manga_preview
Boruto TBV 13

Príbeh Uzumaki Naruta diel 12- Záhadný Uchiha

„Robíš si z nás srandu?!“ zakričal Lee a vybehol na muža.
„Whoaaaaaaaaah! Konoha senpuu“ zakričal Lee keď vyskočil do vzduchu.
Skôr než sa Lee stihol spamätať, bola jeho noha uchopená mužovou rukou.
Lee nechápal ako sa to stalo.
„Čože?! On dokázal vykryť Leeho útok na takejto úrovni?“ povedal Neji šokovane.
Muž zovrel Leeho nohu a v tej chvíli ho odhodil k Nejimu a Shinovi.
„Aaaaaaaaaah!“ zakričal Lee keď dopadol pri Nejiho a Shina s kričal v bolestiach.
„Nie je možné aby odrazil Leeho útok!“ povedal Neji. Keď v tej chvíli uprel zrak na muža.
„T...t...to...to predsa...! To predsa nie je možné! Ako to?!“ povedal Neji vystrašene.
“Veď to je........to je....predsa.....!“ nechápal Neji.
„SHARINGAN!!!“
Po chvíli, i Shino uvidel oči muža, stojaceho pred nimi. Pozrel sa na Nejiho, ktorý nevedel odtrhnúť zrak od neznámeho ninju.
„Vypadá to, že Neji už o tom nejakú chvíľu vie.“ pomyslel si. Neji medzitým hodnotil ich možnosti
.„Má vôbec nejaký zmysel podniknúť útok. Stále nemôžem uveriť, že dokázal vykryť Leeho útok. Čo mám robiť?“ uvažoval. V tej chvíli sa Neji pozrel na Shina.
„Takže predsa chceš niečo podniknúť Neji. Ako som očakával.“ zareagoval Shino.
V tom momente Neji zmizol z miesta, na ktorom stál. Muž zbystrel zrak.
„Hmm. Zbytočné!“ povedal ninja a náhle tlesol rukami keď vytvoril pečať.
„To je pečať vtáka! Nepáči sa mi to.“ Shino spozoroval jeho reakciu a náhle sa snažil nepriateľa zabaviť. Nad ninjom sa objavil mrak chrobákov rútiacich sa na muža. Z ninji zrazu začala chrliť chakra.
„Haaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!“ kričal muž.
„Toto je zlé.“ povedal Shino, keď hneď nato, sa objavil Neji.
„Si môj! Hakke Hyaku Nijuuha Shou!“ povedal Neji pripravený zasypať nepriateľa smrteľnými údermi.
„Už som povedal, že je to zbytočné!!!“ povedal ninja keď v tom sa začala triasť zem.
Neji stratil kontrolu nad svojou technikou, no Shino pokračoval vo svojom útoku.
Keď zrazu. začalo všetko okolo nich vybuchovať. Zo zeme sa trhalo množstvo skál a prachu.
„Nejiiiii Shinoooo!!!“ kričal zranený Lee, ležiac na zemi pár metrov od miesta boja, ktorý už len počul výkriky.
„Aaaaaaaa dočertaaa.....! “
Medzitým v Konohe.
Naruto, sa dnes zobudil dosť skoro a s obzvlášť hroznou depresiou. Stál pri okne v jeho kancelárii a len tak pozoroval východ slnka.
Zrazu sa ozvalo klopanie na dvere. Naruto sa obzrel a zavolal.
„Poďte ďalej.“ hneď na to sa otočil naspäť.
„Uzumaki Naruto. Zdravím.“ zaznel hlas. Naruto spozornel a na jeho tvári sa opäť objavil úsmev. Otočil sa a pred sebou uvidel svojho dobrého priateľa.
„Ha ha ha. Gaara.“ Rozbehol sa Naruto, keď uvidel mladého Kazekageho stáť v jeho kancelárii.
