manga_preview
Boruto TBV 09

Konoha škôlka

"Rasengan!" zvrieskol Naruto a otvorenou dlaňou. Vrazil Peinovi do brucha. Pein od neho okamžite odskočil a rozplakal sa: "Ty ma zase biješ. Počkaj, až sa o tomto dozvie Tsunade – sensei."
"Nevyhrážaj sa, to ti teraz aj tak nepomôže. Sasuke, pomôž mi!"
Sasuke bol však práve zaneprázdnený ukladaním bábik pred seba. Keď ich už mal naukladaných asi desať, tak zvrieskol: "Pripravte sa na smrť, ninjovia z Konohy!"
Tesne potom, ako všetky bábiky popadali na zem sa k nemu prisali Sakura a Karin a spoločne zvrieskli tak, aby to všetci počuli: "Sasuke, si úžasný. Zopár údermi si poslal na smrť desať ninjov."
Potom sa Karin pozrela na Sakuru: "Hej, odpáľ, Sasuke je môj!"
"A odkedy?"
Začala sa zvyčajná pästná bitka medzi týmito dievčatami. Naruto sa chytil za hlavu. Tak ten mu asi nepomôže.
"No čo už, musím to použiť." zašepkal, zobral si nožnice, prišiel k plyšovým hračakám a začal im odstrihávať chvosty. Potom si šesť z nich nejak prilepil na nohavice a zvrieskol: "Teraz som vo forme šesťchvostého Kyuubiho, skús ma poraziť!" a rozbehol sa k Peinovi.
Pein sa naňho šokovane zadíval: "Nemá byť náhodou Kyuubi líška?"
Naruto strnul uprostred pohybu: "Áno, prečo?"
"Lebo na zadku máš pripevnený jeden líšči chvost, dva zajačie, jeden z bobra,..."
"Detaily!" skríkol Naruto a znovu zaútočil.
"Deidaraa! Naruto ma znovu bije!"
Nášho hrdinské škôlkara s chvostami zrazu trafila do hlavy hlinenná kačička a zároveň sa pri ňom zjavil malý blonďatý chalan, ktorý začal vrieskať: "Kác, Kác, Káác!" a pri tom pohľadom hypnotizoval kačičku, lenže s tou sa nič nestalo.
"Prečo to nevybuchne!" hulákal Deidara, chvíľku tam dupotal a rôznymi spôsobmi sa snažil, aby jeho výtvor vyletel do vzduchu. Potom nahnevane schmatol kačičku, nenávistne sa pozrel na Naruta s Peinom a povedal: "Pokazili ste to!"
Potom odišiel späť a začal znovu vytvárať svoje hlinenné modely.
Pein sa porozhliadol a rozmýšľal, kto by mu mohol pomôcť. Hidan sa snažil prebodnúť sa s umelohmotnou lyžičkou. Kisame znovu strkal hlavu do akvária. Zetsuova biela polovička vyznávala lásku kvetináču, pričom jeho čierna polka sa so šialeným úsmevom pozerala na Konan. Tá to nevnímala a stále si robila svoje papeirové lietadielká. Sasori sa zase snažil vyrobiť si drevennú bábku, do ktorej by mohol vojsť, avšak zatiaľ sa mu podarilo do nej strčiť iba nohu, takže teraz skackal po triede a snažil sa svoju drahú končatinu vyslobodiť. A Madara? Ten stál, sústredil sa, prešiel na druhý koniec izby a radostne vykríkol: "Hurá, teleportoval som sa!"
Pein pokrútil hlavou. Tak oni mu asi nepomôžu.
Naruto sa medzitým tiež snažil zohnať pomoc, avšak s rovnakým výsledkom. Rock Lee, udrel do steny, vzápätí odskočil, začal si fúkať zranenú ruku a pritom hovoril: "To bolí."
Neji sa zase tváril, že použýva Byakugan, avšak zozadu sa k nemu prikradla TenTen a zhodila ho. Neji zo zeme zamumlal: "Nechal som ťa, ale nabudúce sa tak nestane."
Sakura a Karin boli stále zamestané bitkou a Sasukem. Hinata na Naruta hľadela ako na božské zjavenie, Shikamaru dal sám sebe mat v Shougi a nadšene to dával na javo: "Hurá, konečne som niekeho porazil! Skúste si so mnou zahrať! Som najlepší!" lenže o hru očividne nikto nejavil záujem. Chouji samozrejme jedol už päťdtesiaty balík chipsov. Naruto sa nimi prestal zaoberať a znovu sa rozbehol. V momente, keď chcel dať Peinovi úder, ktorý by rozhodol túto bitku o osud sveta sa ozvalo: "Deti, už idem!"
Zetsu vyľakane pustil kvetináč, ktorý sa rozbil, Naruto okamžite zahodil chvosty, ktoré mal na sebe, Sasuke dal bábiky späť na poličku a všetci ostatní sa prestali biť a upratovali svoj bordel. V momente, keď Hidan vytiahol knihu a Naruto sa snažil schovať poškodené hračky, vošla do triedy ona. Ich učiteľka a ich postrach – TSUNADE! Naruto sa začal potiť, keď k nemu prišla. Schovával za chrtom bobra bez chvosta, ale ona si toho všimla a dala mu po zadku. Potom sa náš hrdina ,šúchajúc si miesto, kde to schytal, snažil nenápadne vytratiť, avšak vo dverách sa objavil Kakashi sensei.
Tsunade kontrolovala ostatných, až sa nakoniec prikradla k Hidanovi.
"Hidanko, ty vieš čítať?"
"Áno, Tsunade-sensei."
"Tak mi niečo prečítaj." povedala s úsmevom.
Hidanovi sa začali klepať ruky, no nebolo inej možnosti a tak musel začať: "Najprv obeť pripevnite k zemi, potom okolo nej nakreslite jej krvou kruh a nakoniec..." vetu nedokončil, keďže Tsunade mu vytrhla knihu z ruky. Učiteľka sa mozrela na obálku, kde stálo: AKO SA ZAVDAČIŤ JASHINOVI A STAŤ SA NESMRTEĽNÝM.
Hidan to schytal a ešte viac, ako Naruto.
Potom ich učiteľia vyhnali von, kde na nich čakali rodičia.
Naruto ešte zašepkal Peinovi do ucha: "Zajtra to ukončíme." a odišiel. Už sa tešil na zajtrajšok.

