manga_preview
Boruto TBV 09

Legenda jménem Uzumaki Naruto 06

Minulý díl:
Naruto se podíval po okolí, viděl Sasukeho a okolo něj jeho hady a na nich další tři osoby.Podíval se za sebe, tam viděl Tsunade, Shizune, pět členů ANBU, pak Sakuru, Nejiho, Tenten, Leeho, Ino,Shikamara, Chojiho, Hinatu, Kibu, Shina, Asumu –senseie, Kurenai- sensei, Gai-sensei a Kakashiho-senseie. Byla tam ještě jedna osoba kterou neznal.

„Promiňte za zpoždění, přátelé řešil jsem rodinné záležitosti.“ Omluvil se Naruto.

Důvod žít

„My se známe?“ zeptala se Sakura.

„Ano a moc dobře, ale teď není čas na pokec Sakuro-chan.“ Odpověděl ji.

„Dlouho jsme se neviděli co? Sasuke.“ Zavolal Naruto .Sasuke se usmál a odpověděl mu:

„Už to budou 3 roky že? Naruto.“ Všichni na něj jen udiveně koukali.

„To není Naruto, on nikdy nebyl takhle rozvážný, pravý Naruto by se na tebe vrhnul.“ Odpověděl Kakashi.

„Kakashi- sensei, není pěkné, když pomlouváte svého studenta před ním.“ Pronesl Naruto a otočil se k nim čelem.

„Na..Naruto jsi to ty?“ zeptala se Sakura. On jen kývnul a řekl:

„Promiň Sakuro- chan, po tom co Sasuke zabil tři členy rady starších a pokusil se zabít Hokage, nemůžu splnit slib co jsem ti před třemi lety dal.“ Sklopil hlavu a čekal nějaký protest, ale to co se stalo ho překvapilo.

„To je v pořádku Naruto, zprošťuji tě tvého slibu.“ Odpověděla Sakura a skočila k němu.

„Díky, ale tohle je můj boj. Ochraňuj hokage!“ přikázal

„Ne já tě nenechám bojovat samotnýho, vždy si mě jen chránil, už nejsem malá holka jako kdysy!“[/i] odpověděla.

„Sakuro-chan, nemůžu bojovat a chránit tě, je to moc těžký.“ Odpověděl Naruto

„Ale… Dost už jsem řekl tohle je můj boj!!“ přerušil ji

„Má pravdu, Sakuro měla by jsi ho poslechnout.“ Podpořil ho Jiraiya, který se tam najednou objevil.

„Do dobře jak chceš, ale ne že umřeš a pak jsi spolu musíme promluvit.“ Odpověděla .

„Neboj, já jen tak neumřu, mám tady pár věcí které ještě musím udělat, a ještě nejsem hokage.“ Řekl a usmál se.Sakura se na něj taky usmála a kývla.Pak skočila k Tsunade.

„Díky mistře“ poděkoval „Nikdo do toho boje nebude zasahovat!“ Zakřičel na ostatní chladným hlasem.

„To ne nemůžeš ho porazit sám Naruto, nejlepší ANBU ho stačili jen tak, odrazit!“ Zakřičel Kakshi a ostatní jen přikyvovaly.

„Kakashi, ten starý Naruto Uzumaki zemřel, když se dozvěděl pravdu. Před vámi stojí nový Naruto, člověk na kterého když si nedáte pozor, tak vás rozmázne jak mouchu.“ Odpověděl hrdě Jiraiya a usmál se. Kakashi s ostatními se na to koukaly jak na svatý obrázek.

„Na nikoho nebudu brát ohledy.“ Pronesl chladně Naruto a otočil se k Uchihovi.

„Nikdo do toho boje nebude zasahovat, to je ROZKAZ!!!“ rozkázala Godaime. Všichni se na ní podívaly, ale když viděly smrtící výraz ve tváři, tak jen přikývly.

„Hodně štěstí Naruto.“Popřál mu Jiraiya a skočil k ostatním.

„Sasuke, slíbil jsem Itachimu, že ti řeknu pravdu o tvém klanu a to splním.“ Oznámil Naruto.

„Hahahaha, to co mi řekneš, je lež, já znám pravdu o svém klanu, a i o tobě!“ zakřičel vztekle Sasuke.

