manga_preview
Boruto TBV 07

Mamuto FAILfiction, 1. diel

Mamuto FAILfiction, diel prvý - Každodenný chlebíček moderného ninju

...m too sexy...
...xy for my shirt...
~

Čo to je?

...and Im too sexy for your party...
...too sexy for your party...

Žeby hlas môjho narcistického podvedomia?

...I'm too sexy for my car, too sexy for my car...
~

Nie, počkať. Síce som sexy a nebojím sa to priznať, ale budem k sebe úprimný - o takej čistej anglickej výslovnosti môžem akurát tak snívať...

.
.
.

Snívať... Hmm...
.
.

"Dor**i!"
       Vyhlesla náhle v sprievode prudkého pohybu teraz už relatívne vzpriamene sediaca, takmer beztvará, strapatá entita, ktorá možno aspoň pri pohľade z dostatočnej vzdialenosti matne pripomínala siluetu človeka z rodu Homo sapiens sapiens.

"DOR**I..."
       Zúfalé expresívne zvolanie tohoto indivídua značne nabralo na intenzite. Hoci by si mnohí z vás mohli myslieť, že túto gradáciu má na svedomí postupné preciťovanie sa práve prebudeného človeka do reality, dovoľte mi vyviesť vás z omylu. V tomto prípade išlo iba o úplne prirodzenú reakciu ľudského organizmu na frontálny útok visiaceho svietidla na čelovú kosť - raz darmo, s tretím Newtonovým pohybovým zákonom človek jednoducho nevykýva...

.
.
.

Po asi trojminútovom úsilí o tíšenie bolesti, spôsobenej týmto nečakaným úderom, sa nášmu trpiteľovi konečne podarilo precitnúť a mimo iného dokonca aj lokalizovať zdroj onoho zvuku, z prvých okamihov nadobúdania vedomia. Krátky pohľad na tento kus domáceho hardware-u menom rádiobudík z pozorovaného subjektu vylúdil ďalšiu zvukovú odozvu:

"Tak toto snáď nie! Zasr**ý kšáp!" ...krátky nádych... "Človek to nastaví na pol siedmej, a ono sa ho to uráči zobudiť o štvrť na osem. Zaujímalo by ma, ktorý dement udelil patent ANALÓGOVÉMU rádiobudíku... Dor**i!"

Tresk.

Tento zatracovaný výrobok práve vďaka nášmu hlavnému hrdinovi na vlastnej koži okúsil ťažký údel squashovej loptičky - náhla akcelerácia, spôsobená šikovným pohybom zápästia, takmer okamžite vystriedaná nárazom na žulovú stenu... Spomedzi hromady úlomkov, ktoré kedysi tvorili práve onen spomínaný analógový rádiobudík sa teraz hrdo týčila maličká ceduľka z lacnej zliatiny so sympatickým, vševysvetľujúcim nápisom: "MADE IN CHINA. PATENTS PENDING."

“Nečakané...,"
       prebehlo mysľou zúfalej kôpky nešťastia, ešte stále sediacej v takmer nezmenenej polohe na posteli.

“Ach Bože, prečo mi toto všetko robíš?!"
       zvolal svetlovlasý chlapec hlasom skutočného mučeníka s pohľadom, otočeným k stropu.

"...hej počkať," zamyslel sa zrazu, "veď ja som predsa šintoista..."
       S výrazom pohoršenia na tvári zahnal túto trápnu chvíľku poznámkou o tom, že na vierovyznaní predsa nezáleží a aj tak sa tým hore - nech už je to ktokoľvek - cíti byť nespravodlivo diskriminovaný.

"Nedá sa nič robiť," povzdychol si, "život ide ďalej... A vôbec, môžno že sa Šukamaru dnes prekonal a dal tých 'Päť minút sexi aerobiku s Hokage-sama' nahrať... nemôže predsa na to Spice Platinum čumieť 24/7 ."

S touto novonadobudnutou troškou elánu vykročila naša postava smerom k zatvorenému oknu. Prudký pohyb starou, zahrdzavenou okennou kľučkou a do izby odrazu preniklo pár hanblivých lúčov ranného svetla, no čo bolo oveľa dôležitejšie (a pre túto zatuchnutú miestnosť a jej prípadné budúce osadenstvo aj životne nutné) aj trocha čerstvého vzduchu.
Pri pohľade na prekrásnu scenériu za oknom, naša hlavná postava doslova inštinktívne roztiahla ruky, naširoko otvorila ústa a vydala zvuk, pri ktorom by 90% divej zveri, obývajúcej zvyšky madagaskarského pralesa, istotne strachom zaliezlo pod najbližšiu dostatočne veľkú skalu. Teda... takmer. Tento pazvuk totiž asi v polovici prerušil nečakaný vlet zvukovými vlnami nepredstaviteľnej intenzity značne dezorientovaného poštového holuba do ústnej dutiny, ktorá bola pôvodcom onej rannej kakofónie.

