manga_preview
Boruto TBV 09

Príbeh Uzumaki Naruta diel 11- Nový úsvit

V Konohe zavládol strach a neistota. Jej obyvatelia oplakávali tých ktorý padli počas útoku, no každý jeden, či už žena alebo dieťa, každý sa snažil nejako pomôcť, aby zahojili obrovské rany ich domova. Nad Konohou sa vyjasnila obloha a slnečné lúče dopadali na skalu s tvárami veľkých hrdinov Konohy.
Na vrchole skaly, sedel Naruto a z výšky hľadel na Konohu. Jeho plášť mu vial vo vetre, jemný vánok mu hladil tvár a strapatil jeho vlasy. Náhle zafúkal silnejší vietor, jeho plášť odfúklo a odletel od skaly smerom dole.
Keď sa zrazu ozval hlas.
„Tak tu si. Všade som ťa hľadal.“ zaznel hlas. Naruto sa otočil a uvidel Sasukeho.
„Sasuke.“ povedal Naruto.
„Prišiel som sa len trocha porozprávať. Ale ak chceš byť sám, pochopím to.“ povedal Sasuke.
„Nie. Kludne si sadni“ odpovedal Naruto. Sasuke pristúpil k Narutovi a sadol si vedľa neho.
„Ach.“ povzdychol si Sasuke.
„Bude mi chýbať.“ povedal Sasuke. Naruto sa pozrel na neho.
„Spomínaš na našu prvú misiu?“ spýtal sa Sasuke.
„Ako nás Kakashi sensei chránil pred Zabuzom?“ dodal Sasuke.
Naruto sa zamyslel: Nedovolím aby sa vám niečo stalo! Ochránim vás, i za cenu môjho žťivota!
„Bol to ten najlepší človek akého som kedy poznal.“ povedal Naruto.
„Dočerta! Prečo práve on?!“ dodal Naruto.
„Chránil nás pred Zabuzom. Riskoval svoj život aby zachránil tie naše. A aj v poslednej chvíli svojho života riskoval svoj život. To bola jeho cesta nijni.“ povedal Sasuke.
„Teraz, je už so svojimi najbližšími. Závidím mu.“ dodal Sasuke.
Naruto sa opäť pozrel na Sasukeho a postavil sa zo zeme.
„Toto im neodpustím! Toto nie!“ povedal Naruto.
„Prisahám, že ich zničím! Všetkých!“ dodal.
„Cs.“ zasmial sa Sasuke. Naruto nechápavo pozrel na Sasukeho.
„Hádam si nemyslíš, že ti ich nechám všetkých.“ zasmial sa Sasuke a postavil sa tiež.“
„Sasuke....“ povedal Naruto.
„Nie Naruto. Zabudni.“ usmial sa a dodal.
„Nie si v tom sám. Sme v tom všetci. A prisahám ti, že dokým mi zostane aj tá posledná sila, tak ti v tom pomôžem.“ povedal Sasuke a chytil Naruta za plece.
Naruto sa usmial tiež a pomaly zdvihol svoju ruku, ktorú položil na Sasukeho plece.
„Vďaka Sasuke.“ povedal.
„Tak poď. Pomôžeme trocha ostatným.“ povedal Sasuke.
Po chvíli, kráčal Naruto uličkami Listovej, keď v tom sa ozval detský hlas.
„Hokage-sama.“ Naruto sa otočil a uvidel, ako pred ním stojí malý chlapec.
„Toto som našiel ležať na zemi. Povedal som si, že vám ho prinesiem.“ povedal chlapec.
Naruto uvidel, ako chlapec stojaci pred ním, drží v rukách jeho plášť. Vtedy sa vnútri Naruta niečo pohlo. V tej chvíli pocítil, ako sa oheň v jeho srdci, znovu zmenil na silný oheň s obrovskými plameňmi. Naruto si kvokol, usmial sa na chlapca a zobral si svoj plášť. Pomaly si ho obliekol a poďakoval.
„Konaru! Konaru kde si?!“ ozývalo sa volanie.
„Tu som mami.“ zavolal chlapec a rozbehol sa preč.
„Takže toto je kráľ o ktorom si mi rozprával, Shikamaru.“ pomyslel si Naruto s úsmevom na tvári.
