manga_preview
Boruto TBV 09

Zase spolu - VII.

Neprešli ani kilometer a pred nimi sa zjavilo päť postáv. Jedna z nich prehovorila:
„Možno ste ušli, ale teraz je váš koniec."
„Čo? Odkiaľ ste sa zobrali?"
„To nepochopíš, Raikage."
Všetci piati boli zahalení od hlavy po päty bielym plášťom. Jediné, čo im bolo vidieť, boli oči. Strhli zo seba plášte. Tam bolo vidieť ešte jeden plášť. Ale ten bol celý tmavý so zlatými obláčikmi.
„Niečo sa mi na tom nezdá," povedal Tsuchikage.
„Majú oblečenie ako Akatsuki."
„Áno, Mizukage-sama, ale tie obláčiky majú zlaté a nie červené. A navyše sú všetci mŕtvy."
„Dobrá úvaha," povedal jeden z nich.
„Ale Raikage-sama, aj Madara mal byť mŕtvy. A toto môžu byť aj noví členovia alebo tých pôvodných členov oživili," hovoril Tsuchikage.
„Dosť toho rozprávania a dajme sa do boja."

Všetci piati hneď začali útočiť.
„Katon:Goukakyuu no jutsu."
„Fuuton:Atsugai."
„Suiton:Suijinheki."

Mizukage len tak-tak zablokovala ich útok a hneď išiel ďalší. Jeden z nepriateľov využil vodu na svoj útok.
„Raiton:Jibashi."
Všetci sa uhli, ale naraz všetci sa nemohli pohnúť.
„Genjustu Shibari."
„Ale toto jutsu používal len Orochimaru, a ten je mŕtvy."
„Výborne, Tsuchikage-sama," povedal jeden z tých piatich a odkryl svoju tvár.
„Kabuto?" vykríkli všetci, čo boli spútaní.
„Áno. Dlho som sa neukázal, tak ste si mysleli, že som mŕtvy."
Všetci sa postavili okolo nich. Pod nimi sa vytvorili pečate a začali sústrediť chakru.
„Kouu Insei."
Z neba začali padať meteority. Postupne sa na nich približovali až nakoniec začali padať na nich. Niektorí boli už mŕtvy. V tom Kabuto uvoľnil genjutsu. Raikage to vycítil a dal sa rýchlo na útek. Kabuto a ostatní si toho všimli a chceli ho zastaviť, ale Tsuchikage im v tom zabránil.
„Doton:Kouryuu."
Tsuchikage ich uväznil v kameni, ale toto jutsu bolo slabé a neudržalo ich to. Raikage však stihol utiecť. Tsuchikage na následky zranení a vyčerpania zomrel. Kabuto potom skontroloval, či ešte niekto nežije po ich jutsu. Našiel len Mizukage ako ťažko dýchalo a s obrovskými zraneniami.
„Tá pôjde s nami."

Naruto zaspal a musel sa ponáhľať aby stihol začiatok tretej skúšky. Stihol však prísť akurát včas na predstavenie účastníkov.
„Tretia skúška môže začať," povedal Genma a pokračoval:„Prvý zápas Moegi z Listovej a Saki z Vírovej. Ostatní odišli na svoje miesta.
„Pripravené? Môžte začať," povedal Genma.
Saki ihneď zaútočila. Bola jasne lepšia v taijutsu a dávala to najavo. Vytvorila klony a tie chytili Moegi.
„Katon:Karyuu-Endan."
Nezasiahla však Moegi, ale kus dreva. Moegi sa objavila za ňou a dala jej pár úderov. Potom po nej hodila kunaie. Tie však Saki chytila a poslala naspäť. Moegi sa im uhla, ale potom dostal údery päsťou a skončila nehybne na zemi.
„Víťazom je Saki," povedal Genma.
„Teraz nasleduje ďalší zápas predkola a to Naruto proti Udonovi."
Obidvaja išli do arény, keď Konohamaru zastavil Naruta.
„Šetri ho Naruto-neechan."
Obaja prišli do arény a zápas začal. Bolo to pár okamžikov a Udon už ležal nehybne na zemi. Diváci sa tomu čudovali, ale na to sa rýchlo zabudlo, keď bol na rade ďalší zápas. Konohamaru potom prišiel za Narutom.
„Povedal som, že ho máš šetriť."
„Má len pár škrabancom, inak je v poriadku."

Sasuke bol už pripravený a Isei z piesočnej tiež.
„Najslabší zo všetkých, ktorých sme poslali na skúšku sa dostal tak ďaleko," povedal Gaara.
„Tak, ako pred siedmimi rokmi Naruto," odpovedala mu Tsunade.
Isei ihneď proti Sasukemu vybehol s taijutsu, ale Sasuke vďaka sharinganu predpovedal skvele jeho pohyby. isei spravil malú chybu. Sasuke ju však využil a dostal sa do útoku. Isei sa ledva bránil a onedlho kapituloval.
„Čakal som lepšieho súpera," hovoril Sasuke.
Ďalší zápas bojovali Saki proti Matsuri.
„Teraz by to mohla byť zábava, na rozdiel od predkola."
A naozaj to zábava bola. Matsuri útočila na Saki z rôznymi útokmi a tá sa len bránila. Premenila sa však na kus dreva a dala Matsuri zozadu úder. Zaútočila jej na hlavu, Matsuri to však zablokovala a jej klon zozadu zaútočil. Za ním sa však objavila pravá Saki.
„Katon:Gouryuuka no jutsu."
Matsuri dostala plný zásah. Ťažko sa z toho spamätávala a s veľkými zraneniami sa dala znova do útoku. Saki sa zase len bránila a z ničoho jej dala ďalší úder. To sa zopakovalo asi päťkrát.
„Ona sa ju snaží zničiť psychicky."
„Máš pravdu Gaara. Necháva ju myslieť si, že má navrch a potom jedným úderom to zmení a tak to pokračuje stále," Tsunade súhlasila s Gaarou.

Nakoniec Matsuri vyčerpaním padla na zem. Vyhrala Saki. Nasledoval súboj Naruta s Akemim. Obidvaja už čakali na začiatok súboja.
„Toto bude rýchle," povedal pre seba Naruto.
„Súboj môže začať."
Naruto nehybne stál ne mieste a čakal na útok. Akemi to využil a zaútočil.
„Fuuton:Kamikaze."
Akemiho útok už bol tesne pred Narutom a ten sa nehýbal. Diváci čakali čo spraví. Akemi sa zrazu ocitol na mieste, kde stál Naruto. V sekunde si Naruto vymenil miesto s Akemim a jeho vietor posilnil svojim ohňom. Akemi dostal zásah. Ten sa nestihol vyhnúť a väčšinu tela mal spálenú, ale, čo bolo dôležité, hýbal sa. Chcel spraviť protiútok, ale Genma ho zastavil.
„Víťazom je Naruto. Ty musíš ísť na ošetrovňu."
„Ale..." nedopovedal to a odpadol. Zdravotníci ho ihneď zobrali preč.
Gai prehovoril na Kakashiho:
„Dnes sú akosi rýchle tie súboje."
„Hovoril si niečo Gai."
Gai sa zrútil na zem.
„Všetci sledovali s úžasom, čo sa stalo. Iba Sasuke sa nevyjavoval žiadne známky prekvapenia a tiež Kakashi, ktorý čítal svoju knižku.
Na ďalší zápas sa pripravili Konohamaru a Sakura. Konohamaru pri tom rozmýšľal:„Keď ma zasiahne, je po mne. Musím ihneď začať útočiť."
Súboj len začal a Konohamaru vytvoril klony. Začal robiť rasengan a keď ho dokončil, rozbehol sa proti Sakure. Tá však uderila do zeme a bolo po útoku.
„Sakra, takto to nepôjde."
Sakura ihneď začala útočiť. Konohamru nestíhal a postupne boli jej údery čoraz bližšie jeho tvári. Spadol na zem a Sakura nestihla zareagovať a preletela ponad neho. Ako tak bola nad ním, Konohamaru využil príležitosť a zasiahol ju do brucha kunaimi. Sakura potom čo dopadla, začala si liečiť zranenie. Konohamaru to využil a rozbehol sa proti nej s rasenganom. Ona sa uhla a dala mu úder. To bol len klon a pravý Konohamaru ju zasiahol zozadu rasenganom. Avšak, to bol len tiež klon a Sakura sa objavila na druhej strane arény.
„Kde sa tak naučila používať klony," rozmýšľal a potom sa pozrel na Naruta. Ten ukázal prstom na Sasukeho.
„Dobrý pokus, ale jeho som ešte nevidel použiť klony v súboji," povedal si to v hlave.

Kabuto prišiel za Madarom so zranenou Mizukage.
„Nechceli sme žiadnych rukojemníkov."
„Ona ako jediná prežila Kouu Insei."
„Čo? Veď to ešte nikto neprežil!"
„Vlastne, Raikage ušiel, keď som ich uvoľnil Genjutsu Shibari."
„A prečo ste ho nechytili."
„Lebo nám v tom zabránil Tsuchikage."
„A čo to jutsu?"
„Celkom dobré, ale beriete to moc chakry."
„Teda, asi ako dlho ho udržíte?"
„Moc dlho nie, to by nás muselo byť viac."

