manga_preview
Boruto TBV 13

Poslední boj

Vítr si pohrával s padajícím listím, které bylo zabarvené ve všech odstínech hnědé. Tak krásné a přitom tak smutné. Na pláni vedle lesa stáli proti sobě dvě postavy, dva mladí shinobi. Cosi na jejich zdánlivě uvolněném postoji nebylo v pořádku. Ve vzduchu bylo cítit napětí jako před bouřkou... Sasuke a Naruto se na sebe mlčky dívali.

"Tak jsme to konečně přišli ukončit," pronesl temně Naruto.
"Bylo načase," odvětil chladně Sasuke. "Nemám zájem to s tebou déle protahovat."
"Proč ses mi tak odcizil, Sasuke ? Bývali jsme nejlepší přátelé, a teď hodláme spustit boj na život a na smrt.. Proč ? Proč ?!"
"Mě se neptej... To ty ses tenkrát neukázal."
"Cože ?"
"Nedělej jako kdyby sis to nepamatoval.. Čekal jsem tam celý den!"
"Kde? A kdy?!"
"No tenkrát v tý hospodě!" vybuchl Sasuke. "Měli jsme tam sraz, a ty jsi nepřišel, bastarde!"
"Bože ale já tam čekal taky! Jak přesně se to jmenovalo ?"
"U černého kocoura..."
"Já byl taky u Černýho kocoura!" zavrčel Naruto a z očí mu šlehaly blesky.
"No neblbni.. Mlžná vesnice je přece jenom jedna!" odfrkl si Sasuke.
"Oh." zarazil se Naruto. "Já byl v Děštný.."
"No vidíš to! Jenom takovej idiot jako ty se může seknout o celou ZEMI!"
"Já nejsem idiot !" ohradil se Naruto. "Jiraiya mě dával testovat!"
"Myslíš toho týpka co umřel na AIDS ?"
"On umřel na AIDS ?"
"Jak dlouho jsi proboha nečetl noviny ?! A stejně si tenkrát mohl aspoň poslat esemesku," brblal Sasuke.
"Promiň, zablokovali mi simku," mumlal Naruto.
"Podívej, Naruto. Myslím, že tvé okolí si oddechne, když tě teď sprovodím ze světa, tak se připrav."
"Ale no tak, Sasuke-chan..." Naruto roztomile vykulil oči. "Vrať se se mnou do Konohy... pro-sííím!"
"Přestaň s tím.. Zaprvé, nejseš vůbec roztomilej, zadruhé, yaoi fanynky budou zase šílet, a zatřetí - neříkej mi ku*va Sasuke-chan ! Z blízkého křoví se ozvalo zahihňání. "No vidíš, už jsou tady!" zaúpěl Sasuke.
Z křoví se vynořila Hinata v krátké misukýnce a tílku následovaná Konan v černých šatech s červenými mráčky.
"Co tu děláš, Hinato ? A kdo je ta kočka za tebou ?" podivoval se Naruto.
"Koná se tu konference nejhezčích kunoichi," zamrkala smyslně Hinata. "Já jsem prezidentka a tady Konan mluvčí."
"A proč s vámi není Sakura ?" zeptal se zaraženě Sasuke.
"Sakura ? Vždyť je plochá jako deska," ušklíbla se Hinata.
"A blbá k tomu," přidala se Konan.
"A-a-ale ona bude naštvaná ne ?" koktal Naruto.
"Pche.. A čemu si myslíš, že mám Byakugan ? Holt jsme jí s Konan.. Trošku zpracovaly."
"A Pein nic nenamítal ?" ozval se Sasuke. "Právě by jsi měla být někde na misi, ne ?"
"Peina jsem taky... Trošku zpracovala." uchichtla se Konan.
"Takže tě pustil ?" zeptal se podezřívavě Sasuke.
"Jasně.. Když jsem slíbila, že budu dělat reklamu Akatsuki, což dělám.." zálibně si prohlédla svoje šatičky.
Chvíle bylo ticho. Na setkání těch čtyř bylo něco tak absurdního, že nevěděli, co říct.
"Ehm.. A co vlastně dělá Itachi ?" ozval se Naruto.
"Otevřel si Emoshop. Chtěl mě jako prodavače, ale já se na tu práci necítím.." povzdechl si Sasuke.
"Rozhodně pro ní máš předpoklady," ušklíbla se Hinata.
"Vy mi nerozumíte! Já-já-já... Jen vyjadřuji své pocity!"
"Dejchej brácho... Zajdeme do hospody, dáš si pivo.. Dvě.. Tři.."- Naruto zachytil významný pohled Konan, která věděla, jak je na tom Sasuke s alkoholem - "Dvě.."
"Opijem seee," zanotoval Sasuke.
"Opijem seee, opijem seee," přidali se Konan a Naruto a když viděli Hinatin výraz, přidali : "Opijeme tebe, opijeme mně.."
"Počkat.." zamumlala si Hinata nadšeně. "Tebe by jsme vážně opít mohli, Naruto.... Muhehehe."
"Ale co bude s tím soubojem ?" nadhodil Naruto nerozhodně.
"No, tak se nejdřív pozabíjíme a pak zajdeme do hospody, to je toho," mávl rukou Sasuke a připravil si meč.
"Tak na to bacha," zatvářil se Naruto drsňácky. "Mám tu na tebe přichystanou úplně novou mega super zbraň...... Je to... Vodní pistolka!"
"Ne! To ne!" zesinal Sasuke a začal couvat. "Voda mi zničí účes, ííííík, to nepřežijuuu!"
"Pak že není emař.." odfrkla si Hinata.
"Souhlas.." zamumlala Konan. "Aspoň že nechytil ten Itachiho zvyk lakovat si nehty.."
"To nemůžeš vědět.. Tak chlapi, přestaňte blbnout, jde se do tý hospody!"

O několik hodin a velmi mnoho piv později..

"Víš, měl by ses nechat vyšetřit Naruto..." zabrumlal Sasuke objímaje prázdnou flašku od vína.
"Proč, škyt?"
"No Jirayia tě trénoval dva roky.. A nedávno umřel na AIDS.. Víš co myslím, ne?" zamrkal Sasuke.
"To jako, škyt, že to byl kouzelný sensei a já teď budu kouzelný taky?" rozzářili se Narutovi očka.
"Tak naivní, až to bolí," povzdechl si Sasuke a dál se věnoval míse sušenek.
"No, já se půjdu připravit," zahihňala se Hinata a odběhla z lokálu.
"Kam, škyt, šla?" zajímal se Naruto.
"To uvidíš.." odpověděla Konan. "I když.." Kriticky se na něj podívala. "Po dvacátém pivu spíš jen ucítíš.."
"A co se bude, škyt, dít?"
"Jdu pro nové sušenky," oznámil Sasuke a odpotácel se od stolu.
"Hele.. Naruto. Dáme sázku!" zašeptala Konan ďábelsky.
"Tak, škyt, jo.."
"Okay.. Že nedokážeš sbalit Sasukeho?"
"A proč bych to, škyt, měl dělat?"
"Je to sázka.."
"No klidně.. Mě je to, škyt, jedno," zamumlal šťastně Naruto a aplikoval svou vlastní, originální techniku.
"Sluší ti to," přejela Konan Narutku kritickým pohledem. "Jen si uprav ty culíčky.."
"Co tu dělá ta bloncka? A kam šel Naruto?" ozval se Sasuke, který právě přicházel s novou miskou sušenek.
"Ona.. Ti to vysvětlí nahoře. Pronajmula jsem vám pokoj," ušklíbla se Konan. "Tak běžte, běžte," dostrkala oba až ke schodišti.
Sasuke odešel trochu v rozpacích následován hloupě se usmívající a tiše škytající slečnou s blonďatými culíčky. Jen o chvilku později vtrhla do lokálu Hinata.
"Kde je Naruto?!"
"Ále.. Odešel někam se Sasukem..."
"Zatraceně! Co budeme dělat?"
"No já bych věděla.." Konan se začala přibližovat se zlomyslným úsměvem a táhla za sebou cosi cinkajícího.
"C-co to děláš? K-konan? C-co? P-pouta?!!"