Neskôr v kancelárii Hokageho.
„Naruto.“ ozval sa Neji keď vošiel do kancelárie.
„Vraj ma potrebuješ.“ pokračoval Neji.
„Neji. Dávam ti novú misiu. Vašou úlohou bude vystopovať Akatsuki.“ povedal Naruto.
Neji pozorne počúval.
„Váš hlavný ciel bude ten chlap, čo sa mu podarilo utiecť.“ pokračoval Naruto.
„Bude to dosť obťiažne. Je dosť veľká pravdepodobnosť, že už je dávno preč z nášho dosahu.“ povedal Neji.
„To áno. Ale musíme získať nejakú stopu. Niečo, od čoho sa pohneme ďalej. Inak tu môžeme iba čakať, kým nezaútočia znovu. No možno sa šťastie obráti na našu stranu a získate jeho stopu. Nemal dostatok charky nato, aby mohol tak rýchlo a bez problémov utiecť.“ povedal Naruto.
„Pôjdeš spolu s Leem a Shinom.“ dodal Naruto.
„Rozumiem.“ odpovedal Neji.
O chvíľu neskôr sa Neji, Lee a Shino stretli pred hlavnou bránou.
„Takže našou úlohou, je nájsť toho chlapa, ktorému sa podarilo zdrhnúť.“ povedal Neji.
„Myslíš tým toho vybuchujúceho muža však?“ spýtal sa Lee.
„Presne toho. Mi dvaja sme s ním už bojovali, takže poznáme jeho taktiku boja.“ Rozprával Neji.
„Shino. Po ceste ti trocha priblížime jeho bojový štýl.“ dodal Neji.
„Hai.“ prikývol Shino.
„Takže vyrážame!“ rozkázal Neji a všetci traja okamžite zmizli.
O deň neskôr, sa v Narutovej kancelárii stretli Shikamaru a Sasuke.
„Potrebujem, aby ste zaniesli správy do Piesočnej a Dažďovej.“ rozprával Naruto.
„Včera som poslal tým 7 so Sakurou do mlžnej a tým 6 so Saiom do Bleskovej.“ pokračoval Naruto.
„Shikamaru. Tým 10 pôjde odovzdať správy do Dažďovej. Sasuke. Tým 8 pôjde do Piesočnej. Všetky informácie dáte priamo Gaarovi a Konan. Podajte im každú užitočnú správu, ktorá je spojená s Akatsuki. A nech vytvoria skupinu svojich najlepších ninjov, ktorá bude stále v pohotovosti. “ povedal Naruto.
„Hai.“ odpovedali obaja zborovo.
„Ešte jedna vec.“ povedal Naruto.
„Vzhľadom k súčasným okolnostiam, sa jedná o misie tipu B. Takže buďte veľmi opatrný.“ dodal Naruto.
Vo chvíli, keď Sasuke aj Shikamaru odišli, sa Naruto postavil z kresla a sledoval z okna, ako sa veci začínajú hýbať.
„Kto za tým všetkým stojí?!“ pomyslel si Naruto.
O dva dni v ďalekom lese.
„Tu si odpočinieme.“ povedal Neji.
„Myslím, že moji chrobáci zacítili chakru. Celkom iste sa zhoduje s chakrou, ktorú cítili v Listovej.“ povedal Shino.
„Že by sme zachytili stopu?“ spýtal sa Lee.
„Buďte opatrný“ Môže to byť pasca!“ poznamenal Neji.
„Nie je čas na odpočinok! Musíme si pohnúť!“ povedal Neji.
Všetci traja skákali zo stromu na strom obrovskou rýchlosťou a sledovali stopu.
„Shino! Máš nejaké nové správy?!“ spýtal sa Lee.
„Ciel zastavil! Je necelé 3km od nás!“ povedal Shino.
„Byakugan!“ Neji aktivoval Byakugan a uprel svoj zrak smerom, ktorým mal byť údajne ciel.
„Neji vidíš niečo?!“ spýtal sa Lee. Neji pozorne hľadal.
„Počkaj! Niečo vidím! Vidím nejakú osobu!“ povedal Neji.
„Niečo je zle!“ povedal Shino.
„Čo sa deje Shino?!“ spýtal sa Lee.
„Necítim spojenie so samičkou, ktorá sledovala ciel.“ povedal Shno vystrašene.
