manga_preview
Boruto TBV 14

New Life 21

Od kedy odišiel, len som sedela na posteli a nevnímala som nič. Ani medičku či Temari, ktoré sa ma stále čosi pýtali.
Ani neviem, ako som vlastne zaspala. Ráno som sa zobudila úplne vyčerpaná. Nevedela som si spomenúť, prečo ma bolia oči a prečo som plakala. Až keď som si spomenula na Gaarove slová, znovu mi stiekli slzy po líci.
“Anamo-san, máte návštevu." Dnu strčila hlavu jedna zo sestričiek. Ani som jej neodkývala. Dnu vošiel môj otec.
“Anamo-chan, si v poriadku? Včera večer sa za mnou zastavil Gaara a povedal mi, že si sa prebudila. Ako sa cítiš?" vychrlil okamžite, ešte ani poriadne nevstúpil do miestnosti.
Nedokázala som mu odpovedať. To meno, ktoré vyslovil. Ublížilo mi to. Necítila som sa na to, aby som mu odpovedala. Bála som sa, že bude počuť, ako sa mi chveje hlas. Preto som len prikývla. Prikyvovanie je fajn.
“Čo sa tam stalo?" Celý deň sa ma čosi pýtal, no ja som neprehovorila ani jedno slovko. Jediné, čo som bola schopná spraviť, bolo pokrčenie ramien či prikyvovanie. Neskôr to už vzdal. Sám nevedel, čo už má spraviť. Snažil sa na mňa aj nakričať, ale ani to nepomohlo.
Keď za mnou prišla Niky, ani tá zo mňa nedostala jediné slovko. Celý deň som len sedela, ledva som niečo zjedla a noci som preplakala.
Takto to pokračovalo asi týždeň, kým ma prepustili. Niky mi musela do nemocnice priniesť nové šaty, pretože som schudla a všetko mi bolo veľké.
Nikto nevedel prečo som v takom stave. Možno Temari a Kankourou. Niky ma však prekukla.
“Kde je Gaara, Anamo-chan? Prečo ťa za ten týždeň neprišiel ani pozrieť?" pýtala sa, keď sme vychádzali z nemocnice. Okamžite som sa strhla.
“Ale nie... Anamo, preto toto všetko? On..." nedopovedala, pretože mala pri krku kunai. Stála som za ňou a držala som ju za vlasy. Kunai mala pri krku, ale tak, aby sa jej nič nestalo.
“Už nikdy... nikdy nespomínaj predo mnou jeho meno. Je to náš Kazekage," zachripela som a pustila som ju. Niky bola v šoku. Nikdy som nebola agresívna, nikdy som sa takto nesprávala.
Otec sa samozrejme od Niky dozvedel čo sa so mnou deje. Sám predo mnou jeho meno nespomínal.
“Anamo-chan, chceš aby som ťa nechal preradiť? Môžeš chodiť na misie alebo inde hliadkovať ako ANBU," navrhol mi večer opatrne, keď som s ním večerala. Snažil sa ma ušetriť od toho trápenia. Keby som ho každý deň vídala, bolo by to pre mňa len horšie.
,,Nie... zostanem tam kde som..." Ja nebudem slabá. Popasujem sa s tým.
Nedovolila som si na neho už vôbec pomyslieť inak ako na Kazekageho. Spomienky s ním som zamkla do svojej skrinky a radšej som sa zaoberala tým, čo sa stalo v púšti. No stále som si nevedela spomenúť. Raz si spomeniem. Dúfam.
Keď som ráno prišla do práce na hliadku, Lin a Toru ma šťastne privítali.
Kazekageho som už nevídala. Zrejme bol väčšinou zatvorený v kancelárii. Keď mal ísť niekto za Kazekagem z nášho týmu, vždy išla Niky alebo Toru, či Lin. Vyhýbala som sa aj Kankurovi a Temari. Nechcela som ich stretať. Cítila som, že tak to bude lepšie. Temari moju voľbu akceptovala a ja som si to vážila. Niky sa ma snažila pochopiť. Vždy keď som bola u nej a mal prísť Kankurou, pratala som sa preč.

Je to len pár týždňov a ja si stále na nič nespomínam. Jediné na čo si spomínam je len to neskutočné horko a bolesť.
Kazekage sa ma snažil pred pár dňami preradiť do iného tímu, tušila som čo v tom je. Chcel mi to "ulahčiť", ale ja nebudem kvôli nemu prestupovať. Po dlhom čase som ho vtedy videla. Úplne naštvaná som mu vrazila do pracovne a spustila som taký krik a narobila som taký bordel, že ma museli vyviesť. Nakoniec som si sadla pred budovu a odmietla som sa pohnúť a tak ma nechali tak. Niky mi vtedy hovorila, že dúfa, že budem znovu taká ako predtým. Ale nie... potrvá to ešte dlho. Veľmi dlho.

Poznámky: 

NOvý diel znovu, po úprave mojej zlatej Denisky Smiling

5
Průměr: 5 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Po, 2012-03-12 18:35 | Ninja už: 4729 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak mě tvoje FF baví ! Laughing out loud A ani od jednoho další dílek *fňuk* Laughing out loud Sad Pokud by to šlo bylo by to super ! Laughing out loud Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Setsumi
Vložil Setsumi, So, 2012-03-10 20:23 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Je to úžasná FFka, veľmi sa mi páči ako opisuješ Gaaru a občas mám aj pocit, že takto by sa zachoval naozaj. Smiling Ale veľmi ma mrzí, že nie je ďalší dielik. Sad Prosííím napíš pokračovanie.

Jeden by čakal, že táto stránka bude aj pridávať k veku roky~ *už päť rokov mala 15*
Čo môžeš urobiť dnes odlož na pozajtra a zajtra máš volno (pozajtra sprav to isté).
Science is not about ,,Why?". Science is about ,,Why not?".
Väčšina múdrych myšlienok sa stratí cestou k činu.
Všetko má svoj koniec... a Vianoce tiež... T.T
Jeden hlupák skomplikuje vec natoľko, že si s ňou neporadí tisíc múdrych.

Obrázek uživatele DaRia
Vložil DaRia, Čt, 2011-12-22 23:25 | Ninja už: 4715 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

Kedy bude nový diel?

Daria

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Pá, 2011-03-04 12:27 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

ty bláho, fakt novej díl Laughing out loud super.

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2011-03-05 00:29 | Ninja už: 5511 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

jj nový Laughing out loud sama tomu neverim! Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2011-03-05 20:26 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud

userbarz.com

Obrázek uživatele Sabaku no Ai
Vložil Sabaku no Ai, Ne, 2011-02-27 22:50 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Sugoi! Konečně nový díl! Rychle pokračovat!

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Po, 2011-02-28 16:05 | Ninja už: 5511 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Daj mi chvilku čas Laughing out loud skúsim ho sem dať čo najskôr Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new