manga_preview
Boruto TBV 09

Ameno 10

Bitva.

„Kamaitachi!" lesem se žene obrovská větrná smršť. Dva nováčci v Akatsuki jsou dokonale zaskočeni.
„Brácho, někdo na nás útočí." řekne absolutně klidným hlasem žena v Akatsuki plášti a temně fialovými vlasy.
„Tak to ho budeme muset asi zabít. Ti dva nám neutečou."
„Suna Shuriken." Muž, který byl na chlub podobný své sestře, tak tak uskočil písečnému shurikenu.
„Takže vás je víc jo? Vylezte a neschovávejte se jak prašivý psi!"
„Ááááá! Nech si svoje narážky na psy! Juujin Bunshin! Gatsuuga!" Kiba nevydržel a vyletěl jako víčko od láhve colly, když s ní zatřepete. Muž byl překvapen rychlostí a zuřivostí. Odskočit ale stihl.
„Je rychlej." zašeptali Shikamaru a Temari najednou. Podívali se na sebe a usmáli se.
„Bracho? Dávej si bacha, cejtim jich tu šest. A ti dva nejsou daleko, takže můžou slyšet hluk a přijít. To by mohl být problém... Za tebou!"
„Senzibil? Takže překvapení v počtu nevyjde." Shikamaru se podíval na Temari „Jdem na ně?"
„Nemůžu se dočkat až zmaluju pusu těm dvoum, co mi překazili plány." S těmito slovy vyskočili a Temari okamžitě poslala další Kamaitachi.
„Ta ženská je silná, ale její techniky berou hodně čakry."
„Objevila mojí slabinu jo? Tak to se jí asi budu muset zbavit." Tečmari se rozeběhla na ženu. Zaútočila vějířem, ale ona její útok hravě odrazila.
„Mě se jen tak nezbavíš, holčičko." Náhle před Temari zůstal jen černý plášť s červenými mraky. Žena byla pryč.
„Kaiten!" Neji na poslední chvíli zabránil, aby žena padla Temari do zad. Čakrový vír ji odhodil pár metrů vzad. Její úsměv z tváře však nezmizel.
„Ale néé, mám to ale štěstí. Byakugan." Postavila se na nohy a vytáhla neobvykle krátkou katanu, kterou měla zasunutou v botě.
„Bráško? Za tebou je pořád ten s těmi loutkami. Má tři, tak si dej pozor. Já tu mam prácičku, navštívil mě chlápek s byakuganem a holčička s velkým vějířem." Obočí Temari i Nejiho se spojila.
„Kibo! Najdi Naruta!" křikl Shikamaru.
Sakra, jsem už skoro bez čakry a vypadá to špatně. Ten chlápek je rychlej a používá vodu. Ta žena je také rychlá a je to určitě senzibil. A vypadá to, že je v boji stejně schopná jako její bratr. Postavit se Nejimu a Temari s úsměvem...
Jeho tok myšlenek přerušil shuriken zabodnutý v levém rameni.
„A já myslel, že bojujem. Řekni tomu svýmu kámošovi s loutkama, ať si přestane hrát na děcko a vyleze. Ty jeho loutky na mě stejně neplatěj." Sotva to dořekl, tak ho "spolkla" Kuroari a Karasu již byla v plném rozkladu a zabodala se do těch otvorů, aby osobu uvnitř zabila.
„Jeden z krku, teď tu hol..."
„Řekl jsem ti, že na mě ty tvoje loutky neplatěj." Kankurou se podíval na toho muže, který mu právě vrazil kunai do břicha. Pak vykašlal krev a skácel se k zemi.
„Kankuro!" ozvalo se dvojhlasně. Gaara se zamračil. Udělal si písečněj štít a šel přímo na toho, kdo zranil jeho bratra. Temari, zraněná a skoro bez čakry, chtěla jít pomoct Gaarovi, ale fialovlasá ji zastavila.
„Tak to ne holčičko, já si s tebou ještě pohraji."
„Juuken!"
„Vedle! Nemysli si, že když jsem k tobě zády, že tě nesleduji." Žena nechala svojí katanu vzplát a prudce se zozeběhla. Kroužila kolem Temari a Nejiho. Náhle z jedné byli dvě. Vyskočily do vzduchu a každá se vrhla na jednoho z nich. Neji okamžitě spustil Kaiten a Temari zvedla vějiř. I přes rychlou obranou reakci vystříkla krev do vzduchu.
„Nikdo nebude ubližovat mím přátelům, natož pak mojí rodině!" Gaara mluvil zřetelně a velmi ledovým hlasem, že i Shikamarovi naskakovala husí kůže. Začínal vidět rozmazaně. Použil příliš mnoho čakry.
„Taju Kage Bushin no Jutsu!"
„Sakra!" Sourozenci zakleli.
„Brácho? Jsem na tom s čakrou asi jako ty, tohle nedáme."
„Jo, kuchiyose no Jutsu." Na scéně se objevila obří hyena. Oba nováčci v Akatsuki přiběhli k hyeně. Ozvalo se ohromující *PUF* a všichni zmizeli. Naruto, Jiraya a Kiba nejprve zůstali stát udivením.
*PUF* *PUF*... *PUF* Naruto rozpustil své klony.
„Gaaro! Rád tě vidím."
„Je na tom zle," Jiraya už klečí u Kankura a snaží se zastavit krvácení. „musí okamžitě do nemocnice."
„Myslím, že neni sám. Tamhle ležej dva a je odtamtud cejtit silný zápach čerstvé krve."
„Shikamaruuuuu!" Naruto začal hulákat jak na lesy.
„Naruto!" Jiraya okřikl Naruta.
„Suna je blíž než Konoha, můžeme..." Jiraya nedořekl myšlenku a Gaara pomocí svého písku zvedal ze země Kankura. Další dva pískové oblaky se nesli k Temari a Nejimu.

Poznámky: 

Tak je tu další dílek, psaný z fleku na jeden nádech (obrazně řečeno Laughing out loud). Doufám, že se bude líbit a že nejste moc naštvaní, že to dodávám až teď, ale měla jsem napsaný tři díly předem, ale po opravě počítače byli bohužel smazány Sad to dopisování jde trochu víc hůř, než jsem čekala. Mno, ale i tak doufám, že se bude líbit.. Smiling

4.923075
Průměr: 4.9 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2019-07-18 20:25 | Ninja už: 2711 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia L4: Akosi si na súrodencov na chlp podobných v Akacuki nespomínam, asi si ich Vjééruš vymyslela Puzzled Sestra je asi senzibilka a je silná. Boj začal vo veľkom štýle. Ooo, Kankuró je ťažko ranený Whááá Súrodenci privolali hyenu a zmizli. Gára sa srdečne zvítal s Narutom, ale Kankuró musí do nemocnice, tak sa rozhodnú ísť do Suny. Príbeh pokračuje fajn, stále sa čosi deje Kvítek sakury

Obrázek uživatele Temari16
Vložil Temari16, Po, 2010-11-22 20:03 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

OH.... tak tohle je krása!!! Fakt nádhera, moc povedený dílko!!! Hned jdu číst dál... =D

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2010-08-31 10:53 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Tak v "návrat" této FF jsem už ani nedoufala Eye-wink Tak nějak jsem ji brala jako nedopsanou a konec xD Ale je tu Smiling
Takže, Prostě jsem ji četla spíše jako jednorázovku, páč si už téměř nic nepamatuji, ale vůbec to nevadilo.
Líbilo se mi to, nebudu hledat nějaké chyby ani nic podobného, prostě jen se mi to líbilo a už se těším, až přibydou další díly Smiling

P.S. Ano, dopisování taky naprosto nenávidím Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Vjééruš
Vložil Vjééruš, Út, 2010-08-31 11:27 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

tjn... už se chystám na další dílek... Smiling až budu mít zase písařské střevo, tak to země vypadne jednim dechem

Obrázek uživatele Faith
Vložil Faith, Út, 2010-08-24 11:04 | Ninja už: 5613 dní, Příspěvků: 225 | Autor je: Prostý občan

uh,
nečekala jsem, že to sem hodíš tak brzo, ale nevadí, spíš naopak Eye-wink
vím, zas tě prudím, ale lesi vypadají opravdu děsně Laughing out loud
taky jsme netušila že Neji používá čakrouvou sovu Laughing out loud vír není jako výr Laughing out loud
ber to z tý lepší stránky, možná chybuješ v íčkách ale příběh a všecko okolo je bezchybný Eye-wink
inu dokonalost neexistuje Smiling

  • Vím, že nic nevím.
  • Dokonalost je nudná.

Zůstat sám sebou ve světě, jenž se dnem i nocí pokouší udělat z tebe stejného člověka, jako jsou všichni ostatní: to je nejtěžší úkol, jaký si člověk může stanovit: úkol, který nikdy nekončí.
E. E. Cummings


Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.

Obrázek uživatele Vjééruš
Vložil Vjééruš, St, 2010-08-25 14:00 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

děkuji... tvůj komentář potěšil... a máš pravdu, na ty ´čka bych si měla dát obr pozor... ale vždy mi něco uteče, bohužel... Laughing out loud