„Som nesmierne rád, že ťa tu vidím.“ povedal Naruto.
„Aj ja som rád ale...“ začal rozprávať Gaara, keď uvidel, ako sa Narutov výraz znovu zmenil.
„Zdá sa, že sa smrťou Kakashiho ešte nepreniesol. Nečudo. Toto sa nemalo stať. Asi by som mu mal nejako zdvihnúť náladu. Čo by asi tak urobil on na mojom mieste?“ premýšľal Gaara.
V tom Gaara tresol rukou do Narutovho ramena.
„Hlavu hore Naruto. Nebojsa, všetko dobre dopadne.“
Naruto zdvihol hlavu a uvidel na Gaarovej tvári niečo neobvyklé. Naruto sa usmial a začal sa smiať.
„Ha ha ha ha. Vypadáš smiešne keď sa šklebíš. Ale aj tak ti ďakujem.“ povedal Naruto.
„Čo keby sme išli von Naruto?“
„Von? Hej a kvôli čomu si vlastne prišiel? “ spýtal sa Naruto.
Gaara pomaly odchádzal a Naruto ho nasledoval. Keď došli von, Naruta tam čakalo prekvapenie.
„Narutoooo. Máš cool vohoz, prišli sme vám na malú pomoc YEAH.“
„Ha ha ha. Chobotničiak.“ zakričal prekvapený Naruto, keď uvidel Killer Beeho, Daruiho, Raikageho, spolu so Saiom a Kankurom.
„Raikage. Som rád že ťa znovu vidím“ rozprával Naruto.
„No, potom ako si odišiel zo zrazu sme rozhodli, že musíme konať. No a keď sme sa dozvedeli od tvojich ninjov, čo sa tu stalo, tak sa Kumogakure rozhodla, že vám prídeme pomôcť.“ povedal Raikage.
„Rovnako i Sunagakure.“ dodal Gaara.
„Neviem čo povedať. Som hrozne rád, že ste tu.“ povedal Naruto.
„Naruto. Dažďová, Mlžná i Kamenná, začali zoskupovať bojové jednotky. Ja aj Raikage sme z cela pripravený. Nemôžeme dopustiť, aby sa to dostalo do takého stupňa ako vtedy.“ rozprával Gaara.
„Tak je. Je lepšie, keď budeme konať dopredu. Vyhneme sa tým ďalšej zbytočnej vojne.“
„Yo Yo, čím rýchlejšie tým lepšie, sršňove žihadlo je čoraz ostrejšie.“ dodal Killer Bee.
„Yosh! Poďme do toho dattebayo.“ zakričal Naruto
Päť veľkých národov, opäť spája svoje sily.
Neskôr v kancelárii Hokage.
„Včera som vyslal tými aj do Mlžnej, a Daždovej. A deň pred tým, som vyslal tým, aby vystopoval Deidaru z Akatsuki, ktorý zaútočil na Konohu. Jedného sa mi podarilo dostať, ale ten Deidara zmizol.“ povedal Naruto.
„Chápem. Vidím, že si začal konať ešte skôr ako my.“ dodal Raikage.
„Mimochodom, Gaara. Kde je Sasuke? To že si tu, znamená že k vám do Piesočnej dorazili. Ale prečo neprišli s tebou?“ spýtal sa Naruto.
„Sasuke? Áno šli sme spolu. Keď sme boli asi v polovici cesty, niečo sa mu nezdalo.
Tak sa so svojím týmom od nás oddelil. Povedal že nás dohoní... On tu ešte nie je?“
V tom istom čase, na okraji jedného lesa.
Zranený Lee bezmocne pozoroval, ako Neji a Shino ležia na zemi, po útoku neznámeho ninji. „Dočerta! Nemôžem vstať.“ povedal Lee vystrašene.
Zvírený prach usadol, a Lee uvidel, ako muž stále stojí na tom samom mieste ako predtým.
V tej chvíli sa Neji prebral.