„Důvod proč byl klan vyvražděn je ten, že to dostal jako misi, když byl v ANBU. Klan chtěl vyvolat vzpouru a ovládnout Konohu. Kdyby klan nebyl zničen a povedla se mu vzpoura tak by polovina obyvatel vesnice byla mrtvá a vesnice by byla celkově oslabena, to by vyvolalo válku a vesnice by byla zničena, protože by neměla dost shinobi na obranu. Proto přijal tu misi, měl jen jednu podmínku a to abys byl se všeho vynechán. Tu misi mu zadal Danzo, a rádci hokageho. (Utatane Koharu a Mitokado Homura)“ Pověděl mu Naruto.

„To je lež! Zakřičel Sasuke.

„neslíbil jsem, že tě donutím tomu uvěřit, je mi jedno jestli tomu věříš, slíbil jsem, že ti to řeknu.“ Odpověděl prostě.

„Teď ty poslouchej mě, já ti povím pravdu! Pravdu o tom kdo doopravdy jsi!“ zařičel Sasuke a na tváří se mu rýsoval usměv.

Ostatní se seskupily kolem Tsunade a vytvořily ochranou formaci a se zájmem pozorovaly slovní bitku, které se mezi nimi odehrávala.

„Naruto, tvoje matka se jmenovala“ začal Uchiha. Narutovi přátelé očekávali co řekne a jak na to Naruto zareaguje. Tsunade s Jiraiyou se usmívaly, a senseiové nechápali proč se Sanini usmívají.

„Matka byla Uzumaki Kushina, ze země Vodních Vírů, Otec byl Minato Namikaze, 4.hoakge, známý spíš jako, žlutý blesk z listové.“ Odpověděl hrdě Naruto a usmál se na překvapeného Sasukeho.

Ve všech, kdo slyšeli a nevěděli o tom čí je Naruto syn to hrklo a všichni Narutovi přátelé z toho spadli na zadek a to doslova.

„Konečně ses dozvěděl pravdu Naruto.“Pronesl polohlasně Kakashi.

„Vy jste to věděl sensei?“ zeptala se Sakura.

„Ano, věděl, protože jeho otec byl mím senseim a proto jsem byl váš sensei.“Odpověděl ji.

„Jak to, že to Naruto nevěděl?“ zeptal se Shikamaru.

„Z rozkazu třetího, se o tom nesmělo mluvit.“ Odpověděla Tsunade.“ A na další věci okolo jeho rodiny se jeho.“ Dodala a podívala se na Naruta.

„ooo tak ti konečně řekli pravdu. Báli se že ti ji řekne někdo jiný a ty pak zničíš Konohu. Naruto, cítíš vztek a nenávist?“Zeptal se ho Sasuke.

„Ano cítím.“ Pronesl a všichni kdo to slyšely strnuly hrůzou.

„Ale ta nenávist a vztek nepatří vesnici.“Dodal Naruto a usmál se na Sasukeho kterému se nejdřív ve tváři rýsoval usměv vítězství, ten se ale hned změnil na pohled typu já tě zabiju.

„Máš tři možnosti. A to za A) utéct a žít někde daleko, B) vzdát se a já ti slibuji, že když se vzdáš, budeš mít spravedlivý soud a za C) bojovat a zemřít.“ Pronesl prostě blonďák.

„Já neuteču, nevzdám se a nikdo není tak silný aby mě porazil.“ Pronesl Uhciha.

„Mýlíš se já tě porazím a ochráním vesnici, i kdybych měl umřít. To slibuji.“ Prohlásil Naruto a usmál se.

„Proč ochraňuješ vesnici, která ti celý tvůj život lhala, a kvůli které zemřel tvůj otec?“ Zeptal se Sasuke.

„Já jsem na rozdíl od tebe, schopen odpouštět, a já jsem vesnici odpustil. Budu chránit vesnici, své přátele a svou rodinu i za cenu mého života. To je ohnivá vůle mých rodičů, a má.“ Prohlásil a podíval se na Sasukeho společníky.

„Hej vy!“ zavolal (ukázal na Karin, Juuga a Suigetsa.) „Můžete se vzdát, vy jste nic neudělali.“

„Nikdy, takoví ubožáci jako vy nikdy neporazí Sasukeho-kun“ Odpověděla mu Karin a ostatní přikývly.

