manga_preview
Boruto TBV 15

Tajná technika - 1. Díl - Prolog

Narutovi je v této době šestnáct, Jirayia je mrtev a Naruto se chce pomstít Peinovi, sage mód už ovládá, ale co se všechno se dá pokazit při jedné misi?


1. Díl - Prolog


Naruto se jako každý den probudil v půl sedmé ráno, oblékl se a vydal na nedalekou louku, kde se do osmi hodin pokoušel ovládnout sage mód rychleji. V osm si zašel na snídani do Ichiraku-ramen, kde by spořádal snad dalších deset misek, kdyby ho nevyrušili. Vedle něj se objevil kapitán Yamato s tím, že se má dostavit k Tsunade. Naruto tedy zaplatil a pomalu se vydal k budově Hokage.
Po chvilce tam dorazil, vešel jako obvykle bez zaklepání. Ve vnitř už byl celý jeho tým včetně Yamata.
„Konečně si dorazil,“ ozvala se Tsunade.
Naruto něco zabručel a sedl si na volné křeslo.
„Takže, mám tu pro vás misi, při které se dostanete k hranicím země Deště. V jedné z tamních vesniček řádí skupina banditů. Vašim úkolem je vesnici banditů zbavit, nějaké dotazy?“
„Koukám že ne, vyrážíte do hodiny, rozchod.“
Ozvalo se sborové „Hai,“ a Tsunade zůstala sama ve své kanceláři.

Team 7 vyrazil z Konohy přesně o deváté hodině, běžely mlčky, každý se utápěl ve svých myšlenkách. Kdyby se někdo koukl na Naruta, nepoznal by v něm toho mladšího hyperaktivního kluka. Teď byl hodně zamlklý, většinu času trávil tréninkem, o nic jiného se nezajímal. To byl důsledek smrti jeho senseie.

V čase oběda se zastavili na hranicích a pojedli trochu ze svých zásob, dále pokračovali necelé čtyři hodiny, než spatřili vesničku, do které měli zamířeno.
Po představení se jim dostalo ubytování a dobrého jídla. Po jídle zašel Yamato za vedoucím této vesnice a optal se ho, jak často jsou napadáni.
Dozvěděl se, že buď ráno po osmé ve středu nebo v neděli večer okolo osmé. Dnes byl pátek, takže měli dva dny volno.
Jediný Naruto však tento čas využil k tréninku, ostatní se připravovali a odpočívali.

Když nastala neděle a bylo půl osmé, Naruto byl pořád na louce, věděl, že pro ně bude výhodné, když nepřátele napadne ze zádu, tím je překvapí a snadněji přemůže. Pomocí klonu dal vědět Yamatovi svůj plán, a sám se schoval do koruny stromů, kde těsně před osmou začal vstřebávat přírodní energii.
Zavřel oči a zaposlouchával se do okolních zvuků, když v tom zaslechl pochod tak tuctu mužů půl kilometru na jihovýchodě. Pomocí chakry však našel ještě druhou skupinku o tuctu mužích na severozápadě. Obě skupiny šli pomalým jistým krokem. Jako vždy předtím nečekali žádný odpor.
Narutův klon informoval Yamata o banditech na jihovýchodě a sám Naruto se šel vypořádat s muži na druhé straně.

Yamato dal pokyn a spolu se Sakurou a Saiem se vydal na banditi. Ti byli velice překvapení, když se před ně postavili tři ninjové. Hned však byli v bojových pozicích.
„Neotravujte nás prosím vás, myslíte, že máte šanci? Jste tři na nás dvanáct,“ ozval se nejspíš jejich kapitán.
„Proč okrádáte tyto nevinné vesničany?“ optal se Yamato.
„Za prvé abychom se najedli my sami a za druhé plníme jen rozkazy našeho pána.“
„A to je kdo?“ zeptal se právě přicházející Naruto.
„Začínáte mě štvát, ještě chvilku nás budete zdržovat, tak …,“ nedokončil, protože všech jedenáct jeho mužů popadlo na zem.
„Tak co?“ zeptal se s úsměvem Naruto.
„…“ nebyl schopen řeči.
„Zavolám si pomoc.“
„A koho prosimtě, ta druhá skupinka na druhé straně už taky leží,“ řekl Naruto.
„Takže nám řekni, vše co víš nebo půjdeš za nimi.“
„Dobře, dobře. Pracujeme pro muže jménem Pein, nevíme, kde se nachází, na dálku nám posílá úkoly a pak nám platí. To je vše co víme.“
„Zase on!“ zčervenali na chvilku Narutovi oči.
„Naruto klid. Misi jsme splnili tohohle předáme vesničanům a ti ho potrestají, jak uznají za vhodné a my můžeme vyrazit na cestu zpět.“ Pronesl Yamato.
Naruto kývl a šel si sbalit.
Druhý den ráno vyrazili na cestu, avšak potkali ty, které potkat nechtěli.
Před nimi se objevil Itachi s Kisamem.
„Co tu chceš Itachi?“ vyprskl Naruto.
„Jako vždy liško,“ usmál se.
„Mám Itachiho, vemte si Kisameho.“ Řekl Naruto Yamatovi.
Yamato kývl a dal se do útoku společně se Saiem a Sakurou. Po chvilce byli kus dál a už je nebylo vidět.
„Takže, co teď?“ zeptal se Naruto a začal vstřebávat přírodní energii.
„Potkali jsme se čistě náhodou, bojovat se mi nechce. Takže ti nic neudělam jen omráčím, ale příště už bude finální souboj.“ Usmál se Itachi.

Kisame měl co dělat, když bojoval proti třem útočníkům najednou. Skvěle se dopňovali, Yamato ho zadržel svým dřevem a to už u něj byla Sakura se svojí pěstí, do toho se přidala Saiova zvířata.
„Na souboje je čas později,“ ozval se Itachi, který se tam akorát objevil. Kde je Naruto tázali se všichni z týmu 7, ale nebyl jim dán čas se na to zeptat, neboť Itachi všechny chytil do svého Sharinganu, kde je nechal vyčerpat, pak je propustil a s Kisamem se vydali svojí cestou. Tým 7 bez Naruta ležel vyčerpaný uprostřed lesa, kudy projde duše jednou za uherský rok.
„Co jsi udělal Narutovi?“ optal se Kisame.
Ale na tuto otázku mu asi Itachi neváhal odpovědět, pouze se usmál a pokračovali v cestě.

4.827585
Průměr: 4.8 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, St, 2010-07-21 10:09 | Ninja už: 5288 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

dobrej díl už jedu na další Smiling

___________________
Podpis

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Sasuke_Uchiha-King
Vložil Sasuke_Uchiha-King, Ne, 2010-07-04 23:17 | Ninja už: 5263 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

nemal bi bit itachi mrtev kdyz naruto uz vedel senjutsu ?

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2010-07-04 23:07 | Ninja už: 6397 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavý začátek

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2010-06-25 18:46 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Dobre to začína.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele GreyKnight
Vložil GreyKnight, Čt, 2010-06-24 10:15 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Zajímavé...