manga_preview
Boruto TBV 09

Proroctvo dvoch synov - VII.

Ninjovia na prekvapenie poslúchli Naruta a nechali to na ňom. Za Naruta sa postupne postavili Jiraiya, Minato, Kakashi, Itachi, Nagato. Šesť ninjov chránilo Konohu. Proti nim stáli Madara, Orochimaru, Kabuto, Sasuke, Sasori, Deidara, Kisame, Zetsu, Kakuzu, Hidan a Danzou. Priamo pred nimi ešte Madara oživil Hanza.
„Nejak sa mi to nepozdáva," hovoril Madara.
„A čo?" pýtal sa Sasuke.
„Že boli pripravený na útok."
Naruto vytiahol z vrecka Sasukeho čelenku a hodil ju za seba. Tam kde ju hodil, sa zjavil Sasuke a zobral si ju.
„Vitaj späť."
„Aha. Mali sme medzi sebou zradcu."
„Zdá sa, že tvoji vojaci sa ti búria," povedal Orochimaru.
„Aspoň nejakých mám."

„Rokuhyuuiki."
Naruto privolal svoje sféry. Nagato chcel spraviť to isté, ale nakoniec sa rozhodol, že bude bojovať bez nich. Ako prvý zaútočil Madara. Naruto jeho útok zablokoval. Všetci ôsmi sa vzdialili. Pre tých, čo nerozumejú, tak Madara, Naruto a šesť jeho sfér sa vzdialilo.
„Kuchiyose no Jutsu."
Jiraiya privolal Fukasakeho a Shimu a prešiel do sage módu.
„Možno mi budeš konečne súperom, Jiraiya," rýpal do neho Orochimaru.
„Tak aby si sa snažil, lebo ja ťa len tak nenechám ma zabiť."
„Sen'eijashu."
Z jeho ruky vystrelil na Jiraiyu had. Pre neho to však nebol problém, presekol ho s kunaiom.
„Sen'eitajashu."
Teraz z jeho ruky vyšlo niekoľko tisíc hadov.
„Senjutsu: Chou Oodama Rasengan."
S hadmi to dopadlo, veľmi zle. Ani jeden neprežil. Orochimaru sa však objavil za ním.
„Sen'eitajashu."
Obrovské množstvo pokúsalo Jiraiyu po celom telo. Jediné, čo sa stalo bolo to, že hadi si zlomili jediné dva zuby, ktoré mali. Jiraiya namieril svoju päsť na Orochimarovu hruď. Ten útok zablokoval, ale aj napriek tomu sa posunul o päť metrov. Jiraiya k nemu pribehol a chcel mu teraz trafiť hlavu. Orochimaru sa vyhol. Aspoň si to myslel. Jiraiyov útok ho odhodil dvadsať metrov vzad.
„Veď som sa vyhol."
„Ja čerpám silu z prírody."
„Aha. Už chápem."
„Nejako rýchlo."
„Ja nie som spomalený ako ty."

Kisame zaútočil na Kakashiho.
„Konoha Senpuu."
Na scénu pribehol Gai.
„Tak som ťa zachránil, Kakashi."
Gai pozrel na Kakashiho. Namiesto neho tam bol iba drevený panák. Skutočný Kakashi sa postavil vedľa neho.
„Zvládneš ho sám?"
„Samozrejme. Poludňajší tiger."
Kisame nestihol zareagovať. Dostal plný zásah. Bol mŕtvy.
„To bolo rýchle, Gai."
Gai ležal na zemi. Kakashi zobral jeho telo a doniesol ho k Sakure na ošetrenie.
„Nemal hneď použiť siedmu bránu."
Kakashi sa obzrel sa Kisamem. Nebol mŕtvy. Akoby zázrakom prežil.
„Nebude to ľahké."
„Máš pravdu, Kakashi. Ja som sa potreboval zbaviť tejto šelmy."
„Súboj môže začať."

Zetsu vytvoril svoje klony a zaútočil. Nebolo mu to nič platné. Sasuke zničil všetky klony s chidori. Kabuto sa dostal k Sasukemu chrbtu. Prešiel mu svojou rukou po pravej ruke. Chcel trafiť chrbát, ale nevyšlo to. Sasuke sa chytil pravej ruky.
„Áno, Sasuke, roztrhol som ti svaly na pravej ruke."
Zetsu celým svojim telom sa obalil okolo Sasukeho a začal mu čerpať chakru.
„Amaterasu."
Zetsu celý zhorel.
„Zostal som sám."
„Nemáš šancu Kabuto."
Nedopovedal to a Kabuto mu preťal všetky tepny a žily na ľavej ruke. Sasuke padol k zemi.
„Ako ma chceš poraziť bez rúk."
„Ešte stále mám oči."
„Pravda."
Kabuto sa rozbehol a zaútočil. Sasuke sa len vyhýbal. Raz sa však Sasuke nevyhol. Kabuto už mal ruku tesne pred jeho krkom a druhú pred srdcom a chcel mu preťať krčnú tepnu a poškodiť srdce, keď...
„Susanoo."
Sasuke sa ubránil v poslednej chvíli. Kabuto od neho odskočil. Sasukeho Susanoo vystrelilo z kuše šíp, ktorý zasiahol Kabuta presne. Sasuke pomaly prišiel k jeho telu a dal mu ranu istoty.
„Amaterasu."
Kabuto celý zhorel. Sasuke potom ledva došiel ku Sakure na ošetrenie. Dá však liečila Gaia, tak Sasukeho ošetrila Ino.

„Tak, Hanzou, znova sa stretávame."
„Minule som pred tebou ušiel. Ale teraz pred tebou neujdem, ale zabijem ťa."
„Silné slová na niekoho, kto sa musel spojiť s Danzom, aby nás zabili. Čo sa aj tak nepodarilo."
„Nezabúdaj, Nagato, že teraz zomrieš ty."
„Ja dnes nezomriem, ale ty a ten šmejd vedľa teba."
Danzou a Hanzou spolu zaútočili.
„Shinra Tensei."
Obidvaja odleteli preč. Počas ich letu sa Nagato premiestnil za Hanza a trafil ho s kolenom do chrbta.
„To bolo slabé."
Nagato sa premiestnil za Danza a chcel mu spraviť to isté, čo Hanzovi, ale lepšie. Teda mu zlomiť chrbticu. Danzou vedel, čo chce spraviť, preto sa otočil a sekol s katanou. Tá sa zastavila tesne pred Nagatom. Danzou znova odletel preč. Hanzou zaútočil zozadu. Nagato vytiahol z rukávu čiernu tyč a prepichol Hanzovi bok. Zasiahol presne jedovatý vačok, ktorý mal v tele. Tekutina z neho vytiekla a odparila sa. Všade okolo bol jedovatý plyn.
„Shinra Tensei."
Nagato trocha oddialil ten jed a sám sa vzdialil.
„Fuuton: Shinku Taigyoku."
Danzou zaútočil.

„Umenie je výbuch."
„Nie. Umenie je niečo, čo vydrží večne."
„Nie, umenie je výbuch."
„Nesúhlasím."
„Ja nesúhlasím s vami, senpai."
Deidara sa hádal so Sasorim a Itachi sa tomu prizeral. Zatiaľ, čo sa na nich pozeral, zozadu k nemu prišli Deidarove výbušné pavúky. Počas ich hádky, Deidara zrazu vykríkol: „Katsu!!!"
Pavúky za Itachim vybuchli. Na mieste, kde stál Itachi, bol nejaký neidentifikovateľný predmet. Zo zeme začali rásť kvetiny, ktoré sa premieňali na Itachiho.
„Čo sa to deje?"
Itachiovia sa premenili na vrany a zaútočili. Začali do Deidaru ďobať.
„Kai."
„Bože môj. Necháš sa tak ľahko chytiť do genjutsu."
„Katsu!!!"
Deidara vyhodil Sasoriho do vzduchu. Zrazu sa objavil späť, tak kde mal.
„Výborne, Deidara. Prehliadol si moje genjutsu."
„Po druhýkrát ma nenachytáš."
Deidarove výtvory sa prilepili na celé Itachiho telo.
„Vážne, tak sa pozri lepšie."
Na Itachiho tele nebolo nič. Naopak Deidara sa chcel odpáliť, lebo všetky jeho ílové výtvory boli nalepené na jeho tele.
„Dvojité genjutsu?"
Sasori privolal sto bábok.

„Koľko môže byť peňazí za hlavu štvrtého hokageho na čiernom trhu?"
„Kur*a, Kakuzu. Nemysli stále na nie to peniaze."
„Drž hubu, lebo ťa zabijem."
„A ako?"
„Rasengan."
Minato nečakal ako Itachi a hneď zaútočil. Zasiahol Hidana, ktorý sa postavil pred Kakuza.
„Hahahahaha," Hidan sa začal smiať.
Minato mu odsekol hlavu. Hidan sa ďalej smial.
„Mňa nemôžeš zabiť."
Kakuzu zaútočil.
„Fuuton: Atsugai."
„Katon: Zukkoku."

Použil dva útoky na vysokej úrovni.
„Ovláda majstrovsky dva živly. Nebude to ľahké."
„Raiton: Gian."
„Dokonca tri."
„Doton: Doryuudan."
Minato sa pri každom útoku teleportoval.
„Suiton: Suiryuudan."
„Predsa nie je možné, aby používal útoky všetkých elementov na tak vysokej úrovni."
Z Kakuza vyskočili štyri príšery.
„Fuuton: Atsugai."
„Katon: Zukkoku."

Minato hodil ku Kakuzovi kunai. Útoku sa vyhol teleportovaním za Kakuza.
„Rasengan."
Minato zabil Kakuza. Jedna z tých príšer sa premiestnila späť do Kakuzovho tela a ten ožil.
„Už tomu začínam rozumieť."

Poznámky: 

Rokuhyuuiki - Šesť ľudských sfér
Fuuton: Shinku Taigyoku - Vietor: Vákuová strela

4.96875
Průměr: 5 (32 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, So, 2011-04-30 09:42 | Ninja už: 5187 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Páči sa mi táto tretia séria. Akurát si občas daj pozor na preklepy a zdvojené slová ale inak to to máš fajn. Píšeš dobre a baví ma táto FF. Len tak ďalej. Teším sa na pokračovanie

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, So, 2011-04-16 18:40 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Trošku mi to príde urýchlené, z jedného súboja hneď do druhého. No napriek tomu je to veľmi dobré a nič nezmení môj názor, že píšeš skvele. Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2011-04-16 19:36 | Ninja už: 5161 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Tak nejaký úvod k tým súbojom musel byť.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Fenyxko
Vložil Fenyxko, So, 2011-04-16 13:24 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

vybornee Smiling uz sa tesim na dalsi diel

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2011-04-16 19:36 | Ninja už: 5161 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďakujem

Zoznam mojich FF