„Tvoje zásoba Chakry po přivolání těch ropuch klesla na polovinu. A i bez toho přivolání bys neměl chakru na boj se Sasukem-kun, nikdo není schopen porazit, někoho tak dokonalého jako je Sasuke-kun“ Dodala u povýšeně se usmála.

V Narutovi se vzedmula vlna vzteku, podíval se na Karin a zmizel z hlavy Gamabunty a objevil se u Karin a ostatních.

„Rasen Rengan!!!“ zakřičely 3 klony naráz a trefily Sasukeho tým. Všichni tři odletěli ke stromům a zůstaly tam ležet, Naruto přišel ke Karin a řekl jí:

„Nikdo nebude urážet mé přátele. A nenapadlo tě, že svou chakru skrývám?“ zeptal se jí.

Karin které neměla sílu se zvednout, najednou ale ucítila chakru které se mohla rovnat chakre celý vesnice. Cítila z té chakry zlobu, nenávist, byla zlověstnější než Sasukeho, jak rychle se objevila tak rychle zmizela . Všichni tu chakru cítily a nemohli pochopit, kde by se v narutovi vzala tak zlověstná chakra. Dokonce i Sasuke strnul hrůzou.

„Tak co, pořád si myslíš, že jsem ubožák.“řekl a usmál se, pak přišel k Juugovi vytáhl katanu a zabil ho, to samé udělal se Suigetsem. Pak se otočil ke Karin a usmál se. Všichni strnuly hrůzou, nikdo neviděl, že by Naruto někdy někoho chladnokrevně zabil. Nejhůř na tom byly Sakura s Hinatou.

„Nezabiju tě. Uvidíš jak dokonalý tvůj dokonalý Sasuke zemře.“ Pronesl a nasadil zlověstný úšklebek.

„Tohle není on, nikdy se takhle nechoval.“ Řekla Hinata a klesla na kolena , dala si hlavu do dlaní a začala brečet. Ostatní se na ní podívaly, a ve tvářích bylo vidět zmatení, nikdo si nebyl jistý na sto procent, že před nimi je Naruto.

„Je to on.“ Odpověděl Jiraiya.

„Ne to není možné, aby Naruto zabil dva shinobi v bezvědomí a aby se chval tak krutě“ zakřičela Sakura.

„Za ty tři roky co jsme cestovali se moc nezměnil, ale ode dne co se dozvěděl pravdu se začal chovat jinak. Nevím kde se dozvěděl o Uchiha klanu, a jsem si jistý, že to z něj násilím nedostaneme. Ale cítím, že se v něm něco změnilo, a to něco se stalo v noci. Má to určitě něco společného s rodinnými záležitostmi.“ Pronesl Jiraiya a díval se na Naruta jak, se vrací k ropuchám.

„Teď jsi na řadě ty Sasuke.“ Pronesl klidně a posadil se do tureckého sedu a dostával se do Sage modu.

„Nemáš proti mně šanci, nikdy mě neporazíš!“ zařval Uchiha a aktivoval Mangekyou sharingan. Poslal na meditujícího Naruta Amaterasu. Naruto se podíval na černé plameny, které pak náhle zmizely. Všichni, i Naruto se divil kam se plameny poděly. Sasuke, ale nečekal tak dlouho, aby to mohli zjistit, a poslal blonďáka do Tsuiokomi.

„Teď zamřeš!!!“ Pronesl Sasuke a začal do Naruta bodat.

„Hahahaha haha, teď tomu rozumím.“ Oznámil.„Když se mnou Itachi mluvil, tak do měl vložil schopnost odolávat technikám Mangekyou sharinganu!!“dodal Naruto a opět se ocitly na bitevním poli.

„Ja..jak jsi prolomil tsuiokomi?“zeptal se udiveně Uchiha.

„Tvůj bratr mě obdaroval schopností odolávat technikám MS.“ Pronesl klidně, zavřel oči a, když je znovu otevřel tak bylo vidět, že je v dokonalém SM.(sage mod).

„Postarejte se o ty hady!“ rozkázal Naruto ropuchám.

„Hahahahaah ty nevíš, že had sežere ropuchu?“ smál se Uchiha.

„Tak dneska ropucha sežere hada!!!“odpověděl mu a vytasil katanu.
Všechny žáby se vrhly na hady a měli jednoznačně navrch. Naruto se mezi tím pustil do Sasukeho , boj se zatím odehrával pomocí katan.