„Nerozumiem tomu!“ dodal Shino.
Všetci traja sa dostali až na okraj lesa.
„Sme tu!“ povedal Neji.
„Odtiaľto bolo cítiť tú chakru.“ povedal Shino.
Ostali stáť a obzerali sa okolo seba. Keď v tom...
„To bude Skrytá Listová!“ zaznel hlboký hlas.
Neji, Lee a Shino ostali prekvapený a hľadali ciel.
„Neji vidíš niečo?!“ spýtal sa Lee.
„Vôbec nič! Ako je to možné!“ povedal šokovaný Neji.
„Neji! Lee!“ zakričal Shino.
Neji a Lee sa obzreli, keď v tom uvideli pred sebou pomaly prichádzajúcu osobu.
„Ten plášť! Je z Akatsuki!“ povedal Shino.
„Toto nie je ten, s ktorým sme bojovali!“ povedal Lee.
„Kto to dočerta je?!“ pomyslel si Neji.
Muž sa zastavil a hľadel im priamo do očí. Medzi nimi vzniklo ohromné ticho.
„Kto si?!“ povedal Neji.
Muž chvíľu hľadel na trojicu, keď v tom prehovoril.
„Nechce sa mi veriť že poslal troch špehov.“ povedal muž.
Neji pozoroval muža a nechápal jeho slovám.
„Nikdy pred tým som ho nevidel! Dokonca si ho nepamätám ani zo zoznamu Akatsuki členov. Niečo tu nehrá!“ pomyslel si Neji.
„Čo chceš?!“ zakričal Lee.
„Čo chcem? Boli ste to vy, kto sem prišiel! A ninjovia sa nechodievajú prejsť takto ďaleko od svojho domova nemýlim sa?!“
V tej chvíli sa nad mužom zjavil roj chrobákov.
„Výborne Shino!“ povedal Neji.
V tom momente sa roj vrhol na muža, ktorý ostal obalený chrobákmi.
„Máš ho Shino!“ povedal Lee.
V tej chvíli ostal Shino šokovaný.
„Už zasa?!“ povedal vystrašene Shino.
„Čo sa deje Shino?“ spýtal sa Lee nechápavo.
„On...on zmizol! Proste zmizol.“ povedal Shino šokovane.
„Snád nemyslíš, že sa len tak vyparil?!“ povedal Neji.
„Už som to raz zažil. Bolo to vtedy, keď sme bojovali s Uchihom Madarom prvý krát!“ povedal Shino.
„Uchihom Madarom?!“ povedal Lee.
„Toto bolo trocha iné! Ale úplne zmiatol mojich chrobákov!“ dodal Shino.
V tom sa o kúsok ďalej znova objavil záhadný muž.
„Čo si zač?!“ zakričal Lee.
„To nebolo múdre! Prišiel som sem, aby som vám povedal správu, ktorú prinesiete do Listovej.“ povedal muž.
„Čože?! O čom to rozpráva?!“ nechápal Neji.
„Ty nás nechceš zabiť?!“ zakričal Shino.
„Zabiť vás by v tejto chvíli bolo zbytočné.“ povedal muž.
„Čas...“ pokračoval.
„Teraz sa otočíte a pôjdete domov. Odkážte šiestemu, že jeho mier už čoskoro skončí!“ povedal muž.
„Robíš si z nás srandu?!“ zakričal Lee a vybehol na muža.
„Whoaaaaaaaaah! Konoha senpuu“ zakričal Lee keď vyskočil do vzduchu.
Skôr než sa Lee stihol spamätať, bola jeho noha uchopená mužovou rukou.
Lee nechápal ako sa to stalo.
„Čože?! On dokázal vykryť Leeho útok na takejto úrovni?“ povedal Neji šokovane.
Muž zovrel Leeho nohu a v tej chvíli ho odhodil k Nejimu a Shinovi.
„Aaaaaaaaaah!“ zakričal Lee keď dopadol pri Nejiho a Shina s kričal v bolestiach.
„Nie je možné aby odrazil Leeho útok!“ povedal Neji. Keď v tej chvíli uprel zrak na muža.
„T...t...to...to predsa...! To predsa nie je možné! Ako to?!“ povedal Neji vystrašene.
“Veď to je.....t...to je....predsa.....!“ nechápal Neji.
„SHARINGAN!!!“

