manga_preview
Boruto TBV 09

Zaslepená láskou

Mladý pár sa spolu prechádzal ulicami Konohy pri západe slnka. Išli spolu ruka v ruke a smiali sa. Boli spolu šťastný. Mladý, blonďavý chlapec obdarovával čiernovlasé dievča tisícami vášnivých bozkov. Bozky plné lásky, nehy a vášne.
„Milujem ťa, Hinata.“ zašepkal jej blonďavý chlapec do ucha.
„Aj ja teba, Naruto.“
Naruto miloval Hinatu viac, než čokoľvek na svete. Bola pre neho všetkým. A Naruto bol pre Hinatu akýmsi stredom jej vesmíru. Nevedela by bez neho žiť. Bola to veľká láska. Boli sebou tak veľmi zamestnaný, že si nevšimli, že ich niekto pozoruje. Bolo to mladé dievča. Chladný vietor sa jej túlal v jej ružových vlasoch a jej smaragdové oči boli plné sĺz. Dívala sa na nich nenávistným pohľadom. Vlastne len na Hinatu. Sakura milovala Naruta. Keď sa mu priznala, že ho miluje, odmietol ju. Povedal, že miluje Hinatu. Tie slová ju zničili. Ničil ju pohľad na to, že je s ňou Naruto šťastný. Hinatu znenávidela. Ale Hinata o ničom nevedela. Mala Sakuru celkom rada. Sakura kvôli nej trpela.
„Musím ... Musím sa jej zbaviť.“ pomyslela si Sakura.
Naruto odprevadil Hinatu domov. Nevedeli sa od seba odtrhnúť. Naposledy ju pobozkal a obaja sa pobrali domov.
Na druhý deň ráno Hinate niekto zaklopal na dvere jej izby. Otvorila oči a pozrela sa na hodiny, ktoré viseli na stene. Bolo päť hodín ráno.
„Kto to môže byť tak skoro?“ pomyslela si.
Posadila sa na posteľ, zívla si a išla otvoriť. Ani ju veľmi neprekvapilo, že pred jej dverami stál Naruto. Len jej bolo trochu čudné, že prišiel tak skoro.
„Ahoj, láska.“ povedal jej milo a jemne ju pobozkal na čelo. „Môžem ísť dnu?“
„Iste.“
Obaja si sadli na jej posteľ.
„Stalo sa niečo?“ spýtala sa.
„Nie. Len som ti chcel povedať, že dnes nebudeme môcť byť spolu. Tsunade mi oznámila, že máme misiu.“
„A kedy sa vrátiš?“
„Zajtra. Je to len nejaká jednoduchá misia.“
„Dávaj si na seba pozor.“
„Neboj sa. Naruta Uzumakiho nemôže nikto len tak poraziť!“ vykríkol hrdo.
„Budem ťa zajtra čakať.“
Naruto ju pobozkal a ponáhľal sa k hlavnej bráne. Chcel sa ešte zastaviť na ramen, ale Sakura by ho zabila. Konečne dobehol až k bráne. Bol celý zadýchaný.
„Ideš pozde.“ povedala Sakura.
„Viem. Prepáčte mi to.“
Yamato a Sai pokrútili hlavou a zamierili do lesa.
„Čo je to vlastne za misiu?“ spýtal sa Naruto.
„Ideme pomôcť na farmu.“ oboznámil ho Sai.
„Na farmu? To myslíte vážne?! Chcem bojovať!“ vykrikoval.
Celú cestu len hundral. Nakoniec došli až na farmu, kde celý deň pomáhali. Večer boli všetci unavený. Keď už chcel ísť Naruto spať, zavolala ho Sakura.
„Naruto! Poď sem!“
Naruto sa otrávene pobral k nej. Bol unavený a chcel sa už konečne vyspať.
„Čo je?“
„Ako ti to klape s Hinatou?“ spýtala sa.
„Super.“
„Naruto ... Ale ja ťa milujem viac, než ona!“ vykríkla. „Prečo nechceš byť so mnou, Naruto? Prečo?“
„Pretože nemilujem teba, ale ju.“
Sakura chytila Naruta za ramená a pritisla svoje pery na jeho. Naruto ju ale rýchlo od seba odtrhol.
„Sakura uvedom si, čo robíš!“ zakričal a odišiel.
Na druhý deň ráno sa pobrali späť do Konohy .Naruto a Sakura boli celú cestu ticho. Keď sa vrátili do Konohy, Naruto hneď bežal za Hinatou. Nemusel bežať dlho, pretože ho už čakala za hlavnou bránou.
„Chýbala si mi.“ povedal Naruto a silno ju objal.
„Veď aj ty mne.“
„ Ehm ... Hinata ... Moli by sme sa dnes stretnúť v Ichiraku Ramen?“ spýtal sa.
„Jasné. Budem ťa tam večer čakať. Teraz si choď oddýchnuť.“
Všetko to počula Sakura a rozhodla sa, že ich bude večer znova sledovať. Obaja sa večer zišli v Ichiraku Ramen.
„Chcel si so mnou o niečom hovoriť, nie“ spýtala sa Hinata, obaja sa posadili a objednali si ramen.
Naruto sa zhlboka nadýchol, kľakol si pre Hinatu a vybral z vrecka malú, červenú krabičku. Otvoril ju. Bol v nej prsteň.
„Hinata. Vezmeš si ma?“
Hinata neváhala ani chvíľu.
„Áno!“ vykríkla a hodila sa Narutovi okolo krku.
Obaja žiarili šťastím. Naruto Hinate navliekol prsteň a pobozkal ju.
„Naruto? Aj ja som ti chcela niečo povedať.“
„O čo ide?“ spýtal sa Naruto.
„Ja ... Ja som ... Som tehotná.“
„Tehotná?“
Hinata prikývla a čakala na jeho reakciu.
„Ja budem otcom!!!“ vykríkol, zdvihol Hinatu do vzduchu a zakrútil sa s ňou.
Myslel, že šťastím exploduje. A tiež Hinata. Ich život bol perfektný. Sakura bola na dne. Nevedela sa na nich dívať, predstaviť si, že budú manželia a že budú vychovávať dieťa. V Sakure to vrelo. Mala obrovskú chuť Hinatu zabiť. Dni utekali pomerne rýchlo. Všetci boli z Naruta a Hinaty nadšený. Veľmi im to priali. Prípravy na svadbu trvali asi tri dni. Deň pred svadbou Hinata poprosila Sakuru o pomoc.
„Pomohla by si mi so skúškou svadobných šiat?“ spýtala sa Hinata.
„Iste.“
Sakura pomohla Hinate obliecť sa do svadobných šiat. Bola v nich prekrásna. Sakura na ňu príšerne žiarlila. Neverila, že sa budú brať. Neverila, že pod jej srdcom nosí Narutove dieťa. Sakura vybrala s kapsy kunai a pevne ho stisla.
„Tak, ako vyzerám?“ spýtala sa Hinata a otočila sa k Sakure.
Sakura neváhala ani minútu a kunai jej prudko vrazila do brucha. Z Hinatiných úst sa pustil pramienok krvi a na jej snehovo bielych šatách sa objavila jej krv.
„P – Prečo S – Sakura?“ opýtala sa Hinata slabým hlasom.
„Nezaslúžiš si Naruta!“ vykríkla, vytiahla jej kunai z brucha, strčila ju na zem a nechala ju umierať.
Pred Hinatou sa zjavila Narutova tvár.
„Milujem ťa, Naruto.“ naposledy zašepkala, zavrela oči a posledný krát vydýchla.
Sakura sa dívala na jej mŕtve telo, ktoré ležalo v kaluži krvi. Zahodila kunai, ktorým prebodla Hinatu a utekala preč. Nebolo jej lepšie, ani keď ju zabila. Naopak uvedomila si, čo urobila. Naruto sa po Hinatinej smrti a smrti jeho dieťaťa, zrútil. Chcel pomstiť ich smrť, ale nevedel, kto to mohol urobiť, kto sa mohol zmôcť na taký ohavný čin. Sakura odišla z Konohy a už o nej nikdy nikto nepočul.

Poznámky: 

No pozrite sa čo je Lillien schopná napísať, keď má depku. Dúfam, že sa vám to bude aspoň trošičku páčiť a budem vďačná aj za komentáre Smiling Ď Laughing out loud

4.541665
Průměr: 4.5 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Pá, 2012-02-17 19:12 | Ninja už: 4731 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ten závěr byl nejlepší! Slušný 4*

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Hinata Hyuga
Vložil Hinata Hyuga, Pá, 2012-02-17 18:53 | Ninja už: 4539 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Utírač Udonova nosu

neuraz sa ale zaciatok dobry ale smrt Hinaty hmmm ne barz dobre

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2011-08-07 21:32 | Ninja už: 4736 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Já... jsem ráda, že jsem si tuhle "depkařskou" povídku přečetla Smiling i já když mám depku nacházím věty, který bych třeba normálně nikdy nevymyslela a potom mě i udivuje, že jsem na něco takového přišla... hezký!

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele dusicinko
Vložil dusicinko, Ne, 2011-04-03 14:01 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Toto je ono! Pekne si vyexponovala povahu sakury, i keď trošku histórie by nezaškodilo (prečo začala milovať naruta, keď ho nenávidela - sakura)

userbarz.com

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, Po, 2011-03-28 22:06 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Skvělé... Smiling Obyčejnou romantiku moc nemusím, i když musím přiznat, že jsem se v té prostřední části chvíly culila "ako" debil.Laughing out loud Njn... Horší než peklo je hněv zhrzené ženy. Tak nějak to je? Skvělá povídka, jen ten konec je trochu osekaný. Mohla jsi to tam víc rozvést a lépa vyjádřit Sakuřiny pocity. Smiling

Obrázek uživatele Jirichi
Vložil Jirichi, Po, 2011-03-28 16:59 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Prostý občan

Tak mít takovou tvořivost při depkách bych teda brala, moc se mi to líbí, ale chudák Naruto

Není důležité vyhrát, ale nasrat toho co tě porazil!!

Obrázek uživatele šiny
Vložil šiny, Po, 2011-03-28 15:28 | Ninja už: 4802 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

ojoj chudák....

Obrázek uživatele Zisi
Vložil Zisi, Ne, 2011-03-27 20:29 | Ninja už: 5186 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Prostý občan

Přesně, to musela být pořádná depka, chudák Naru

Obrázek uživatele Tlačka
Vložil Tlačka, Ne, 2011-03-27 20:04 | Ninja už: 5179 dní, Příspěvků: 437 | Autor je: Tsunadin poskok

Wow, to musí být pořádná depka Laughing out loud Pěkné to je Laughing out loud