„To to není možné.“[i] Hles Kakashi po několika minutách.

[i]„Tak se mi to nezdálo.“ Pronesl Jiraiya.

„Co se děje?“ zeptal se Shikamaru.

„To není možné!“ zopakoval Kakashi a sledoval pohyby MS.

„Řekněte co se to děje!“ rozkázala naštvaná Tsunade.

„Jak sjte ho to naučil Jiraiya-sama?“ zeptal se ho Kakashi.

„Já jsem ho neučil jak zacházet s katanou.“ Pronesl sanin.

„CO JE S TĚMA POHYBAMA!!!“zařvala na ně rozzuřená Hokage.

„Ty pohyby jsou úplně samé jako, měla Kushina.“ Odpověděl ji stříbrovlasý ninja.

„To není možné, nikdo ho nemohl naučit její pohyby, jen ona sama by je musela Naruta naučit.“ Odpověděla godaime.

„Je to tak, jsou úplně totožné, na 100%.“ Trval na svém Kakashi a ukázal palcem na MS.

„Další věc co nám bude muset vysvětlit.“ Pronesla Tsunade. Boj mezi tím přešel na Taijutsu. Po dlouhé chvíli, kdy se oba zmlátily tak, že by je ani vlastní máma nepoznala přešly na Ninjustsu. Suseke byl v nevýhodě, jeho blesky byly odráženy Narutovým větrem, a oheň byl ničen Narutovou vodou.

„Kdy jste ho naučil techniky větru a vody?“ zeptal se Neji.

„Já ho naučil jenom jednu techniku větru, a tu smí používat, jen v případě nouze.“ Odpověděl Jiraiya.

„Tak kdy se to naučil?“zeptala se Kurenai.

„Nevím.“ Odpověděl prostě zvrhlík. Ropuchy mezi tím porazily všechny Sasukeho hady, teď čekaly na Narutův rozkaz.

„Je to zajímavá podívaná.“ Konstatoval Bunta.

„To máš pravdu.“ Odpověděl mu Fukasaku. [/i]„Jen mě zajímá, kdy jsi ho začal uznávat, jako svého pána. Doteď jsi poslouchal pouze Minata a Jiraiyu.“[/i] Zeptal se ho.

„Nooo, během tréninku SM. A toho zvrhlíka jsem nikdy úplně neuznával.“ Pronesl Bunta. Tento rozhovor slyšely i Narutovi přátelé, ale i Sasuke.
-Ta ropucha neposlouchala Jiraiyu, ale Naruta uznala jako svého pána? Jak moc jsi zesílil Naruto.- Pomyslel se Uchiha.

„Tak co Sasuke vzdáváš se?“ zeptal se ho blonďák a usmál se při pohledu na zmláceného Uchihu, on sám na tom nebyl líp, Kyuubi ho sice léčil, ale zranění mu přibývaly rychleji, než je stíhal léčit.

„Ne, teprve se zahřívám!!!“ zařval Sasuke a vyvolal Susano, které obalil plameny Amaterasu.

„Zabiju tě a pak zničím celou Konohu!!!“ řval Uchiha ještě vztekleji než předtím.

„Uvidíme.“ Pronesl klidně Naruto a usmál se na něj provokatérským úsměvem. Vytvořil několik stovek klonů a skoro všechny poslal na Sasukeho, pár jich schoval u ropuch, aby nabírali přírodní chakru. Žádný klon se přes Susano nedostal, Naruto na něj posílal kombinované techniky vody a větru, ale žádná neprošla přes Susano. Zoufale se snažil přes jeho dokonalou obranu dostat. Podíval se mu do očí usmál se a zavřel svoje oči, když je otevřel bylo vidět, že je v SM.

„Tohle je tvůj konec Sasuke!!!“zařval Naruto a vytvořil tři klony.
Okamžitě se mu v ruce začala formovat koule z chakry okolo které vířili čtyři čepele. Technika vydávala příšerný zvuk, který mohl strčit zvuk Chidori do kapsy. Všichni cítily velmi mocnou chakru a bez dechu sledovali co je to za techniku.

„Nééé Naruto to nesmíš použít!!!“ zařval Jiraiya, rozeběhl se k němu, ale cestu mu zahradil jeden klon.

„Nebojte se vím co dělám.“ Řekl a vrátil se k původnímu Narutovi

„Proč jí nesmí použít?“ zeptala se Sakura se strachem v hlase.Ale odpověď nedostala, podívala se na sanina. Ten koukal na Naruta a přemýšlel nad tím co mu Naruto řekl.

„Tímhle mě neporazíš!!!“zařval Sasuke a jeho Susano se začalo zvětšovat a obalovat masem.

„To se ještě uvidí.“ Odpověděl mu blonďák.

„ŽIVEL VÍTR: RASEN-SHURIKEN!“ zařval a hodil to po Uchihovi. Když se RASEN-SHURIKEN střetl se Susanem tak, to Sasukeho donutilo pokleknout na jedno koleno a chytit se za hlavu. Jeho Susano bylo z části pryč,ale už se začalo obnovovat, plameny Amaterasu zmizeli úplně a Sasuke nemohl otevřít pravé oko.(to oko ovládá plameny Amaterasu.)

-Sakra, myslel jsem si že ho tímhle dostanu, ale zdá se, že ne.- pomyslel si Naruto a v ruce se mu formoval další RASEN-SHURIKEN.

„To je vše co umíš!!!“ vysmíval se mu Sasuke. Ve skutečnosti na tom byl hrozně, jeho chakra byla skoro pryč a pravé oko ho hrozně pálilo.
-Musím vydržet, on mě neporazí!!!- povzbuzoval se Uchiha a Susano se obnovovalo rychleji.

„ŽIVEL VÍTR: RASEN-SHURIKEN!“ a opět po něm vrhnul RS. Sasukem to otřáslo, ale tentokrát nepokleknul,, Susano se opět začalo obnovovat.

-Musím to rychle skončit.- Rozhodl se Naruto.

„Multi stínové klonové jutsu!“ křikl Naruto a kolem všech se objevily tisíce klonů.

„Část z vás bude meditovat, zbytek na Sasukeho!“ zavelel Naruto a zrušil jeden klon, aby se dostal do SM. V tu chvíli se všechny klony dostaly taky do SM a části z nich se v ruce začal objevovat RS, zbytek klonů se vrhl na nepřítele vším možným. Sasukemu se povedlo překonat bolest v oku a použít Amaterasu, ke svému úžasu zjistil, že na klony Ametarasu funguje. Nestačil, ale zničit všechny klony, ti kteří formovaly RS ho po něm stihly hodit a na Sasukeho se řítilo několik desítek RS a všechny dosáhly svého cíle, ovšem Uchihovi se povedlo zformovat Susano doúpěné podoby. Všechny RS se trefily a ze Susana zbyl jen tenký obal Sasukeho těla. Pak se klony zrušily a na Naruta padla jejich únava, zakymácel se pod tím přívalem. Uchiha na tom nebyl o nic lépe.

„Kde berou na tohle chakru?“ zeptala se nevěřícně TenTen.

„Kde Naruto to vím, ale kde Sasuke to fakt netuším. Jestli bude Naruto takhle pokračovat tak budou problémy.“ Odpověděl jí Jiraiya a začal hledat něco v báglu.

„Jaký problémy?“ zeptala se Ino.

„Vy jste na to ještě nepřišly?“ odpověděl jí Sanin.

„No co jsme měli přijít?“ zeptal se Lee.

„To vám nemohu říct.“ Odpověděl mu Zvrhlík „ Budete se ho na to muset zeptat.“ Dodal nakonec.

„Sasuke vzdej to!“ zavolal na něj blonďák.

„Nemáš na to mě porazit, říkáš vzdej s, ale sám sotva stojíš!“ zařval Uchiha.

„Dobře, nedáváš mi na výběr.“ Odpověděl mu Naruto.

- Mami vypadá to, že se asi brzy potkáme.- pomyslel si a usmál se.

Susano se opět obnovilo do svého úplného stavu a okolo něj byly černé plameny. Pak se ale Naruto zničeho nic chytil za hlavu a skácel se na zem v bolestech. Sasuke se divil co se to děje a rychle na něj zaútočil, když byl skoro u něj tak Naruto zmizel v záblesku zlatého světla.Všichni se divily kam se blonďák poděl. Sasuke mezitím opět přišel o Amaterasu.

