manga_preview
Boruto TBV 13

Narutova existence - Kapitola 1.Naruto a Vynalézavý? (1. Díl)

Jednoho dne brzy ráno, když ještě všichni spali, mimo Naruta, ten trénoval, se u Severní brány objevili Akatsuki.
Měli plán, jak zajmout Naruta, aniž by je někdo zpozoroval a aby se nemuseli nadřít. Velící této akce byl Itachi. Z Akatsuki šli jen Itachi, Sasori.
Nejprve Itachi svým úžasným Sharinganem vytvořil techniku Skrytí v mlze a poté Sasori zneškodnil stráže hlídající u brány.Vše šlo výborně, až do té doby, než se Konoha začala budit ze spánku.Jako obvykle Gai dělal se svým Týmem ranní rozcvičku, tým Kurenai čekali na misi a ostatní tými měli volno.
Akatsuki se prozatím vkrádali dál do středu vesnice, samozřejmě pomocí Henge no jutsu-Technika přeměny.

Hledali Naruta, který celé dny a noci dřel na nové technice a vypadalo to, jako by už byl hotov.Jako obvykle ale trénoval dál a dál, když ho tři normálně vypadající lidé vyzvali, aby s nimi šel, že je někdo poblíž východní bráně zraněn, Akatsuki totiž nemohli jít k Severní bráně, protože tam už se vyšetřovalo mučení a naprosté vyčerpání obou strážníků.
Naruto, jenž neměl podezření o tom, kdo jsou, se tedy vydal s nimi.Svoje schopnosti zatím nechali skrytí Akatsuki v kapse, protože se prostě nechtěli prozradit.Potom se ovšem Naruto usmál, Akatsuki se na něj podívali, Naruto se opravdu usmíval a najednou z ničeho nic byl v Sage módu.

To bylo pro Akatsuki velmi znepokojující, když viděli Naruta v Sage módu, otázka pro ně však byla, jak je možné, že je v Sage módu a hlavně proč.Že by je odhalil? Bylo to velice nepravděpodobné a navíc Naruto neměl s sebou svitek na přivolání klona z hory Myoboku.
Pak se ale z náhla ozvala rána, Naruto se otočil a říká:"Nepřítel...zemřel"
Akatsuki se zhrozili, o čem že to vůbec mluví a kdo to asi vůbec mohl být, náhle se Naruto svalil na zem, vůbec nikdo, až na Itachiho nechápal, co se to vůbec děje.

Itachi to ale věděl, viděl svým okem proudit Narutovu chakru.Šlo tam o to, že když Naruto vyvolal klon, který šel k Jižní bráně na pomoc, s někým bojoval.Tento klon byl asi nucen použít Sage mód k poražení protivníka; to by vysvětlovalo Sage mód bez hnutí prstu, poté se svalil na zem a byl úplně vyčerpán, náznak vytížení Narutova klonu, že měl silného soupeře a že určitě nebylo lehké a rychlé ho porazit, únava se přenáší z klonu na originál, jinými slovy je to skoro stejný Naruto, až nato, že klon může zemřít a Naruto ne.To Itachi již věděl, ale ostatní to nevěděli, ale ani nespanikařili, Itachi totiž udělal jednu dobrou věc...

4.44
Průměr: 4.4 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele GreyKnight
Vložil GreyKnight, St, 2011-01-05 19:57 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Pěkné... Piš dál

Obrázek uživatele Satraynar
Vložil Satraynar, St, 2011-01-05 18:46 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Díky, i za to hodnocení =)) Pokud se bude dál líbit, udělám druhý díl Eye-wink

Obrázek uživatele Ryu onee-chan
Vložil Ryu onee-chan, St, 2011-01-05 19:19 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

je to výborné Smiling tak rýchlo, ale predcízne sprav ďalší diel Laughing out loud

Obrázek uživatele Satraynar
Vložil Satraynar, St, 2011-01-05 21:18 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

DObře, už jdu nato a dík, stejně jsem ho už chtěl napsat... =)))

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, St, 2011-01-05 18:40 | Ninja už: 6069 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

dobré Smiling

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí