hidan.
„Ne, nikam nejdete! Budeme se tedy dívat na televizi,“ rozkázal šéf.
„Na ztraceni, že jo?“ hlásil se Tobi.
„Pro mě za mě,“ rezignoval.

Po dvou hodinách

„To ne, to je tak dojemný,“ brečí Tobi, když film končí.
Sakra, kde je ta jednotka z Konohy? Maj spoždění! Já se z toho snad zbláznim. Rozčiluje se Michi.
„Tobi, prosimtě nebul. Je to jen film!“ neovládne se Deidara.

Na večer

Všichni večeří a Michi jako připoutaný pes na ně jen kouká. Svou porci jídla totiž už snědla. Když se ale koukala z okna někoho zahlédla.
„Em...já už chci jít k sobě do pokoje. Ale rychle!“
„Nevyvaděj. Až to dojíme, tak tě tam někdo odnese.“
„Ne, teď hned! Najednou se mi chce blinkat. To vám mám všechno jídlo pozvracet?“
„No tak jo, tak jo. Hidane, odveď ji do pokoje.“
„Tsss, ani najíst se nemůžu!“ zabručí.
Když jsou před dvěmi otevře je, strčí ji rychle tam a zas jde zpět.
Ale najednou do kuchyně někdo hodil výbušný lístek na kameni. Všichni se lekli. Okamžitě vyběhli před jejich dům a tam už čekali muži z Konohy. Rozpoutali tak chaos a jejich kapitán mohl dostat odtamtud Michi. Jen, co ho Michi před dveřmi zahlédla veděla, co má dělat. On jí otevřel dveře a ona udělala klon. Aby zmátla Akatsuki. Potom opět zamkli místnost a rychle se stáhli.
„Co to bylo? Jen tak si zaůtočili a hned se stáhli?.... To ne! Oni určitě...“ hned to docvaklo Kisamemu.
On a ostatní rychle běželi ke dveřím zkontrolovat zda tam dívka stále je. Viděli tam nějakou postavou, a ano, byla to ona.
„Opravdu je to ona?“ nebyl si jist Deidara.
Ale Konan ho zastavila: „Teď ji raději nech být. Určitě je naštvaná.“
Klon si spletli s opravdovou Michi, ale mezitím ta pravá už byla na cestě do Konohy. Ale jak dlouho takhle dokáže Akatsuki přelstít?

Poznámky: 

Tohle je taková blbost Laughing out loud oddechovka nejspíš
A sorry že je to tak krátký, má to bejt napínavý Laughing out loud :)

4.75
Průměr: 4.8 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Út, 2011-06-28 18:25 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

je to fajn, síce ako si povedala -oddychovka ale aj tá má niečo do seba Laughing out loud...teším sa na ďalší dielik Eye-wink



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...