-Už Amaterasu nemůžu použít, nebo příjdu o oko.- konstatoval Sasuke, mezi tím co hledal Naruta.

„Na něj!“ozvalo od ropuch. Všechny ropuchy se vrhly jeho směrem a na hlavě Bunty seděl Naruto a meditoval. Sasuke uskakoval, protože nechtěl přijít o úplné Susano. Když se Naruto dostal do SM tak bylo slyšet:

„Ustup!Tteď je to na mě!“ A všechny ropuchy ustoupily stranou z bitvy. Uchiha se rozhlížel po nepříteli, všude okolo něj se objevovali Zlaté záblesky.

„Sasuke máš poslední šanci se vzdát.“Oznamoval mu hlas, který se ozýval ze všech stran.

„Já se nevzdám, pomstím svůj klan!!!“ zařval Sasuke.

„Jak chceš.“Pak se odevšad objevily RS. Susano se začalo hroutit, ale ještě tam bylo z půlky.Před Sasukem se objevil Naruto a v ruce měl RS. Ale jeho oblečení se změnilo, už neměl bílý plášť s nápisem „čtvrtý“ ale černý plášť s oranžovými plamínky na lemech všech okrajů a na zádech měl 天 (znak pro Nebe, obloha, královský, později vysvětlím proč tento Laughing out loud), na rukách měl černé rukavice a na nich plíšky se znakem listové. (jako to je na profilovém obrázku ).

„Sejdeme se v ráji, příteli.“ Řekl Naruto a zaútočil RS na Uchihu. Susano se začalo pomalu hroutit, až se zhroutilo úplně. Technika ničila Sasukeho v plném rozsahu a Naruta to vzalo jen z části, ale i tak dost aby ho to zabilo. Sasuke padl k zemi a usmál se na Naruta a řekl:

„Uznávám tvou sílu, příteli, a nesejdeme se v ráji, já patřím do pekla.“ A naposledy vydechl s úsměvem ve tváři.

„Sbohem příteli.“ Odpověděl Naruto a vzal ho do náručí, vydal se k ostatním.

„Přeji si aby byl pohřben u své rodiny, a měl pohřeb jako pravý shinobi této vesnice.“ Konstatoval hlasem který si vyžadoval respekt.

„Slibuji ti, že se mu toho dostane.“ Slíbila Godaime.

„Děkuji.“ Usmál se. „ Sbohem přátelé.“ Dodal a spadl na zem.

„Narutooo!!! Křikla Sakura a hned byla u něj a zkoumala jeho zranění. Nikde však nenašla zranění které by ho mělo poslat do bezvědomí, a chakru ještě měl.

„CO DĚLÁ TA TECHNIKA!!!“ zařvala zoufale Sakura na Jiriyau. Ten stěží dokázal udržet slzy, stejně jako všichni ostatní.

„Přerušuje a ničí buňky, pomocí nano jehlic které vzniknou při dotyku s cílem, a poškozují i uživatele.“ Odpověděl ji smutně sanin.

„ To to není možné, proč jsi ho učil takhle nebezpečnou techniku!“ zařvala na něj Tsunade, a zkoušela Naruta vyléčit.

„Já jsem to nevěděl, je to jeho vlastní technika, po prvním použití jsme zjistili co to dělá, a tak jsem mu ji zakázal používat, ale pak se někde naučil jak ji hodit.“ Odpověděl Jiriiya.

„Umírá, nedokážu ho vyléčit!!“ řekla Sakura a začala brečet.

„Proč, tě nemůžu vyléčit?!“ vztekala se Sakura a vydávala víc chakry, až se Narutovo tělo obalilo celé její chakrou.

„Vzdal se.“ Odpověděl Jiriya a všichni se na něj nevěřícně podívali.

„Jak to myslíte?“ zeptal se Shikamaru.

„Vzdal se, už nebojuje o život, nechce se probudit.“ Odpověděl mu Kakashi, který jako jediný pochopil co tím sanin myslel.

„Tak to ne, nemůžeš říct, že tu máš práci, a pak si klidně umřít!!!“ zakřičela vztekle Sakura, utřela si slzy a vydávala ještě víc chakry, které začala bíle zářit.

