manga_preview
Boruto TBV 10

Zbohom, moje milované


Mladé dievča stálo na ľudoprázdnom cintoríne. Studený vietor sa jej pohrával s jej ružovými vlasmi. Po líci sa jej skotúľali slzy. V ruke držala kyticu čerstvých ružových kvetov, ktoré položila na hrob. Bol to hrob jej matky.
„Sakura, už znova si tu?“ ozval sa mužský hlas za ňou.
Ani sa neotočila. Len prikývla. Vysoký, čiernovlasý muž sa postavil k nej a utrel jej slzy.
„Prečo je život tak nespravodlivý, Sasuke?“ opýtala sa smutným hlasom Sakura.
Sakura sa nevedela zmieriť s tým, že svoju mamu vôbec nepoznala. Chcela aspoň na pár sekúnd vidieť jej tvár. Myslela na ňu každý deň. Sasuke ju objal.
„Tak poď. Pôjdeme domov.“ povedal, chytil ju okolo ramien a pobrali sa preč.
Bývali spolu v malom útulnom domčeku na okraji Konohy. Blížili sa Sakurine narodeniny. Sasuke sa vždy zožieral otázkou, čo jej má kúpiť. Sakura mu vždy povedala, že jej nič netreba, nech sa kvôli nej netrápi. Vždy chodil za Narutom a Ino, pretože oni boli jej najlepší priatelia.
„No tak jej kúp nejaký šperk!“ vykríkol Naruto.
„To je neoriginálne.“ zahundral Sasuke.
„Tak jej ... Napríklad ... Mňa nič nenapadá!“
„Ani mňa keď tu tak kričíš, Naruto.“
Naruto si založil ruky na prsia, sadol si a tváril sa urazene. Ale keď sa objavila Hinata, hneď bol veselší a odcupital s ňou niekde preč. Sasuke sa zožieral celé tri dni.
„Zajtra má Sakura narodeniny a ja pre ňu nič nemám.“ pomyslel si. „Už viem!“ vykríkol a bežal do archívu.
Keď Sasuke prišiel domov, Sakura práve varila obed. Objal ju zozadu okolo pása a zaboril nos do jej vlasov. Sakura sa otočila k Sasukemu a venovala mu dlhý a vášnivý bozk.
„Naberiem ti obed, dobre?“
Sasuke prikývol a posadil sa. Sakura pred neho položila teplý obed a začala si obliekať kabát.
„Ideš niekam?“ spýtal sa udivene.
„Na cintorín.“
„Neprospieva ti to.“
Sakura sa tvárila, že to nepočuje a odišla. Ešte sa zastavila u Ino v kvetinárstve, aby kúpila nejaké kvety. Tento krát vybrala žlté ruže. A tak, ako každý deň, sa pobrala na cintorín. Bola tam asi hodinu a potom sa vrátila domov.
Na druhý deň ráno, keď sa Sakura zobudila, Sasuke tam nebol. Vstala, obula si papuče a obliekla župan a išla dole do kuchyne. Bola milo prekvapená, keď videla Sasukeho v kuchyni, ako sa snaží pripraviť raňajky.
„Dobré ráno, kráska.“ povedal jej milo a pobozkal ju na čelo.
„Dobré ráno.“ povedala Sakura a usmiala sa.
Sasuke ju usadil za stôl a položil jej na stôl raňajky. Díval sa na ňu s výrazom – Prosím povedz, že ti to chutí – a čakal kým dá do úst prvé sústo.
„Hmm ... Je to výborné.“ povedala Sakura a usmiala sa.
Celý deň ju Sasuke obskakoval. Poobede až do neskorej noci bola oslava. Dostala obrovskú kopu rôznych a krásnych darčekov. Keď už bol koniec oslavy a všetci sa pobrali domov, Sasuke prišiel k Sasuke s veľkou krabicou.
„To je môj darček.“
Sakura otvorila veľkú krabicu. V krabici bola ďalšia krabica. A ďalšia a ďalšia a ďalšia. Až to nakoniec skončilo pri malej krabičke. Keď ju otvorila, uvidela v nej fotku. Na fotke bola žena.
„Kto je to?“ spýtala sa neiste.
„Tvoja ... Tvoja mama.“
Sakura prepukla v mohutný plač. Bola rada, že konečne vidí, ako vyzerala jej matka, ale jej srdce zaplnil smútok.
„Sasuke?“ zašepkala Sakura a utrela si slzy.
„Áno?“
„Musím ti niečo povedať.“
„Stalo sa niečo?“
„Som tehotná.“
„T – Tehotná? Ó, Pane Bože!“ vykríkol a silno objal Sakuru.
Bol šťastný, že budú spolu vychovávať dieťa. Ich dieťa. Na druhý deň ráno to už vedela celá Konoha. Všetci sa tešili. Kúpili postieľku pre bábätko, drobné oblečenie a všetko potrebné. Tých deväť mesiacov, pokým bola tehotná, ubehlo pomerne dosť rýchlo. Nakoniec už bola Sakura v nemocnici a všetci čakali, kedy sa dieťa narodí. Sasuke chodil za ňou každý deň a trávil tam dosť veľa času. Jedného dňa sedel Sasuke na kopci a pozoroval Konohu a západ slnka.
„Tak čo? Kedy sa má narodiť?“ ozval sa hlas.
„Ou, Kakashi. Má sa narodiť zajtra.“ povedal Sasuke a usmial sa. „A čo tu vlastne robíš?“
„Hľadal som ťa.“
„Prečo?“
„Musím ti niečo povedať. Týka sa to Sakury.“
„Stalo sa jej niečo?“
„Zatiaľ nie.“
„Ako to myslíš?! No tak! Hovor!“ naliehal Sasuke.
„Každá žena z klanu Haruno, ktorá čakala dieťa, zomrela. Buď pred pôrodom, alebo po pôrode.“
„Čo?!!! Prečo?!“
„Neviem. Aj jej mama zomrela po pôrode. Prepadli ju a zabili.“
„Budem Sakuru chrániť! Aj za cenu svojho života.“ povedal Sasuke pevným hlasom.
„Sasuke! Sasuke!“ kričal už z diaľky Naruto.
„Čo je?“
„Sakura rodí!“
Sasuke neváhal a bežal z plných síl do nemocnice. Bol tam za pár minút. Celý zadýchaný sa posadil v čakárni na stoličku a čakal. O pár hodín vyšla z pôrodnej sály žena.
„Vy ste Uchiha Sasuke?“ spýtala sa.
„Áno.“
„Gratulujem. Máte krásnu dcérku.“
Saukemu sa tisli do očí slzy. Bol šťastný.
„A Sakura? Ako je na tom?“
Žena sklopila zrak.
„Je mi to ľúto. Vaša žena pôrod neprežila.“
Jeho šťastný pohľad sa zmenil. Nemohol uveriť tomu, že Sakura je mŕtva. Zrútil sa. Kakashi hovoril pravdu. Ešte v tú noc sa vkradol do izby, kde bola jeho dcéra. Bola krásna, tak ako jej matka. Chystal sa urobiť hroznú vec. Ak jeho dcéra bude tehotná, tiež zomrie. Chcel ju ušetriť toho trápenia. Zobral svoju mŕtvu ženu a svoje dieťa a odišiel s nimi preč z nemocnice. Za Konohou začal kopať dve jamy. Rozpršalo sa a dieťa začalo plakať. Sasuke podišiel k Sakure, zobral ju a pochoval. Potom zobral dieťa a pobozkal ho na čelo. Plačúce dieťa položil do truhly a zakopal ju. Z pod zeme bolo počuť plač. Sasuke svoju dcéru pochoval zaživa. Zobral do ruky kunai a vrazil si ho do srdca.
„Zbohom, moje milované.“ zašepkal.
Z jeho úst sa vydral posledný výdych a on navždy zavrel oči.

