manga_preview
Boruto TBV 15

Shinobi dvou klanů - XVI.


16. Díl - Síla dědice


U Naruta:

Naruto začal dostávat na hubu, byl na tolik vyčerpaný, že se už skoro nezmohl na odpor. Madara se připravil zasadit poslední ránu, ale když byla jeho čepel pár centimetrů od Narutova srdce, tak se to stalo!!!

U Hinaty

„Máte hezkého, zdravého chlapečka.“ usmála se sestřička a podala Hinatě miminko, „jak se bude jmenovat?“

„Chikako,“ usmála se Hinata.

Vše okolo Naruta explodovalo a odhodil několik desítek metrů, stromy lítaly s kořeny, zvedl se prach a písek, který štípal do očí a sám Madara odletěl, bez toho aniž by věděl co se děje, Kisame na tom byl podobně.

Oba dva se zvedli a čekali, než se oblak usadí, aby zjistili co se děje. Když se tak stalo, spadla jim brada dolů. Naruto se vznášel pět metrů nad zemí, před ním byla silueta postavy.

Změnilo se též Narutovo oblečení, místo jeho klanového měl právě čistě bílí se znakem jeho klanu na zádech, znak byl lemovaný šesti různými znaky, které měli svůj účel. Znaky označovali vodu, oheň, blesk, vítr a zemi.

Též se změnila čepel Narutovi katany, místo čistě bíle s červenou značkou lišky, byla oranžovočervená se stříbrnou značkou lišky.

„Na tento okamžik čekám již dlouho,“ zahřměl hlas Boha smrti.

„Mohu se zeptat co tu děje? Dotázal se Naruto.

„Ale jistě. Jak už víš, ti z vašeho klanu, kteří v sobě mají zapečetěného démona, mohou ovládat silné Kekkei-genkai, na stupni jedna. Když už ho ovládají a splní se jedna podmínka aktivuje se druhý stupeň. Ještě mocnější, dostanou ode mne dar, který je dělá skoro neporazitelnými. Lze dosáhnout třetího stupně, ale za velkou cenu, kterou nesmím prozradit.“

„A to oblečení co mam na sobě, se tu vzalo kde?“

„Každým stupněm se oblečení změní, první stupeň má černý set, druhý má bílí a třetí má krvavě červenou.“ Odpověděl mu Bůh smrti.

„A ta katana?“

„To nevím, ještě jsem to neviděl. Mohu?“

Naruto kývl a katanu mu předal.

„Zajímavé, cítím z ní obrovskou sílu a zásobu chakry. Vynikající do boje, ale doteď si ji nemohl použít, nejspíš potřebovala druhý stupeň na aktivaci.“

„Dobře, a co teda budeme dělat teď, jsou tu pořád ti dva.“ ukázal na Madaru a Kisameho.

„Použiješ jedno nebo dvě jutsu, bude záležet na okolnostech, na které budeš potřebovat mnoho chakry, budeš ji muset načerpat z té katany.“ Řekl mu strategii „teď budu muset jít.“

„Ano mějte se.“

Když skoro zmizel a Naruto už chtěl udělat krok, ale on se objevil znova.

„Málem bych zapomněl,“ dotkl se Narutova čela, načež Naruto vykřikl bolestí, která hned přešla.

„Tak, vylepšil sem ti tvá očka, zpozoruješ teď devadesát devět procent věcí. Hodně štěstí a nezapomeň, co jsem ti řekl. Naruto kývl, otočil se na Madaru a probodl ho silou pohledu, že málem skončil na kolenou.

„Tak se do toho dáme ne?“

Ale místo toho, aby útočil nebo se rozeběhl, si to pomalu rázoval k Madarovi. Šel krásně v klidu, až si Madara nevěděl co počít.

Složil pečetě a poslal na Naruta obří plamen, ten byl však odražen pouhým mávnutím ruky. Madara to zkoušel dál, ale bez šance, Naruto už byl u něj.

