manga_preview
Boruto TBV 09

Momentálně žere tebe! 1. díl


Jednoho krásného dne, kdy babí léto bylo v plném proudu, listí zlátlo a slunce slabě hřálo, konaly se v sídle Akatsuki přípravy na oslavu narozenin.
Všechno bylo ozodbené barevnými mašlemi a balónky; ze stropu visely konfety a... Tobi?!
Konan tančila po kuchyni; vařila, smažila a pekla, aby nakonec mohla být hrdá na čtyřpatrový dort ozdobený, jak jinak, růžemi z papíru.
Deidara uprostřed obýváku postavil fontánu, Kisame do ní napustil vodu a pro ukrácení dlouhé chvíle se v ní teď snažili utopit Sasoriho.
Hidan, rozvalený na gauči, znuděně pozoroval jejich marné snažení, protože jeho bystrá mysl ukrytá pod stříbrnými vlasy dobře věděla, že dřevo na vodě plave.
Zetsu byl i přes protesty poslán na nákup květin. Prosil, plakal a naříkal, že květinářství je masový hrob jeho příbuzných, ale Pein byl neoblomný.
"Běž, jinak už nikdy nedostaneš k obědu játra!"
"Játříčka né! To je naše oblíbené jídlo!" kníkly unisono bílá a černá polovina a nezbylo jim, než se vydat do města.
Během pěti minut byl však celý Zetsu zpátky a táhl za sebou obrovský květináč. Demonstrativně s ním třísknul vedle fontány, dřepnul si do něj a prohlásil: "Tady máš, Peine, kytičku!"
Pein zrudnul vzteky, ale ostatní se smáli. Nejvíc asi Kakuzu, jenž byl rád, že se za květinovou výzdobu nakonec ušetřilo.
Když už bylo všechnno jak se patří přichystané, čekalo se jen a pouze na oslavence...

Mladý muž v černém plášti s rudými mraky kráčel vlahým večerem a těšil se na domácí klid a pohodu - na Konanino skvělé jídlo, partičku karet s Kakuzem a možná, trošičku i na sledování večerníčku s Tobim. Nemohl tušit, že se konec tohoto dne bude vyvíjet zcela jinak.
Sotva vkročil do potemnělého sídla, ze stropu se snesla sprška flitrů a za doprovodu otřepané písně "Happy Birthday" se kolem něj roztančili všichni Akatsuki kolegové. Tedy všichni až na Tobiho. Ten vyběhnul z kuchyně a s rozzářeným okem mu podával děrovanou krabičkou ovázanou oranžovou mašlí.
"Tobi má rád oranžovou! Tobi je hodný kluk! Tobi přeje Itachimu všechno nejlepší!"
Šokovaný Uchiha otevřel podivný balíček a...
"Ááááá!" zavřeštěl, když se mu zoubky ostré jako břitva zaťaly do prstu.
Akatsuki parta zkoprněla a nikdo ani nedutal, protože v Itachiho očích se zableskl vražedný Sharingan.
"Děkuju vám za milé přání... Pomineme fakt, že narozeniny mám v červnu," pronesl sarkasticky, "a přejdeme k... dárku. Co to, sakra, je?!" natáhl před sebe ruku, na které se mu houpalo stále pevně zakousnuté zvíře.
"To- to je Itachi," vykoktal Tobi.
"Cože?"
"No, tvoje jméno přece v překladu znamená fretka," nejistě se usmála Konan.
"Bohužel ani tohle se vám nepovedlo, protože to znamená lasička!" prskal Uchiha a mrštil ubohým zvířátkem přes celý obývák.
Itachi-fretka se v letu několikrát obrátil, načež přistál přímo v Konanině krásném dortu.
Itachi-člověk vztekle dupnul nohou a odkráčel do svého pokoje.

Zkroušení nukenini seděli kolem stolu a pozorovali, kterak se Itachi-fretka labužnicky válí ve šlehačce.
"Co s ním budeme dělat?" zeptal se po nekonečné chvíli ticha Pein.
"Prodáme ho!"
"Zmlkni, Kakuzu! Já bych ho obětoval Jashinovi-sama!"
"To nemůžeš, vždyť je to zlatíčko!" protestoval Kisame.
"Zlatíčko, který mi uhryzne ruku, ani nemrknu," kabonil se Deidara.
"Noaco," pokrčil Zetsu rameny, "tak ti ji Kakuzu zase přišije."
"Tobi si ho nechá, prosííím, může si ho Tobi nechat?" žadonilo oranžové Akatsuki děťátko.
"Víte kolik nás to bude stát?! Taková věc potřebuje klec, pelíšek, záchůdek, misku a napáječku, hračky a podestýlku a spoustu žrádla! Víte někdo co to vůbec žere?"
"Momentálně žere tebe," podotkl Hidan, s očima upřenýma na fretku cupující lem Kakuzova pláště.
"Myslím, že jedí maso. Někde jsem četla, že nejradši mají játra...," podotkla Konan.
"Játříčka?!" vypískla zděšením černá půlka Zetsu.
"V tom případě to tady nechceme!" škaredila se bílá půlka.
Tobi začal natahovat.
"Achjo," ozvalo se za jeho zády. "Když už jsem ho jednou dostal, tak si ho teda nechám," usmál se Itachi a poškrábal svého jmenovce za ušima.

O měsíc později...

"Itachi, já tě přetrhnu!"
"Co?" vykouknul Uchiha z koupelny s kartáčkem na zuby v ruce.
"Ale ty ne, to zvíře!" zavřeštěla Konan a dál poskakovala po kuchynňské podlaze jako po žhavých uhlících.
Itachi-fretka běhal kolem ní, chňapal jí po nohou a radostně kvokal.
"Ať mě, doprčic, přestane kousat!"
"Nech ho, jenom si hraje, je to ještě mimino," prohlásil laxně snídající Pein.
Konan sundala chňapku visící nad sporákem, nasadila si ji na ruku, popadla jí hopsající fretku a hodila malého dravce Peinovi do klína.
"Když máš to mimino tak rád, tak si ho pochovej!"
Itachi z říše zvířat se však ve vůdcově klíně dlouho nezdržoval. Jedním skokem byl na stole a začal debužírovat na chlebu s máslem a šunkou.



4.75
Průměr: 4.8 (32 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shinigami
Vložil Shinigami, St, 2012-07-04 11:36 | Ninja už: 4355 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Pěstitel rýže

u povídky se směju jako šílená, ale ten obrázek... ťuťuňúú

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2011-06-14 16:28 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Éto... Děkuju za nové komentíky. Smiling
Zzkusím co nejdřív s touhle povídkou pokračovat. Námětů mám víc než dost, protože Itachi fretka a Ichigo fretka, co máme doma, jsou neutuchajícím zdrojem inspirace. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Po, 2011-06-13 20:03 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Perfektní! xD Itachi-fretka, to nemá chybu! Fakt bombový!!! Smiling xD

Obrázek uživatele Takia瀧本
Vložil Takia瀧本, St, 2011-06-08 16:29 | Ninja už: 4718 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

*válí se smíchem po zemi* Laughing out loud Prostě na tohle fakt nikdo nemá, moc se ti to povedlo hAnko Smiling Originalita nade vše ^^" A očekávám další díl a hned! Laughing out loud

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com

Obrázek uživatele Prosím_o_smazání_účtu_ne_srandu_si_nedělám
Vložil Prosím_o_smazán..., Pá, 2011-04-15 20:53 | Ninja už: 4758 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

=DDDD tak to je mazec....tohle se ti fakt povedlo!má to grády a švih a prostě všechny dobrý vlastnosti!

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Po, 2011-03-07 17:13 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Ty mě zabiješ...a to doslova! *mrtvá Tarushé vstává z mrtvých*
Tak něco takhle geniálního...bych nevymyslela ani za milion milionů let Laughing out loud Dokonalózní!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, Út, 2010-11-09 19:33 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Wau, skvělý nápad Smiling Konečně nějaká FanFikce, kde z Deidary není holka, Hidanových hvězdiček tam taky moc není (žádná xD), Tobi se nechová přehnaně dětsky a nejsou tu rádoby vtipné dialogy, které v reálu vůbec nevyzní. Ty tvé také dávají smysl a zapadají do děje. Zetsův nápad s květináčem je taky originální a na Sasoriho se i krásně uplatnily i nějaké ty fyzikální zákony.
Stručně shrnuto: za 5 + Velká genialita autorky, která umí skvěle psát Eye-wink :)

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Pá, 2010-10-08 13:23 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Konec je podivně useklý a za postrádající pointu by to mělo dostat mínus jedna.
Ale jelikož na konce nikdy moc nehledím a na pointy příběhů kašlu, dávám pět, jelikož je to velice čtivé a rozesmálo mě to Smiling

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2010-10-12 23:06 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Je to useklé proto, že to ještě není dopsané a některá kolegyně to omylem vydala... No teď už s tím nic nenadělám; kdybych to dopsala, pak tvůj koment nebude dávat smysl a smazat ho nechci, protože jsem ráda, žes to četla. Smiling
Takže zbývá jediné - udělat z toho sérii. xD

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Sakurka-san
Vložil Sakurka-san, Út, 2010-10-05 21:36 | Ninja už: 5296 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

I když humorných parodiích na Akatsuki je to hodně, tak tahle byla opravdu jedinečná Laughing out loud. Itachiho narozeniny..skvělý nápad..fretka? Ještě lepší Laughing out loud. A celkově to bylo napsaný moc hezky, takže můžu jen říct: ,,Skvělá práce!" Laughing out loud

Obrázek uživatele Hatake Sawako
Vložil Hatake Sawako, Út, 2010-10-05 21:03 | Ninja už: 4999 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Prostý občan

je to humor...a já se smála..co víc:D:D

"below courage there's nothing"
/Hatake Kakashi/
Svými sufixy úctu neskládám sobě, ale bytostem, které mě změnily...protože - my vždycky měníme člověka k obrazu svému.Smiling