„Koukej se probrat a žít, říkals, že tu máš ještě práci, a ještě nejsi hokage, tak se koukej probrat!!!“ zařvala Sakura a celé Narutovo tělo pokryla zlatá chakra. Všichni se divily co se to děje. Tsunade nevěřícně koukala, kde se to Sakura naučila, a kde na to bere chakru, toto léčení neuměla ani ona.

Mezi tím u Lišky.

„Hej, kluku, bojuj teď nemůžeš umřít! Já nechci umřít!“ zakřičel na něj Kyuubi

„Nevím proč mám žít, právě jsem zabil svého nejlepšího přítel, přítele který mi byl bratrem kterého jsem neměl.“ Odpověděl mu klidně Naruto.

„Poslouchej, změnil jsi mě, už nejsem ten démon, jsem někdo jiný.“ Pronesla liška.

„Noa, co to s tím má společného.“ Odpověděl s nezájmem.

„Naruto, chceš znát jméno vraha tvých rodičů?“ zeptal se ho Kyuubi.

„Ty jsi mi zabil otce, a matka zemřela při porodu na vykrvácení!“ zařval na něj.

„Já jsem tvého otce sice zabil, ale může za to Uchiha Madara, našel mě a pomocí MS mě poslal na vaši vesnici, tam mě zapečetil tvůj otec, a Madara mezi tím proklouzl do vesnice a dal tvé matce nějaký jed.“ odpověděl mu démon.

„To není pravda!“ zařval na něj Naruto.

„Věř mi, nemám důvod lhát.“ Odpověděl Kyuubi a podíval se mu do očí.

„Ty nelžeš! Vidím ti to v očích!“ Vyhrkl překvapeně Naruto.
„Ale stejně to není důvod k žití, jen další zabíjení.“ Pronesl blonďák.

„Naruto!! TO ani nechceš pomstít své rodiče?“ křiknul na něj Kyuubi.

„Několik let tvrdím, že pomsta je špatná, a teď to má být důvod proč žít? To ne, já kvůli pomstě nebudu žít.“ Konstatoval Naruto.

„Dobře, tak jinak. Slíbil jsi že, sjednotíš klan, slíbil jsi že si promluvíš se Sakurou, slbíl jsi, že se staneš Hokage a hlavně si slíbil, že tady budeš ještě dlouho, slíbil jsi to svojí MATCE, copak jsi na to zapomněl!! Kdy si přišel o svou vůli nevzdat se, a jít pořád dál, chtěl jsi aby tě všichni uznávali, jako sobě rovného, a když se ti to vše začíná vyplňovat tak chceš umřít!!!“ zakřičel na něj z klece teď už totálně nas**nej Kyuubi. Vždy jsi tvrdil:

„Jednou se stanu Hokage, to vám slibuju a já nikdy neberu svoje sliby zpět, to je moje nindo, moje cesta ninji, kde je ta tvoje cesta teď!!“

Naruto tam chvíli seděl a přemýšlel nad tím co mu Kyuubi řekl.

„Máš pravdu! Mám pro co žít, ještě není čas na to se flákat!!“ zakřičel vesele.

„Nóóóó konečně ti to došlo.“ Ulevil si Kyuubi.

„Tak, jak teď odtud?“ zeptal se.

„No jak vždycky odcházíš?“ zeptal se ho démon.

„Tak to nepude, jsem tady protože na mě zapůsobila moje vlastní technika, a ta mě poslal do bezvědomí a ty jsi se mnou chtěl mluvit.“ Pronesl klidně.

„Tak se zkus soustředit, na probuzení.“ Poradil mu Kyuubi.

„Ok“řekl a začal meditovat.

Zpět u Sakury.

„No tak Naruto bojuj! BOJUJ!!!“ zakřičela Sakura. Byla hrozně unavená, necítila svoji chakru, ale pořád ještě Naruta léčila. Přemýšlel jak by ho mohla vyléčit, ale pak se najednou zastavila, a zlaté světlo zmizelo.

„Ccc..co se stalo?“ zeptala se Tsunade.

„Mam Mám ho?“ zašeptala.

„Cože?“ optala se Hokage.

„MÁM HO, JE STABILIZOVANÝ!!!“ vykřikla radostně Sakura.

„Hurááááááá“ ozývalo se odevšech.