Neji, Lee a Shino sú v nebezpečenstve. Stoja proti užívateľovi sharinganu!
Kto je záhadný muž ktorý posiela odkaz Narutovi?!
Nabudúce v Príbehu Uzumaki Naruta.....Záhadný Uchiha!

Poznámky: 

Takže je tu nový diel ktorý nesie názov Nový úsvit. Trvalo to, ale nová kapitola je na svete. Takže si ju užite a komentujte Smiling . Dúfam že sa bude páčiť.
S obrázkami mi pomohla Michiko-chan

4.75
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Čt, 2010-11-04 22:30 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Tak som sa nakoniec rozhodol že niečo opäť napíšem. Mám chvílu volna, tak som sa pustil do písania 12. kapitoly. Takže môžťe v najbližších dňoch očakávať nový diel. Teraz budem síce celý výkend v robote, ale pondelok budem pokračovať. Snád ste ešte nezabudli nato, čo sa v tejto FF deje Laughing out loud

EDIT: Nová Kapitola je na svete. Ešte treba počkať, kým to editory schvália a vložia. Takže čekujte.

Obrázek uživatele samanko748596
Vložil samanko748596, So, 2010-11-13 20:44 | Ninja už: 5322 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Už bolo na čase Smiling

Obrázek uživatele Kotake in the Sand
Vložil Kotake in the Sand, Čt, 2010-09-23 15:50 | Ninja už: 5043 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

ÚUUplne super dokonca toto sa mi viac paci ako mangaa

Obrázek uživatele ----Uchiha Itachi----
Vložil ----Uchiha Itac..., Čt, 2010-09-02 12:14 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

ten*

Obrázek uživatele ----Uchiha Itachi----
Vložil ----Uchiha Itac..., Čt, 2010-09-02 12:13 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

narutorolo321 je Uchiha sa podobá na brata Uchihi Madaru Laughing out loud

Obrázek uživatele ----Uchiha Itachi----
Vložil ----Uchiha Itac..., Čt, 2010-09-02 12:13 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

S.U.P.E.R toto je totálne super diel Laughing out loud pridas k tomu pra obrazkou na viac a bude to fakt jak manga Laughing out loud (trocha iná) uplne ma to zaujalo...

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Pá, 2010-08-20 16:39 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Teší ma že sa vám to páči. Neviem či vôbec bude nový diel, pretože nemám žiadnu motiváciu. Vidím že to číta iba pár ludí, respektive 9 a to ma mrzí. Tažko sa mi píše ked vidím, že to moc ludí nezaujíma. V tomto najnovšom dieli som sa posnažil aj o Fan Art k poslednej scéne, aby som to nejak oživil, no výsledok sa neukázal Sad Sem tam sa objavia príspevky ako teraz podomnou, ktoré ma fakt potešia, ale inak je to na nič. Zožente aspoň pár ludí ktorých táto FF zaujme a ja sa z radosti pustím do písania. S touto FF som mal velké plány, no v poslednej dobe ide všetko ku dnu Sad
Ale dakujem tým, ktorým sa to páči.

Obrázek uživatele samanko748596
Vložil samanko748596, St, 2010-08-25 14:47 | Ninja už: 5322 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Neklesaj na duchu,ono sa to zlepší.Bola by škoda kedy si s tím skončil.

Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, Po, 2011-01-31 12:57 | Ninja už: 5474 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

presne, páči sa mi tvoj štýl písania (len škoda Kakashiho) takže neprestávaj, určite sú ľudia ktorí to čítajú ale nepíšu komenty, ja som ti verný Laughing out loud

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Po, 2011-01-31 14:59 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Dík moc. Už vymýšlam další diel Eye-wink Uvidím ako sa to vyvinie.

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, Čt, 2010-08-19 12:19 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Super diel sup sem s dalsim Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Pá, 2010-08-20 13:30 | Ninja už: 5075 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

další díl bude v pondelok???ale inak fakt dobry diel jen tak dal ale kdo je ten tajemny uchiha itachi asi ne madara asi tiez ne tak kdo no nwm ale hlavne už novy diel neviem sa dočkat Laughing out loud Smiling

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Po, 2010-06-28 17:26 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Heh, fajn. Konečne som sa dočkala pokračovania.
Ale hodilo by sa robiť medzi dielami menšie časové medzery.

Btw, fakt. Neber to ako kritiku, pretože to tak myslené nebolo. Ani zďaleka... povedzme.. upozornenie na chyby z nevšímavosti?
Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele samanko748596
Vložil samanko748596, So, 2010-06-26 17:13 | Ninja už: 5322 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Konečne.

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, So, 2010-06-26 13:21 | Ninja už: 5572 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

pekne fakt pekne ... zacina sa mi to pacit cim dalej tym viac .... len by sa hodilo pridat odkaz do 10

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, So, 2010-06-26 15:37 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Jasne dakujem za upozornenie.

Obrázek uživatele Michiko-chan
Vložil Michiko-chan, So, 2010-06-26 09:27 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Pěstitel rýže

xDDD Koukám, že sis ten obrázek stejně trochu upravil podle sebe, ale to je OK. Laughing out loud


Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, Pá, 2010-06-25 20:32 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

Mne sa mi zda je to Sasuke

Obrázek uživatele Michiko-chan
Vložil Michiko-chan, So, 2010-06-26 09:42 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Pěstitel rýže

Ne není. Sasuke by neměl takto rozježené vlasy na všechny strany. Smiling
Má je buď jen na jednu stranu (tady) nebo úplně vzadu (tu), ale nikdy ne takhle kombinovaně, páč by pak byl jako Naruto s prodlouženými černými vlasy a Sharinganem. xD