manga_preview
Boruto TBV 09

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Čt, 2011-02-03 12:27 | Ninja už: 4891 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Napsal jsem proč všichni omílají že ji zabil, ne žes to napsal ty. Ale i kdyby ji nakrásně zabil, tak co? Kolik záporáků bylo sejmuto Listovou, ale to většině nevadí. Ovšem když Sasuke obětuje Karin (která je taky záporák), tak je to najednou špatně. Ptal jsem se, co měl Sasuke dělat když byl jeho cílem Danzou, Karin mu stála v cestě a navíc pro něj nic neznamenala - ale na to jsi neodpověděl. A pokud jde o to další, už to tady bylo psáno. Naruto pomoc nepotřeboval protože má Kyuubiho. Chtěl bych vidět jak by skončil souboj s Peinem, kdyby tu lišku neměl.
Ale zdá se, že máme diametrálně odlišný náhled, takže nevidím smysl to dál rozvádět.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-02-03 12:38 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Mě je jedno co všichni omílají, já to nepsal. Jestli reaguješ na všechny, tak nereaguj konkrétně na můj příspěvek. Jenže Karin není jasný záporák. Ta pokud víme nikoho nezabila. A Sasuke se ji nesnažil zabít pro její špatnost. Máš trošku zamotanou morálku. Co měl dělat? Ježiš nevím. Ale ne ji objetovat pro smrt Danza, který byl už tak víceméně mrtví. To je jedna věc kterou dělat neměl. Kdyby cesta k zabití Danza vedla přes mučení, znásilňovaní a hromadné vraždění, tak bys taky říkal, co jiného měl dělat, když jiná cesta nešla vidět? To to jednání v nejmenším neospravedlňuje. Vy děláte z vražd a násilností malichernost.

Podpis:

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Čt, 2011-02-03 15:21 | Ninja už: 4891 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Všiml jsem si, že rád slovíčkaříš, ale když to nemůžeš pojmout tak, jak je to napsané, budiž. Už na tebe reagovat nebudu.
Karin podle tebe není jasný záporák, když dělala žalářníka v Orochimarově jižní základně a pomáhala při jeho experimentech - inu, opravdu zajímavé zjištění:) Já možná nemám morálku, ale ty jsi zase absolutně neobjektivní.
"Kdyby" je jen pouhá pravděpodobnost něčeho. Nemůžu vědět, co bych říkal, když neznám konkrétní detaily. V případě zabití někoho jako Danzou mi ale jedna oběť nepřijde nijak podstatná. Mimochodem, ani ty sám nevíš, co konkrétního bys dělal v Sasukeho situaci, ale soudit jiné a kázat o morálce ti jde výtečně Smiling

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-02-03 15:25 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Když napíšeš, že už nebudeš reagovat a vzápětí začneš reagovat, tak si tak akorát říkáš o reakci, ale já si to už taky ušetřím. Smiling O Sasukem už s Vámi diskutovat opravdu nehodlám. Marná snaha.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 15:28 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Marná snaha je diskutovat s tebou, neustále všechno otáčíš a překrucuješ proti Sasukemu a všechny jeho úspěchy marginalizuješ a neúspěchy zveličuješ. Jsi totálně zaslepený konožským pohledem na věc a ještě mi pak vyčítáš, že jsem dogmatikem já. Ale prdlajz - největší dogmatik a troufám si říct, že i demagog jsi ty, když vedeš diskuzi s námi tak jak jí vedeš.

Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, Čt, 2011-02-03 15:47 | Ninja už: 5572 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

manipulátor, to je to slovo Smiling

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-02-03 15:55 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 13:00 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Já stojím za tím, že jí Sasuke propíchl (Karin) - jak jsem již řekl několikrát, neudělat to, tak by si do ní Danzo kousl, uzdravil by se a pak by je oba zabil tak jako tak (Sasuke už byl vyčerpaný z boje) - takže z taktického hlediska Sasuke udělal to NEJLEPŠÍ MOŽNÉ - pokud vezmeme v úvahu jeho techniky, tak neměl ŽÁDNOU JINOU, kterou by to dokázal v daný moment vyřešit.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-02-03 14:54 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Danzo byl bez Izanagi (až na Shisuiho oko, jenže to chtěl použít jinak). Žádná síla. O uzdravení mu nešlo, to by se mohl uzdravit hned co ji chytil. Jenže to neudělal, tedy mu o to nešlo. O co mu šlo dokonce řekl. Držel ji dlouho, měl ji pouze jako rukojmí. Aby získal čas a ovládl Madaru Shisuiho okem.