„Čo to dočerta bolo?! Bolo to ako nejaké silné zemetrasenie. Ibaže tlak nás vymrštil do vzduchu. Kto do pekla je ten chlap?!“ pomyslel si Neji.
Neji sa pomaly zdvíhal. Keď opäť stál na nohách, zaujal bojový postoj.
„Nepremáhaj sa! Urobíš si to len horšie. Otoč sa a chod naspäť.“ povedal ninja.
„Ja sa len tak nevzdám. Ešte som ani nezačal....AAACHH!!!“ zakričal Neji v bolestiach, nedokončiac vetu.
„Hmm. Myslíš si, že keď sa tu budeš hrať na odvážneho ninju tak ma porazíš?! Máš moje uznanie. Si presné odzrkadlenie tvojho vznešeného klanu Hyuuga.“ rozprával muž.
„Choď do čerta! O čo ti ide? Čo majú znamenať tí mŕtvi ninjovia z Akatsuki?! Odpovedz!“ kričal Neji a s ťažkosťami sa udržiaval na nohách.
„.........“ muž mlčal, keď natiahol svoju ruku smerom k Nejimu.
„Ghaaaah!!!“ zachrčal muž, keď mu zrazu hrudou, zo zadu preletela dokonale sformovaná chakra vo forme blesku.
„Výbornééé!“ kričal Lee z pozadia.
„Kto si?!“ zaznel hlas. Muž pomaly otočil hlavu, keď uvidel pár metrov za sebou stojaceho ninju s natiahnutou rukou, z ktorej chakra zišla.
„Kde si sa tu vzal Sasuke?!“ povedal Neji, keď si silno povzdychol.
„Ghaach! Sasuke?! “ povedal muž keď odkašlal krv.
„Takže ty si Uchiha Sasuke?! Nečakal som, že sa stretneme tak skoro.“ pokračoval prebodnutý muž.
Kúsok od miesta boja, sa ukrývali traja malý geninovia.
„Počkaj, Jin! Nechoď tak blízko. Čo ak nás prezradíš?!“ potichu volalo mladé dievča.
„Máme ostať ukrytý tu, na tomto strome! Snáď si počul, čo hovoril sensei.“ pokračovala.
„Sensei! Prečo sme sa oddelili od piesočných ninjov?“ spýtala sa Mei, keď nasledovali Sasukeho.
„Sensei?!“ dodal netrpezlivý Jin. Sasuke neodpovedal a pokračoval ďalej. Po nejakom čase, sa zastavili. Sasuke sa otočil k svojmu týmu.
„Počujte. Pred tým, než sme sa rozdelili, som zacítil niečo divné. Neviem ako, ale zacíti soml zvláštnu chakru.“ rozprával Sasuke.
„Zvláštnu chakru?“ spýtal sa Itsuki.
„Je to, akoby som bol s tou chakrou nejako spojený. Neivem si to vysvetliť. Proste som si to musel overiť. Mimo to, keď sme sa blížili k tomuto miestu, zacítil som aj iné chakri.“
„Cítili ste pred malou chvíľou, ten slabý otras?“ pokračoval Sasuke.
„Myslíte si, že to má niečo spoločné stým, čo ste teraz rozprávali?“ spýtala sa Mei.
„Možno. Ostáva mi len, overiť si to.“ povedal Sasuke.
„Hai.“ povedal Itsuki a vytiahol svoj kunai.
„Budeme vás kryť.“ dodal Itsuki keď....
„Nie! Vy ostanete tu a schováte sa.“ prerušil ho Sasuke.
„Čože?! Prečo? Ak je tam nejaký nebezpečný ninja, budete nás potrebovať.“ rozrečnil sa Itsuki.
„Nemôžem riskovať, že by sa vám niečo stalo. Ste stále iba čerstvý geninovia.“ povedal Sasuke.
„To nie je fér.“ zafrflal Jin.
„Tento strom je ideálny. Schovajte sa v jeho korune a buďte potichu. Najskôr to nebude nič vážne. O chvíľu som naspäť.“