Sakura sa rozbehla na Konohamara. Ten sa teraz vyhýbal bez problémov a dokonca chcel zaútočiť, ale dostal presnú ranu do tváre. Jeho tvár zaliala krv. Celý od krvi však spravil s klonom rasengan a trafil Sakuru do brucha, presne tam, kde ju predtým zasiahol s kunaimi. Bol to len slabý rasengan a Sakure moc neublížil, ale spôsobil jej zranenie, ktoré jej nedovolilo pokračovať ďalej.
„Víťazí Konohamaru."
Konohamaru sa dal ošetriť a išiel naspäť medzi ninjov, ktorí pokračujú.
Na rade bol Sasuke so Saki. Obidvaja po začatí stáli nehybne na mieste. Saki sa pohla a Sasuke na ňu zaútočil.
„Chidori Eisou."
Chidori kopija zasiahla Saki do ramena.
„Katon:Goukakyuu no jutsu."
Sasuke to chcel ukončiť, ale Saki sa rozplynula v obláčiku dymu a tak zasiahol len múr arény. Saki sa objavila za ním. Sasuke sa rýchlo otočil a zasiahol ju s Chidori. Ona si to nevšímala a použila svoju techniku.
„Katon:Atsui Shuriken."
Shuriken tvorené z ohňa sa rútili na Sasukeho.
„Amaterasu."
Amaterasu ich spálilo. Sasuke sa pozrel na Saki.
„Oheň spálil oheň. Nemožné," a premenila sa na kus dreva.
Objavila sa na druhom konci arény a okolo jej ruky sa tvoril oheň a bola vidieť aj chakra.
„Týmto to skončím."
„Katon:Yari Kaki."
Z jej ruky vystrelil oheň v tvare kopije, ktorou prebodla Sasukemu srdce. Sasuke zrušil genjutsu a stál tesne pred ohnivou kopijou od Saki.
„Amaterasu."
Sasukeho Amaterasu sa k nej postupne približovalo, keď zrazu zastalo a úplne zmizlo. Jej kopija zmenila farbu na modrú a prepichla Sasukemu hruď.
„Tenshu Yari."
„Ale to je Narutovo jutsu," povedal a padol na zem a ihneď boli pri ňom zdravotníci a odniesli ho preč.

Na ďalší súboj sa pripravovali Naruto a Konohamaru.
„Vieš, že toto bude rýchle, Konohamaru."
„Viem."
Súboj začal. Konohamaru vytvoril sto klonov. Tie vytvorili rasengan. Polovica bez rasenganu zmizla a druhá polovica sa rozbehla na Naruta. Ten vyskočil a vytvoril Fuuton:Rasen Shuriken, ktorý hodil a zničil tieto klony. Teleportoval sa za Konohamara, ale ten odpadol od únavy.
„Toto ešte nemôžeš používať," povedal Naruto a Konohamara odniesli zdravotníci. Saki sa vrátila naspäť do arény.
„Takže, toto je posledný súboj tretej skúšky," povedal Genma.
„Súboj môže začať," povedal Genma.

Raikage sa už dostal pred bránu Konohy a zamieril si to k Tsunade. Ninjovia zo Slnečnej sa pripravovali na útok.
„Zaútočíme zajtra skoro ráno," rozhodol Sankage.
Ostatní ho poslúchli. Kabuto zatiaľ nenápadne odišiel a stretol sa s neznámou postavou. Chvíľu sa radili a potom ten neznámy odišiel. Kabuto sa vrátil do svojho stanu. Madara zašiel za Sankagem a povedal mu:
„Kabuto niečo chystá. Teraz som ho videl s niekym sa stretnúť."
„Teraz ho necháme tak, ale nech ho niekto sleduje."
„Áno."
Vo Vírovej sa chystali na útok.
„Buďte všetci pripravení. Nevieme kedy zaútočia, ani nevieme akú má náš súper silu a koľko má ninjov. A tiež, požiadajte o pomoc Konohu."

Poznámky: 

Kouu Insei - Dážď meteoritov
Doton:Kouryuu - Zem:Uväznenie
Katon:Atsui Shuriken - Oheň:Horúci shuriken
Katon:Yari Kaki - Oheň:Ohnivá kopija
Tenshu Yari - Božský kopija

4.886365
Průměr: 4.9 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-08-06 20:18 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Super diel. Síce som ho už čítala na tvojom blogu, ale neva. Len tak ďalej. Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2010-08-06 21:56 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem. Dúfam, že si to nečítala včera, lebo dnes ráno som to ešte menil.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-08-06 22:10 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Dneska poobede. xD

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2010-08-06 22:47 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Tak to je dobre, lebo dnes som to ešte zmenil.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Pá, 2010-08-06 20:11 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Len si daj bacha na občasné chyby s predložkami. Smiling

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2010-08-06 21:55 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Dám si pozor. Len mám pocit, že keď sú prázdniny, tak robím viac chýb.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Po, 2010-08-09 22:59 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že okrem teba sú aj iný, čo cez prázdniny zabudli písať Laughing out loud Ja sama sa k ním za chíľku pridám Smiling

http://www.mugiwara.cz/