Dal mu pěstí, že by odletěl bůhví kam, ale to Naruto nedovil a bouchal ho hlava nehlava.

Kisame mu chtěl určitě pomoc, ale zastavil ho Narutův ultraklon.

„Ty nikam nepůjdeš,“ usmál se.

Kisame mu pohlédl do očí a lekl se, byli jiné, byli červené, z okrajů se doprostřed oka stáčeli černé čárky, tvořili tak podobný útvar, jako je spirála.

„Copak se děje, snad se mě nebojíš?“ zasmál se klon.

Kisame se probral z transu a začal bojovat. Zkoušel vše co uměl, nelepší taijutsu i ninjutsu, ale klon nezranil.

Klon se tedy vydal pomalím krokem ke Kisamemu, tomu se strachem začali třást kolena, klon mu dal pěstí a začal si s ní hrát jako pravý Naruto s Madarou.

Rozdíl byl v tom, že Kisame se roztekl ve vodu. Pravý Kisame se spojil se Samahedou a vytvořil ze sebe žraločí monstrum.

Vytvořil kupoli vody, která pohltila Narutův klon. Ve vodě byl Kisame rychlejší a pokusil se tedy znovu útočit.

Klon použil Doujuu, vytvořil jutsu, aby mohl dýchat ve vodě a poté se začal bránit. Po chvíli ho to přestalo bavit, a tak zaútočil i on. Byla to neuvěřitelná rychlost a Kisame se nestíhal bránit, kupole zmizela a on klečíc na kolenou se pomalu měnil zpět.

Klon toho využil a Katanou ho několikrát propíchl, myslel si, že je konec, ale Kisame se nějak vyléčil.

Klon si domyslel, že je to tím mečem, zaútočil tedy na něj, po tom, co Kisame neměl svůj meč, mu Narutův klon setl hlavu, Hoshikage Kisame byl mrtvý. Klon se zrušil.

Madara nevěděl co dělat, a tak aktivoval svůj dokonalý Sharinan a vytvořil Susano. Přistál na kolenou a za ním se ze země pomalu začala zvedat kostra, která se obalila svaly a poté brněním. Vzniklo něco na způsob rytíře, byla to dokonalá obrana, kterou nic neprošlo, a dalo se to použít i na útok.

Naruto zkusil jedno své jutsu, ale to se pouze odrazilo od té techniky, věděl co to znamená, musí už použít jutsu od Boha smrti.

V rychlém sledu složil pár desítek pečetí, okolo rukou mu vznikl červený opar chakry, rozběhl se na Madaru a zabořil ruce do Susano, pomalu ji vysál všechnu chakru a pak ji zničil. Madara spadl vyčerpáním na kolena, z očí mu tekla krev.

Narutovy se taky kolena podlamovali, ale vzal do ruky katanu, druhou rukou složil tři pečetě a z katany si tak nabral chakry, pro to jutsu, do rezervy a pro Kyuubiho.

Katanu zastrčil do pouzdra, udělal ultraklon a začal dělat opět pečetě, tentokrát jich bylo více. Když je dokončil okolo rukou se mu objevil černý opar chakry, se kterým se rozeběhl na Madaru a zabořil mu je do těla. Jednu ruku do srdce a druhou do břicha.

Pomalu mu vytáhl duši z těla a zapečetil ji do svitku, který mu připravil klon. Když Madarovo tělo padlo k zemi bez duše, a byl jisté, že umřel zapečetil svitek, tak aby ho nemohl nikdo snadno odpečetit, snad jen ten, kdo bude mít druhý stupeň Kekkei-genkai klanu Namikaze.

„Zvládl jsem to,“ usmál se a vyčerpáním padl na zem, těsně před tím z něho vyskočil Kyuubi a klon se zrušil.