„Samozrejme, že to viem, Mei. Chcem sa len dostať trocha bližšie.“ povedal Jin.
„Pako jedno! Ak nás prezradíš, tak ťa zmlátim do bezvedomia!“ povedala Mei.
„Ehm.“ preglgol Jin naprázdno.
„Vidíš tam v predu niečo?!“ spýtal sa Itsuki.
„Ehm, eh, počkaj? Vidím senseia. OH!“ zľakol sa Jin.
„Čo je tam?! Čo vidíš?“ pýtala sa Mei.
„Je tam nejaký muž. A kolo neho sú samé šutre. A....“ pokračoval.
„Čo?!“ opýtal sa nedočkavo Itsuki.
„Na zemi leží jeden muž a druhý s ťažkosťami stojí na nohách.“ dodal Jin.
„Počkaj.....Heeeh! Neuveriteľné.“ zhýkol Jin.
„Čo sa stalo?!“ vypytovala sa Mei.
„Sasuke-sensei prebodol toho muža. Neverím vlastným očiam.“ povedal vyľakane Jin.
„On ho zabil?!“ spýtala sa Mei a pomaly sa tlačila do predu k Jinovi, zatiaľ čo Sasuke pokračoval.
„Spýtam sa ešte raz! Kto si?!“ povedal Sasuke.
V tom momente sa muž vyparil.
„Kage bunshin?!“ Sasuke stiahol svoju bleskovú chakru a ostal stáť.
„Och! Nie. Bol to iba klon. Možno uvidíme senseia v boji. Skvelé!“ povedal Jin, sediac na konári neďalekého stromu.
Medzitým na mieste boja.
Zrazu sa ozval hlas.
„Tak sa ukáž!“ povedal rozbehnutý muž, ktorý sa náhle objavil za Sasukem. Sasuke sa v momente otočil a odrazil jeho útok. Obaja sa testovali pomocou taijutsu keď Sasuke odskočil dozadu.....
„Katon Goukakyuu no Jutsu!!!“ Sasukeho plamene sa valili na muža. No muž bol rýchlejší.
„Katon: Gouryuuka no Jutsu!!!“ druhá ohnivá technika mierila rovno na Sasukeho.
V tej chvíli, sa v ohni zjavili náznaky čierneho plameňa. Sasuke sa dokonale ochránil pomocou čiernych plameňov, ktoré ho obklopovali a tým chránili pred všetkým ostatným.
„Hmm. Amaterasu?!“ povedal muž. Sasuke sa pozrel na muža z cela iným pohľadom.
V tom uvidel jeho oči.
„Hmff?! Sharingan!!! Čo sa to tu do čerta deje?!“ pomyslel si Sasuke.
Medzi oboma ostalo ticho. Sasukeho čierne plamene zmizli a obaja stáli oproti sebe.
„Takže si si to už všimol.“ povedal muž.
„Spýtam sa ťa posledný krát! Kto do čerta si?!“ ozval sa Sasuke.
„Teraz nie je vhodná chvíľa na predstavovanie. Bude aj lepšia príležitosť, kde sa spoločne pozhovárame.“ povedal muž a stiahol svoj sharingan.
„Prišiel som sem iba, aby som odkázal správu. Títo tu, to zjavne nepochopili.“ dodal muž. Sasuke sa pozrel na zničeného Nehiho, Shina a Leeho.
„Som rád, že som ťa konečne mohol vidieť, Sasuke.?“ Sasuke na mužovu reakciu zareagoval naštvane.
„Myslíš si, že ťa nechám len tak zdrhnúť?!“ zakričal Sasuke.
„Ešte sa uvidíme, Uchiha Sasuke.“ dodal muž, keď sa hneď nato vyparil ako vzduch.
Sasuke ostal nehybne stáť so zľaknutým výrazom. Ninja začal pomaly miznúť, až splynul so vzduchom.
„Čo to malo znamenať?! A kto do čerta bol ten muž?! Ako je možné, že mal sharingan?!“ pýtal sa vyľakaný Sasuke, sám seba.
„Vďaka bohu Zdá sa, že máme dosť veľký problém.“ povedal Neji, poskakujúc na jednej nohe.
Medzitým v Konohe.
„Len čo sa vráti zbitok mojich Jouninov, bude naša jednotka kompletná.“ povedal Naruto.
„Takže dojednané. Čoskoro sa vydáme hľadať skrýšu Akatsuki.“ prehovoril Raikage.
„Výborne. Dovtedy, si vy odpočiňte a naberte nové sily.“ dodal Naruto.
V tej chvíli, sa všetci v kancelárii rozišli. Keď vyšli von, Kankuro si všimol Gaaru ktorý sa nezastavil, ale pokračoval ďalej.
„Gaara.“ zavolal naňho. Gaara zastal.
„Len idem pozdraviť Kakashiho.“ povedal. Kankuro náhle sklonil hlavu dole..
„Idem s tebou.“ povedal Kankuro, pribehol ku Gaarovi a obaja pomalím krokom pokračovali ďalej.
„Bee, Darui.“ zavolal Raikage.
„Áno Rakiage sama?“ zareagoval Darui.
„Môžete si oddýchnuť. Choďte sa niekam najesť alebo napiť. Keď dostanete signál, okamžite sa budete hlásiť.“ povedal Raikage.
„Hai.“ povedal Darui a vykročil. Bee stál vedľa Raikageho, keď mu zrazu zaškŕkalo v bruchu.
„Heh. Tak ja sa pôjdem asi niekam najesť. Mám hlad ako vlk.“ povedal Bee a taktiež odišiel.
Medzitým v istej temnej miestnosti s kopou sviečok, uložených v kruhu.
Nepočuť nič, iba jemné plamienky sviec. Keď v tom, je počuť kroky. Z prítmia vyšla postava neznámeho Uchihu. Muž zastal a pomaly natiahol ruku za niečím v prítmí. Keď v tom, zrazu na miesto dopadlo svetlo sviečok, ktoré zasvietilo na zosušenú ruku, s prsteňom na malíčku.
„Čas, už nadišiel.“

Neznámi Uchiha má v pláne oživiť Orochimara?
Naruto, Raikage a Gaara sa chystajú nájsť a zaútočiť na úkryt nepriateľa.

Nabudúce v Príbehu Uzumaki Naruta............Pravá sila velkého hada!

Poznámky: 

Tak nový diel je tu. Musím povedať, že som už nedúfal, že napíšem nejaký diel. Ale zrazu sa vo mne niečo pohlo a dostal som hroznú chuť napísať pokračovanie. Trvalo to viem, ale už je to tu Laughing out loud . Tento diel som mal zbúchaný za chvíľu. Dúfam že sa bude páčiť. Takže komentujte a dúfam, že to bude čítať viac ľudí Eye-wink .
PS: Neviem či ste si to všimli, ale ak prebieha scéna kde postavy spomínajú, píšem to (aj v predošlých dieloch) kurzívou, takže dúfam že to je dostatočne viditeľné Smiling

4.714285
Průměr: 4.7 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noizu-chan
Vložil noizu-chan, Po, 2011-06-06 08:05 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

už se nemúžu se dočkat dalšího dílu

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Po, 2011-02-14 17:04 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Nový diel je vonku, takže checkujte Eye-wink Príbeh Uzumaki Naruta diel 13- Pravá sila velkého hada

Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, Po, 2011-01-31 16:57 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

moc sa teším na daľší diel,

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, Pá, 2011-01-28 23:35 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Ty si z nás robíš prču, nie? Smiling Rozdiel medzi prvým a týmto dielom čo sa času týka, je dosť veľký. Iste vtedy maturity, teraz práca atď., ale aj tak ťa nechápem. Tak dobre rozbehnuté a necháš sa znechutiť len tým, že to číta málo ľudí? A kde vôbec berieš istotu, že to číta málo ľudí? Mnoho ich totiž väčšinou ani nezahlasuje a ani nenechá komentár (a patrím medzi nich aj ja, takže si tento komentár váž Sticking out tongue). A keď už si o tom presvedčený, tak to píš aspoň pre tých, čo si to radi prečítajú. Mne sa to páči, až na tú úpravu, ale nápad je fakt dobrý, ten záhadný Uchiha ma začína fascinovať Smiling. Tak nech je tu nový diel čo najskôr Eye-wink. Dávam si to do obľúbeného. A len tak btw: nemal by Killer Bee hovoriť v rýmoch? Laughing out loud Kľud, len podpichujem Smiling. Prajem ďalšie dobré nápady na vývin deja.

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, So, 2011-01-29 14:51 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

No som rád že sa ti to páči. Možno máš pravdu. Myslím že ešte skúsim niečo zo seba vypotiť. Hmmmm s tým Beem máš pravdu Laughing out loud Ked vykríkol na Naruta prvý krát, zaznel tam malý rým. No v tej poslednej vete som na to trocha pozabudol Laughing out loud . No neva. Sticking out tongue

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, So, 2011-01-29 18:33 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Teším sa. Ešte aspoň minimálne 3 Eye-wink.

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Čt, 2011-01-20 01:08 | Ninja už: 5169 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

skvěle ale už by bodl další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, Ne, 2010-11-21 18:46 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Ako vzdy uzasne Laughing out loud ,uz nech tu je dalsi diel Smiling

Obrázek uživatele Nanami - chan
Vložil Nanami - chan, Ne, 2010-11-21 14:05 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

pekneeee Laughing out loud len tak ďalej Smiling

Obrázek uživatele samanko748596
Vložil samanko748596, Ne, 2010-11-21 10:47 | Ninja už: 5474 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

No čo na to povedať?
Skvelé ako vždy,len tak dalej.Som zvedavý ako to bude pokračovať.