Poznámky: 

Ako vznikol tento nápad: Vo Fairy Tail som si prečítal Bitku Natsu a Gajeel vs. Luxus. V exstáze z najlepšej bitky, akú som kedy videl som Naruta označil ako seriál, kotý vyzerá, akoby sa v ňom mlátili škôlkari. Raz som išiel autobusom a iba tak ma napadlo, že z tej škôlkarsek bitky spravím FF.

Dúfam, že sa vydarilo a že sa vám bude páčiť.

4.761905
Průměr: 4.8 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, So, 2013-11-23 18:29 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ten Madara Laughing out loud Laughing out loud
Ale oceňujem nápad kyuubi chvostov Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Yuki_chan
Vložil Yuki_chan, So, 2013-11-23 18:04 | Ninja už: 3817 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Moc pekné XD

Obrázek uživatele Setsumi
Vložil Setsumi, St, 2011-08-03 21:53 | Ninja už: 4772 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

to bolo super mohla by si spraviť sériovku, smiala som sa jedna radosť
Laughing out loud

Jeden by čakal, že táto stránka bude aj pridávať k veku roky~ *už päť rokov mala 15*
Čo môžeš urobiť dnes odlož na pozajtra a zajtra máš volno (pozajtra sprav to isté).
Science is not about ,,Why?". Science is about ,,Why not?".
Väčšina múdrych myšlienok sa stratí cestou k činu.
Všetko má svoj koniec... a Vianoce tiež... T.T
Jeden hlupák skomplikuje vec natoľko, že si s ňou neporadí tisíc múdrych.

Obrázek uživatele Hagane no Edward
Vložil Hagane no Edward, St, 2011-08-03 23:08 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Pěstitel rýže

Mohol, nabudúce Laughing out loud. Inak o nejakej tej sériovke už dlhšie rozmýšľam.




Obrázek uživatele Mia
Vložil Mia, St, 2011-02-02 21:19 | Ninja už: 5426 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Elaivii
Vložil Elaivii, Pá, 2010-09-03 17:59 | Ninja už: 5625 dní, Příspěvků: 282 | Autor je: Prostý občan

bolo to celkom dobré Laughing out loud Laughing out loud bavila som sa ^^

Obrázek uživatele sannin Naruto
Vložil sannin Naruto, Po, 2010-07-26 19:24 | Ninja už: 5075 dní, Příspěvků: 654 | Autor je: Prostý občan

Haaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa to je dobré !!! Lol Lol Lol Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Zisi
Vložil Zisi, Pá, 2010-07-02 10:48 | Ninja už: 5168 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Prostý občan

Tohle b ylo moc!Zrovna jsem u toho jedla a pak přišla scénka: Hidanko, ty vieš čítať? moc Kawai!!!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Daarkrai
Vložil Daarkrai, Pá, 2010-07-02 09:48 | Ninja už: 5087 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Je to vážně vtipný, hlavně jak se Madara teleportoval Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2010-07-01 16:14 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jaaaj, to sa mi páčilo Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud
Síce, prečo musí byť z Madýska taký trubiroh? -,-
Ale nevadí Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.