manga_preview
Boruto TBV 09

Zase spolu - IX.

„Musíme rýchlo konať. Pošleme im ninjov na pomoc," rozhodla Tsunade.
„Ale veľa ninjov je na misii a v prípade útoku na nás, musíme niekoho nechať v dedine."
„Shizune, ty zlož nejaký tím. A vy, Raikage-sama, poviete mi viac."
„Áno, Hokage-sama."
Raikage povedal Tsunade všetko čo vedel, a keď dopovedal, padol do bezvedomia.
Bol ihneď zobraný do nemocnice. Tsunade rozmýšľala nad vzniknutou situáciou. Vírová bola predsa zničená a teraz má byť zničená znovu. Vlastne ani nevedela, že bola znovu postavená. A čo Slnečná? Veď nikdy o nej nepočula. V knižnici v Konohe nebolo o nej nič písané. Od spojeneckých dedín o nej tiež nepočula. Asi to pokladali za vyriešené. Z rozmýšľania ju vyrušil Gaara.
„Ja odchádzam naspäť do Piesočnej, Tsunade-sama. Keby ste niečo potrebovali, stačí povedať."

Shizune sa podarilo zložiť tím na misiu. Všetci sa stretli v kancelárii Hokage. Boli tu Kakashi, Sakura, Lee, Neji, Ten-Ten, Shikamaru, Sai a Naruto. A tiež Akemi a Ikazuchi z Vírovej. Saki bola v nemocnici.
„Takže vás osem pôjde do Vírovej. Zo situáciou ste zoznámení."
„Prečo nás nejde viac?"
„Veľa ninjov je na misii, a keby zaútočili na nás, nemal by kto chrániť dedinu. Informácie o nepriateľovi nemáme žiadne. Musíte sa tam dostať nepozorovane."
V tom Sasuke a Saki, ktorí sa navzájom podopierali, vtrhli do miestnosti.
„My chceme ísť tiež," povedali a padli na zem.
„Nie. Ste zranení a nie ste schopní boja."
„Ja sa o to postarám Tsunade-baachan," povedal Naruto.
„Nehovor mi, že vieš aj liečiť."
„Nie. Ja do nich vložím iba Kyuubiho chakru a tá ich vylieči."
„No dobre, skúsiť to môžme," súhlasila Tsunade.
Naruto k nim pomaly prišiel k Sasukemu. Položil ruku na miesto, kde mal zranenie a dal mu trochu Kyuubiho chakry na uzdravenie. To isté spravil Saki.
O chvíľu boli obidvaja zdraví.
„Tak pôjdete aj vy dvaja. Zraz budete mať za hodinu u brány."
Všetci odišli až na Naruta, ktorému Tsunade prikázala aby zostal.
„Naruto..."
„Áno, viem. Po svojom klane nebudem pátrať pokiaľ nezachránime dedinu."
„To som ti nechcela povedať."
„A čo si mi chcela povedať."
„Alebo, nechaj to tak."

Naruto išiel od Hokage domov si zbaliť veci na cestu. Ako si kráčal dedinou, vyskočil na neho Konohamaru.
„Oiroke no Jutsu."
„Čo hovoríš na vylepšenú verziu môjho Oiroke no Jutsu?"
Naruto najskôr nevedel čo povedať a potom Konohamarovi dal ranu päsťou.
„Toto jutsu nerob na verejnosti pred všetkými ľudmi. A tiež neutekaj z nemocnice."
„Ale ty môžeš utekať?"
Naruto sa začal tváriť akože o ničom nevie, ale potom povedal:
„Pokiaľ neutečieš, aby si sa išiel najesť, tak nesmieš utekať."
„Ale ja som už jedol."
„Vážne?," a obidvoch teleportoval do nemocnice.
„Nesiem vám utečenca," povedal a zmizol.
Premiestnil sa však na zlé miesto, do dámskych kúpeľov. Dostal poriadnu nakladačku od žien, ktoré tam boli. Celý zbitý odišiel do pánskych kúpeľov, ale tam bolo plno a tak išiel už domov. Tam sa zbalil a odišiel k bráne.

Keď prišiel k bráne, bol tam sám. Veď prišiel o pol hodinu skôr. Ale za chvíľu tam prišli Saki, Akemi a Ikazuchi. To Naruto nevnímal, lebo už spal. Konohamaru zase utiekol z nemocnice a chcel prekvapiť Naruta. Prišiel za ním a zase použil Oiroke no Jutsu.
„Tak čo teraz, Naruto-neechan."
„Konohamaru, ja nemám čas na tvoje hry," povedal už prebratý Naruto.
„Dobre."
„A navyše, stále za mnou zaostávaš."
Konohamaru sa naštval.
„Idem to predviesť niekomu, koho to zaujme. Ale komu? Už viem. Bude to Ebisu-sensei."
„Správne Konohamaru, ten skrytý zvrhlík to naozaj ocení."
Naruto si všimol potom ostatných. Bolo dlhé obdobie ticha. Saki sa k nemu však prihovorila a prerušila tak ticho.
„Tá líška, ktorú si privolal, bol Kyuubi?"
„Áno."
„A prečo je zlatý?"
„Poznáš legendu o zlatej líške?"
Saki len zakrútila hlavou. Naruto jej povedal celú tú legendu.
„To jutsu, ktoré použil. Nebola to plná sila, mám pravdu?"
„Áno, je to tak. Bolo to asi jedno percento z celkovej sily. Inak by zničil celú arénu. Nemyslel som si, že budeš tak silná."
„Mňa trénovala najlepšia kunoichi v našej dedine Karukage-sama."
V tomto rozhovore ich prerušili ostatní, čo prišli. Dokonca aj Kakashi, ktorý prvýkrát prišiel načas.
„Yamato-sensei, čo vy tu robíte?"
„Ja idem s vami. Práve som prišiel z misie."
„Nemali by ste radšej chrániť dedinu?"
„Nie, Naruto. Ostatní z mojej skupiny tu zostávajú."
„Tak, sme tu všetci. Môžme odísť." povedal Kakashi.

Cesta im ubiehala rýchlo, lebo sa stále rozprávali. Ale stále to nestíhali včas. To si uvedomil aj Shikamaru.
„Takýmto tempom to nestihneme."
„A čo navrhuješ Shikamaru?"
„Naruto by nás tam mohol všetkých teleprotovať."
„To bude problém Shikamaru. Pokiaľ neviem presne kde sa dedina nachádza, tak sa tam nemôžeme teleportovať."
„Takto môžme prísť aj neskoro."
„S tým nič nenarobím. Ibaže..."
„Kuchiyose no Jutsu."
Naruto privolal Kyuubiho.
„Kyuubi. Vieš kde je Vírová?," pýtal sa Naruto.
„Áno."
„Tak všetci nasadnite na jeho chrbát. Takto sa tam dostaneme oveľa rýchlejšie."
„Ale...," snažil sa namietať Kyuubi, ale Naruto ho nakoniec presvedčil.

Vo Vírovej sa pripravovali na útok. Každý bol v pohotovosti. Naopak ninjovia to Slnečnej boli pripravený na útok a už len čakali na povel, aby mohli začať.

4.90244
Průměr: 4.9 (41 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-08-21 17:24 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Yeah! Konečně nový díl. xD Netrpělivě jsem na něj čekala.

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)