manga_preview
Boruto TBV 09

Z pohľadu nevinného

Rýchlo. Musím sa odtiaľto čo najrýchlejšie dostať, lebo ináč...
Odkiaľsi z diale zazneli žalostné výkriky. Lúkou sa prehnalo stádo nôh a celá zem sa len tak otriasla.
Doparoma! Ak si nepohnem, udupú ma!
Noha zbesilo utekajúceho ninju šliapla tesne vedľa. Telom úbohého tvora sa prehnala vlna strachu.
Prosím... Prosím, ja ešte nechcem umrieť...
Silný výbuch odhodil dvoch mužov ďaleko do trávy. Obaja zlostne zaklali, pozviechali sa a urobili zopár pečatí.
,,Katon: Goukakyuu no jutsu!“ zvolal jeden z nich a jeho nepriateľa okamžite zachvátil oheň.
Skvelé. Usmažím sa. No tak, ľudia, majte zľutovania! Ja sa nemám ako brániť!
Pokúsil sa trochu zrýchliť, aby sa vyhol padajúcim shurikenom. Síce ho žiadny z nich netrafil, no on sa aj tak cítil ako mŕtvola.
Skončí sa to niekedy? Dožijem sa ďalšieho rána? Doplazím sa ja vôbec na koniec tejto prekliatej lúky?
Bojisko sa opäť celé otriaslo a na scéne sa objavili desiatky ďalších ninjov. Začali sa hlava-nehlava mlátiť a devastovať všetko, na čo len natrafili.
Myslíte vy vôbec aj na iné negatíva týchto vašich jatiek, než len na vaše stratené životy? Vy... vy pliaga!
Čosi zasvišťalo a ponad hlavu mu preletelo telo kričiacej ženy. To narazilo do neďalekého stromu a prerazilo ho v polovicu. Kusy rozštiepeného dreva sa rozleteli na všetky strany a košatá koruna pomaly padla k zemi. Ťažký, zaprášený vzduch preťal nemý nárek, ktorý ľudské ucho nepočuje. Nemôže, pretože nechce.
Neplač... Prosím ťa, neplač, márne prosil zarmútený tvor. Ach, prečo? Ľudia, počúvajte! Len to počúvajte! Ten srdcervúci plač, len počúvajte jej nárek! Veď to kvôli vám príroda roní slzy!
Už mu nezáležalo na tom, či sa dostane na druhú stranu. Už mu nezáležalo na živote, už mu nezáležalo na ničom. Všetko to bolo stratené.
Tráva naokolo vzbĺkla v plameňoch. Darmo sa kývala zo strany na stranu, darmo nariekala. Ľuďom bolo jej utrpenie ukradnuté. Preskakujúc šľahajúce plamene utekali na pomoc svojim zraneným. Ľudským zraneným.
Kde sú tie časy mieru, pokoja a vzájomnej úcty...
Zastavil. Pár centimetrov od neho ležal silno krvácajúci muž. Nehýbal sa, iba bezducho hľadel do prázdna. Oči mal lesklé a chladné. Veľmi chladné. Jeho hruď sa nadvihovala v čoraz dlhších intervaloch, pomaly dodýchaval.
Ich pohľady sa stretli. Pohľad umierajúceho ninju a rovnako tak beznádejne strateného stvorenia. Odrazu jeden s druhým súcitili. Doposiaľ si mysleli, že nemajú vôbec nič spoločné. No mýlili sa. Zdieľali spolu smrť.
Muž pomaly zavrel oči. Popri poslednom nádychu uvoľnil svoju myseľ a... konečne to začul. Ten nemý plač, ten ukrytý nárek. Bol v ňom. Bol v jeho priateľoch. Bol v tvorovi pred ním...
Bolesť. Vojna. Nezmyselné umieranie. Načo je to dobré?
Zaznel dunivý rev. Jedným očkom pozrel za seba a zbadal blížiacu sa príšeru, na ktorej hlave sa niesol hrdo vzpriamený shinobi. Metala rukami a vyvracala stromy. Revala a plašila zver. Kráčala a zadupávala kvety.
Posledný krát vzhliadol k nebesiam. Zavrel drobné očičká a schoval sa do ulity. Príšera vtedy zodvihla obrovitánsku nohu a našliapla...

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2012-05-22 19:38 | Ninja už: 4727 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Krátké, ale výstižné, přesně jak si řekla. Hodně se mi to líbilo!

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, St, 2012-05-23 19:36 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

To som rada ^^

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Út, 2012-05-22 19:29 | Ninja už: 5625 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Je to pěkné a originální. O Sasukem a Sakuře píše každý, ale kdo se pozastaví nad úplně jinou stranou barikády?

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, St, 2012-05-23 19:38 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem : ) Úprimne, nečakala som, že si niekto ešte niekedy prečíta túto moju poviedku (nehovoriac o tej mojej "balade") x)

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2011-01-17 01:28 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mám pocit, že sa stále lepšíš Smiling Dosť sa mi to páčilo, dej a aj opisy, jeho myšlienky. A ten záver... Neviem prečo, ale napadla ma Godzilla, keď zašliapla niekoho... Ja viem, že to je vážne, ale... Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, Út, 2011-01-18 20:19 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem Smiling Sticking out tongue

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2011-01-16 22:32 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Moc hezké...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!