"Ble...uff!! Uwah! Pfuj!..."

Po prekonaní prvotného šoku sa našej prekvapenej hlavnej postave napokon podarilo odstrániť cudzie teleso z vstupnej časti svojho tráviaceho traktu. Zámerne tu používame označenie "teleso", pretože nazývať amorfnú, a teraz už s veľkou pravdepodobnosťou aj neživú hmotu, ležiacu na koberci v miestnosti za oknom 'holubom' by totižto bola pravdepodobne nehanebná urážka všetkých zvyšných žijúcich zástupcov tohoto živočíšneho druhu. O skutočnej príčine smrti nášho nešťastného operenca by sa istotne dalo polemizovať, no to nie je zámerom tohoto príbehu a preto sa uspokojíme so smrteľnou kombináciou zvukových vĺn vysokej intenzity, a nepríjemných pachov, vychádzajúcich z ústnej dutiny ešte stále šokovaného mladého ninju.

"Čo to do prd**e..."

.
.

Chvíľa ticha.

.
.
.

"Zašuke?"
       Začudoval sa náš zabiják lietajúcich poslov listových správ po prečítaní si mena, naškrabaného na kúsku zrolovaného papiera, omotaného o nohu toho, čo niekedy bývalo holubom.
Opatrne odstránil povrázok. Takmer zbledol strachom, keď kedysiholub v posmrtných kŕčoch asi 3 krát po sebe zamykal od závažia oslobodenou nohou. Rigor mortis bol, ako sa zdá, eštelen niekde na polceste. Rozvinul papier a čítal:

Od: Pančuha Zašuke
Pre: Uzubaka Mamuto

Predmet: Uk0nČiMeE tOo

sThRetNeEme sA v úDoLíy K0nCA, dNesS o 9:nHULaNhuLA

.
.
.

"Čo ten idiot nevie, čo je to mobil?"
       Mamuto znechutene pokrčil onen papierik a zahodil ho do kúta. Prekročil mŕtvolu vtáka a spomedzi obalov od instantého ramenu na nočnom stolíku vytiahol svoj nový (samozrejme čínsky) ScI-Phone. Na displeji sa krásne vynímal nadpis: "OUT OF SERVICE"

"Skvelé, jednoducho skvelé. Už v živote si nič nekúpim na tom pos**nom nin-bayi. A hlavne nie od toho idiota menom HakakeKakashit... Keby som tak zistil, kto to vlastne je... A dor**i!! "

Deja vu? Nie. Náš rozhorčený ninja si práve uvedomil (pravdepodobne práve vďaka v tom momente jedinej pracujúcej funkcionalite svojho ScI-Phone-u), že čas už zasa pokročil a do jeho osudového stretnutia zo Zašukem nezostáva viac, než trištvrte hodiny. Rýchlo na seba hodil svoje bežné oblečenie, ktoré zazrelo útroby pracieho bubna skutočne len málokedy, do úst si vsypal asi jedenásť cukríkov Tic-Tac (efektívna náhrada orálnej hygieny), zbehol na dolné poschodie a otvoril vchodové dvere.

.
.
.

Plný odhodlania (aj keď z istej časti zrejme núteného) rázne vykročil naproti svojmu osudu... Tak rázne, až sa mu podarilo našľapnúť na zákerne umiestnený psí exkrement, ktorý pri následnom páde šikovne rozotrel nielen po celom svojom chrbte, ale pomocou svojho chodidla aj po novom, bojovom úbore práve okoloidúcej Hahuno Sakundy . . .

Už v priebehu onoho komického pádu sa nášmu mladému ninjovi naskytla možnosť sledovať postupnú transformáciu zoskupenia mimických svalov svojej platonickej lásky, z jemného, ranného úsmevu, vyjadrujúceho radosť z nadchádzajúceho dňa, až po skutočne mrazivý, vražedný úškrn, ktorý rozhodne neveštil nič dobré. Tento okamih obdivu tajov ľudskej anatómie však bol náhle prerušený dopadom na poctivé, kamenné schody, a vzhľadom na moment dopadu takmer simultánnym kopancom do posvätnej mužskej oblasti medzinožia. Prenikavá bolesť z dvoch častí ľudského tela zároveň, spoľahlivo nahradila posledné zvyšky ranného entuziazmu nášho hrdinu zdanlivo nekonečnou agóniou.

.
.
.

Uzubaka Mamuto upadol do bezvedomia.