„Rychle nosítka, a odneste ho, do nemocnice, na oddělení pro ANBU. Chc,i aby ho hlídali 24 hodin denně a pouštěli tam jenom prověřený personál a žádné návštěvy, kromě Sakury!“ Rozkázala Tsunade a jeden ANBU zmizel v obloku kouře.

„Gratuluju ti Sakuro.“ Řekla Tsunade a usmála se na svou studentku.

„Není k čemu, já jsem zachraňovala přítele, který mě zachránil víckrát než si myslíte.“ Odpověděla prostě Sakura a položila si Narutovu hlavu do klína ha začala ho hladit po vlasech.

Poznámky: 

Ahoj, tady je další díl Laughing out loud.
Omlouvám se za chyby UNaruto je stále zavislý na Minnecraftu tak to opravuji sám a muj pravopis je nic moc Laughing out loud.
PLS pište komenty. Jestli máte nějaký nápad k příběhu tak napište zprávu, nebo to dejte do komentů.
Moc se omlouvám všem kteří mají rádi Sasukeho. J8 ho moc rád nemám, proto jsem ho zabil, tak mě prosím nekamenujte Laughing out loud.
Děkuji všem co to čtou.

AVE

4.747125
Průměr: 4.7 (87 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Martinko
Vložil Martinko, Čt, 2012-03-08 20:15 | Ninja už: 4491 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Recepční v lázních

Pryč se Sasukem ! Laughing out loud (Bylo to dobrý)

Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, Pá, 2011-10-28 18:03 | Ninja už: 4684 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

MS,SM dobrý Laughing out loud Celkově povídka úžasná

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Ne, 2011-08-28 04:19 | Ninja už: 4646 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Další povedenej nemám slov Smiling

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, St, 2011-05-11 18:29 | Ninja už: 4818 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

nevim, pokud dneska nebude tak asi až příští tejden Sad

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, St, 2011-05-11 07:45 | Ninja už: 6166 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

kdy uz bude k precteni tvuj novy dil sem si vsiml ze ho uz mas dokonceny ale furt tu neni tak asi kdy tu bude napis diky.

Obrázek uživatele tasunka
Vložil tasunka, Čt, 2011-05-05 14:53 | Ninja už: 4835 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

děkuju za další super dílek... tahle FF je suprová, i když t zkratky jsou divný Laughing out loud ale jinak boží Laughing out loud

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, St, 2011-05-04 19:10 | Ninja už: 5626 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

četl sem hodně povídek od lepších autorů, i já sám píši ale nějak sem líný to zveřejnit Laughing out loud No....vlastně jen chci važne ty zkratky to je hruza toho jsem si už všiml...ostatní gramatické chyby nebyli až tak moc, sám na češtinu nejsem a ten příběh...uchvatny skusit to pořádně protáhnout at to je mnohem delší napínavější a budeš to mýt perfektní že si možná nevšimnu ani zkratek Smiling
Později by jsme mohli zkusit spolupráci....kdyby ano mužeš napsat Smiling

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Kai-san
Vložil Kai-san, Út, 2011-05-03 07:29 | Ninja už: 5353 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Paráda to byl díl.

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Út, 2011-05-03 05:01 | Ninja už: 6166 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

tesim se na dalsi dil diky

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, Po, 2011-05-02 22:20 | Ninja už: 4813 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

Jo, rozhodně je to dobrý. Líbí se mi tato série. Možná jenom ty zkratky to tam trochu kazí, i když chápu, že psát, dle mě delší povídku, není jednoduché.

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Út, 2011-05-03 07:10 | Ninja už: 4818 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

To souhlsím, pokusím se to nezkraracovat.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2011-05-02 22:14 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

moc dobrej dílek Smiling

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-05-02 21:43 | Ninja už: 5207 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Bolo to tak úžasné, že som gramatické chyby ani nevnímala. Prečítala som to jedným dúškom. ďakujem za tak skvelý dielik. Smiling

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Po, 2011-05-02 20:52 | Ninja už: 4818 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

MOc díky, další díl už mám naosaný, ale můžo ho vydat až v pondělí.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Po, 2011-05-02 20:46 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Byl jsem do toho tak zabraný že jsem si gramatických chyb ani nevšiml.
Skvělá povídka Eye-wink

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Namikaze Izumi
Vložil Namikaze Izumi, Po, 2011-05-02 20:03 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 197 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Very good :_)

Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Laughing out loud Jsou z toho jen problemy:D

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif