manga_preview
Boruto TBV 09

Mamuto FAILfiction, 2. diel

Mamuto FAILfiction, diel druhý - Keď sa darí...

       Keď náš mladý ninja napokon konečne precitol, po onej bláznivej, gule nakopávajúcej Amazonke už našťastie nebolo ani stopy. Teda, až na jednu malú drobnosť. Úhľadne poskladaný balíček ružového šatstva, ktorý však aj napriek všetkej precíznosti do jeho zloženia vloženej, nesmierne páchol po psích výkaloch. Na vrchu tejto kôpky ležal pripichnutý malý, žltý papierik, veľkosti klasickej vizitky s kostrbatým, no pomerne výrazným nápisom: TAK TOTO SI ODSE*IEŠ.
       Pri pohľade na exkrementami doslova raziaci bojový úbor, prišla doslovnosť a vhodnosť zvolenej slovnej formulácie tohoto odkazu nášmu hrdinovi až bolestne trefná...

„To som zasa niečo poriadne pos**l,“
       pokračoval vo fekalisticky ladených myšlienkových pochodoch Uzubaka Mamuto.

„Nič sa nedá robiť, zanesiem to k sebe dnu a v priebehu týždňa to snáď nejako operiem. Aj tak mi vlastne už dochádzajú čisté trenky,“
       zamyslene prehodil, pokrčiac pri tom plecami a položil onen páchnuci kus odevu na vrch už aj tak preplneného koša na bielizeň.

.
.

Za zmienku snáď pri tejto scéne ešte stojí menšie vysvetlenie Mamutovho vyslovene špecifického chápania pojmu „čistoty“ - čisté trenky totižto pre našu hlavnú postavu znamenajú zrejme to, čo by laická verejnosť s aspoň trochou pudu sebazáchovy a záujmu o svoje zdravie označila za beztvarý kus látky s dvoma dierami, okolo ktorých sa na záhyboch sporadicky objavujú krátke, spojité miesta, ktoré si nejakým zázrakom dokázali zachovať (aspoň pri podrobnom sledovaní) rozoznateľný odtieň pôvodnej farby a od ktorého sa treba držať čo možno najďalej. Príslušníci ľudskej rasy, o čosi kvalifikovanejší v oblasti biochémie, by danému materiálu okamžite priradili IV. úroveň biologického nebezpečenstva, evakuovali a uzavreli oblasť v okruhu jedného kilometra a následne tento pomocou diaľkovo ovládaného robota zakonzervovali do nepriepustného zberného kontajnera, pripraveného v spolupráci s NASA na vystrelenie niekde smerom na Alfu Centauri.

.
.

       Pri svojom už druhom pokuse o vykročenie z útulného príbytku smerom k novému dňu tou správnou nohou, už náš hlavný hrdina dával dobrý pozor na všemožné potenciálne prekážky a nástrahy, a tak sa mu (našťastie pre neho a pre dejový postup tohoto príbehu) tentokrát podarilo svoje obydlie opustiť bez akýchkoľvek nepríjemných sprievodných javov - teda mimo neutíchajúcej bolesti v jeho dolných partiách, ktoré podľa všetkého momentálne nabrali rozmer tenisových lôpt a značne sťažovali Mamutovi čo i len snahu o vzpriamenú chôdzu. Po tom, čo dvere pri zatvorení hlasno cvakli, zhostil sa nášho nešťastného ninju slastný pocit úľavy. Mimo nespochybniteľného psychologického efektu tejto udalosti sa na tomto istotne podieľala aj skutočnosť, že dvere hermeticky uzavreli (aspoň teda nateraz) hlavný zdroj omamných pachov nového dizajnového prvku Sakundiných šiat...

       Po krátkom a pomerne bolestivom nahmataní svojich momentálne opuchnutých „zásobníkov zbrane lásky“, ako Mamuto rád nazýval svoje „kvalitné ninjovské gule“, napadlo našu hlavnú postavu netýrať svoje nohy a použiť namiesto tackavej chôdze, behu, či dokonca onoho povestného ninja skákania, popierajúceho všetky známe zákony fyziky (ktorému sa ešte istotne budeme venovať vo vlastnej kapitole) radšej nejakú motorizovanú formu transportu.

.
.

Rozhodol sa pre taxík.

       Mamuto sa s vypätím posledných síl snažil sústrediť na nazhromaždenie zostávajúcich stôp ranného optimizmu vo svojom tele, a s pomerne sileným úsmevom pristúpil ku krajnici cesty. Ako nezainteresovaný pozorovateľ vám však garantujem, že minimálne každý druhý vodič by pri pohľade na túto ľudskú trosku zašliapol plynový pedál na podlahu, strhol volant doprava a po nevyhnutne nasledujúcom náraze s úplne čistým svedomím odprisahal každému okoloidúcemu, že svojim činom urobil svetu a hlavne onomu chlapcovi vlastne službu. Chlapcovi, ktorý tam stál so zdvihnutým... palcom?

Nuž, aspoň on sám si to myslel...

.
.

Následky, ktoré zanechal tento malý omyl na našom príbehu, sú voči následkom, ktoré zanechal svalnatý motorkár v obtiahnutej koženej bunde (iritovaný zhliadnutím Mamutovho vztýčeného prostredníka) svojou pravačkou na Mamutovej tvárovej časti lebky, skutočne zanedbateľné, a preto ich opomenieme. Čo by sa ale opomenúť rozhodne nemalo, je fakt, že Mamutov mozog počas onoho krátkeho okamihu totálneho emocionálneho a fyzického vypätia stihol zaznamenať myšlienku, voľne sa potulujúcu časopriestorom. Hoci Mamuto nevedel ako a ani prečo, zrazu mu bolo úplne jasné, že zle vztýčené prsty môžu človeka stáť pokojne aj život, a že si to na vlastnej koži vyskúša akýsi Michael Fassbender vo filme režiséra, ktorý sa s ohľadom na dobu, do ktorej je náš príbeh situovaný, ešte len má stať notoricky známym...

.

       Zrejme vďaka jeho pomerne zúboženému stavu stačil drvivej väčšine taxikárov jeden letmý pohľad, aby dokonale odhadli situáciu a vyhli sa tomuto nie veľmi dôveryhodne vyzerajúcemu indivíduu asi takým oblúkom, ako inflácia japonskej štátnej finančnej rezerve. Zvyšných pár odvážlivcov sa však aj napriek Mamutovmu túžobnému očakávaniu radšej neobťažovalo ani spomaliť, nie to ešte zastaviť, či dokonca spýtať sa kam to bude. Náš hrdina už začal pomaly strácať aj poslednú nádej, keď zrazu kdesi v diaľke zahliadol dlhú, čiernu limuzínu so zatemnenými sklami. Spočiatku jej nevenoval nijakú pozornosť, no keď si všimol, že čím bližšie je k nemu, tým pomalšie sa pohybuje, začalo ho zaujímať, kto sa v nej asi tak môže viezť.

.
.
.

„Hinata-sama, vy ho poznáte?“
       Opýtal sa vodič limuzíny svojej pasažierky cez vstavaný intercom.

„Samozrejme, kto by ho nepoznal,“
       posmešne odvetila pasažierka, rozvaľujúca sa svojím objemným telom na zhruba 95 percentách zadného trojsedadla. Obdarená mastnými vlasmi a prsiami - siahajúcimi až kdesi pod pupok - tu sedela asi 250-kilová hora mäsa, ktorá by spoľahlivo nakŕmila 6-člennú kanibalskú rodinu minimálne tak na štyri mesiace. Zadnej náprave dokonale vylešteného Maybachu dávala poriadne zabrať.

„To je predsa ten kretén, Uzubaka Mamuto,“ dodala, stiahla okienko, a nie príliš elegantne si odpľula hustý chuchvalec hlienov a slín na práve okoloidúceho cyklistu (ktorého tento nečakaný zásah natoľko vychýlil z pôvodnej jazdnej trajektórie, až osem sekúnd na to skončil pod kolesami kamiónu, zásobujúceho Konohu obľúbeným energetickým nápojom pre ninjov „Kami-Katze“), zákerne sa usmiala a spokojne si odgrgla. Taká bola - v celej svojej kráse - miestna „princeznička“, menom Hugeass Hinata.

„Ach, máte na mysli toho chlapca, do ktorého náš bývalý Hokage zapečatil líščieho démona?“
„Zapečatil líščieho démona?“ vyprskla Hinata, „Robíš si srandu?“
„N-nebolo tomu azda tak, mladá pani,“ zmätene dodáva vodič.
„Ja ti poviem, ako to celé bolo môj pekný. Mamutov otec bol vyslovený kretén. Homosexuál a pedofil. Nazvala by som ho aj incesťákom, no ten jeho žltovlasý zas**n, ktorý tu tak vyjavene postáva pri ceste, bol adoptovaný...“
„O-obávam sa, že nerozumiem na čo narážate, pa--“
ZMĹKNI A POČÚVAJ MA!
„V poriadku, pani...“
„‘Chvostový démon‘, ha! Tak to ten idiot nazýval. Ako hovorím, bol to gay a pedofil. Iste si aj sám domyslíš, čo čakalo jeho syna, keď mu jeho podarený fotrík išiel ‚zapečatiť démona‘. Ó áno, hlúpučký Mamuto, tú bolesť cítiš kvôli pečati piatich elementov... Líška sa jej snaží vzoprieť a uvoľniť sa... Blá, blá. Samé kecy. Ale tomu prosťáčikovi očividne viac treba nebolo. Bolo mu jedno, že má p***l ako Lamanšský kanál, on bol výnimočný, on bol niekto. Pche,“ uchrochtla si Hinata a poslintala pri tom celú obrazovku vstavanej LCD televízie, na ktorej práve bežal veľmi úspešný program „Chudnite silou vôle“ (podstatou ktorého bolo, že zjesť smiete len to, čo si dokážete do úst presunúť pomocou telekinézy).
„Celú tú maškarádu udržiavajú ľudia Konohy len kvôli tomu, aby sa tento malý, úbohý outsider, necítil ako posledná vydedená krysa a na svojho podareného tatka úplne nezanevrel. Ale vieš čo ti poviem? Ja to mám skutočne u r*ti.“
„ ... “
„Keď budeš prechádzať okolo neho, zastav.“
„Ako si želáte, mladá pani.“

.
.
.

„Zepfy fa na mna dnef konefne ufmialo ftaftie?“
       Zaštebotal nadšene (v rámci možnosti) náš ninja mučeník so zlomeným nosom.

Limuzína sa ďalej nesmelo približovala a spomaľovala, až napokon úplne zastala pri našom zúboženom hlavnom hrdinovi. Mamuto sa zmätene rozhliadal, snažiac sa cez tmavé sklá vypozorovať aspoň nejaké črty vodiča, či prípadných pasažierov. V tom sa stiahlo okienko nad zadnými dverami a z neho sa vystrčila bucľatá ruka, ktorú by si niekto za o čosi horších svetelných podmienok pokojne mohol pomýliť s údeným bravčovým kolenom. Tučné prsty pokynuli ninjovi, aby pristúpil bližšie.

„Ach, to fi ty, Hinata...“
       rezignovane vyhlesol Mamuto, ktorému bolo jasné, že stretnutie s touto slečnou má na celkovú fyzickú a psychickú pohodu človeka asi taký blahodarný účinok, ako zámková dlažba na práve umyté zuby.

„Jasné, že som to ja - koho si čakal, idiot? Prvého Hokage?“

„ ...“

„Nechcel by si zviezť?“

.
.

Keby sa vám niekedy v živote naskytla možnosť pozrieť sa do očí človeka, ktorý videl skutočne všetky svetské hrôzy, videli by ste zrejme podobný sklený pohľad absolútneho zdesenia, ako mal momentálne náš hlavný hrdina. Aby však bol váš obraz ničivými horormi poznačeného Mamuta úplný, musíte si k tomuto ešte predstaviť ústa, vykrivené do najväčšieho možného úškľabku odporu, aký len ľudské mimické svaly dovoľujú. Keď sa Hinata napokon dovtípila, čomu pravdepodobne vďačí za Mamutov prejav absolútneho znechutenia, jej mäsitá tvár okamžite očervenela od hnevu, a na čele jej navrela nepekná žila. Rýchlo dodala:

„Na aute, idiot, na aute!!

Uzubaka Mamutovi doslova spadol kameň zo srdca. Kŕčovitý úškľabok poľavil a tvár zaujala neutrálny výraz, značiaci neistotu, ktorý bol však vďaka absolútne bezhraničnej naivite našej hlavnej postavy takmer simultánne nahradený šťastným, prostoduchým úsmevom.

„To by fi urobila?“

„Jasné, nasadni si,“
       odpovedala Hinata, v duchu smejúca sa zákernou zmesou smiechu škodoradosti a zadosťučinenia a otvorila Mamutovi zadné dvere tak prudko, až ho zrazili na zem a po jeho kolenách v nich ostali dve škaredé, veľké preliačiny.

„Ups, to som nechcela,“ dodala neúprimne, „mrzí ma to.“

„To je f pohode,“
       povedal Mamuto, snažiaci sa ignorovať nový zdroj ostrej bolesti, tentokrát s epicentrom v kolenách.

„Tak sadaj.“

Mamuto sa pokúsil o zdvorilý úsmev - ktorý najmä vďaka stavu jeho tváre pôsobil skôr desivo - a následne sa vtesnal na zostávajúcich 5 percent plochy zadného sedadla. Práve uvažoval o tom, kam umiestni svoje nohy, aby mohol zavrieť zadné dvere, keď tu zrazu začul mrazivý a podlý hlas svojej obludnej prísediacej...

„Komoto, šliapni na to.“
„Rozkaz, pani.“

Náš mladý ninja sa zmätene obrátil na Hinatu a povedal: „Ale veď ja fom neftihol zavrie--“

„Ani nemusíš. Au revoir,“
uchechtla sa Hinata a Mamuto ucítil na svojom pravom boku prudký kopanec...

.
.
.

Jediné, čo rezonovalo hlavou našej hlavnej postavy do posledných okamihov pred jeho (pre veľký úspech ďalšou) stratou vedomia, bol vyslovene diabolský smiech neľudskej prasotyranky Hugeass Hinaty a spŕška jej rovnako neľudských, homosexuálne ladených nadávok na jeho osobu...

Poznámky: 

Vopred sa ospravedlňujem za akékoľvek ujmy na zdraví, ktoré toto dielko môže spôsobiť a za menšie odchýlky v štýle písania medzi 1. a 2. dielom (druhý som napísal po roku+niečo od prvého a ako hovorievali súdruhovia Komančovia - pokrok nezastavíte), od budúceho dielu (ak teda nejaký budete stále chcieť Laughing out loud) to už snáď bude koherentnejšie. Smiling Enjoy!

4.666665
Průměr: 4.7 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Pá, 2011-08-19 10:30 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

no, ak sa ti mám priznať, prvý diel sa mi páčil oveľa viac, ale čo už Smiling ...nabudúce to naprav Laughing out loud...ale priezvisko Hugeass (doslova Laughing out loud ) by mi v živote nenapadlo Laughing out loud



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2011-06-07 14:33 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

No to Laughing out loud Laughing out loud eh Laughing out loud je parádně, geniálně a naprosto nechutně, výborně strhující Laughing out loud čas od času je zdravé se nad mým "Narutofilstvím" trošku povznést Laughing out loud člověk by to neměl brát tolik vážně Eye-wink Laughing out loud je to prostě dělo! :D
MaStar is our future ?? xD fucking yeah!

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2011-03-13 13:39 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Já jsem ti napsala už před vydáním, jak je mi líto, že nemůžu pokračování vydat o víkendu... tak jsem se sobecky bavila... a jak se dívám na komentáře, nebyla jsem sama, kdo využil práva jít do nevydaných příspěvků... možnosti přečíst si před ostatními něco od nejelegantnějšího rýpala na Konoze prostě nejde odolat...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Ne, 2011-10-23 19:23 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Děj prachmizerný, formátovani jeste horsi a cele je to zalozene na urazeni idealu bezmocnych narutardů.
Já nevím, moc se mi to nelíbí. Jako má to něco do sebe, ale rozhodně ne přiliš, už jsem viděla i lepší...
Jmena a popisy postav jsou ale docela dobrá...


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Genetic_Opera
Vložil Genetic_Opera, Út, 2011-03-08 00:38 | Ninja už: 5629 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Ten opis Hinaty vo mne fakt evokuje hnus:D Nechápem, prečo si sa pustil práve do nej, keď je v Narutovi toľko postáv, ktoré by sa dali takto zhovädiť...napríklad sa teším na emozašukeho o 9:nulhanulha:D

Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, Po, 2011-03-07 23:18 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

To s tým chudnutím ma dostalo Laughing out loud
Samozrejme aj to ostatné bolo skvelé Laughing out loud

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.

Obrázek uživatele Tan.
Vložil Tan., Po, 2011-03-07 23:01 | Ninja už: 5055 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

>___<'' Awww! Ty si mi zmutoval Hinatu..! -___-'' Tse!

Hehe, Tan se dala na k-pop~
^-^

Obrázek uživatele Pinkberry Tobinka
Vložil Pinkberry Tobinka, Po, 2011-03-07 22:19 | Ninja už: 5212 dní, Příspěvků: 598 | Autor je: Recepční v lázních

Bože Laughing out loudLaughing out loud to je úžastné Laughing out loud
Btw dufam že doba čakania na 3-tí diel nebude tak dlhá ako bola medzi 1-vím a 2-hým! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2011-03-07 20:58 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Skoro som na to aj zabudla, zahádzané Laughing out loud
A zase som sa zasmiala Laughing out loud Ale ono je to celkom fajn, keďže človek si to vie fakt dobre predstaviť Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Po, 2011-03-07 17:34 | Ninja už: 5392 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

podle mě je to ještě lepší než díl předchozí (jestli vydrží stoupající tendence i u dalších dílů, tak se ty újmy na zdraví asi opravdu dostaví - tím se nenech odradit a per to do nás Smiling), jen na malinkatou chvíli jsem byl trochu zklamán, to když se objevilo nijak neupravené jméno Hinata, ale pak přišlo Hugeass a vše bylo odpuštěno Smiling

když už se to tu "rozjelo", tak snad nevadí, že přidávám svůj koment před oficiálním vydáním (nešlo odolat)

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2011-03-08 12:23 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

A já pilně čekám na vydání. Strašný! Laughing out loud

Tak přiznám se, že jména jsem nejprve brala jako lehce rušivý element, ale zvykla jsem si. Hugeass tomu nasadilo korunu. xD (Tedy, když mi konečně došlo, co to má znamenat, přečetla jsem to nejprve anglicky [hagýs] a přemýšlela nad plenkami. xD
Jsem zvědavá na další díl téhle šílenosti. ^^