manga_preview
Boruto TBV 11

Proč? Protože tě miluji....

Hinata se procházela se ulici. Nebyl důvod, aby byla nešťastná. Slunce svítilo, byla sobota, prostě paráda. Navíc jedna otázka, která byla pro ni tak důležitá, že by pro ni vraždila. Kdyby neznala odpověď. Před dvěma měsíci řekla Narutovi, co k němu cítí. Stalo se něco nečekaného, on její city opětoval. Od té doby spolu chodily. Byli na večeři, na promítání a jedna jejich schůzka byla zpečetěna vášnivým polibkem. Kdykoliv na to vzpomněla, tak se začervenala jako vyzrálé rajče. Podívala se dopředu a vidí něco, co jí prolétlo jako šíp. Smrtelný šíp. Právě se dívala jak Sakura Naruta vášnivě políbila a on její city opětoval. Ještě včera s ní byl na večeři. To by vysvětlovalo, proč se poslední dny choval tak divně. Možná hledal slova, kterými by jí řekl, že se s ní rozchází. Ale ne to by ji tak vášnivě nelíbal a nechoval se k ní tak něžně.

„Naruto-kun…“ zašeptala do větru. V jejích žilách nekoloval smutek, nyní to byl hněv.
„Hezký den, Hinato!“ pozdravil ji Kiba, který teď přišel. „Jak to jde z Narutem…?“
„Jak vidíš. Podvádí mne.“ řekla Hinata naštvaně. Kiba se podíval na pár před nimi.
„Ou.“ zasyčel Kiba. Sakura a Naruto šli právě proti nim.
„Ahoj Hinato, Kibo, Sasuke-kun!“ pozdravila je Sakura. Hinata si ani nevšimla, že vedle nich celou dobu stojí Sasuke.
„Tak to je pěkně hnusný.“ Podotkl Uchiha.
„Jo, to fakt hnusný!“ přidal se Kiba a dal Narutovi facku.
„Co je hnusný?“ zeptala se Sakura.
„Tady Naruto chodil s Hinatou. Ještě v čela byli na večeři. Věděla o tom celá vesnice.“ řekl Kiba.
„I Ino to věděla. Tak nekecej blbosti.“ řekl Sasuke chladně.
„Ale no tak, neberte to tak vážně. Beru to automaticky za rozvod.“ řekla Hinata vyrovnaně. Kiba i Sasuke se na ni tázavě podívali.
„Jo a vsadím se, že ho za týden uvidíš, jak se líbá z Ino.“ Řekla Sakuře do očí. Hinata se otočila a šla domů.
„Počkej, kam jako jdeš?“ dohnal ji Kiba. Sasuke byl stále za ním.
„Domů.“ odpověděla chladně Hinata.
„Dobře“ řekl Kiba a odpojil se. Sasuke vyskočil na střechu. Nebyl si jistý slovem: „Jdu domů.“, měla určitě něco za lubem. Měl pravdu. Hinata místo „Domů“ zamířila do lesa k jezírku. Sundala si boty a stoupla na vodní hladinu. Začala tancovat. Sasuke skočil na strom, kde se posadil na silnou větev a sledoval Hinatu. Dělala piruety, přemety a stojky a snad všechny prvky baletu. Byla nádherná. Najednou ji něco vyrušilo a stáhla se dolů pod vodu. Byl to Naruto a Sakura. Naruto před Sakurou poklekl a otevřel malou krabičku. Sakura mu jen padla kolem ramen. Sasuke věděl, že Hinata už pod vodou dlouho nevydrží. Naštěstí už Naruto i Sakura odešli do vesnice to oznámit. Vtom se vynořila Hinata z vody. Po tváři jí tekla slza. Než se nadála, tak před ní stál Sasuke a slzu jí něžně setřel.
„Nemysli na něj. Je to hlupák.“ utěšoval ji. Vzal ji do náruče a vzal do ruky její boty.
„Sasuke-san, to nemusíš dělat.“
„Musím“ řekl Sasuke a opřel ji o kmen stromu. Začal jí obouvat boty.
„Proč?“ zeptala se Hinata překvapeně. Sasuke se k ní sklonil a zašeptal:
„Protože tě miluji.“ Řekl tajemně a políbil ji na čelo. Hinata mu dala ruce kolem ramen. Sasuke ji objal svými silnými pažemi a znovu ji vzal do náruče.
„Teď tě odnesu domů, ano?“ řekl tiše.
„Děkuji.“ pípla Hinata. Sasuke se pouze pousmál a dal jí polibek do vlasů.
„...Sasuke-san...“
„Hinato!“ naštval se Sasuke.
„Co se děje?“ zděsila se Hinata.
„Pro tebe „Sasuke-kun“.“ Zašeptal jí do ucha. Hinata se zasmála. A Sasuke se k ní přidal.

4.76923
Průměr: 4.8 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele NaruHinaLOWE
Vložil NaruHinaLOWE, Út, 2013-11-19 15:15 | Ninja už: 3905 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Kraaasa pokracko oki :3

Obrázek uživatele vrabcak
Vložil vrabcak, Po, 2011-02-28 18:08 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Naruto je silně OOC ale pár sasuhina prostě zbožňuju. Nešlo by udělat pokráčko pls. Třeba velká pomsta Narutovi

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, So, 2013-07-20 14:38 | Ninja už: 4058 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

souhlasim s tebou Laughing out loud

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, Ne, 2011-02-27 16:07 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Bože, toto je úžasné Smiling

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, So, 2011-02-26 23:21 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

WHAT no totoby Naruto nikdy neurobil, teda aspon myslim x_X

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, So, 2011-02-26 23:20 | Ninja už: 5311 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

je do dobrý námět na psaní to není pochyb ale je tam moc děje v krátkém příběhu. Kdyby to byla serie tak by se to dalo lepší zpracovat. Mě osobně mi připadá divné, když je Hinata zamilovaná do Naruta takovou dobu a pak řekne Sasukemu že ho miluje??? trochu se mi to tam nelíbilo. A ani tam není vysvětleno proč? ale jinak to nebylo špatné.

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, So, 2011-02-26 22:05 | Ninja už: 4936 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

krááásnýýýýý. Škoda že to není série, ale je to úžasný Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..