„Dobrá práce Naruto,“ řekl Kyuubi, otočil se k němu zády a hrozivě začal mluvit, „vylezte mí bratři a řekněte mi, co teď budete dělat, protože svět už ohrožovat vám nedovolím!“

„Já bych se chtěl vrátit do Gaary a pomáhat mu,“ ozval se Shukaku.

„To jsem čekal, vlez si do této nádoby,“ objevila se před ním nádoba se znakem Shukaku..

„A vás šest co?“

„Mohli bychom sloužit klanu Namikaze jako vyvolávací zvířata?“ optal se Gobi no Hokou.

„S tím si nedovolím souhlasit,“ ozval se Yamato no Orochi „já chci zpět do bratra Raikageho, vím kde je a také vím, že žije.“

„Dobře to mi nevadí, můžeš jít.“ Řekl Kyuubi „a vy jestli chcete sloužit klanu Namikaze vlezte si do svých nádob.“ Objevilo se před ním pět nádob, všichni ocasí démoni v nich zmizeli.

„To sem zvědav, co mi na to řekne Naruto,“ otočil se k němu, položil si ho na hřbet, kde si ho chajdou připoutal aby nespadl, vzal nádoby, svitek s Madarou a vyšel ke Konoze.

Došel na bojiště a divil se, kde se tam vzalo tolik mrtvol. Všiml si ho Naki, který se mu vydal naproti.

„Jak je na tom?“ optal se.

„Je jen vyčerpaný.“

„Cítil jsem v okolí Boha smrti, co se stalo?“

„Naruto dosáhl druhého stupně Doujuu a použil nějakou techniku Boha smrti na zničení Susano a na zapečetění Madarovy duše do tohoto svitku,“ podal mu jej a na zem položil Naruta.

„Zajímavé, a co jsou ty nádoby?“ optal se opět Naki.

„To jsou zbylí démoni, bez Yamaty, kteří chtějí sloužit klanu Namikaze jako vyvolávací zvířata.“ Vysvětlil Kyuubi.

„Dobře půjdeme domů ne?“

Kyuubi pouze kývl a tak se vydali na cestu.

Avšak v půli cesty je přepadli vesničané, obyvatelé Konohy a všichni přeživší ninjové, hned začali skandovat Narutovo jméno.

Naruto se probudil pozdě v noci, otevřel oči, okolo něj byla tma.

Pak se rozhlédl kolem sebe, „kde to jsem.“ Zašeptal.

Najednou se rozsvítilo a on musel zavřít oči, chvilinku mžoural a nakonec si na světlo přizpůsobil.

„Co se to děje?“ zeptal se.

„Vítej zpět Naruto,“ řekla Hinata.

Naruto se rozhlédl a spatřil všechny své nejbližší, když si prohlédl Hinatu, která seděla na židli vedle něj, všiml si balíčku, který chovala.

„Je to…?“ nedořekl.

„Ano tvůj a můj syn,“ usmála se Hinata.

Naruto se posadil „Mohu?“

„Jistě,“ podala mu miminko.

„Je nádherný,“ usmál se, všichni viděli, jak je šťastný.

„Tak oslava může začít ne?“ ozvala se Tsunade.

„Jaká oslava?“ nechápal Naruto.

„Vítězství v dnešní bitvě, zničení akatsuki a jedné záležitosti, kterou s tebou chci probrat.“

„Jaké záležitosti?“

„Až potom o samotě.“ Usmála se Tsunade „teď se oblíkni ať můžeme jít.“

Naruto kývl a čekal než se ostatní odeberou, aby se mohl obléknout, Tsunade podal miminko.

O deset minut později už byli v baru, který byl připravený na slavnost.

Naruto kontaktoval Nakiho, aby se sem přenesl s rodinou.

Když dorazila Narutova rodina, a všichni se seznámili s jeho rodiči, pogratulavi mu k narozenému synovi, se vytvořili hloučky osob, které něco diskutovali.