Poznámky: 

Tak toto pseudodielo (a.k.a.: MaStarpiece) vzniklo vlastne na želanie jednej slečny už asi pred rokom (ahoj Leeloo) a tak nejak som sa k tomu minule prehrabal a rozhodol sa, že to s tým skúsim dotiahnuť kamsi ďalej. Viem, že to formátovanie je hrozné - verte mi že vysádzané v .pdf to teda vyzerá lepšie a prehľadnejšie, ale tu som robil čo sa dalo. Toto je len taký jemný úvod a nemá veľkú obsahovú hodnotu, no čo sa snaží povedať je to, že takto píšem ja, MaStar, a som zvedavý či mám písať ďalej alebo zaliezť aj so svojou "poviedkou" odkiaľ som vyšiel. Smiling Tak rozhodnite za mňa. :D

4.975
Průměr: 5 (40 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele něco divnýho
Vložil něco divnýho, Po, 2012-05-28 15:49 | Ninja už: 4501 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

šukamaru Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Pá, 2011-08-19 08:04 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud...Zašuke a jeho písanie Laughing out loud...príliš veľa sedí na facebooku Laughing out loud...píše si zos totými "BaBeNqUaMi :*" Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud ...ja nemožéém Laughing out loud...za 10 (keby to tu bolo Laughing out loud , no tak čo zrobim Laughing out loud...len 5 Laughing out loud )



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2011-06-07 12:54 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

No pěkně Laughing out loud že jsi magor už vím dávno, ale tohle je dílo zkreslující tebe samotného xD ježiš to bylo dobrý Laughing out loud jdu na ten druhý Laughing out loud
ps: trololo? Laughing out loud

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Ne, 2011-06-05 20:59 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Predmet: Uk0nČiMeE tOo
Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Podpis:

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2011-05-29 00:08 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Nechápu jaktože jsem to našla až teď! Smekám před MaStarpiecem a jdu na další díl. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Sloth
Vložil Sloth, Út, 2011-04-26 12:03 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

no pekné, pekné Laughing out loud

>><<>><<<<

Kichiri Kachiri...."Mandolin?"

^Insanity is spreading... An insanity, you just won't be able to defy... Don't struggle - watch Soul Eater^
http://www.kone-poniky.estranky.sk/stranka/naruto---kone

Obrázek uživatele cvikmajster
Vložil cvikmajster, Pá, 2011-04-15 19:36 | Ninja už: 4762 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

pises uplne super.. uplne nechapem z toho ako vies poskladat vety a este ako pouzivas synonyma a slova ktore prevysuju moju slovnu zasobu... zavist.. Laughing out loud urciet pis dalej.. Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Čt, 2011-03-03 19:31 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

Mazej psát další díl, Ma-kuň =)

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<

Obrázek uživatele Tan.
Vložil Tan., So, 2011-03-05 11:47 | Ninja už: 5010 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Přesně!
Nejvíc mě pobavili ty jména Laughing out loud

Hehe, Tan se dala na k-pop~
^-^

Obrázek uživatele Genetic_Opera
Vložil Genetic_Opera, Po, 2011-02-28 23:01 | Ninja už: 5584 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Vieš, čo si o tom myslím? Laughing out loud ja som to považovala za MastarPiece, ešte keď bol len prvý diel a moja obľúbená veta je "o tak čistej angličtine môžem snívať" Laughing out loud

Každopádne, je to osvieženie na túto stránku plnú tých miláčkovských a ňufi ňufi naruto fanúšičiek, ktoré milujú sasukeho a nosia v reale naruto čelenky a vykrikujú na seba v japončine výrazy, ktorým pomaly ani nerozumejú - ale to som už odbočila:D

Obrázek uživatele MaStar
Vložil MaStar, Po, 2011-02-28 23:05 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 654 | Autor je: Egocentrický bastard, Recepční v lázních

Tak ono oficiálne ešte stále je len prvý diel. A nakoľko je tu pre "Paródie" vytvorená celá sekcia, ani zďaleka si nemyslím, že som jediný, čo by prišiel s niečím takýmto. Laughing out loud

Každopádne som rád, že sa ti to páči. Smiling

@nett: Nemá, alebo to teda aspoň nebolo mojím pôvodným úmyslom. Takže myslím, že ti nič podstatné neuniká (nič podstatné to totiž asi ani neobsahuje Laughing out loud).

@Yamata: Nuž, ten čas očividne nastal a ja dúfam, že nesklamem.

@Fňu: Už sa na tom pracuje. Laughing out loud


Summa summarum: ďakujem za pozitívne reakcie, úprimne - neboli očakávané a sú teda o to vítanejšie Laughing out loud


JOSEPH IS MAKING MY BODY FLY!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2011-02-28 21:05 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Pokud to má nějaký vysoce tajný skrytý smysl, tak asi nechápu, ale jinak mě to nadchlo. Je to zase něco jinýho... *-*
Takže zalez tam, odkud jsi přišel a vrať se s dalším dílem, prosím. ^^

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2011-02-28 17:25 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Čekala jsem, kdy nadejde ten čas a ty se do něčeho takového pustíš... zatím byly lehkým osvěžením příspěvky z jeremiho dílny...
Jen netuším, kolik lidí pochopí to, co písmenka obsahují... Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2011-02-28 19:29 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ja som dúfam medzi tými, čo to chápu Laughing out loud
Ale inak, som zvedavá na ďalší dielik Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.