manga_preview
Boruto TBV 09

Zase spolu - V.

Keď sa Sasuke a Sakura trochu uzdravili, tak sa vydali do veže. Išli pomaly, lebo Sakura a Sasuke boli ešte zranení a taktiež mali každú chvíľu prestávky.
„Nezostaneme radšej dlhšie na jednom mieste, aby ste sa mohli rýchlejšie uzdraviť?" pýtal sa starostlivo Naruto.
„Nie." odpovedal Sasuke.
„Áno." odporovala mu Sakura.
„Ale musíme sa dostať do veže včas."
„Máme ešte tri a pol dňa. Nemusíme sa tak ponáhľať." hovoril im Naruto.
„Prečo sa vlastne neteleportujeme do veže?" pýtal sa Sasuke.
„No...vieš, že..."
„Tak to zo seba dostaň." kričala na neho Sakura.
„No, to by som musel vedieť kde tá veža presne je."
Sasuke a Sakura znova odpadli. Naruto ich zobral do úkrytu, ktorý našiel jeho klon a strážil ich dovtedy, kým sa neprebrali a to bolo až na druhý deň ráno.

Blízko oblačnej sa formovala jedna veľká armáda pripravená na útok. Keď už Sankage prišiel k nim, dal povel na útok. Všetci ninjovia sa rozbehli smerom k dedine. Rýchlo prešli cez bránu a začali ničiť dedinu a zabíjať ľudí. Raikage sa pozeral zo svojej kancelárie na túto spúšť. Prišiel k nemu jeden anbu.
„Musíte sa odtiaľto rýchlo ujsť Raikage-sama."
„Ja svoju dedinu neopustím."
„Ale nemáme žiadnu šancu. Protivník je vo veľkej pres..." za ním sa objavil Madara a podrezal mu krk.
„Čo?" Raikage sa otočil.
„Tak sa zase vidíme." povedal Madara.
„Ale ty si mal byť mŕtvy."
„Vidíš, že som tu. Teraz ťa zabijem."
„Nie. On je môj." ozval sa Sankage.
„Kto si?"
„Som Manabi, Sankage Slnečnej dedine v Zemi Slnka.
„Čo? Mal si byť predsa mŕtvy a dedina nemala existovať."
„Vidíš. Tak ako tvoj starý otec skoro zničil moju dedinu a mňa skoro zabil, tak ja teraz zabijem teba a zničím tvoju dedinu."
„Raiton:Gian."
Raikage sa len tak-tak vyhol bleskovému útoku, keď na neho poslal Madara ohnivú techniku.
„Katon:Gouryuuka no jutsu."
„Fuuton:Kamikaze."

Sankage použil vietor, aby zosilnil Madarov útok. Raikage dostal plný zásah. Zatiaľ nepriatelia ničili dedinu. Jediné, čo im zostalo je budova Raikage.

„Raiton:Hiraishin."

Raikageho blesk len prešiel cez Madaru.
„Katon:Goubushi."
Sankage zasiahol svojou päsťou Raikageho do chrbta. Po ňom zostalo iba drevené polienko.
„Ušiel." povedal Madara a pozeral sa ako uniká s anbu a so svojimi ninjami, ktorých nebolo veľa.
„Nevadí. Teraz je na rade kamenná, ktorá sa tiež podieľala na zničení mojej dediny. Potom bude na rade hmlová a vírová."
„Vírová? Nemala by byť zničená."
„Bola, ale pred rokom bola znova postavená a nikto nevie, že existuje."
„A prečo chcete aj ju zničiť? Nepatrí medzi najväčšie dediny."
„Kedysi bola dobrým spojencom listovej a teraz im môže tiež pomôcť. Navyše listová má najlepších ninjov a pravdepodobne sa tam budú schádzať všetci, čo prežili naše ničenie. A taktiež majú bijuu."

„Dobre Naruto, k veži sa vydáme až zajtra." rozhodol po prehováraní na odpočinok Sasuke.
„Budeme mať síce len necelé dva dni, ale kebyže nás niekto napadne, nebudeme až tak moc zranení." zakončila Sakura.
Tento deň im ušiel rýchlo. V noci sa striedali na hliadke Narutove klony, ktoré boli v sage móde, aby vycítili súperovu chakru. Asi o polnoci sa Narutov klon zrušil a on sám sa prebudil. Zobudil ostatných a oznámil im, že sa niekto blíži.
„Zaútočíme na nich pokiaľ spia." povedal neznámy ninja zo Suny.
Skôr ako zaútočili oni, Naruto dostal jedného s rasenganom a Sasuke s chidori. Posledný dostal od Sakury poriadnu ranu. Všetci traja sa vybrali ihneď ku veži. Neskoro večer prišli do veže. Tam sa im zjavil Iruka a oznámil im postup ďalej. Všetci sa zišli v jednej miestnosti. Tsunade bola sklamaná z malého počtu ninjov, ktorý prešli. Boli tu len spomínaní Naruto, Sasuke, Sakura, potom Konohamaru, Udon, Moegi, ninjovia zo skrytej vírovej a piesočnej. Teda celkovo ich bolo dvanásť.
„Každým rokom je vás čoraz menej a menej." povedala pre seba Tsunade.
Povedala to, čo každý rok. Nikoho to nezaujímalo a nikto nemal ani zbytočné otázky.
„Je tu niekto, kto nechce pokračovať?" spýtala sa.
Ruku zdvihol jeden ninja z piesočnej a jeden z vírovej.
„Tak nakoniec sa dostali ďalej a jeden z nich odchádza. Tí z vírovej nič nevydržia." povedal Naruto.
Každý si potom vybral papierik. Tým sa rozhodlo, kto s kým bude bojovať.
Moegi mala bojovať v predkole so Saki z vírovej a kto by vyhral, išiel by proti Matsuri z piesočnej. Ďalšiu dvojicu tvoril Sasuke s Iseiom z piesočnej. Potom v ďalšom predkole bude bojovať Naruto s Udonom a víťaz potom bude bojovať s Akemim z vírovej a posledná dvojica je Konohamaru a Sakura.
„Takže sa Narutom-neechan budem najskôr bojovať v semifinále." povedal si Konohamaru.
Do miestnosti vstúpil ďalší ninja.
„Ja som Shiranui Genma a som skúšajúcim tretej skúšky. Tá sa bude odohrávať zajtra."
„Čo? A čo feudálni páni a kage z iných dedín?" pýtala sa Sakura.
„Tí sú už tu. Okrem kage z Vírovej dediny je tu každý." odpovedala Tsunade.
Všetci sa rozpŕchli a využil aspoň tú trochu času na tréning a uzdravenie.

Ninjovia zo Slnečnej dediny vtrhli do Kamennej. Ako v Oblačnej, tak aj teraz ničili všetko, čo im prišlo pod ruku. Tsuchikage sa podobne ako Raikage pozeral na tú spúšť. Za ním sa objavil Sankage.
„Tak čo, pamätáš si ma?" ozvalo sa za ním.
„To nemôže byť pravda."
„Teda si ma pamätáš. Mal si len šesť rokov, keď tvoj predchodca zaútočil na moju dedinu. A už vtedy si sa podieľal na zničení mojej dediny."
„Ale ako. Veď to by si musel mať okolo stotridsať rokov a mal si byť mŕtvy." povedal prekvapený Tsuchikage.
„Vidíš, že žijem. Keď mohol Madara prežiť, tak môžem aj ja." a Madara sa zjavil za ním.
„Ty tiež. Nemal by si tu byť."
Madara neodpovedal a zaútočil s kunaiom. Tsuchikage sa vyhol. Sankage však na neho poslal svoju techniku.
„Youton:Kazangan Yari."
V celej miestnosti bol naraz dym. Keď dym zmizol, tak Madara so Sankagem len videli ako Kurotsuchi odnáša Tsuchikageho odnáša preč.

Poznámky: 

Katon:Goubushi - Oheň:Ohnivá päsť
Youton:Kazangan Yari - Láva:Lávový oštep

4.772725
Průměr: 4.8 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2010-07-12 20:24 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Madara na scéno. No, hneď je to zaujímavejšie Eye-wink
Ju, názvy dedín píš s veľkým písmenok, dobre? Laughing out loud
A pri oslovení sa píše čiarka Sticking out tongue
Inak super Smiling 5*

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-07-11 11:15 | Ninja už: 5208 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Táák. Všechno se děje moc rychle. Ale netrpělivě čekám na další díl... Sticking out tongue

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)