- http://www.narutobase.net/manga/Naruto/480/13

A minul si pointu. V minulém příspěvku jsem argumentoval na jiné úrovni. Ono je jedno jestli měl šanci nebo ne. Tak jako tak je špatné jen tak někoho zabít, jen protože ti momentálně překáží. A Madara by Sasukeho stejně nenechal umřít.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 14:58 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Danzo řekl, že "Ta holka bude jen malá oběť..", či tak něco, takže chtěl Karin zabít a co by pomocí Shisuiova oka udělal je otázka, ale tak či onak by to bylo extrémně riskantní pro Sasukeho. Navíc kdo ví jak by se zachoval Madara, kdyby Sasuke Karin nepropíchl.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 02:02 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Největší sranda je, že Sasuke Suigetse, Juuga ani Karin nenutil aby s ním šli. A dal jim jednoznačně najevo, že jsou pro něj jen prostředek k dosažení jeho cíle (nejprve Itachi, pak Danzou). Co se týče toho setkání s Madarou tak si myslím, že tam Kishimotovi buď hodně zakřípalo pero (protože ten Sasukeho obrat je opravdu trochu problematický - i když ne zcela) nebo prostě má Sasuke nějaké postranní úmysly, které nebyly vyjeveny.

A co se týče listové - jako taky mě to štve, tam je to immervere furt dokolečka - na Deidaru šli dokonce v ŠESTI (Tým Gai + Kakashi a Naruto), na Kakuzu a Hidana ve čtyřech (tým Asuma) a pak přiběhli další dva a stejně je nemohli Hidan a Kakuzu vybít, protože "jakousi náhodou" jim zavolal Pein, aby šli zapečetit Nibi. Jako nablití - jednoznačně. V druhém boji šli na Hidana a Kakuzu ZASE v ŠESTI!!! (Tým Asuma + Kakashi + Yamato + Naruto) - to je prostě hrozný. Sasuke Deidaru aspoň sundal sám a Orocha taky. I s Itachim bojoval sám. Ostatně na Kisameho jich tam bylo taky jak much a Tobíka šli dokonce v OSMI!!! Je to prostě děs běs a už mě to vadí. Vadí mi, že nemůžou jednou záporáci pořádně těm klaďasům nakopat řitě a když se to nedejbože stane, tak Nagato oživý Konohu!!! Jako sorry, ale už toho mám plný kecky - já chci vidět krev, chci vidět mrtvé kladné postavy bez možnosti resurectu, protože už mě vytáčí jak jim všechno prochází. Je to ubohé a trapné! To mi vadí mnohem víc, než pár menších kiksů made in Kishimoto u Sasukeho charakteru.

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, St, 2011-02-09 15:34 | Ninja už: 5050 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

tak to stve aj mna,oni z toho vzdycki vyviaznu...

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Čt, 2011-02-03 02:19 | Ninja už: 4891 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Taky mi vadí, že na deset záporáků umře půl klaďase. Ze začátku by to ještě člověk bral, ale čeho je moc, toho je příliš.
V tom jak "sundal" Sasuke Orochimatu se neshodnem, protože Oro byl na pokraji smrti. Jsem přesvědčený, že kdyby byl Oro na vrcholu svých sil, Sasuke by ho (tenkrát) neporazil.

O oživení vesničky ani nemluv, to byl vrchol všeho. Už jsem se těšil, že konečně aspoň pár klaďasů konečně zatřepalo nožičkama Smiling

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 02:23 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Ty já ti nevím ... myslím, že i kdyby byl Orochimaru na vrcholu sil, tak by mu to převzetí Sasukeho vůle nevyšlo, možná by ho porazil v boji, ale převzít vůli by se mu (díky sharinganu) nepodařilo a dopadlo by to jako tako stejně. Ale je fakt, že Kishimoto mohl vymyslet něco lepšího než to, jak ten souboj Orochimaru vs. Sasuke proběhl.