Poznámky: 

Papier + pero + zdeprimovaná Lillien = Toto Laughing out loud

3.875
Průměr: 3.9 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Dagkharis
Vložil Dagkharis, So, 2011-06-04 19:54 | Ninja už: 5035 dní, Příspěvků: 325 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Heh, Černej "humor" 4ever Laughing out loud
Ten konec byl hustej *palec nahoru*

Obrázek uživatele Hornes
Vložil Hornes, So, 2011-06-04 17:10 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Jen abych vysvětlil náhlé zhoršení hodnocení téhle povídky - částečně za ně mohu já, který jsem této povídce dal 2 hvězdičky, tedy "ujde to", páč na víc podle mě nemá. Obehrané téma, nepodané nijak zvlášť originálně, sloh sice slušný, ale nenápaditý, konec předvídatelný (alespoň pro mne).

PS: Doufám, že se mnou nenecháš odradit od psaní:)

Jen tak mimochodem, které fanfikce jsou nejlepší na Konoze? Naprosto jednoznačně ty od Minaty!

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, So, 2011-06-04 19:04 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

No, každý názor sa počíta ...

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, So, 2011-04-09 14:06 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

hm... asi jsem barbar, ale co na to
m je 'slabší povahy nečíst'? Mě to teda přijde jako průměrná jednorázovka o smrti, rádoby smutku a "šíleném" muži. Sry, ale nic záživného Smiling

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, St, 2011-04-13 16:27 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Tak vieš, každý má iný vkus ... Pre niekoho je to záživné pre niekoho nie Eye-wink Každopádne nie si barbar, ako si napísala Laughing out loud

Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, Pá, 2011-04-08 20:05 | Ninja už: 4992 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

uf, pochoval malú za živa O.o
ten koniec vo mne vyvolal taký divný pocit... dobrá práca Laughing out loud

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Pá, 2011-04-08 17:04 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Nevím, co říct. Strašně se mi to líbilo.. a hlavně ten konec. Laughing out loud Prostě souhlasím se Sorafay ^^

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele dusicinko
Vložil dusicinko, Čt, 2011-04-07 23:44 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Normálne teraz nemôžem zaspať Smiling Nabudúce tam daj varovanie Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2011-04-06 22:54 | Ninja už: 5394 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Shocked Shocked No keď som si prečítala, ako dieťa pochoval za živa jediné na čom som sa zmohla bolo ,,To čo spravil?!" Fuuha, uplne si ma tým dostala... Woow... veľmi pekné, až na to, že si mi nakoniec vhnala slzy do očí Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, St, 2011-04-06 22:12 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

Byt s teboj je sranda Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2011-04-06 20:38 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No jasné, tupec Sasuke. Dcéra sa mu narodí, ale on ju radšej pochová zaživa a sám sa zabije. Laughing out loud Presne jeho charakter. Laughing out loud
Jo, toto sa mi fakt rátalo na tom konci XD
Ale inak sa mi to páčilo celé Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, St, 2011-04-06 20:41 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Fakt? Laughing out loud A ja že to bude taká blbosť, že sa to ani neschváli ... A ešte taký komentár od teba ... To si fakt cením Smiling Ďakujem Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2011-04-06 20:48 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Že blbosť Laughing out loud Dnes som zase dala preč toľko fakt blbostí, že toto sa s nimi nemôže porovnávať, tak sa toľko nezhadzuj Eye-wink
A nie je za čo ^^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.