Poznámky: 

Ehm.. Ano. Vůbec to není vtipné a končí to jako shoujo-ai..
Povídka je pro Sasukeho-Akatsuki, proto je výběr postav přizpůsoben jeho vkusu..
Guh.. Já vím že se mi to nepovedlo TT_TT
Komedie nejsou zrovna moje parketa XD

4.5
Průměr: 4.5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Seiji
Vložil Seiji, Ne, 2012-06-10 14:51 | Ninja už: 4585 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Pěstitel rýže

Yop, pobavilo mne to :D¨

Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.


Obrázek uživatele Nathanael
Vložil Nathanael, Út, 2011-06-14 16:27 | Ninja už: 5103 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

dlho som to nenasiel..... Sticking out tongue
a je to najlepšie FF, ktoré som čítal Laughing out loud

Ten kto sa nebojí svojho meča, nemá právo meč vlastniť.

Obrázek uživatele Maka_chan
Vložil Maka_chan, Út, 2011-06-14 19:03 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Nepřeháněj Laughing out loud
Žádná sláva to není :D

Obrázek uživatele Nathanael
Vložil Nathanael, Út, 2011-06-14 19:07 | Ninja už: 5103 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

ja neprehanam.... XD
mne sa to moc moc pacilo hlavne ten koniec Sticking out tongue

Ten kto sa nebojí svojho meča, nemá právo meč vlastniť.

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., So, 2011-06-11 21:20 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Inu... Až na pár výtek k jazyku českému to není vůbec zlé...

A shoujo-ai já rád...

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele Maka_chan
Vložil Maka_chan, Út, 2011-06-14 19:02 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Vidíš, a zrovna pravopis jsem vždycky považovala za svou silnou stránku.. Psát povídky není žádný med. Děkuji za komentář.

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., St, 2011-06-15 17:14 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

To vykládej člověku s problémem vyjádřit se...

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele _Kisaki_
Vložil _Kisaki_, So, 2011-05-28 11:01 | Ninja už: 4987 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

Je to dobrí, pobavila jsem se :3

Obrázek uživatele Maka_chan
Vložil Maka_chan, St, 2011-06-01 18:39 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Hehe díky ^w^

Obrázek uživatele Miunka-Mia
Vložil Miunka-Mia, Po, 2011-05-23 18:42 | Ninja už: 4945 dní, Příspěvků: 546 | Autor je: Prostý občan

Pěkný a chvýlema je to vážně vtipný, nejvíc na začátku stou hádkou xD

Kawaii^^ =3

Obrázek uživatele Lamik.lamity
Vložil Lamik.lamity, St, 2011-05-18 15:01 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Paráda, super písnička od Brutusáků! Moc jsem se zasmál

Obrázek uživatele Maka_chan
Vložil Maka_chan, Po, 2011-05-23 17:51 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Děkuujuu ^w^
Vůbec jsem si nefandila XD Že by to někoho mohlo pobavit Laughing out loud
Jináč Opijem se.. No ano klasika no :3 :D

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Ne, 2011-05-15 20:42 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

Je to super Laughing out loud a chudak Naru s tou simkou XD

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Maka_chan
Vložil Maka_chan, Ne, 2011-05-15 21:09 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

No jo no XD
Jináč díky za koment a pochvalu < 3

Obrázek uživatele Sluni
Vložil Sluni, Pá, 2011-04-29 17:42 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Ach ta shoda podmětu s přísudkem. A před otazníkem se mezera nepíše.
Ale jinak jsem se pobavila.

Autoři povídek přečtěte si, prosím, Pravidla FF než se začnete na něco ptát.