manga_preview
Boruto TBV 09

Princezna z mrtvého klanu - Kapitola 4

Kapitola 4: Večeře

Zrovna když se zdálo vše stracené, objeví se dívka nikým neznámá a vydává se cestou spravedlnosti a míru.

U Sasukeho doma

"Ahoj lásko." řekla dívka a obětovala polibek.
"Kdo je ta mladá dívka?" Zeptala se Sasukeho.
"Jo představím vás." řekl Sasuke a stoupl si mezi dvě dívky.
"Lásko, dovol mi představit moji sestřenici Narimi. Narimi, moje žena Sakura." řekl Sasuke.
"Je mi největší ctí, vás poznat." řekla Narimi a uklonila se.
Sakura se trošku začervenala, nevěděla jak se zachovat.
"Tak, snad se posadíme ke stolu a dáme si společnou večeři co říkáte." řekla Sakura a pozvala Narimi dál.
Děti už byly po obědě a tak si šly hrát do pokoje.
K večeři se podávalo pečené maso s rýžovými kuličkami.
Sakura si pomalu sedla a Sasuke si sedl vedle ní. Narimi se posadila na druhé straně stolu. Popřáli si dobrou chuť k jídlu a pustili se do jídla. Poté co dojedli tak dále seděli u stolu. Sakura vstala a poskládala talíře a šla je uklidit. Donesla něco lehkého k pití a opět se posadila.
"Děkuji za jídlo, bylo dobré." řekla Narimi a napila se.
"To jsem ráda." usmála se Sakura.
"Není čas. Očekáváme útok ze strany Akatsuki, jejich síly se rorostly a teď jsou mnohem vážnější hrozbou." řekl Sasuke a vstal.
"Musím si tě odskoušet." řekl Sasuke.
"Opravdu je to teďka nutné?" zeptala se Sakura
"Ano, zaveď ji prosimtě do zbrojnice a ať se připraví za hodinu si dáme sraz na cvičišti." dopověděl a odešel.
"Ach jo, pojď prosím semnou." řekla Sakura a pomalu vstala.
"Nebylo by lepší kdyby mě tam zavedl někdo jiný ? " zeptala se Narimi.
"To je dobré jsem teprv v 7 měsíci." řekla Sakura když obě odcházeli z jejího domu.
"A co děti?" ptala se Narimi.
"Děti už jsou celkem v pořádku. Po Sasukem převzali sílu a inteligenci a po mě krásu a lidskou stránku. Takže se o sebe umí postarat sami." odpověděla Sakura.
Obě dívky zašli do budovi se znakem Uchiha klanu s nápisem zbrojnice.
"Jsme zde. Můžeš si vybrat co budeš chtít." řekla Sakura a počkala venku.
Narimi vlezla dovnitř, pomocí zapalovače si zapálila louče a podívala se kolem.
Kolem ní se zobrazila obrovská zbrojnice s různými zbraněmi.
Narimi si ji důkladně prošla. Vybrala si wakizashi ze speciální slytiny určenou přímo pro klan Uchiha, poté si nabrala pár jehlic a kouřové bombičky.
Oblíkla si klasické roucho elitních shinobi a vydala se ven ze zbrojnice.
"Jsem připraven, můžeme vyrazit." řekla Narimi a čekala na Sakuru.
Sakura se podívala na Narimi. hubená dívka s černými vlasy, oblečena v rouchu elitních jednotek. Znak uchiha klanu se vyjímal na jejích zádech. Na noze měla připevněnou wakizashi a na rukávech samostříli na jehlice.
její sharingan měl přirozenou rudou barvu.
"Výborně" řekla a vyrazila napříč uličkou. Došli na konec ulice a otevřeli se dveře od velké budovi.
Sasuke už stál uprostřed a čekal na Narimi.
"Hodně štěstí" řekla Sakura, zavřela dveře a odešla zpátky domů.
„Jsi připravena ?“ zeptal se Sasuke
„Ano.“ odpověděla Narimi.
„Tak můžeme začít!“ křikl Sasuke a začal tvoři pečetě.

Mezitím u Shikamara doma[b]

Shikamaru se vrátil do svého příbytku spolu s Hainekem (Hidanem).
Oba sedli ke stolu. Shikamaru vytáhl zbytky od oběda. Byly to rýžové kuličky a zelenina.
Rozdělil to na dvě porce a postavil je na stůl.
"Promiň víc toho nemám." řekla Shikamaru. Nebyla to zas tak pravda, byl liný něco připravovat.
"Nevadí." řekl Haineko a pustil se do jídla. Měl hlad. Přece jen pár let v hlíně, po takové době člověku krapet vyhládne.
"Tak mi něco o sobě pověz, kde jsi se narodil, jaké máš zkušenosti a jaké jsou tvé schopnosti." řekl Shikamaru.
Haineko dojedl.
"Mno, Mé jméno je Haineko. Jsem ze skryté kamené. Mé zkušenosti se Shinobi světem." v tuto chvilku se zastavil a zpoměl si na staré časi kdy s Kakuzem lítali po světě a zabíjeli lidi pro peníze.
"Zkušenosti jsou bohaté, ovšem svět se mění." usmál se.
"Mé schopnosti ... mno jsem hbytý a řekněme dost odolný." řekl
"To je dobré, odolnost a hbytost, se u jednotek ANBU určitě budou hodit. Mno pojď semnou ukážu ti kde budeš spát." řekl Shikamaru a vstal. talíře nehcal ležet na stole.
Zavedl Haineka do pokoje pro hosty. Byl tam prach a nebylo tam moc čisto, ale spát se tam dalo.
"Děkuji za pohostinost a možnost přespání. Co nejdřív si najdu svoje vlastní bydlení." řekl Haineko a lehce se uklonil.
Shikamaru se otočil a vydal se pryč. Haineko vytáhl kunai a chystal se ho probodnout, ovšem ho něco zastavilo. Očima zakroužil kolem, ale Shikamaru šel dál.
Jeho stín to určitě nebyl. Poté co odešel do svého pokoje se zas mohl pohnout.
"to nechápu, co se to stalo." řekl si pro sebe když zalezl do svého pokoje.
Lehl si na tu starou rozvrzanou postel.
"Jashine, proč mě trestáš, tato podoba, tento úkol. Co mám udělat!!!" křičel v hlavě.
"Jsem v pěkných s*ačkách." řekl a odložil si pár věcí.
"Třeba se probudím a vše to byl jen zamr*anej sen." pověděl a po chvíli usnul.

Napínavý souboj mezi dvěma Uchihy započal. Kdo vyhraje ? A jak se Hidan smíří se svým osudem?

[b]To vše se dozvíte v další kapitole, na které pracuji

Konec čtvrté kapitoly.

Poznámky: 

Omlouvám se za možné gramatické chyby ... nejsem zrovna zběhlý v jazyce národa našeho.

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akihiro
Vložil Akihiro, Po, 2011-06-13 15:44 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 383 | Autor je: Prostý občan

Jj...díky....

Obrázek uživatele Akihiro
Vložil Akihiro, St, 2011-05-25 22:02 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 383 | Autor je: Prostý občan

Smiling . 4as bych si našel a námětů mám spouzstů. Hlavně o narutovi. Skoušel sjem i sepsat knížku o náší rodině. Už byla skoro hotová a myslím, že podel toho co říkali i dobrá, ale pak dostal Pc virus a knížka byl v pr..
Měl jsem nápas i na fantazy příběh. No, ale k tomu se ještě dlouho nedsotanu kvuli škole. Uvidíme nsad něco do budoucna udělám. Jo a mám otázku. To se ti někde zobrazuej, kde je nový komentář? Protože vždycky skoro hned odpovíš. JE super, že se o to hodně staráš. Ale jen by mě to zajímalo.

Obrázek uživatele Rybička
Vložil Rybička, Po, 2011-06-13 15:11 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

zobrazuje, někdy si ho přečtu a odpovím hned, někdy zase ne, záleží jak kdy tady jsem Smiling a kolik mám času. - já si napřed všechno sepíšu na papír a pak to teprv přepisuji do PC Smiling


-Prosím o Humanitární pomoc .. pro mého mazlíka ... Děkuji všem co pomohou. - Klini zde na odkaz : http://www.valenth.com/feed/380512
Nejnovější FF
Série - Princezna z mrtvého klanu - Kapitola 2: Staří známí
Jednorázovka - Básnička pro Prasátka

Obrázek uživatele Akihiro
Vložil Akihiro, St, 2011-05-25 09:08 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 383 | Autor je: Prostý občan

Bože, když si to teď čtu po zpátku ten svůj komentář, tak je tam tolik chyb, že to ani není možný.

Obrázek uživatele Akihiro
Vložil Akihiro, St, 2011-05-25 09:05 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 383 | Autor je: Prostý občan

Máš velmi pěkkný příběhy. Taky rád píšu, ale bojím se, že by to enbylo moc zajímavý. Pořád mi říkají, že mám velkou fantazii Laughing out loud . Nevím s čím bych začal. Možná bych mohl začít příběhem mé postavy na NFFORPG. Ještě jsem ani nezačal psat. Nemám schválenou psotavu, ale nějak by to šlo Smiling . Máš to, lae fakt mco pěkný. To když se snažím psat já tak to mám tak nespisovně, že je to až hrůza. Njn co se dá čekat od moraváka Laughing out loud . No...vlastně ty si taky, tak abych neurazil.

Obrázek uživatele Rybička
Vložil Rybička, St, 2011-05-25 21:58 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

K napsání dobrého FFka potřebuješ hlavně čas, náladu a podmět. Já si ho našel. A příběhů podobné tomuto mám spousty ... jen většina z nich není o narutovi a nemá s ním moc společného a nechci zde vystavovat takové věci Smiling


-Prosím o Humanitární pomoc .. pro mého mazlíka ... Děkuji všem co pomohou. - Klini zde na odkaz : http://www.valenth.com/feed/380512
Nejnovější FF
Série - Princezna z mrtvého klanu - Kapitola 2: Staří známí
Jednorázovka - Básnička pro Prasátka

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Pá, 2011-01-14 23:25 | Ninja už: 5029 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Jůůůůj, první komentář. Smiling Máš to moc pěkný, těšim se na další dílek... Uchiha vs. Uchiha Smiling