manga_preview
Boruto TBV 09

Strážkyňa hviezd 06

Strážkyňa hviezd 06

Ráno sa vrátila na svoje miesto. Bol tu však ešte jeden problém. Musela sa naučiť ovládať vodu, lebo vedela len jedno jutsu a to nebolo vhodné. Zobrala si aj knihu s rôznymi vodnými technikami a návodom ako ich používať. Po dvoch hodinách padla vysilením. Po pol hodine sa prebrala a pokračovala. Celý týždeň usilovne trénovala, kým sa jej vodu podarilo úplne ovládnuť. Vytvorila si aj svoju techniku vďaka, ktorej bude jej vystúpenie vyzerať čarovne. Potom tri dni trénovala ako sa má presne pohybovať a zostávali už len tri dni do začiatku súťaže. To už, ale musela tráviť v prítomnosti ostatných súťažiacich a dohadovali sa o tom, kade majú presne chodiť, čo si majú obliecť a ostatné podrobnosti. V deň pred súťažou mala ísť skoro spať, aby nemala kruhy pod očami.

V deň súťaže sa ešte dolaďovali podrobnosti a večer o 20:00 to malo začať. Konalo sa to pod holým nebom, no dnes bol nov a Hinata sa cítila nesvoja. Nemohla byť na svojom mieste a strážiť hviezdy, nemohla vykonávať svoje poslanie. O ôsmej vyšli do prostriedku javiska dvaja moderátori.
„Dobrý večer, vážení diváci. Dnes sa bude konať súťaž o najkrajšiu kunoichi z ninja sveta.“
„Tak privítajme 12 najkrajších,“ povedal druhý a zozadu postupne prichádzali dievčatá. Hinata dostala číslo 6 a Tenten 10. Rozostavili sa do kruhu a každá sa postupne prechádzala dopredu, pričom moderátori o nich hovorili nejaké informácie.
„S číslom 6 sa nám dnes predstaví, Hinata Hyuuga,“ povedali, Hinata sa vybrala do stredu, keď si všimla, že v publiku sedí veľa jej známych, dokonca aj jej rodičia.
„Pochádza z Konohy, bojuje vďaka svojmu Byakuganu a jej snom je založiť si rodinu a byť dobrým ninjom. Má rada prírodu a ramen. Toto je súťažiaca s číslom 6 Hinata Hyuuga,“ dopovedala a všetci začali tlieskať. Keď sa vystriedali všetky dievčatá, tak išli dozadu prezliecť sa do plaviek. Medzi tým moderátori predstavovali porotcov a medzi nimi aj Tsunade. Potom mohlo začať druhé kolo. Dievčatá opäť prišli, teraz však všetky v plavkách. Od divákov bolo počuť hvízdanie, aby vyjadrili svoj úžas nad týmito krásnymi slečnami. Teraz moderátori hovorili o ich mierach.
„Číslo 6, má výšku 172 cm a váhu 53 kg, miery 86, 62, 89. Nohy má dlhé 94 cm. A pozrite na tú chôdzu, nesie sa ako páv.“
Keď skončila promenáda, moderátori ohlásili, že nasleduje voľný program. Bolo tam veľa tancov, dve spievali, medzi nimi aj Tenten, ktorej to išlo naozaj krásne, bola tam ukážka bojového umenia, no to čo predviedla Hinata bolo nenapodobiteľné. Na začiatku urobila svoje jutsu, ktoré trénovala a v pozadí hrala pomalá hudba. Mala na sebe trikot a na ňom boli prišité trblietky a ligotali sa od jemného svetla reflektorov. Začala sa pohybovať pomaly ale precízne. Bolo to ako v tú noc, čo ju videl Naruto. Keď skončila, všetka voda spadla dolu no ona mokrá nebola. Všetci začali tlieskať až na jedného pána vzadu, ktorý bol zahalený celý v čiernom a len sem tam mu vytŕčali jeho blonďavé vlasy a nemohla si nevšimnúť, že sa na ňu uprene díva. Jej pery len naznačili jeho meno a pobrala sa preč z pódia. Potom nasledoval rozhovor. Každá dostala nejakú otázku od jedného z porotcov, a keď porotca chcel mohol sa ešte na niečo opýtať. Hinata odpovedala na svoju otázku hneď a veľmi múdro pri tom vyzerala.
„A blížime sa ku koncu, teraz môžete hlasovať za miss sympatia a o chvíľu po pesničke vás oboznámime s výsledkami a nájdeme spoločne našu miss ninja sveta,“ povedal moderátor a odišiel. Namiesto neho prišiel spevák a zaspieval dve pesničky.
„Tak a je tu tá chvíľa, na ktorú všetci čakáme.“
„Áno je to tak, teraz sa dozvieme, ktorá bude naša najkrajšia kunoichi z ninja sveta. Preto prosím príďte všetky sem.“ Dievčatá prišli vo večerných róbach, postavili sa na svoje miesta a na ich tvári sa objavil jemný úsmev.
„Výborne a teraz zastavujeme hlasovanie za miss sympatia a kým nám prídu výsledky dovoľte, aby sme ešte raz spomenuli našich sponzorov. Šaty navrhovala Ichimi Seriko a ušila ich jej firma Noblex.“
„Vlasové produkty nám do súťaže venovala spoločnosť Nerra.“
„O make-up sa postarala Pirry-Mate.“
„A zájazd na dovolenku podľa vlastného výberu venovala cestovná kancelária Perita.“
„Ďakujeme všetkým sponzorom a už máme výsledky hlasovania.“
„Ako pomoc pri vyhlasovaní sme si zavolali človeka, bez ktorého by sa táto súťaž nemohla konať, privítajte medzi nami Hokage vesnice ukryté v listí Tsunade-sama.“

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Čt, 2010-10-28 23:27 | Ninja už: 5203 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Ááá... moc rychlý. xD Mohla ses rozepsat, působí to hrozně stručně. -.-
Ale, líbí se mi to. Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Kada-sensei
Vložil Kada-sensei, Po, 2010-10-25 21:24 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

to je napínavý jak kšandy Smiling nemůžu se dočkat dalšího dílu