Ono - kdyby Nagato neoživil Konohu, tak by se toho stejně zas tak moc nestalo, zgebla by lemra jménem Kakashi (a navezu se do něj Chcíp), Fukasaku, Shizune a myslím, že z těch hlavních postav jinak nikdo. A nebylo by to tak trapné.

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Čt, 2011-02-03 02:46 | Ninja už: 4891 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Nevyšlo by mu to proto, protože mu nemohlo vyjít pokud jde o příběh. Ale Kishimoto kolikrát stvoří extra silnou postavu a pak ji nelítostně sejme (třeba Kimimaro). Když si vzpomenu, jaký byl Orochimaru na samém začátku, když se poprvé objevil v Lese smrti - vypadal nezničitelný. A postupně jako by mu "ubývalo sil". To samé udělal ale Kishi s mnoha záporáky. Máš pravdu pokud jde o Sharingan, to byl Sasukeho trumf - ale zase Orochimaru byl typ, co nezná hranice a co je rád překonává (jinak by nešel do boje se čtyřocasým Kyuubim jen pro svou fascinaci Sticking out tongue)

K tomu oživení - nemám nic proti Kakashimu, ale většina by mi nevadila (a už vůbec ne hysterka Shizune Laughing out loud) Ale bylo to zase o tom, že kladné postavy mají u Kishimota smlouvu na nesmrtelnost Cool Oživení Konohy bylo jedním z mých největších zklamání v Narutovi.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 02:49 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak mě taky vadilo, že Orochimaru nedostal větší prostor v Shippudenu, ale je pravda, že s sharinganem se měřit na žádný pád nemohl (myslím teď v rovině převzetí vůle, ne v boji jako takovém), proto po něm tolik toužil.

Konoha ressurect mě taky naštval, nějakej smrkáč přesvědčí hustodémonskykrutopřísného Peina alias Nagata, že je vlastně "hodnej" a že v minulosti vlastně nechtěl být "zlý" atd atd. Smlouvy klaďasů na nesmrtelnost mě dost štvou - já bych uvítal smrt Kakashiho či Gaie - ani ne tak kvůli tomu, že bych je neměl rád - opak je pravdou, ale protože by v Narutovi měla být smrt nemilosrdná. Odpravení Asumy mi naopak přišlo dementní, protože z těch senseiů tam byl největším kolíkem právě Asuma. Ale tak co už.

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Čt, 2011-02-03 04:15 | Ninja už: 4891 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Právě v tom vidím hlavní problém - Kishimoto Orochimara nedomyslel (a možná proto se ho zbavil). Nemyslím, že by někdo jako Oro podcenil sharingan, když už měl zkušenost s Itachim a že by byl tak naivní že by si myslel, že mu Sasuke dá dobrovolně své tělo. Kishi prostě celkově nedomýšlí záporáky a mnohem víc se zabývá klaďasy. Přitom jsou tam některé skvěle stvořené temné postavy a vůbec neměly prostor se projevit.

K tomu dalšímu - heh, co už, Naruto má schopnost měnit lidi - holt opět Kishiho záměr, to se nezmění Smiling Jinak Gaie by mohl kilnout klidně, leze mi na nervy od začátku, na rozdíl od Kakashiho. Máš pravdu v tom, že smrt je nemilosrdná a mělo by se to projevit na obou stranách stejně, což se většinou neděje. No co už, my to nepíšeme.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 01:02 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Vystihl jsi to přesně - na Kimimara šli dokonce ve třech Chcíp... Gaara, Lee, Naruto a na Kakuzu taky. Chcíp Prostě hnus velebnosti, když záporák může vyhrát, tak se "zčistajasna" objeví kámoši "klaďase" a vysekají ho z toho, je mi z toho na nic. Chcíp

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Čt, 2011-02-03 02:07 | Ninja už: 4891 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