První hlouček byl tvořen Kakashim a Minatem. Museli si říci mnoho věcí, protože dříve byl Kakashi Minářův žák.

Další hlouček byla Kushina s malou Itami a Hinata s Chikakem.

Dále tu byl obrovský hlouček všech Narutových známých.

A poslední dvojice byl Naruto s Tsunade.

„Takže, co mi potřebuješ?“ začal Tsunade.

„Zaprvé bych ti chtěla poděkovat za to, že si nás všechny zachránil v hlavním souboji a za druhé jsem si uvědomila, že jsem už stará a že by měl někdo převzít můj post Hokage. Rozhodla jsem se, že ten post předám tobě, tedy jestli souhlasíš.“

„Lákavá nabídka, rád nastoupím na post Hokage, ale ne teď, nevím co je to za povinnost. Jestli bych tedy mohl položit návrh?“

„Jistě, povídej.“ Usmála se Tsunade.

„Ten návrh je, že by se novým Hokagem stal můj otec, protože jím jednou byl a ví o čem to je. Samozřejmě by mě učil, co to obnáší a jak to tam funguje a nastoupil bych po něm.“

„Jo to z ní dobře, nepůjdeme se ho zeptat?“

„Můžeme.“ Zvedli se od stolu a šli za Minatem.

Mezitím si Filly našel Hanabi, se kterou se šli projít do skrytého města. Na takovou menší večerní, romantickou procházku, se zastávkou u teplého jezírka, kde si povídali.

„Můžeme přisednout?“ optala se Tsunade.

„Jistě, co potřebujete,“ ozval se Minato.

„Naruto přišel s návrhem, že se staneš Hokage, protože si jím byl krátce a budeš ho učit všem věcem, co to obnáší a nakonec to po tobě přebere on.“ Usmála se.

„No...“ koktal Minuto.

„Jistěže to bere.“ Ozvala se Kushina, která je slyšela.

„Dobře, tak ujednáno.“ Usmála se Tsunade a šla k baru.

Další den se všichni obyvatelé Konohy shromáždily před budovou Hokage a po mnoha letech opět spatřili Minuta. Když ho prohlásili zpět na čtvrtého Hokage ozval se jásot.

Na toto shromáždění se dostavil i Garra, Kazekage z písečné. Odvezl si sebou nádobu s Shukakem, kterého do sebe později přijmul.

O dva roky později se Narutovi a Hinatě narodili dvojčat, holka a kluk. Pojmenovali je Eleanor a Ackley.

Eleonor v sobě měla zapečetěného pětiocasého démona a Ackley měl v sobě Yamata no Orochi, který se po chvíli neúspěšného hledání svého původního hostitele vrátil.

V zemi byl mír, avšak nic netrvá věčně, když dvojčata dosáhli deseti let, vše započalo.

Poznámky: 

Tímto zakončuji mojí první FF; Shinobi dvou klanů. Na 75% vznikne i druhá série tohoto příběhu, ale to vyřeší čas.

Všem děkuji za vaše komenty a za to že jste to vydrželi číst až dokonce. Smiling

Jinak jsem začal psát novou povídku, která na tuto FF nenavazuje. Nese jméno Tajná technika -> http://147.32.8.168/?q=node/80354

4.72222
Průměr: 4.7 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2018-01-23 22:23 | Ninja už: 2563 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Výborný koniec,to vyzerá že bude 2seria

Obrázek uživatele Martinko
Vložil Martinko, Po, 2012-03-12 18:45 | Ninja už: 4681 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Recepční v lázních

Dúfam že bude čoskoro aj druhá séria Laughing out loud

Obrázek uživatele ayako aki
Vložil ayako aki, St, 2010-07-28 20:26 | Ninja už: 5337 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

už se těším na další Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2010-07-04 22:14 | Ninja už: 6393 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super série

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, Út, 2010-06-29 21:57 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

wow