U tohodle mě hlavně pobavilo, že když na tyhle souboje nestačila Listová, tak tady byla najednou ještě Písečná, spojenci Listové. To už byl vrchol všeho Laughing out loud

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 02:10 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Proto se mi hrozně líbí Sasuke, ten s vyjímkou KillerBeeho odbojoval vše prakticky sám (marginální role Taky ve srazu Pěti Kage není podstatná) - Naruto, Orochimaru, Deidara, Itachi a Danzou ... všechny porazil a sám. A to je prostě to co si na něm hrozně cením, že nemá furt za řití tucet kamarádíčků co ho vysekávájí z problémů.

Obrázek uživatele Watashi
Vložil Watashi, Čt, 2011-02-03 02:41 | Ninja už: 4842 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Nejde neodpovědět. Oro byl na pokraji smrti. Deidara se prakticky oddělal sám. Itachi byl taky na pokraji smrti a navíc nešel s cílem sasukeho zabít. U Naruta by se mohlo spekulovat, že byl vyčerpaný z cesty kdy mu hodně chakry vysál Jiroubou, pak fightil s Kimimarem. A Danzou.. No to byl asi jediný jakože fakt regulérní fight.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 03:07 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Když ty takhle, tak já taky - ať to máme srovnané:

Naruto vs. Deidara - Deidara bezruký a ještě zdrhl (+ tam bylo dalších 5 konožáků) - výkon Naruta, nic moc

Naruto vs. Kakuzu - pouze částečný podíl na vítězství a byl tam prakticky zbytečně, Kakashi mohl Kakuza zničit pomocí Kamui - nula nula nic.

Naruto vs. Tobi - výkon hodný blbečka z Uhříněvsi (nic proti Uhříněvsi Chcíp).

Naruto vs. Pein - no... dobře - Pein byl oslabený destrukcí konohy a měl tam hafo žabáků na pomoc ... a pak v závěru ještě Nagato to vzdá a všechny oživí ... celkový dojem? Nemastné, neslané a trapné.

Jinak - tvá snaha znevážit všechny Sasukeho souboje mě docela otravuje. Sasukeho si cením proto, že BOJUJE VĚTŠÍNOU SÁM A NEMÁ ZA p***lKOU TŘI ŘITĚ SPOJENCŮ (říkám většinou, ne vždy - pro detailisty). Neřeším to v jakém stavu jsou jeho soupeři (jejich problém) - Deidara byl magor a to, že se odpálíl sám ve snaze sundat Sasukeho a ten ho občůral a zdrhnul je jeho blbost a nijak to nesnižuje Sasukeho vítězství. Itachi šel do Sasukeho plnou silou a pouze v závěru souboje nabyl převahu (díky Susaanu) - do té doby to byl regulérně vyrovnanej fight se vším všudy a Sasuke ho přimáčkl natolik ke zdi, že tam Itachi vysílením podlehl své nemoci. Naruto vs. Sasuke - tvá argumentace, že byl chudáček blonďáček unavený z cesty mi přijde absolutně směšná - bojovali naplno oba a byl to regulérní fight, který Sasuke vyhrál (Narutova blbost byla, že si nepovolal Gamabundu). Případ Orochimaru - byl oslabený, o tom se nepochybuje, ale opět - Sasuke vyhrál a tím to hasne a samozřejmě sám. Naruto nedokázal Orochimara sám vůbec ohrozit a jen díky transformaci v Kyuubi (4 ocasy) a díky tomu, že Orocha prostě zajímalo co se předvede ten souboj vůbec ustál. (I když Oroch měl taky docela dost...)

Obrázek uživatele Watashi
Vložil Watashi, Čt, 2011-02-03 14:00 | Ninja už: 4842 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Naruto vs Deidara - Tam nešli přímo proti sobě. Deidara v momentě kdy ztratil druhou ruku měl jediný cíl a to utéct.

Naruto vs Kakuzu - Díváš se na to moc zaujatě, Kakashi byl už dost vyčerpaný ze souboje a používání Sharinganu, takže Naruto přišel vhod, navíc pochybuju, že by Kakuza sundal Chouji a spol.

Naruto vs Tobi - To snad taky nepokládáš jako zrovna vážný souboj.

Naruto vs Pein - Nemastné, neslané a trapné možná pro tebe. Pein sice mohl být krapet unavený, ale určitě né tak, aby s Narutem nemohl rovnoceně bojovat. Určitě nešel do Konohy s tím, že pobije ostatní a Naruta si veme jen tak. Musel se soubojem počítat.

Mimochodem, uvědomuješ si vůbec, že argumenty, kterými odsuzuješ Naruta, vychvaluješ Sasukeho? (Polomrtvého Orochimara by dokázal i Naruto porazit) Při souboji se Sasukem musela ta cesta něco udělat a navíc proti Kimimarovi použil Tajuu Kage Bunshin, který bere docela dost chakry. Zatímco Sasuke si krásně pospal v sudu a měl převahu v podobě pečetě. Souboj s Itachim nemůžeš snad ani myslet vážně. Kdyby šel Itachi plnou silou, tak je Sasuke dole do 5 minut, protože by rozhodl MS. A tomu, že Itachi nešel naplno do souboje nahrává i fakt, že nechtěl Sasukeho zabít.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 14:21 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

A dost - ty všechno otáčíš proti Sasukemu a vychvaluješ Narutovi výkony, já dělám opak - nemá smysl se o tom bavit.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Čt, 2011-02-03 01:14 | Ninja už: 5201 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nechtěj, abych ti zopakovala kolikrát Sasukeho musel někdo tahat z bryndy! Eye-wink Chápu, že se Sasukeho nepustíš, nikdo tě ani o to nežádá, ale přestaň si ho tolik idealizovat a neustále ho omlouvat. On nese za své činy zodpovědnost jako kdokoliv jiný, a přesto mu to neustále prochází...jde o tu nespravedlnost v poměru k jiným postavám, ať kladným tak záporným.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-02-03 01:21 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Dokonce i Naruto při souboji s Gaarou. Smiling A Gamabunta se počítá do Narutovýho arzenálu, jako se počítali Sasukeho hadi, teď jestřáb. To jen říkám dopředu, jelikož si pamatuji, že tím Avenger argumentoval.

Jen si představte Hanza Salamandra bez Salamandra. Smiling Summoni prostě patří do arzenálu těch, kteří je dokáží vyvolat.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 01:18 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

V porovnání s Narutem mu tolik lidí zas až nepomohlo. Neustále se opakuje to, že mu pomohli v souboji s Killerbeem, ale - Sasuke je osvobodil (Juugo, Suigetsu) od Orochimara a Karin za ním šla dobrovolně, navíc i Sasuke ty ostatní zachránil v souboji s Killerbeem.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-02-03 01:27 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Naruto zachránil Kakashiho v souboji s Kakuzou, ale i Kakashi zachránil Naruta. Sticking out tongue Zachraňují se navzájem, když je jich víc, to není novinka. Proto to nemůžeš používat jednostraně.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-03 01:29 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Já to nepoužívám jednostranně, vy to furt používáte proti Sasukemu.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-02-03 01:36 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Jako protiargument proti tomu, že si pomáhají pouze lidé z Konohy a že Sasuke pomoc nepotřebuje. Se divím, že ti to vůbec musím psát, když jste o tom psali kousíček výše.

"- a nebo čekají, že jim někdo přiběhne na pomoc (viz. když bojuje někdo ze záporáků s někým z Listové, tak mu přiběhne na pomoc půlka Listové, jinak by "záporák" stoprocentně vyhrál). Takže se nedivím, že tyhle typy lidí nerozumí postavám, které nikoho nepotřebují, nespoléhají na ostatní a řeší si své problémy nejraději sami"

"Vystihl jsi to přesně - na Kimimara šli dokonce ve třech Chcíp... Gaara, Lee, Naruto a na Kakuzu taky. Chcíp Prostě hnus velebnosti, když záporák může vyhrát, tak se "zčistajasna" objeví kámoši "klaďase" a vysekají ho z toho, je mi z toho na nic. X-D"

Podpis: